Punttisali

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkanut ihan tosissaan kyrsimään salilla kun jengi ei osaa pistää kamoja takaisin paikoilleen. Kuinka vaikea on oppia pistämään yhteen tappiin vain saman kokoisia painoja? Tai palauttamaan käsipainot telineeseen?

Lisäksi kun kaikki on vähän hajallaan niin sattuu ja tapahtuu. Eilenkin penkin istuinosa irtosi kun olin laskeutumassa makuulle nelikymppiset händelit tumpuissa. Ja tietty kun käsipainot loppuu noihin niin pitää tehdä kunnon etukäteisväsytys.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen aina ihmetellyt, miksi punttisalit aukeavat pyhänä klo 12. Eihän siinä ole mitään järkeä, koska iso osa ihmisistä kävisi mieluiten juuri aamupäivällä salilla, kun kerran on vapaapäivä ja kaikkee. No, nyt sitten tuli uutiskirje, että lähisalini GoGo Express on aikaistanut pyhänä klo 10:iin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä nyt salille on päästävä 24/7.

Ei tämä mun uuden salin etsintä oikein edisty.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Mun salille pääsee päivittäin 05-23 ja se on ainakin mulle ihan riittävä.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei kivaa.

Mavetellut pienillä painoilla, että saisi tekniikan kuntoon. Mutta kun ei, paino menee päkiöille ja alaselkään hirmu paine.

Ylätaljaa pysty vieläkään tekemään kuin hyvin kapealla vastaotteella.

Kakkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hiihto ja kovat punttireenit on kyllä harvinaisen tekemätön yhtälö. Vetää yläselän ja hartijat jumiin ja väsyneiksi. Toisaalta ei nuo kovat punnerrukset taida kuulua hiihtäjän reeniin muutenkaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
RenttuJuffe
Kitisijä
Viestit: 22
Liittynyt: 17.02.2016 20:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja RenttuJuffe »

Täällä yks sadan kilon keijukainen ... kohta uskalla istua Ikean tuoleille, kun jo kuuluu uhkaava crack ja palli hajoaa hanurin alta :D
Nam sanoi hän, heppi loppuu hävettää :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vuosien tauon jälkeen pystyy tekemään dippiä. Ilmeisesti kapean penkin lisääntyneestä hinkkaamisesta on ollut jotain hyötyä kun oli pakko pistää lisäpainot kehiin kun meni liian pitkiksi sarjoiksi muuten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan kivan painavien penkkisarjojen jälkeen ajattelin kokeilla ykkösen alavinopenkkiä normipenkissä jalat penkillä. Kaikki sujui hyvin kun otin tangon telineestä ja aloin laskemaan lattialle. Sitten jalat lipesivät penkiltä ja tanko tuli rinnalle kunnolla.
Tanko makaa kokonaan rinnalla ja vielä aika ylhäällä, mutta suomalainen tollohan ei apua pyydä. Eikun punnerretaan alahuuli väpättäen rauta ylös. Kun perse pysyi penkissä ja muutenkin ihan sääntöjen mukainen nosto niin stoppipenkin maksimi parani sitten 20kg.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2441
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja KKK »

Lukiokoltiaisena käytiin pienen kaveriporukan kanssa hyvinkin tiiviisti salilla. Syötiin rahkaa, oluthiivaa, prutskujauheita niin perkeleesti. Päivänä eräänä kaveri penkissä varmistamassa, just kun tanko tulossa rinnalle ja työntövaihe alkamassa, varmistaja päästää HIRVEEN oluthiivapierun nostajan naamalle. Jäi meinaan tanko siihen :D
Amazing shit happens!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Tuo olisi ainoa motiivini käydä salilla.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahden viikon pakkotauon jälkeen pikkupainotkin meinasivat räjäyttää pumpun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edelliseen liittyen: Hurjan lihaksikkaan Minnan raju veto voimanostossa: "Jouduin sikiöasennossa miettimään"

Tässähän nostaa jo isomman yhteistuloksen kuin monta kymmentä kiloa kevyempi nuori tyttö. Jee \o/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuukauden tauon jälkeen uudelle salille vähän testailemaan. Aika järkku jumi&kipu tuloksena.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2441
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tosta tulee mieleen vuosia sitten kohtaus tamperelaisella kuntosalilla. Kävelen suorituspaikalle ku takaviistosta kuuluu barrywhite-matalalla... "ei ne mitenkään mun naisellisuuteeni ole vaikuttanut". Käännyn katsomaan: Gladiaattorit-ohjelmastakin tuttu Marjo Krishi se siinä. Tähän Minnaan verrattuna hyvinkin naisellinen.

