Nolot harrastukset

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
NuoriD

Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kaikkia kitinäläisiä yhdistää ainakin yksi nolo harrastus, eli kitinöinti, mutta mitä muuta noloa harrastat? Nolous tässä tarkoittaa harrastusta, jota itse pidät nolona.

Itse noloilen XBOX 360:a pelaamalla.
ninnithequeen

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:Kaikkia kitinäläisiä yhdistää ainakin yksi nolo harrastus, eli kitinöinti, mutta mitä muuta noloa harrastat? Nolous tässä tarkoittaa harrastusta, jota itse pidät nolona.

Itse noloilen XBOX 360:a pelaamalla.
Ei se ole noloa, se on vitun ärsyttävää....(UK muuta tehnykään ku pelas pleikkaria työpäivänsä jälkeen)

Mulla ei ny juur harrastuksia ole. Ni ei tarvii nolottaakaan :P
NuoriD

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ilmeisesti naiset pelaavat konsoli/PC-pelejä paljon miehiä vähemmän. Mistä se mahtaa johtua?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

WoWittaminen ON kyllä noloa, ei siitä pääse mihinkään. Jopa nolompaa kuin Xboxin pelaaminen.
ninnithequeen

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:ilmeisesti naiset pelaavat konsoli/PC-pelejä paljon miehiä vähemmän. Mistä se mahtaa johtua?
Kyl mä sen kans tykkäsin pelata, tai siis kattoa kun se pelaa Silent Hillejä varsinkin. Mut jos jotain muutakin ois tehny iltaisin...ymmärrän kyl et oli väsynyt ja halus rentoutua peliensä äärellä...mut aina. Vois tehä jotain muutakin.
Toimistorotta

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Minusta pelien pelailu ei ole noloa. Wowinörttiys on toki usein hiukan noloa jos siihen liittyy se säälittävä nolifeys, mutta sellainen normaali viihdepelaaminen ei ole minusta sen yhtään sen nolompaa kuin vaikka television katselu.

Kitinä ei taas ole yhtään sen nolompaa kuin Facebookin käyttö. Sosiaalinen media on nyt niin hip, in ja cool.
prosessi

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Olen auttamatta David Caruso -fani, ja tykkään näistä aikuisten oikeesti:

nastamuumio

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Jonkun mielestä iskelmämusiikista, Tsingis Khanista ja Baccarasta yms. tykkääminen voinee olla noloa. Samoin tietty esim. lautapelaaminenkin. Harrastan myös hassuihin mieskohteisiin ihastumista, esim. putkimiehiin ja norjanopettajiin.
Viimeksi muokannut nastamuumio, 24.04.2010 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

David Caruso on syy miksi en kato CSI Miamia. Aikamme suuria luonnenäyttelijöitä...
elco

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja elco »

prosessi kirjoitti:Olen auttamatta David Caruso -fani, ja tykkään näistä aikuisten oikeesti:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=glvGfQnx3DI[/youtube]
ninnithequeen

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei iskelmämusiikista tykkääminen ole noloa. Nuorempana oli...

Mullakin aina Iskelmäradio päällä.
prosessi

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:
Meinasin ensin laittaa tuon ja lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla, sillä toinen nolo salaisuuteni on tietenkin Jim Carreyn fanittaminen. Itsesensuuri kuitenkin iski, tai jotain...
bliss

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja bliss »

Onko neulominen nolo harrastus? Taitaa kyllä vähän olla...
ninnithequeen

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:Onko neulominen nolo harrastus? Taitaa kyllä vähän olla...
Ei ole!!!! Arvaa mitkä mul on jalassa :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:Myin just pleikkarinikin kympillä pois.
Tarkoitatko ykköstä, kakkosta vai kolmosta? Ykkönen ei ole ykkönen eikä kakkonen, mutta kolmonen on. Pelaamista jotkut ympärillä olevat pitävät nolona, mutta ei se minua kiinnosta. Nintendo DS on erityisen kiva vehje, kun se kulkee kätevästi mukana ja sitä voi pelata vaikka maaten. Nukkuminen työajalla on nolo harrastus, mutta uudessa työpaikassa sen voinee unohtaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:ilmeisesti naiset pelaavat konsoli/PC-pelejä paljon miehiä vähemmän. Mistä se mahtaa johtua?
Siitä, että suurin osa peleistä on jotain räiskintä ja kaahailupelejä, ei ne naisia kiinnosta. Mä pelaisin ihan innolla jos olis sellasia kivoja vanhanaikaisia tasohyppelypelejä, kuten vaikka joku Spyro tmv.

Ja siis mun nolo harrastus on nykyään Zumba, veivataan sitä muutaman työkaverin kanssa perjantaisin duunin koulutustilassa. Ja toinen nolostus lienee tuleva harrastukseni, ostin nimittäin Pleikkariini tanssimaton :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vesper kirjoitti: Mä pelaisin ihan innolla jos olis sellasia kivoja vanhanaikaisia tasohyppelypelejä, kuten vaikka joku Spyro tmv.
Jee, nyt ei sit ookaan enää noloa että olin ihan koukussa uuteen Super Marioon!

Mut oliskohan vaikka vanhojen Star Warsien ja X-filesin fanittaminen noloa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lilo kirjoitti: Mut oliskohan vaikka vanhojen Star Warsien ja X-filesin fanittaminen noloa.
Ei voi olla :oops:

Mun nolo harrastus, tai pikemminkin pakkomielle tällä hetkellä, on osata valioliigan joukkueet/pelaajat ulkoa. Argh, käsittämätöntä miten pelkästä viuhahduksesta jo tietää, kuka se pelaaja oli. Pro.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kai se on aika noloa istua kaikki vapaa-aikansa tässä koneella. Seitsemänä päivänä viikossa.

Oikeet harrastukset eivät nolota, enemmänkin hymyilyttää sisäisesti. Minä kudon ja virkkaan ja luen paljon, mikä ulkopuolisten mielestä tekee minusta tietynlaisen ihmisen, mutta kun mä kuitenkin olen edelleen se sama juoppolutka kuin ennenkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sori mut Zumbaa mäkin häpeisin.
bliss

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja bliss »

No, mikään liikunnallinen harrastus ei ole hävettävä - on se sitten zumba tai sauvakävely.
Manaaja

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tykkään valaa kynttilöitä. Beat that.
bliss

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja bliss »

^ :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä taidan olla liian vanha häpeämään yhtään mitään. Ei jaksa niin paljoa kiinnostaa mitä muut ajattelevat, tai jos kiinnostaakin, niin mikäs sen mukavampaa kuin rikkoa vähän ihmisten stereotyyppistä ajattelua :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin