Ignore

Ylipitona tunnettu ryhmittymä suorittaa sanallisia terrori-iskuja ohjemuodossa tähän topiciin. Ei asiaankuulumatonta urpoilua kiitos.
NuoriDaavid

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Stadinarskan norauksen peruutin, koska sen jutuissa alkoi olla joku pieni järjenhiven aina silloin tällöin.
:o Miten huomasit tekstien muuttumisen järkevämmiksi, jos oli noraus päällä??
Toisten lainauksista.
Ja joskus erehdyin lukemaan jotain kirjautumatta. Ihme ja kumma, silloin ei noraukset toimi.
Ja huomaatko, suakaan ei ole norattu :D
Et vain olisi lukenut elcon lainauksesta?!
ninnithequeen

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miulla ei oo ketään norattuna tällä hetkellä. Arska kyllä oli tovin.
Uskokaa tai älkää, slämäykset ja Arskan liirumlaarumit voi jättää lukematta muutenkin. Mutta kun se noraus on päällä, rupes vaan kiinnostamaan että mitähän toi nyt sano :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tulipa luettua tätäkin. Arvoisasta Jouluarskasta oli puhuttu SELJÄN takana. Kuitenkin minun täytyy osittain olla tyytyväinen kun nyt on nähty "jotain" kirjoituksissani. Toki asia ainakin sisäisesti naurattaakin, mutta jos nyt ihan totisena asiaa katsotaan niin on minun kirjoituksissani ihan totta, hei, aika paljon järkeä. En halua sanoa tätä tyhmän"polleana" vaan lähinnä sitä, että itse, jos ulkopuolisia noraisin, jota en tietenkään moraalinikaan takia voisi tehdä, minä olisin kyllä viimeinen jonka noraisin. Tietenkin senkin takia, että tunnen oman ajatusmaailmani, mutta eikö kukaan arvosta tosiaankaan sitä, että puhun kokonaisia lauseita, enkä puhu sisäpiirin lyhenteitä, en kiroile vittua enkä saatanaa, pyrin olemaan tasapuolinen. Ainoa asia, joka saattaa olla ärsyttävä, on minun korostustyylinen "Stadinarskalle", mutta se on ns. hyymöriä!

Tosiaan, tääkin on ihan kivaa, että asioita puhutaan ja olen iloinen ettette noraile, mutta toden sanottuna se asia on aivan uberkäsittämätöntä vielä minulle, että muutamien tyyli sanoa vittua ja perkelettä ja munaa ja paskaa ja pillua vuoronperää eri sanoja täytesanoiksi laittaen EI LAINKAAN mene niitten kirjoitusten listalle, jotka ärsyttäisivät ja joita "norattaisiin"! Tätä ihmettelen aikalailla. Minä ainakin ne ohitan, ellei niissä sitten ole hauskaa esim. seksisisältöä tai mustaa huumoria tai muuta, kyl te jummarratte kaikki mitä tarkoitan!
Kiva kuitenkin kun olette lukeneet. JAKSAKAA lukea ja ajatella. Minä en tosiasiallisesti puhu mielestäni paskaa juuri ollenkaan! Koetan tiivistää tekstejäni, jotta ne luettaisiin suit sait, mutta arvatkaapa mitä sitten tapahtuu: Ne ovat tylsempiä!
With Love your Jouluarska :h:
silsis

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja silsis »

Aasi, koska reikäpää-Arska floodaa edelleen ilman mitään itsekritiikkiä tai kunnioitusta yleiselle ihmistenväliselle kommunikaatiolle, niin pistäs hälle viikon banni!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

silsis kirjoitti:Aasi, koska reikäpää-Arska floodaa edelleen ilman mitään itsekritiikkiä tai kunnioitusta yleiselle ihmistenväliselle kommunikaatiolle, niin pistäs hälle viikon banni!
Aasi, luotan arvostelukykyysi. En tajua mist' Silsiksen kaltaiset kommentit aika ajoin pulppuavat. Lue edellinen viestini. Siin' on omia ihmettelyjäni. Tosissaan kun ollaan niin katsopas miten Silsis käsittelee ihmistä, joka kirjoittaa toisia milloinkaan loukkaamatta eli minua! Hän sanoo minua reikäpääksi! Ja sitten täysin väärän tuominnan perään eli minulla ei olisi itsekritiikkiä ja kunnioitusta. Ja minulla JUURI ONKIN! Katson hyvin tarkkaan mitä kirjoitan. Ainoa "vikani" on että kirjoitan ehkä liian paljon Silsiksen kaltaisen mielestä! Tämän reaktion, joka onneksi on ollut dramaattisesti vähenemään päin, juuri sen takia, että olen kirjoituksiini kiinnittänyt huomiota, lähinnä ulkoasuun, aina olen ollut toisia kunnioittava. Tämän TÄYTYY olla niin, ettei Silsis lue näitä kirjoituksiani ollenkaan.
Mitä minä pyytäisin ehkä, olisi juuri noitten pelkkien Vittu-muna akselilla olevien viestien siivoaminen!
Silsiksen kanssa Ihminen kuuluvat jo vähemmistöön ja olen siitä iloinen!
Toivoo Arska :)
silsis