Minusta koko antidoping-touhu on ihan yhtä turhaa kuin ns. sota huumausaineita vastaan. Laillistakaa kaikki. Kyllä Darwin korjaa parissa vuodessa pahimmat sekoilijat pois katukuvasta ja sen jälkeen on rauhallisempaa. Urheilu- ja olympiatouhussa vituttaa eniten tuo kaksinaamaisuus. Kirkkain otsin liputetaan puhtaan reilun kilpailun puolesta. Samaan aikaan sikariporras vetää ohi sen minkä pystyy ja suorittavaa porrasta doupataan silmämunia myöten. Venäjän demonisoiminen valtiojohtoisesta dopingista ja tekopyhyyden riemuvoitto.

Aihe tuo aina mieleen lapsena luetun Judge Dreddin:

Kuva
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK kirjoitti: takaviistosta kuuluu barrywhite-matalalla
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä se vanha totuus 'Kuka halpa ostaa, se paska saa' pätee myös punttisaleihinkin.

Kävin Lepuskin Fit1:llä ja eipä tarvitse harkita. Jos hyvää niin turvaraudallisia kyykkypaikkoja riitti, muuten sitten kaikki olikin keskinkertaista tai surkeaa.

Oman makunsa, tai oikeastaan hajunsa, toi ähläilaumat. Hirveä älämölö ja montaa minuuttia tarvinnut olla kun ensimmäinen oli lähentelemässä jotain naisihmistä. Muija meinas vetää tikkua levypainolla päähän, katos tyyppi aika nopeasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tuu Lepuskin Elixiaan. Paljon tiukkapeppuisia naisia ja ählämeitä vähän ja eivät pidä meteliä. Toki salilla on aika vähän otsasuoni pullistaen ja finnit selästä poksahdellen kyykkääviä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2441
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Teidän olis pitäny nähdä missä mä otin lajiin tuntumaa 16-17-vuotiaana. Paikallisen työväen voimailuyhdistyksen """sali""" teinidiskon alakerrassa. Ehkä yksi Leokon tanko ja sen painot, muut itse sorvattuja ja rakenneltuja by paikallisen metallivalimon äijät. Siivottu ei ikinä paitsi harjalla työnneltiin isoimmat paskat pois keskeltä lattiaa. Ei minkäänlaista ilmanvaihtoa, kananmunapieru ja paska haisi ku dinosaurukset otti vähän syväkyykkyä trikoot päällä. Kävi siellä pari mimmiä jota kyllä suuresti imehtelin. Voisin kuvitella että alkuperäisellä Golds Gymillä Venice Beachilla vähän samanhenkinen meininki - tottakai siellä treenasi vielä isompia ukkoja.

Vielä kun sais itsensä aktivoitua. Ei toi pelkkä aerobinen kaikkea kanna.
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytyy kai toi Lepuskin Elixia testata vaikka aika siivouskomerohan se on.


Itse aloitin paikallisen uimahallin salilla. Suurin osa oli itsehitsattua, olivat paljon toimivampia kuin nykyhärvelit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Helsingin Atleettiklubilla kävin aikoinaan muutaman kerran. Siellä oli hieno Wanhan ajan tunnelma.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Täytyy kai toi Lepuskin Elixia testata vaikka aika siivouskomerohan se on.


.
Sellon Elixia on remontissa. Puhun siitä Leppävaara Business parkissa olevasta. Se on iso paikka. Nyt tosin vähän epäjärjestyksessä, kun osa Sellon kamoista on roudattu sinne remontin ajaksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tiedän, Sellon Elixialla olen käynyt sen puljun alusta asti. Ja kun luultavasti suurin osa Sellon käyttäjistä käy nyt siellä exSatsilla niin aika sardiinitunnella.

Ensi viikolla kolme ilmaista tutustumiskäyntiä Lepuskin Fressille :)
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25354
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Fressillä kävin aiemmin, mutta kun lopettivat kymmenen käynnin sarjaliput, niin siirryin Sats-Elixiaan. Fressi on ihan ok.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin