Jääkiekon MM 2011

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Suomen sijoitus

1
8
33%
2
1
4%
3
1
4%
4
4
17%
5-6
9
38%
huonompi
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perjantaina sitten jytkähtää. Millä mietteillä, onko leijonilla potentiaalia pärjätä? Itse odottelen NHL-apujen nimiä, oudon hiljaista ollut mm. ankkaleirissä.

Ja tietenkin kisaveikata saa ja pitää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Itse odottelen NHL-apujen nimiä, oudon hiljaista ollut mm. ankkaleirissä.
Teukka tuskin tulee, J Ruudulle on jo saman tontin pelaaja hommattu, Saku vois ehkä tulla...? Eikös se neljäs ollut Lydman?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Teukka tuskin tulee
Mulla on kutina, että jos on edes sinnepäin terveenä, niin noin huikeassa vedossa olevana ei malta toivuttuaan pysyä erossa. Lyde olis tosi tärkeä saada mukaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Teukka tuskin tulee
Mulla on kutina, että jos on edes sinnepäin terveenä, niin noin huikeassa vedossa olevana ei malta toivuttuaan pysyä erossa.
Mulla on just vastakkaiset kutinat, jännä.
CeDell Davis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Teukka tuskin tulee. Sillä on niin paljon piikkiä lihassa, että kunhan ne kemikaalit saa pois nahoista, niin hän voi oikeasti sanoa, että kestääkö se kroppa enää yhtä NHL -kautta. Tuskin - ainakaan laiturin hommissa ja pakiksi siitä ei ole. Chelios toki pauhas vielä kymmenen päälle, mutta viimeset viistoista peruutellen.

Noin niinku ite ajattelin katella pelit Shanghain lämmössä webin kautta. Jos jaksan. Tuskin jaksan innostua - peleistä.

Oikea vastaus on muuten Kanada.
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lydman ja Peltonen ovat ulkona kisoista vammojen takia.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Jännä miten perehtyneitä olette! Kuulin uutisista Suomen sijoittuneen pronssille ja oletin koko kisojen jo olleen ja menneen. Se olikin joku naisten jäälaji, joten tästä sitten vappuviihdettä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RP

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja RP »

Tästä lähtien tulen aina veikkaamaan kultaa, ihan huvin ja urheilun vuoksi. Ja totta munassa katson joka ikisen Suomi matsin. Siis, kuka ei.
Manaaja

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hopiaa!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jalonen on niin vitusta, että tekee huonosta joukkueesta susipaskan ja hyvästä huonon. Nyt on tarjolla keskinkertainen joukkue, josta moloaivo tekee paskan ja näin ollen sijoitus on valitettavasti mitalipelien ulkopuolelta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oisko viitosta tarjolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CeDell Davis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Riemumieli kirjoitti:Jalonen on niin vitusta, että tekee huonosta joukkueesta susipaskan ja hyvästä huonon. Nyt on tarjolla keskinkertainen joukkue, josta moloaivo tekee paskan ja näin ollen sijoitus on valitettavasti mitalipelien ulkopuolelta.
Äänestän susta uuden päävalmentajan! Tai sitten Amu Ahosesta - se on vuollu kultaa! Ninnonunna.
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

CeDell Davis kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Jalonen on niin vitusta, että tekee huonosta joukkueesta susipaskan ja hyvästä huonon. Nyt on tarjolla keskinkertainen joukkue, josta moloaivo tekee paskan ja näin ollen sijoitus on valitettavasti mitalipelien ulkopuolelta.
Äänestän susta uuden päävalmentajan! Tai sitten Amu Ahosesta - se on vuollu kultaa! Ninnonunna.
Amu on muuten valmentanut mua :wink:
CeDell Davis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dumis kirjoitti:Amu on muuten valmentanut mua :wink:
No nyt rapisi Amun kiilto :(
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

CeDell Davis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Amu on muuten valmentanut mua :wink:
No nyt rapisi Amun kiilto :(
Älä nyt, on mua pyydetty seuraan treenaa jonka edustusjengi pelas parin kauden päästä SM-tasolla! Olisin voinut olla starba! \o/
CeDell Davis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Dumis kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Amu on muuten valmentanut mua :wink:
No nyt rapisi Amun kiilto :(
Älä nyt, on mua pyydetty seuraan treenaa jonka edustusjengi pelas parin kauden päästä SM-tasolla! Olisin voinut olla starba! \o/
Nyt jo harmittaa, että Amu on maajoukkueringissä :(
Bruce Willisika

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Tää alkaa olla kiinnostuksen kohteena samaa luokkaa kuin formulat ja SM-liiga: jos pelit menisivät maksullisen tv-kortin taakse, en paljon itkisi perään. Nyt seurannen Suomen pelit, joissa vastassa ns. kovia kiekkomaita + mahdolliset mitalipelit.
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^^ Ps. lajina oli muuten jalkapallo ei mikään "puuhelmet kilkattaa"-sähly :wink:
So Hard

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En oikeen usko tohon Jalosen touhuun. Materrriaali ei riitä mitaleille ja valmentaja ei saa ylimääräistä vaihdetta ulos. Häviämisen kulttuuri on niin syvällä sialussa että sekä euroviisut että -95 jää ainutkertaisiksi.

Tosin en oo jaksanut tsekata ketä känädässä ja venäjällä pipipalikisat jaksaa kiinnostaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja elco »

So Hard kirjoitti:En oikeen usko tohon Jalosen touhuun. Materrriaali ei riitä mitaleille ja valmentaja ei saa ylimääräistä vaihdetta ulos. Häviämisen kulttuuri on niin syvällä sialussa että sekä euroviisut että -95 jää ainutkertaisiksi.
Housuissas sulla on häviämisen kulttuuri!

Kevään tulon huomaa varmimmin siitä kun tix mussuttaa lätkän mömmöm-skabojen suomalaisfiaskosta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suomi pärjää ja kaatuu joukkueena. Sitten kultavuosien, ei rosteri ole ollut mestariainesta. Viimeisen kymmenen vuoden aikana arvokisoissa olemme olleet kerroinasettelussa keskimäärin sijalla 6 - luulisin. Mitaleita kuitenkin on saatu, joten ei Suomi ole edes alisuorittanut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei oo vakuuttanut tuo puolustus jonka pitäs olla timankia että pärjättäis. MV-osastokin on Vehasen harteilla :roll: Ei Vehasessa vikaa, mutta jos hän stiplaa niin sitten ei ole kyllä kv-matseja pelanneita mokkeja laittaakaan peliin. Koska emme tule pärjäämään maalinlatomis-kisassa, niin peräpää pitäs olla puhkomaton ja sehän on heikompi puoli.

Eli tukkaan tulee niin että hiukset lähtee, arvataan 5 sija. Olen mieluusti väärässä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Todennäköisesti Suomi pääsee puolivälieriin, vaikkei hyvin pelaisikaan. Suomen menestys kulminoituu tähän puolivälierämatsiin. Pitää voittaa oikea peli. Tämä varsinainen vedenjakaja määrittelee pitkälti sen, onko Suomi onnistunut kisoissa vai ei. Kertoimissa Suomi on sijalla viisi kertoimella 11. Selkeästi neljä Suomea parempaa maata mukana, joten joukkueen todella tarvitsisi kasvaa ja karvoittua matkan varrella.

Kiinteät kertoimet
Jääkiekon MM 2011


1. 1 Venäjä 3,10
2. 2 Kanada 3,40
3. 3 Ruotsi 5,70
4. 4 Tshekki 6,10
5. 5 Suomi 11,00
6. 6 Slovakia 15,00
7. 7 USA 34,00
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:Ei ole jaksanut viime vuosina enää oikein mömmömmöt entiseen malliin kiinnostaa, jotenkin ne kisastudiot pussikaljoineen kuuluu mun mielikuvissa sinne 20+ -ikävuosiin, kun oli vielä tarvetta korostaa olevansa hyvä jätkä ja isänmaallinen, ainakin lätkäpelien ajan.
Mitävittuu? :D
Mä oon kyllä noi korostukset unohtanut aina, ehkä sen takia vielä juonkin mielelläni kaljaa ja kiroilen kun jellonat ottaa turpaan. En ole vain ikinä osannut!
So Hard

Re: Jääkiekon MM 2011

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ei ole jaksanut viime vuosina enää oikein mömmömmöt entiseen malliin kiinnostaa
Eivät oikein kiinnosta itseäkään. Tosin perustelut ovat eri. Olisivat edes joka toinen vuosi tai kuten jalkapallokisat neljän vuoden välein. Olisi vähän eri lailla panosta.
Sitä varten meillä urghlympialaiset ja world cup. Ne onkin aika lailla kiinnostavimpia. Jotenkin maokistisesti sitä silti aina kiekkoa tulee katseltua kun kisat on. Tavoitehan ei ole mitali vaan olla parempi kuin Ruotsi, koska hurrien keltaisen lehdistön itkua ei voita mikään.
Vastaa Viestiin