CD- ja DVD-levyjen realisointi Helsingissä?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

CD- ja DVD-levyjen realisointi Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Otetaan vastaan vinkkejä että minne kannattaiai dumpata isohko määrä musiikkia ja elokuvia, niin että niistä saisi myös rahaa takaisin. Tärkeimmät kamat on jo siirretty digitaaliseen muotoon ja vanhat mediat ovat enää tiellä kun on säilytystilaa liian vähän.

Missä löytyy Helsingistä vielä paikkoja, jotka ostavat musiikkia ja elokuvia?

Tunnelin levy?

Keltainen jäänsärkijä?

Mitä muita?
bliss

Re: CD- ja DVD-levyjen realisointi Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jos ei ole kovin kova kiire, huuto.net on aika kelvollinen. Vaatiihan se vähän vaivannäköä ja ehkä muutaman euron panostuksen mutta sopivista pakettikokonaisuuksista voi saada aika reilustikin rahaa.
Ja jos pystyt odottamaan kesään asti, Hietalahdentorin viikonloppukirppis on loistava paikka muuttaa ylimääräinen tavara rahaksi.
Bhven

Re: CD- ja DVD-levyjen realisointi Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jos et ole perso rahalle, niin kirjastoille kelpaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: CD- ja DVD-levyjen realisointi Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:Jos ei ole kovin kova kiire, huuto.net on aika kelvollinen. Vaatiihan se vähän vaivannäköä ja ehkä muutaman euron panostuksen mutta sopivista pakettikokonaisuuksista voi saada aika reilustikin rahaa.
Ja jos pystyt odottamaan kesään asti, Hietalahdentorin viikonloppukirppis on loistava paikka muuttaa ylimääräinen tavara rahaksi.
Hyytö.net:ssä vaiva ylittää usein saadun hyödyn. Ja tässä tapauksessa siis kotelot jne. vievät tilaa, joten yritän keksiä sopivaa kompromissia vaivan ja hyödyn sopivassa suhteessa, jotta saisi varastointitilaa parempaan käyttöön.
SikaMika

Re: CD- ja DVD-levyjen realisointi Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mä myin omani Huutonetissä. Ei levyistä paljoa saanut (~2.5€/kpl) mutta pääsin niistä nopeasti eroon. Enempi tosiaan kai irtoaisi massia jos jaksaisi myydä pienemmissä erissä pidemmän aikaa, mä en jaksanut.
aimohaiku

Re: CD- ja DVD-levyjen realisointi Helsingissä?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mä olen joskus vienyt levyjä Fredan Fennicaan ja Hakaniemen Black & Whiteen. Mutta siitä on kyllä useampi vuosi aikaa, joten hintatasosta ei ole mitään tietoa. Ja jos sulla on noista jotain listaa olemassa, mikset laittaisi sitä tänne? Kitinästä niitä rahamiehiä ja -naisia löytyy.
Vastaa Viestiin