Kenkäfriikit

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
milli

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja milli »

Kuva

tää olisi ihanat, keksisi vain, että missä noita voi käyttää :P

tai..
Kuva
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tämmöinen tuli vastaan: http://www.upperstreet.com/

Aika siisti! Pystyy ite suunnitteleen kengät! Mitään supererikoista ei ole saatavilla mutta jos esim meitsi haluaa ne harmaat mokkakorkkarit pyöreällä kärjellä ja sirolla korolla niin onnistuu! Hinta on vähän suolanen (£195 tolla speksillä) mut jos nuo on laadukkaat ja saa just semmoset ko haluaa niin mikä ettei.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mylwin kirjoitti:Kenkien tarkoitus on pitää jalat kuivina. Nuff said.
Eri mieltä. Eikä se kastuminen niin vakavaa ole.
Alunperinhan kengät olivat avoimia sandaaleja. Silloin ja nyt kengän tärkein tehtävä mielestäni on suojella jalkapohjaa vaurioilta. Ilman kenkää kasvaisi jalkapohjaan paksu iho, joka ei sittenkään suojaa yhtä hyvin kuin kengänpohja. Lisäksi kengän kärki, reunat ja päällys suojaavat jalkaterää yltympäri. Ilman kenkää varpaatkin olisivat vaarassa.

Sitten sotilaana huomannet, että maastossa juu kumisaapas suojaa vedeltä, mutta ei sittenkään ole paras maastokenkä. Parempi on maiharityyppinen varsikenkä. Varren tarkoitus on tukea nilkkaa epätasaisessa maastossa. Nauhoituksen tarkoitus pitää kenkä tiiviisti paikallaan. Ja tietysti varsi myös nahkaisenakin estää kastumista kahlatessa tai hangessa. Kumisaappailla on puolensa maatöissä tai lämpiminä huopakumisaappaina.. mutta kerran erehdyin nousemaan tunturille kumisaappaissa. Ilman nauhoituksen tukea varpaani hakkasivat alas tullessa koko ajan saappaan kärkeen, eikä kumisaapas suojannut kivikoltakaan. Viimeiset kynnet irtosi vasta jouluna kun elokuussa ne möyhensin!

Itse tykkään pitää matalavartisia nauhakenkiä kesät talvet. Ei maiharipituutta, vaan lyhyempi varsi. Käy sekä kaupunkiin että metsään. Harmi, että varsilenkkarit menivät pois muodista. Nyt minulla on Citymarketin kiinalaisia ruskeita nahka- halpisvarsikenkiä. About 40 egee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ostin eilen vahingossa tällaiset. Piti ostaa kesäiset kengät, jotka eivät ole mustat, kun ollaan lauantaina menossa häihin ja mulla on musta mekko... näin nyt kuitenkin kävi ja todellakin laitan nuo jalkaani <3

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Söpöt :)

Mun viimeisimpiä on nää:

Kuva

Ja nää

Kuva

Ja nää

Kuva
&

Kuva

Joo, tiedetään! Noi kahdet vikat on liki identtiset. Ja niitä löytyy melko herkullisissa väreissä lisääkin, taidanpa tilata... :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ihastuttavia popoja. Paitsi Ed Hardyt, merkki on vähintäänkin yhtä vähän mun makuuni kuin Guess.

Mä tahtoisin nämä: http://www.brandos.fi/friis-company/nin ... blk/a15519

Kuva
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tolla korolla oli kiva nussii eile äijää perssisse. Se huus, Lapitii tykkäs. =]

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sitten säähän.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kuva
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^nauroin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

:lol: :lol: :lol:
Manaaja

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Liian osuva. Ei naurata! Kolme mimmiä ennen Föhriä on kyllä niin kuumottavia että taidan muuttaa jonnekin Spaniolaan tms. kattelemaan sääennustuksia. Jos siellä vaikka olisi viileämpääkin kuin täällä.
Dumis

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Liian osuva. Ei naurata!
Älä nyt ole tommonen! Sanot vaan jollekin säänartulle että tulee siivojan kanssa sak juor diggerson ja sunkin napikat vääntyy oikeeseen panoasentoon!
Manaaja

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ En tunne sellasia! Fail!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No no pojat. Siis Juhishan jos kuka on kuumottava. Ei hei oo häpee sanoo sitä ääneen, rohkeesti nyt vaan!
Back to the topic: sillon varmaan purkkarit tai mokkasiinit. Tai ehkä jopa Eccot. Lääh. *kuumottaa*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Juhiksella on kyllä kunnon Jenssit, itekin oon ajatellut tuommoisia.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja annepa »

Missä kaupassa Hgissä myydään Haltin kenkiä? Haluan Haltin Nellimit mutta ei ole (Intersport, Top-Sport, Partioaitta, Retkiaitta, Prisma). Yhdessä nettikaupassa olisi mutta koot ovat tuntemattomia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Missä kaupassa Hgissä myydään Haltin kenkiä? Haluan Haltin Nellimit mutta ei ole (Intersport, Top-Sport, Partioaitta, Retkiaitta, Prisma). Yhdessä nettikaupassa olisi mutta koot ovat tuntemattomia.
Jälleenmyynti pitäs kyllä olla ko. paikoissa, joten jos ei löydy, soita Haltille 09 8520 81.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Missä kaupassa Hgissä myydään Haltin kenkiä? Haluan Haltin Nellimit mutta ei ole (Intersport, Top-Sport, Partioaitta, Retkiaitta, Prisma). Yhdessä nettikaupassa olisi mutta koot ovat tuntemattomia.
Jälleenmyynti pitäs kyllä olla ko. paikoissa, joten jos ei löydy, soita Haltille 09 8520 81.
No nii-in, katsoin Haltin sivuilta jälleenmyyntipaikat. EI OLE, ON LOPPU! Kaippa ne soittamalla osaa kertoa että missä noita kenkiä on. Kiitos.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Missä kaupassa Hgissä myydään Haltin kenkiä? Haluan Haltin Nellimit mutta ei ole (Intersport, Top-Sport, Partioaitta, Retkiaitta, Prisma). Yhdessä nettikaupassa olisi mutta koot ovat tuntemattomia.
Jälleenmyynti pitäs kyllä olla ko. paikoissa, joten jos ei löydy, soita Haltille 09 8520 81.
No nii-in, katsoin Haltin sivuilta jälleenmyyntipaikat. EI OLE, ON LOPPU! Kaippa ne soittamalla osaa kertoa että missä noita kenkiä on. Kiitos.
Nää on nyt mun. Huomasin että lesti näytti samanlaiselta kuin Angeli II:ssa jotka mulla jo on ja tilasin Eräkontista sunnuntaina. Paketti oli noudettavissa matkahuollosta tänään ja kengät on just hyvät! Eikä ollu ees hirviän hintaiset, normihinta 199, nyt 149 (plus toimituskulut). Nyt sitten mietin että pitääkö tilata saman tien toiset varastoon kun nuita nyt kerran saa, toteuttaisin tätä perinteistä ostosfilosofiaani.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos kävisi hakemassa nämä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja annepa »

^
Ooohh minä haluan nuo solkisaappaat!!!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuva
Vesper etsi tuollaisia jonkin aikaa sitten.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:^ Ellos.com :wink: (Ellet jo kuvan URL:stä huomannut.)
Joo katoin jo mut ei oo kokoja :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja annepa »

Oijoi, kivat!

Minäki haluisin pitkävartiset, melkeen polveen asti yltävät saappaat mutta ei ole osunu sopivia kohalle. Enkä osta ennenkö kaikki speksit täyttyy.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin