Koiraketju

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Nää, ei ne herkut niin kalliita ole, että kannattaisi kävellä. Minä siis uskon "korruptioon" koska koirat ovat oraalisia tyyppejä. Kyll ne tottelee myöhemmin ilman lahjomistakin.
Sorry vaan, mutta minä uskon enemmän kymmenkunta metsästyskoiraa kouluttaneen miehen hyviksi havaittuihin konsteihin, kuin sun uskomuksiin :D
Vedä käteen, Bluntly maksaa. Toimi se oikein hyvin meitin systeemilläkin. Tulos sama ellei parempi. Tottelevaisuuskoulutus ainakin. Mehtäpuolella noutamiskoulutus kyll puoliksi ns. "pakkonoutona". Järenvastaista luovuttaa kivaa esinettä, joten hinattiin elikko narulla takas kunnes tajusi. Sama suunnanvaihdoissa luoviessa saksanseisojien pillikomennolla. Niihin väleihin kun ei kerkii ruokaa tarjoomaan :D
Viimeksi muokannut Gat, 09.08.2010 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Zeb kirjoitti:Olen antanut itseni ymmärtää ettei paukkuarkaa koiraa saa koulutuksella muuksi muutettua. Paukkuarkuus kun on vahvasti geneettinen juttu. Siltä pohjalta ukkospelko kuulostaa aika pahalta metsästyskoiralla.
Voi olla näin, mutta katotaan nyt. Ei se vinkunut tai ulissut tai mennyt sängyn alle tärisemään. En menetä vielä toivoani. Ja mistä sen tietää haukkuuko tuo ees hirviä :D Sen ehkä tietää tän kuun lopussa 10 päivän metsäreissun jälkeen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Tulos sama ellei parempi.
Lollero. Yhden koiran koultuskokemuksella kova väite. Oot sä kyl aikamoinen jäärä.
masa

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti: Ja mistä sen tietää haukkuuko tuo ees hirviä
juu, ei olisi eka hirvikoira jolle tulis tosta syystä savu korvaan.
NuoriD

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ja mistä sen tietää haukkuuko tuo ees hirviä
juu, ei olisi eka hirvikoira jolle tulis tosta syystä savu korvaan.
:?: Et kai tarkoita, mitä luulen sinun tarkoittavan? Aikas karua.
masa

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti: :?: Et kai tarkoita, mitä luulen sinun tarkoittavan? Aikas karua.
Näinhän se on. Harvemmin hirvimiehet hirvikoiria lemmikeiksi ottaa, vaan koiran on tehtävä töitä elääkseen. Jos homma ei onnistu, vaihtaa koira isäntää tai hiippakuntaa.
Gaia

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: :?: Et kai tarkoita, mitä luulen sinun tarkoittavan? Aikas karua.
Näinhän se on. Harvemmin hirvimiehet hirvikoiria lemmikeiksi ottaa, vaan koiran on tehtävä töitä elääkseen. Jos homma ei onnistu, vaihtaa koira isäntää tai hiippakuntaa.
Sama homma poliisikoirien, tullin työkoirien ja armeijan käyttökoirien kanssa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tulos sama ellei parempi.
Lollero. Yhden koiran koultuskokemuksella kova väite. Oot sä kyl aikamoinen jäärä.
Mutkun tuo TOIMI. Siinä tapauksessa.

Ja aika selvää, että sinä olet idiootti ja kaverisi on eläimistä oikeasti piittaamaton ja niiden tarpeille välinpitämätön natsisikapaska, mitä todistaa tämä:
masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Ja mistä sen tietää haukkuuko tuo ees hirviä
juu, ei olisi eka hirvikoira jolle tulis tosta syystä savu korvaan.
Ja tämä:
masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: :?: Et kai tarkoita, mitä luulen sinun tarkoittavan? Aikas karua.
Näinhän se on. Harvemmin hirvimiehet hirvikoiria lemmikeiksi ottaa, vaan koiran on tehtävä töitä elääkseen. Jos homma ei onnistu, vaihtaa koira isäntää tai hiippakuntaa.
Siis koira on heille vain käyttöesine. Ei tuollaisella ihmeisellä ole kykyä tai halua ymmärtää eläimiä. "Koulutus"-taitonsa ovat siten ihan paskaa, korkeintaan alistavaa pelottelua.

Juuri tuollaisilta ihmisiltä pitäisi kieltää kaikki eläintenpito. Ei ne eläimistä välitä yhtään.

Niin että ensin ottaa vastuuulleen kokonainen toinen tunteva olio ja sitten tappaa jos se ei omia tarpeita osaa tyydyttää? Tuollaiset IHMISET pitäisi tappaa.

"Korruptiomenetelmään" että mikä ettei?
Nopeampi tapa kuin vaikka kierrellä sitä ampumarataa on viedä suoraan sinne ja tehdä elikon olo hyväksi syottämällä sille herkkuja.

Meillä se oli suklaata.
Yleensä koiransuklaata, monesti myös tavallista suklaata.

Nyttemmin olen kuullut viisauden, että "koiran munuaiset eivät kestä suklaata".

No ehkä niin, homoutta on liikkeellä.

Meillä kuitenkin kerran kävi niin, että Lapissa sadepäivänä ihmeteltiin, miksi koira viihtyy tuntikausia toisesa, tyhjässä teltassa. Vaikkei yleensä halunnut olla yksinään. Sitten muistettiin, että eikös siellä ollut repussa kaksi Fazerin suklaalevyä. Joo OLI :D Ei kuallut.

Toisaalta sitten sain kerran treffaamaltani misulta vihaista palautetta, kun olin tuonit saksanpaimenkoiralleen yhden pienen puruluun ja yhden Geisha-patukan. Kuulemma oksensi ja ripuloi koko yön. Yksilökohtaista.
Viimeksi muokannut Gat, 09.08.2010 14:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja masa »

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

ITKUPOTKURAIVARIPASKAVIHAANIHMISiÄOLENAPINAPUUSSA!!!!!

Johan oli taas kovaa tekstiä kaverilta joka ei osaa vetää edes vessanpyttyä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

ITKUPOTKURAIVARIPASKAVIHAANIHMISÄOLENAPINAPUUSSA!!!!!

Johan oli taas kovaa tekstiä kaverilta joka ei osaa vetää edes vessanpyttyä.
Hei kai sinä tiedät, että sinäkin olet apina? Juu, apina. Vai oletko joku vitun uskis?

Edelliseen korjauksena, että ehkä se kaverisi osaa käyttää hellempiäkin koirien manipulointikeinoja, modernien kirjojen mukaan... oma hyöty tarkoituksena.

Sitä minä en ihan käsitä, miten ihmisestä tulee sellainen ylimielinen läjä paskaa kuin sinusta.

Miten kasvaa käsitykseen, että kaikki, myös muut eläimet, ovat ihmistä varten?

Etkö ole huomannut, että ihmisten kulttuuria on muutakin kuin omasi, ja ne ovat enimmäkseen kaikki harhaisia?

Etkö ole huomannut, että täällä on muitakin eläinlajeja?

Etkö tajuu, että on rikkautta ymmärtää niitä ihan sellaisenaan? Rikkaampaa se kuin mikään ihmisten kulttuuri.

Sunkaan kanssa ei ole muuta selitystä kuin silkka pahuus. Joten sinua kohdellaan oman mittasi mukaan.

Siis sinä olet tyhmä, rajoittunut, vajaamielinen. Hoe sitä itselles, ole hiljaa, ennen kaikkea älä ole eläinten kanssa tekemisissä.

Sinä olet vajaa.
Mutta kun olet myös puhtaasti paha läjä paskaa, nyt vain hekottelet.
Mutta sinut on nähty ja punnittu.
masa

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Minä taas en ymmärrä miten sinä päättelit että kyseessä olisi minun kaverini.

Mutta huvittavahan noita sun hyttytyttökilareita on lukea. :rofl:

Aidon misantroopin tunnistaa aina.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: :?: Et kai tarkoita, mitä luulen sinun tarkoittavan? Aikas karua.
Näinhän se on. Harvemmin hirvimiehet hirvikoiria lemmikeiksi ottaa, vaan koiran on tehtävä töitä elääkseen. Jos homma ei onnistu, vaihtaa koira isäntää tai hiippakuntaa.
Näin se menee monissa porukoissa, meillä ei kuitenkaan. Tuo on ensisijaisesti perheenjäsen ja toissijaisesti hirvikoira. Bonusta vain jos haukkuu hirviäkin. Toki sen eteen tehään töitä että näin käy mutta ei ole koiran loppu jos ei haukkua kuulu.

Mejän naapurissa Rollossa on perhe, jolla on kaksi koiraa. Toinen koira on aina perheen kanssa, ns seurakoira. Toinen on jäniskoira, joka on aina häkissä. Aina, paitsi jäniksenpyyntiaikaan. Joskus sitä käytetään lenkillä. Se jätetään yksin häkkiinsä kun muu perhe, myös se seurakoira, lähtee reissuun vaikka mummolaan. Sitten se perheen mie valittaa kun tämä jäniskoira ei osaa käyttäytyä hihnassa. NO KAS! Sitä koiraa nääs pitäisi käyttää näyttelyssä (miksi???) ja se on mahotonta kun koira hulmuaa hihnassa. Koulutusmetodina toimii kuulema selkäänanto.

Koira hajottaa häkkiään ja se ukko ihmettelee sitä että koira jyrsii hienoa koppiaan vaikka sillä olisi muutakin jyrsittävää. NO KAS. Johtuiskohan se siitä että sillä on tylsää? Pitäisikö sen koiran kanssa hommata muulloinkin jotain kuin silloin jänisaikaan?

Että mulla tekis mieli käydä ensin ampumassa se koira, sitten se ukko. Saatana. Tämä nykyinen koira on jotain vuoden vanha, edellinen koira lopetettiin viime vuonna kun sillä oli krooninen korvatulehdus. Niin miksihän se kroonistui? Kun sitä ei hoideta tai sen kanssa ei olla niin että se tulehdus ois huomattu ajoissa. Vanhan ja uuden koiran nimi eroaa yhdellä kirjaimella, tyyliin toinen oli Jeppe, toinen on Jepe. Voi saatana että syö naista!!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti: Aidon misantroopin tunnistaa aina.
No, ei minulla ole syytä rrrrakastaa kaikkia ihmisiä. Eikä sinullakaan. Esmes sinut ja sen ei-kaverisi mun mielestä sopisi lopettaa.
Eikä minulla ole ongelmia tappaa ja syödä elukoita.

Tuollaiset kulttuurin ohjelmoimat päähänpinttymät vaan ärsyttää, niiltä jolla on ollut onni kasvaa jossain kulttuurissa ja sitten ylimielisenä kuvitella että se on koko maailma. Oikeastaan olen mulukku niin, että enemmän kuin mitä ihmiset tekevät, vituttaa miten he sen perustelevat.

Haluanko että kaikki haluaisivat asioita tehtävän kuten minä? Totta kai, niinhän ne muutkin haluavat. Erona että jotkut ovat niin saatanan tymiä, että luulevat oman maailmansa olevan kaikki. Ja sen kautta esiintyvät itsevarmoina ja komentavina, vaikka hiljaa pitäisi olla ja hävetä itseään.
Eri juttu sitten kokea se kaikki muiden ajatus, sen kaiken ylihyökyminen ja sittenkin edes pysytellä hengissä.

"ASiantuntijuudesta" että niinhän tunnetut kusipääfilosofitkin ovat "asiantuntijoita". Jopa von Wright ja Niiniluoto. Marx ja toisaalta uusliberaalit ovat asiantuntijoita. PetriFB jos kuka on asiantuntija. Tunsin intissä tyypin, joka oli ollut kovin pedanttinen koulussa, kun viisaat opettajat opettaa. Myohemmin se liittyi pahamaineisimpaan Cityuskisseurakuntaan, koska siellä "opetetaan oikein"

Joka on yhtäaikaa niin tyhmä ja nöyrä, sen pitäisi tajuta olevansa aikuisten oikeasti niin tyhmä, ettei seurata ketään auktoriteettiakaan. Vaan runkata kotona kuten minä. Koska on itse niin tyhmä, ettei niitä pysty arvioimaan, ja päätyy itse samanlaiseksi tyhmäksi auktoriteetiksi. Valitettavasti tyhmille ei tuota voi opettaa, edes koiranpidon "asiantuntijoille".

(Känniproosaa juu :D )
masa

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:(Känniproosaa juu :D )
Mutta tajusitko kaiken tuon haukkumisen ja nimittelyn jälkeen, että kyseessä en ollut minä, eikä kaverini, eikä edes tuttuni?

Vai meinaatkos että seuraavaksi haukut ja uhkaat tappaa minut, jos kerron että espanjassa kiduttavat härätkin hengiltä? Minun syytänihän sekin täytyy olla.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti:(Känniproosaa juu :D )
Mutta tajusitko kaiken tuon haukkumisen ja nimittelyn jälkeen, että kyseessä en ollut minä, eikä kaverini, eikä edes tuttuni?

Vai meinaatkos että seuraavaksi haukut ja uhkaat tappaa minut, jos kerron että espanjassa kiduttavat härätkin hengiltä? Minun syytänihän sekin täytyy olla.
Otin ketorinia ja kahvistelin.
Örf sori joo mutkun sinä.. äh antaa olla.

IMHO härkätaistelut on pienimpiä eläinsuojeluongelmia. Sellainen tunteeseen vetoava esimerkki juu. Mutta eiköhän ne härät paremmin elä kuin tyypillinen tehotuotettu liha. Ilkee loppu kyllä.
annepa kirjoitti: Mejän naapurissa Rollossa on perhe, jolla on kaksi koiraa. Toinen koira on aina perheen kanssa, ns seurakoira. Toinen on jäniskoira, joka on aina häkissä. Aina, paitsi jäniksenpyyntiaikaan. Joskus sitä käytetään lenkillä. Se jätetään yksin häkkiinsä kun muu perhe, myös se seurakoira, lähtee reissuun vaikka mummolaan. Sitten se perheen mie valittaa kun tämä jäniskoira ei osaa käyttäytyä hihnassa. NO KAS! Sitä koiraa nääs pitäisi käyttää näyttelyssä (miksi???) ja se on mahotonta kun koira hulmuaa hihnassa. Koulutusmetodina toimii kuulema selkäänanto.

Koira hajottaa häkkiään ja se ukko ihmettelee sitä että koira jyrsii hienoa koppiaan vaikka sillä olisi muutakin jyrsittävää. NO KAS. Johtuiskohan se siitä että sillä on tylsää? Pitäisikö sen koiran kanssa hommata muulloinkin jotain kuin silloin jänisaikaan?
No vitun vittu. Tuota se on.

Toisessa ketjussa kun kerroin naapuritalon dalmatialaisesta, jota ulkona käytettiin vain tarpeillaan lyhyessä hihnassa, niin sitä kotonakin pidettiin aina hihnassa kytkettynä eteiseen. Tiedän kun perheen poika oli luokkatoverini, ihkuihana hymypoika-palkittu sosiaalinen alfa-ihmeolio. Äitinsäkin niiin fiksu.

Mökkimme ohi taas usein käveli savolaisjunttipariskunta iäti kytkettyine labbiksineen. Tuhdilla emännällä oli aina risu, jolla tasaiseen tahtiin piiskasi rakasta "Titoaan".

Ja siis niin aivan iihania ihmisiä kaikki! Oikeasti niin ihQuja! Miten niitä voi ohjeistaa ja tajuuko ne mitään?

Tietty nuo oli seurakoiria. Mutta varmaan sun naapurin menetelmälläkin jostain jäniskoirasta hyötyeläimen saa.

Lemmikkikoira/käyttökoira jaosta tuli mieleen se täällä Orimattilassa vaikuttava kettutarhuri, joka ammuskeli EVR-terroristeja. En ole tavannut. Välillisesti niin, että metsästysseuran sopimuksessa rauhoitin maideni kaksi ketun/mäyränpesäluolastoa. Muuten saa mehdätä. Mutta pyydettäessä sallin kauttakulun ketunmetsästyksessä. Allekirjoitettuani kuulin, että ainoa seudun ketunmetsästäjä on juuri se turkistarhuri. En olisi halunnut helpottaa elämäänsä.

En haluaisi tästä eläinoikeuskeskustelua. Mutta teemaan liittyen juuri se Orimattilan äijä silloin lehdissä vakuutti olevansa eläinystävä. Kertoi jopa ymmärtävänsä kun aktivistit vapauttavat koe-eläinkoiria. Koska "koira on lemmikkieläin eikä tuotantoeläin". No mistä vitusta elukka, kuten kettunsa, tietää kumpaan kategoriaan kuuluu, onko sillä elukalle merkitystä ja onko merkitystä jonkun latvalahon isännän oman kulttuurin luokituksilla? Nää idiootit tekee PetriFB:t. Käsittää, ulkoistaa ja auktorisoi omat päähänpinttymänsä maailman ominaisuudeksi.

Sitten meillä maatalouskoulussa kävi kerran eläinlääkäri pitämässä luennon karjanhoidon eläinsuojelupuolesta. Ei edes eläinaktivistijuttua, vaan peruskamaa. Karjakko-opettajamme oli todella vihainen, farmarithan rakastavat, rakastavat eläimiä eikä kenenkään pidä tulla mestaroimaan heidän menetelmiään, joita on käytetty satoja vuosia!! Just joo, niinhän se näkyy olevan kun uutisiinkin videoita pääsee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:Paukkukoulutukseen riitti meillä PS3 ja muutama räiskintäpeli, Mimi oli eilenkin ukostaessa ihan tyyni.
Eilen tuli Hyvässä vaimossa räiskintää kun Kalinda oli ampumaradalla jonkun poliisituttavansa kanssa. Laitoin ääntä kovemmalle laukausten ajaksi. Koira nukkui, ei evä värähtäny.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

annepa kirjoitti:
milli kirjoitti:Paukkukoulutukseen riitti meillä PS3 ja muutama räiskintäpeli, Mimi oli eilenkin ukostaessa ihan tyyni.
Eilen tuli Hyvässä vaimossa räiskintää kun Kalinda oli ampumaradalla jonkun poliisituttavansa kanssa. Laitoin ääntä kovemmalle laukausten ajaksi. Koira nukkui, ei evä värähtäny.
Sun pitää muistaa laittaa sitten sama lookki kuin Kalindalla :wink:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:
milli kirjoitti:Paukkukoulutukseen riitti meillä PS3 ja muutama räiskintäpeli, Mimi oli eilenkin ukostaessa ihan tyyni.
Eilen tuli Hyvässä vaimossa räiskintää kun Kalinda oli ampumaradalla jonkun poliisituttavansa kanssa. Laitoin ääntä kovemmalle laukausten ajaksi. Koira nukkui, ei evä värähtäny.
Sun pitää muistaa laittaa sitten sama lookki kuin Kalindalla :wink:
Hahaha ai metsään? :D Miksi ei sama lookki ku sillä poliisidudella?

EDIT ei mut Kalinda on kyllä sizzlin' hot ja sama lookki kelpaa (mutta ei metsään).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

SaataNA! Nyt tolla koiralla on kärvä. Ei siinä muuta mutta se oli la-su siellä koirahoitolassa ja "se oli mahollisimman paljon tarhassa muiden kanssa kun se tulee kaikkien kanssa toimeen". Nyt eka kerta kun hoksasin vuodon, kuinka todennäköistä on että se on paksuna?

Voi v, mitään merkkiä (mitä minä tiedän) ei näkyny, näky vaan että juoksu on TULOSSA.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Koirani sai pentuja.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:
annepa kirjoitti:
milli kirjoitti:Paukkukoulutukseen riitti meillä PS3 ja muutama räiskintäpeli, Mimi oli eilenkin ukostaessa ihan tyyni.
Eilen tuli Hyvässä vaimossa räiskintää kun Kalinda oli ampumaradalla jonkun poliisituttavansa kanssa. Laitoin ääntä kovemmalle laukausten ajaksi. Koira nukkui, ei evä värähtäny.
Sun pitää muistaa laittaa sitten sama lookki kuin Kalindalla :wink:
Ei ollu sama luukki ko Kalindalla mutta koira ei silti mennyt kannon alle piiloon. Räsäyteltiin 4x haulikolla vähän matkan päästä ja sitten kävin harjoittelemassa hirvikoetta varten (4x4:n sarja) ja isä oli koiran kans maavallin takana muutaman kymmenen metrin päässä. Koira nostaa laukauksen kuullessaan päätään korvat pystössä mutta ei tee mitään muuta ja siis jatkaa omia touhujaan kun on lakannut ihmettelemästä äkillistä ääntä. Kokeen suorituksen aikana koira nukkui autossa n 50 m päässä suorituspaikasta. Ja koe meni ekalla läpi (en kyllä tajua miten sen voi ryssiä kun se on nykyisin mitä on).

Hyyvä! 8)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja milli »

Mimi ennen trimmauksen

http://3.bp.blogspot.com/_OGCjxhfqx_8/T ... G_1522.JPG

ja jälkeen

http://1.bp.blogspot.com/_OGCjxhfqx_8/T ... G_1542.JPG
http://3.bp.blogspot.com/_OGCjxhfqx_8/T ... G_1536.JPG

eiks oo söpöjä kaljuja kohtia :D paskamutsi trimmas pikkuisen laikukkaaksi. Ensikerralla paremmiin. Seuraavaksi pitää harjoitella tassujen trimmaamista :) Sunnuntaina käsiteltiin vasta selkää, niskaa ja päätä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: Seuraavaksi pitää harjoitella tassujen trimmaamista :) Sunnuntaina käsiteltiin vasta selkää, niskaa ja päätä.
Nyppimällä vai saksilla vai miten?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Nyppimällä vai saksilla vai miten?
Selkä ja niska nyppimällä (ehkä pientä hienosäätöä harvennussaksilla), tassut/sääret ja varpaiden välit saksilla. Pitäisi varmaan mennä jollekin kurssille.. mutta.. oppiihan sitä kotonakin harjoittelemalla :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Koiraketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
annepa kirjoitti:Nyppimällä vai saksilla vai miten?
Selkä ja niska nyppimällä (ehkä pientä hienosäätöä harvennussaksilla), tassut/sääret ja varpaiden välit saksilla. Pitäisi varmaan mennä jollekin kurssille.. mutta.. oppiihan sitä kotonakin harjoittelemalla :)
Helposti. Onko sulla ketään tuttua joka osaa ja vois neuvoa?

Mejän äiti otti mallia joltakin kokeneemmalta (lähinnä varmaan katseli nätelmissä mallia) nöffintrimmaajalta ja nyt siltä kysytään neuvoa kun pitää mustia karvakasoja siistiä. Ja on se niitä tehnykin, siis tutuille, kun kerran osaa. Ja on se äitin nöffiherra kyllä komea kun se oikein trimmataan ja pestään ja harjataan!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin