Nouseeko 140kg penkistä?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

No nouseeko?

Kyllä
1
5%
Joskus nousi, ei enää
0
Ei ääniä
Ei
21
95%
 
Ääniä yhteensä: 22

Manaaja

Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tohon urheilusuoritusjuttuun viitaten, nouseeko 140kg punnertaen vai not?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei nouse.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No varmana nousisi!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei ole noussut eikä nouse. Paras sarja ollut 7x125kg, joten 140kg olisi mennyt, jos olisin koittanut. Nykykunnolla ehkä 120kg, kun vain kerran viikossa salilla käy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
CeDell Davis

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ei
Dumis

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei, eikä ole ollut lähelläkään.
Tuskin koskaan tuleekaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hirveen kiinostava aihe, mistä näitä aiheita oikein tulee??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei onneks.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Ei onneks.
:)

Onhan sulla isot rintalihakset, kokeile!
Manaaja

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Veikkaan että 120kg olisi aika maksimi ja sekin edellyttäisi kuukauden tai kaksi sparria jonkun sellasen toimesta joka osaisi oikeasti opastaa tekniikassa. En oo yksin ilman varmistelijoita tainnut uskaltaa koskaan nostaa yli 95:ttä lahnatyylilläni pelkkien käsien varassa, mutta satasen luulisi olevan tollakin tavalla aika suoritettavissa varmistajien kanssa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vähän yli puolet siitä on noussut. Nyt ei nousisi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

swirl kirjoitti:Vähän yli puolet siitä on noussut. Nyt ei nousisi.
Harva nainen on nostanut 70kg, ehkä yksi tuhannesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^No sit mä olen yksi tuhannesta. Tai siis olin. Treenasin silloin mieheni kanssa ja hän aina kannusti mua kovasti etsimään rajojani. Omatoimisesti en olisi ikinä lähteny lyömään niin paljon rautaa tankoon. Mut nousi joka tapauksessa.
Manaaja

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

swirl kirjoitti:^No sit mä olen yksi tuhannesta. Tai siis olin. Treenasin silloin mieheni kanssa ja hän aina kannusti mua kovasti etsimään rajojani. Omatoimisesti en olisi ikinä lähteny lyömään niin paljon rautaa tankoon. Mut nousi joka tapauksessa.
Puhuthan sä nyt vapaasta punnertamisesta etkä mistään Smith-laitteessa olevasta tangosta? On nimittäin vapailla painoilla tosiaan aika poikkeuksellinen tulos naiselta. Smith-penkissä toi kuulostais asteen kohtuullisemmalta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Vapaasta joo, ja ykkönen vaan tuli 75 kg:lla. Mussa on voimaa aika perkeleesti - kannan esim. helposti satakiloista miestäni vieläkin, vaikka mun salitreenit on olleet jäissä pitkään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

swirl kirjoitti:^No sit mä olen yksi tuhannesta.
Tuo oli kehuksi tarkoitettu.

Muistelen, että esmes poliisinaisten penkkikisoissakaan kovin moni ei vuosittain 70kg nosta. Toki tämä kuvastaa myös sitä, että hyvin harva nainen edes jotenkin pitkäjänteisemmin ja tuloskeskeisesti penkkiä reenaa. Miehissä penkki puolestaan on täysin ylikorostettu ja yliarvostettu tulos, jonkinlainen tosiäijyyden yleismitta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

swirl kirjoitti:^Vapaasta joo, ja ykkönen vaan tuli 75 kg:lla. Mussa on voimaa aika perkeleesti - kannan esim. helposti satakiloista miestäni vieläkin, vaikka mun salitreenit on olleet jäissä pitkään.
No ei voi kyllä kuin nostaa hattua. Miehillä toi vastaisi keskimäärin sellasta ~150kg:n tankotulosta useamman vuoden intensiivisellä treenaamisella.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Oh, kiitos :) Pidin sitä heti epäilyn merkkinä.

Naiset ei kyllä helposti taida lähteä penkkaamaan ja oon mä saanut aikoinani muutaman epäilevän ja ihmettelevän katseen osakseni. Naisten kun pitäisi kai pidättäytyä tekemässä reiden lähentäjiä ja loitontajia.
Manaaja

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei muuten varmaan kovin moni mieskään täältä työnnä 75 kilon ykköstä ylös. Normaalille harjaamattomalle ja treenaamattomalle toimistotyöntekijälle taitaa 50 kiloakin olla jo aikamoinen saavutus.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Manis, mä oon tällaista saksalaista kuulantyöntäjätyyppiä :oops: Salitreeni houkuttelisi tosi paljon, kun en mä noista perkeleen ryhmäjumpista tykkää ollenkaan, mutta kun pelottaa. Parin vuoden takainen olkapään kiertäjäkalvosimen repeämä vaivasi yli vuoden ja mulla on kaularangassa nivelrikko. Enkä osaa pysyä kohtuudessa painojen kaa, joten jumitan itteni tosi pahasti treenatessa.

Aattelin, että ottaisin ehkä personal trainerin hetkeksi - sellaisen, joka osaisi neuvoa mut alkuun noita vammoja ja vaivoja silmällä pitäen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:poliisinaisten penkkikisoissakaan
Luin "posliininaisten". Harvoin on innostus ja hämmennys lyönyt vastaavaa ristiaallokkoa.

Ei olisi ikinä mennyt 75kg tällä. Edellisestä salivierailusta on tosin aikaa ehkä 22 vuotta.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Manaaja kirjoitti:Ei muuten varmaan kovin moni mieskään täältä työnnä 75 kilon ykköstä ylös. Normaalille harjaamattomalle ja treenaamattomalle toimistotyöntekijälle taitaa 50 kiloakin olla jo aikamoinen saavutus.
Noo, tyhmä kyssäri tai kommentti mutta siis tarkoitat että ylipäänsä saa 75 ylös kerran, mutta ei "aloituksena". Itse aloitan pienemmällä, yleensä 50 kanssa.
Ja kyllä, rivitoimistonörtti joka ei ole salilla käynyt tai edes tiedä mikä on sali, niin 75 on ihan liikaa.
Bruce Willisika

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

elco kirjoitti:
Luin "posliininaisten". Harvoin on innostus ja hämmennys lyönyt vastaavaa ristiaallokkoa.
Sama vika. Ensin hyvät ja sitten huonot uutiset - samassa paketissa.

Ei nouse lähellekkään. Parhaimmillaankin tuupannut penkissä ylös satasen, nyt omalla painollakin saattaisi tehdä tiukkaa. Ei tule koskaan menemäänkään, olisin varsin tyytyväinen johonkin 120kg:n saavuttamiseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Parhaina päivinä olisi tuo voinut mennä pompulla ja paidalla, mutta tuohan ei ole penkki. Nykytilanteessa ei voi kuin haaveilla satkustakin, neljän kuukauden tauon jälkeen kapeassa penkissä meinasi jäädä viisikymppiä rinnalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Re: Nouseeko 140kg penkistä?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Arvaa :lol:
Vastaa Viestiin