Nolot harrastukset

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
elco

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Tietysti jos laitat Darth Vader kypärän päähän ja totetat neidille "Luke, I'm your father!", niin skoretus saattaa päin vastoin varmistua.
"Ass you wish" olisi ehkä oikeampi repliikki.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hah, löytyihän se nolo "harrastus" jolle pojat saa kuorossa nauraa! Tykkään tarjota paremmuudentunteita toisille.

Tästä on noin 15 vuotta aikaa, joten en todellakaan muista roolihahmoani sen tarkemmin. Pahoittelut. Joku jolla ei ollut mitään virkaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:EDIT: Katos, meni Lilo ja Lapitii sekasin. Hehehehe!
Hmpfh! :leuhka:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Tietysti jos laitat Darth Vader kypärän päähän ja totetat neidille "Luke, I'm your father!", niin skoretus saattaa päin vastoin varmistua.
"Ass you wish" olisi ehkä oikeampi repliikki.
Itse pelaisin varman päälle ja toteaisin "A tremor in the Force. The last time I felt it was in the presence of my old master"
bedlam

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriD kirjoitti:Sanoisin, että nolousmittari hiukan värähtää tässä kohtaa. Mutta tietenkin on osoitus hyvästä itsetunnosta, että jatkat ryhdikkäästi omalla linjallasi. Camel boots jne.

Mutta saattaisin pitää pienenä riskinä ensitreffeillä esitellä Star Wars -figuuri kokoelmaa.

Tietysti jos laitat Darth Vader kypärän päähän ja totetat neidille "Luke, I'm your father!", niin skoretus saattaa päin vastoin varmistua.
Ikävä kyllä tuota Star Wars -rekvisiittaa ei Darth Vaderin kypärää enempää löydykään :( Ei mutta lelujen keräilemisenhän voi tietenkin sijoittaa nykyään niin trendikkääseen sisustus-kategoriaan, jolloin nolousaspekti pienenee. Leffakrääsä kuuluu leffahuoneeseen, näin sanoisi Innon Markokin valomiekka pystyssä.
Manaaja

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:No onhan se. Kumpaa suuremmalla todennäköisydellä kokeilisit tai olet jo kokeillut? Veikkaan että vastauksesi on se vähemmän nolo vaihtoehto.
En oo kokeillut kumpaakaan, ja kynnys wöwiin on toki huomattavasti matalammalta. Toisaalta tietokoneella pelaaminen on tuttua, mutta WÖW ei kiinnosta ajatukseltaan ei sitten pätkääkään.

Joten siltä kantilta katsottuna hakisin kyllä ennemmin niitä uusia kokemuksia pientareen puolelta ja näkisin itseni helpommin pukeutuneena sankariporsaaksi pienessä keppanapöhnässä kiveltä kivelle pomppien.
Manaaja

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bedlam kirjoitti:Ei mutta lelujen keräilemisenhän voi tietenkin sijoittaa nykyään niin trendikkääseen sisustus-kategoriaan, jolloin nolousaspekti pienenee.
Tuotanoinniin. Tämä kannattaa nyt kyllä miettiä vielä kertaalleen uusiksi.
bedlam

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Manaaja kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ei mutta lelujen keräilemisenhän voi tietenkin sijoittaa nykyään niin trendikkääseen sisustus-kategoriaan, jolloin nolousaspekti pienenee.
Tuotanoinniin. Tämä kannattaa nyt kyllä miettiä vielä kertaalleen uusiksi.
No höh. Eikös seinähyllyille asetellut koriste-esineet lasketa osaksi sisustusta? Sitäpaitsi eihän alien-örkkejä kauniimpia esineitä ole olemassakaan. Puhumattakaan Ritari Ässän auton pienoismallista, jossa on toimiva vilkkuvalo joka luo punaisella hehkullaan huoneeseen romanttista tunnelmaa!
masa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: Sitäpaitsi eihän alien-örkkejä kauniimpia esineitä ole olemassakaan. Puhumattakaan Ritari Ässän auton pienoismallista, jossa on toimiva vilkkuvalo joka luo punaisella hehkullaan huoneeseen romanttista tunnelmaa!
Totta. Ainoastaan Jallun tai Kallen keskiaukeamatytöt menevät ohitse.
Manaaja

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bedlam kirjoitti:Puhumattakaan Ritari Ässän auton pienoismallista, jossa on toimiva vilkkuvalo joka luo punaisella hehkullaan huoneeseen romanttista tunnelmaa!
Ai no sitten. Nostan sinut henkilökohtaisella arvoasteikollani sisustustekniikan Jediritariksi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joo-o, itse en wowittamistani tajua hävetä. Voi hissunkissunvaapulavissun. Melkein tekis mieli pelata pitkästä aika taas vähäsen, kun nyt kerran oon näin noloksi leimaantunut.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mäkin olen larpannut, kokonaista kaks kertaa. Ekalla kerralla olin tuuraamassa sairastunutta kaveria. Nooh... oltiin saaressa ja juotiin kaljaa. Eipä siinä mitään.

Tokalla kertaa oltiin keskellä yötä metsässä hiippailemassa viitoissa. Joo, oli noloa. Aamulla tultiin ihan normivuorobussilla pois, paitsi tietysti omilla autoillaan olevat. En suostunut istumaan muitten kanssa ja teeskentelin olevani eri porukkaa, koska ne oli vaan tosi noloja. Helsingin keskustassa päätin hakea aamupalaksi hampurilaisen ja ne seuras. Nolotti. Mäkissä ne pari hölis jotain "mikä on tuo tumma poreileva juoma? Noituutta!". Nolotti vielä enempi. Sitten ne pahimmat hyypiöt vielä tunki mun kaa samaan pöytään. Tiedättehän, just samallaiset kuin ne larppinörtit pasilassa?

Sen jälkeen ei oo kyllä hävettäny paljon mikään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja bliss »

bedlam kirjoitti: ehkä se, että olen leffahuoneeseen kerännyt leffafiguureja ja muuta krääsää voisi olla noloa jos älyäisin siitä nolostua. Tai jos se olisi harrastus. Tai jos laskisin kuinka paljon ne ovat maksaneet.
Mä niin täysillä keräisin just tollasia ellen tietäis jo ennakkoon, että se menis täysin överiksi - mun olisi saatava kaikki ja äkkiä. Siksi jätin aikoinaan suosiolla kaupan hyllylle Luken, Leian ja Yodan :(
masa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja masa »

Veikkaan että Gat on keihäineen, puissa roikkumisineen, vakoilu ja miekkailuleikkeineen tän palstan Larp Vader!

par-sky kirjoitti: "mikä on tuo tumma poreileva juoma? Noituutta!".
:lollero:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä en kyllä koe mitään harrastuksiani noloiksi, vaikka ihmiset nauravatkin välillä mulle. Hopeamaalilla maalatuista Action Manin saappaista tehdylle taulullekin kehtasivat nauraa. Mut joo, mä olen ylpeästi nörtti. Meilläkin kerätään figuureja ja jopa tuunataan niitä. Ja vähän vanhoja lelujakin. Lisäksi pelaan toisinaan Magic The Gatheringia ja hakkaan aamuun asti PC- tai konsolipelejä ja keräilen sarjakuvia :] Lähtisin vaikka larppaamaankin...
Dumis

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:
par-sky kirjoitti: "mikä on tuo tumma poreileva juoma? Noituutta!".
:lollero:
:haha: :haha:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18739
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä tykkään puhua naisille kaksimielisyyksiä, enkä edes häpeä sitä.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:Helsingin keskustassa päätin hakea aamupalaksi hampurilaisen ja ne seuras. Nolotti. Mäkissä ne pari hölis jotain "mikä on tuo tumma poreileva juoma? Noituutta!". Nolotti vielä enempi. Sitten ne pahimmat hyypiöt vielä tunki mun kaa samaan pöytään. Tiedättehän, just samallaiset kuin ne larppinörtit pasilassa?
Taisin juuri tuntea syvää empatiaa. En sittenkään taida olla tyylipuhdas narsisti.

Sissus siunakkoon. :rofl:
elco

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja elco »

Lilo kirjoitti:
elco kirjoitti:EDIT: Katos, meni Lilo ja Lapitii sekasin. Hehehehe!
Hmpfh! :leuhka:
No kyllä säkin voit ottaa osaa persepanofestivaaliin!
nastamuumio

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Musta olis ihanaa olla saanut kokeilla larppaamista. Nykyiselläni taidan olla vähän vanha tosin, niin enää en kehtaa yrittää pyrkiä teinipoikien kanssa pöheikköön puumiekkailemaan. Nykysessä iässä siis aloittaminen olis noloa, mutta jos oisin nuorempana alkanut, tuskin pitäisin sitä yhtään nolona.
ninnithequeen

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onkohan mun nukkekoteilu noloa teistä? Siis oon tilannu vaiks mitä ja rakennellut minibaareja, mummonmökkejä ja muita...nyttemmin vähän jäänyt, mut vähän syyhyttäis sormia taas.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

nastamuumio kirjoitti:Musta olis ihanaa olla saanut kokeilla larppaamista.
Ehkä jotain Xena-tyylistä iloittelua? ;)
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

par-sky kirjoitti: Tiedättehän, just samallaiset kuin ne larppinörtit pasilassa?
Just katottiin toi jakso dvd:ltä ja meinasin kuolla nauruun! :D
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin