Punttisali

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Kokeilin eilen ristiotetta, mutta en huomannut minkäänlaista muutosta sormien jaksamisessa. Ongelma on tosiaan nimenomaan sormissa eikä käsissä, kuten alunperinkin kirjoitin. Edelleen meni juuri ja juuri 8 toistoa ja sitten oli pakko pitää tauko. En koe että sormeni olisivat erityisen heikot, koska missään muussa kuin mavessa en apua otteen pysymisen kanssa kaipaa. Toki sormivoimien kasvattamisesta on pitkällä tähtäimellä hyötyä, mutta juuri tällä hetkellä se ei auta, kun niitä maveja pitäisi pystyä tekemään nyt heti.
Save a horse, ride a cowboy
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^ Remmit käyttöön. Sun ongelma on pieni ja korjaantuu ajan kanssa, kun teet vetoliikkeitä. Mavessa remmien käyttö on ihan suotavaa muutenkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Motivaatiovideo:

22 Extreme Push Up Exercises
https://www.youtube.com/watch?v=fqGd8jUdr2I
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sen siitä saa kun on käyttänyt remmejä mavessa, ei pysynyt vaivainen 140kg näpeissä myötäotteella vaikka oli mankkua. Eli ei remmejä koskaan mavessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisi kokeilla tätäkin isojen miesten lajia joskus:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaivaiset 21 kuukautta meni olkapään poksahduksesta ennenkuin sai taas tangon kyykkyasentoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25355
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vaihdoin salia lähinnä sen takia, että halusin paikan, jossa voin ladata autoa tehokkaasti. Em. reunaehdon ja myös tyttären suosituksesta vaihdoin Elixian tilalle https://fi.fitness24seven.com/ salin.

Kun Elixiassa maksoin ennen klo 16 ja viikonloppuisin kortista 49, 24Sevenin 24/7 kortti on 19.9. Uudessa kioskissa on kaikki mitä tarvitsen. Löytyy myös istumapohjekone, joka Sellon Elixiasta puuttuu. Hintaan kuuluu jopa ryhmäliikunnat (joissa en tietenkään käy) 24Seven Plus -saleissa. Saunaa ei ole, mutta siellä en kävisi kuitenkaan.

Suosittelen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yksi kalliimman kortin eduista on, että on vähemmän älämölöttäviä suihkunpakoilijoita. Vaikka eihän ne itse maksa sitäkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25355
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^juu varmasti karvaranteita on tuolla enemmän. Su illalla tunnelma oli kuitenkin hyvin rauhallinen. Ei mitään älämölöä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja pitää sen latauspisteen olla aika lähellä tuota seveneleveniä kun Sellossakin on kuitenkin aika lähellä hissiä, jolla pääsee salin eteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25355
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 04.09.2017 9:36 Ja pitää sen latauspisteen olla aika lähellä tuota seveneleveniä kun Sellossakin on kuitenkin aika lähellä hissiä, jolla pääsee salin eteen.
Sellon piste antaa vain 3.7 kW, eli sillä ei käytännössä tee mitään. Olen kaksi kertaa meilannut ostoskeskuksen johtajalle ja pyytänyt tehokkaampaa latauspistettä. Nyt äänestin jaloillani (vai pitäisikö sanoa kumipyörilläni). Nyt saan 22kW.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Asia nakkisämpylä, ymmärrettävä syy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään lähtee henki \o/

Salille ostettu trap bar, pääsee testaamaan farmarikävelyä :h:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Niba »



Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

How to Start Calisthenics | Beginner Guide

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kiva mutsi, 50-vee. This 12-time Olympic Medalist Reveals Her Ultimate Ab Workout

Viimeksi muokannut Bhven, 30.05.2022 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Fiona »

^ Hyvä esimerkki siitä että hyvässä kunnossa voi olla kaiken ikäisenä.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

The Best Pre-Workout for Muscle Gain

Viimeksi muokannut Bhven, 30.05.2022 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Huumoritopiiikki ainesta.

CrossFit Pull-Up Fail
https://www.liveleak.com/view?t=9BOAH_1522870879
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25355
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olin perustanut taukopaikan salin reunalla olevan lämpöpatterin päälle, jossa istuin sarjojen välillä ja merkinnyt reviirin juomapullolla. Pari hemmoa perusti paikan eteen maastavetoaseman.

Käydessäni tekemässä sarjan toinen hemmo oli istunut mun paikalle. Tulin takaisin ja sanoin ”anteeksi, mä istun tässä”. Hemmo vastasi ”etkö voi istua jossain muualla”. Vastasin ”toki”, otin pullon ja lähdin muualle. Mutta sitten höyrykattilan paine alkoi nousta ja kun huomasin, että nyt hemmo istuu taas samassa kohtaa, missä minä äsken, menin valittamaan, että nyt istut itse siinä...Siinä sitten vielä pari kommenttia vaihdettiin, ei mitään kovin raflaavaa..

Nyt kun aikaa on kulunut, tajuan, että olin enemmän väärässä kuin ko. hemmo. Sali oli lähes tyhjä. Ei mun tarvinnut tunkea _juuri siihen_ istumaan väkisin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9345
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

^ Ei salilla istuta. 2-3 kolme liikettä kiertoon ja aina uutta putkeen heti kun henki kulkee :leuhka:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25355
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 31.07.2018 10:51 ^ Ei salilla istuta. 2-3 kolme liikettä kiertoon ja aina uutta putkeen heti kun henki kulkee :leuhka:
Juu, tiedän. Mä olen laiska.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.07.2018 10:45
Nyt kun aikaa on kulunut, tajuan, että olin enemmän väärässä kuin ko. hemmo. Sali oli lähes tyhjä. Ei mun tarvinnut tunkea _juuri siihen_ istumaan väkisin.
:lol:

Mä katson aina pahasti, jos joku on istunut bussissa mun lempparipaikalle. Joku roti!

Itse ketjun aiheeseen. Olen löytänyt kodin läheltä kivan ulkokuntosalin. Näillä helteillä tuntuu treeni pihalla hyvältä. Lihakset valmiiksi lämpimät ja ulkosalilla saa käyttää mielikuvitusta, että saa haluamansa lihasryhmät hoidettua läpi.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään pääsis testailemaaan.

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tämmöisestä vanhasta vapaiden painojen puolestapuhujasta kuoriutuu laitteiden käyttäjä kun pääsee hyvien kanssa tekemisiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin