Jouluruokaketju

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jouluruokaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minusta maksalaatikko ei ole perinteinen jouluruoka, vaikka meilläkin sitä usein lapsuudessa oli jouluisin. En tosin koskaan syönyt sitä, sillä olen aina inhonnut maksalaatikkoa.

Mutta nyt kun saisi porkkana-, lanttu- ja perunalaatikkoa, aah. Ja alkoipa tehdä mieli suklaakonvehtejakin. Mistähän niitä nyt tähän hätään saisi...
bliss

Re: Jouluruokaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kreitsu kirjoitti:Minusta maksalaatikko ei ole perinteinen jouluruoka, vaikka meilläkin sitä usein lapsuudessa oli jouluisin. En tosin koskaan syönyt sitä, sillä olen aina inhonnut maksalaatikkoa.

Mutta nyt kun saisi porkkana-, lanttu- ja perunalaatikkoa, aah. Ja alkoipa tehdä mieli suklaakonvehtejakin. Mistähän niitä nyt tähän hätään saisi...
Lanttu- ja porkkanalaatikkoa saa kaupasta ;)
Suklaakonvehtejakin, ikävä kyllä...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jouluruokaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

bliss kirjoitti: Lanttu- ja porkkanalaatikkoa saa kaupasta ;)
Suklaakonvehtejakin, ikävä kyllä...
Lähin kauppa on aika pitkällä, ei jaksa lähteä. Sitä paitsi kaupan laatikot on saatanasta, pelkkää suolamössöä. Itsetehtyä (ei kuitenkaan minun) sen olla pitää :D
bliss

Re: Jouluruokaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Itse asiassa kaupan porkkanalaatikko on yllättävän hyvää! :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jouluruokaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ei ole sen jälkeen, kun on maistanut itsetehtyä. Pelkkää suolamössöä, jossa ei edes maistu porkkana :D
bliss

Re: Jouluruokaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nojoo, kyllä mäkin mielummin itse tehtyä syön (siis mun äidin tekemää) mutta se ei tee sitä kuin jouluna :]
Vastaa Viestiin