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja silsis »

Stadinarska kirjoitti: En tajua mist' Silsiksen kaltaiset kommentit aika ajoin pulppuavat.
Hei, arska, ensinnäkin jätä noi imelät ja tekopyhät hymiösi, millä hymiötulvalla ilmeisesti yrität oikeuttaa jotain (pahojakin?) puutteita kirjoituksissasi. Ei toimi minuun ei. Ei hymiö ole mikään korvike, vaan pikku nyanssi.

Otit itse ansiokkaasti...eli täysin vahingossa esille koko ärsyttävyytesi ytimen. Sä et ilmeisesti itsekään tajua kuinka urpoja sun kirjoituksesi ovat. Melkein kaikki. Ennenkuin nielet ylpeytesi, niin yhtään minkäänlaista kehitystä muiden suhtautumisessa sinuun EI tule tapahtumaan. Missähän RL-pallolinnassa sä muuten elät, kun kuvittelet mitä kuvittelet?

Kukkiihan ne perunatkin, mutta nekin on vaan jotenkin kivempia kuin sinä arska.

Noi muut voi sitten puolestaan mollata ilkeää silsistä, mutta silsis pyrkii olemaan suora ja rehellinen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

silsis kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: En tajua mist' Silsiksen kaltaiset kommentit aika ajoin pulppuavat.
Hei, arska, ensinnäkin jätä noi imelät ja tekopyhät hymiösi, millä hymiötulvalla ilmeisesti yrität oikeuttaa jotain (pahojakin?) puutteita kirjoituksissasi. Ei toimi minuun ei. Ei hymiö ole mikään korvike, vaan pikku nyanssi.

Otit itse ansiokkaasti...eli täysin vahingossa esille koko ärsyttävyytesi ytimen. Sä et ilmeisesti itsekään tajua kuinka urpoja sun kirjoituksesi ovat. Melkein kaikki. Ennenkuin nielet ylpeytesi, niin yhtään minkäänlaista kehitystä muiden suhtautumisessa sinuun EI tule tapahtumaan. Missähän RL-pallolinnassa sä muuten elät, kun kuvittelet mitä kuvittelet?

Kukkiihan ne perunatkin, mutta nekin on vaan jotenkin kivempia kuin sinä arska.

Noi muut voi sitten puolestaan mollata ilkeää silsistä, mutta silsis pyrkii olemaan suora ja rehellinen.
SIIS onhan ihan selvää, läpinäkyvämpää kuin kirkkain ikkuna, että sulla on jotain katkeruutta nyt. Ja se liittyy täysin siihen että muiden suhtautuminen minuun on aivan hyvää. Se ilmiselvästi harmittaa sinua! Luuletko ettei muut sitä tajua. Nämä täällä ovat aikas fiksua väkeä. Esim. se, että kirjoitukseni ovat Urpoja. Sehän on kuin ekaluokan poika kiusaisi tyypillisesti etevämpäänsä! Sillä nyt sanon oikeasti ärsyttävän asian eli jos sinä luulet, että voitat minut missään kirjoituksissa, niin sitähän sinä et tee mihinkään vuorokaudenaikaan. Nyt olin ainoastaan hieman ärsyttävä kun ylpeilen.
Jos et huomaa omaa puutteellisuuttasi niin mietipä eivätkö muut huomaa sitä, että sinä tuskin minulle mitään herjaisit, jos olisin oikeasti huono! Asia on nyt vain, että sinua harmittaa kun enää ei ole kuin sinä ja Ihminen ja joku muu ehkä, en muista,MIEHIÄ kuitenkin lähes poikkeuksetta yhdessä jotka ovat kirjoittamiasi "muita huonosti suhtautuvia" ja mitä teidänlaisenne tekevätkään jos kirjoitan vielä parempaa ja sujuvampaa ja vielä enemmän muut pitäisivät minusta: Te tulisitte entistä ilkeämmiksi! Näin tekevät 7-14 vuotiaat pojat. Joten nyt minun piti ilkeillä vastoin HALUANI. Ohje sinulle ja kollegoillesi samalla ajatuskapasiteetilla on: KASVAKAA laajakatseisemmiksi. Minä olen kasvanut ihan tarpeeksi. En ole pikkupoika enkä edes nuori enää ja en halua kuulla "pikkupoikien marinoita" kun olen koko ikäni saanut palkkani ajatustyöllä. Piste ilman hymiötä. En tarvi sinulta enkä kaltaiseltasi vastausta koska vaikka ymmärtäisitte hieman niin kasvaminen ei suju yhdessä yössä.
Ja haluan KEVENTÄÄ! Oma syysi, että joudun käyttämään ikävääkin arvostelua, mutta en siedä ihan löysienpuhumisia kun motivaatio on se mitä se on sinulla esim.
Ja keventävänä haluan sulle siis toivoa tietenkin hyvää. olen kasvanut ja koetan kasvaa niin, että ymmärrän monipuolisesti ihmisten ajatuksia ja vikoja.Ymmärrän myös nuorten miesten laumasieluisuutta, oikein hyvin! Tottakai niitä kaikilla on vikoja. Aivan varmasti myös minulla, älä sure!
Joten sinulle nyt Hyvää Uutta Vuotta.
Ja lähetän sulle nyt hymyhymiön kuitenkin, koska en halua pahaa! :)
Vihtahousu

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Aasi, nyt on taas aika julkistaa viime kuukauden voittajat!
Suositan että voittajat julkistettaisiin joka kuukausi :p:
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Arska ei tajua vissiin sitä, että muut ei sen vuoksi ota kantaa hänen vuodatuksiinsa, koska ovat noranneet Arskan. Olen yrittänyt sietää ja toivoa parasta, en yritä enää.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vihtahousu kirjoitti:Aasi, nyt on taas aika julkistaa viime kuukauden voittajat!
Suositan että voittajat julkistettaisiin joka kuukausi :p:
Juu, pääsisin minäkin näkemään itseni palkintopallilla.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

RolloTomasi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Aasi, nyt on taas aika julkistaa viime kuukauden voittajat!
Suositan että voittajat julkistettaisiin joka kuukausi :p:
Juu, pääsisin minäkin näkemään itseni palkintopallilla.
Et ainakaan wanhoilla meriiteillä, pinnistä poeka, pinnistä!

Koodi: Valitse kaikki

+-------------+--------+
| username    | kerrat |
+-------------+--------+
| Stadinarska |     17 |
| slam        |      7 |
| Niba        |      4 |
| Mulli75     |      2 |
| rontti26    |      2 |
| jouden-za   |      1 |
| -Superior-  |      1 |
| RAM13       |      1 |
+-------------+--------+
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vihtahousu kirjoitti:Et ainakaan wanhoilla meriiteillä, pinnistä poeka, pinnistä!
Pinnistetään, pinnistetään. Kai sitä nyt sijalle kuitenkin haluaa?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Aasi, nyt on taas aika julkistaa viime kuukauden voittajat!
Suositan että voittajat julkistettaisiin joka kuukausi :p:
Juu, pääsisin minäkin näkemään itseni palkintopallilla.
Et ainakaan wanhoilla meriiteillä, pinnistä poeka, pinnistä!


SIIS NYT JO täytyy ihmisten nähdä näiden asioiden läpi. Olen toivonut, että kaikki ymmärtävät ns. poikakulttuurin erilaisuuden nujertamisen...

Siksi tämä Ihmisen ja Vihtahousu/Dumarin älykäs juttu toivottavasti tekisi tehtävänsä oikein eli antaisi kyseisille tyhmyyspisteitä.
Heillä on aivan turha pakkomielle nimenomaa tuhota ilman rakentavaa asiaa.
Rollo ei ollut mukana, mutta hän saisi fiksumpana puolustaa selvän typeryyden keskellä!

Rakkaat Kitisijät. Älkää lohduttako minua sillä tavalla, sillä tietenkään minun elämääni tämä ei vaikuta, mutta kyllä minun tyhmyyttä on aika vaikea kestää, siis tällaista tyhmyyttä.
Mitä kertoo sekin, että Aasilta kysytään tilastoja ja kun niitä ei (sentään onneksi siis yksilön yksityisyyden kannalta) saada tällä kertaa kun viimeksi oli puhe, niin mitä tekee tämä ystävämme Vihtahousu: Ottaa vanhat tilastot.
Siis kysykää ja miettikää mikä tässäkin on? Se on täysin samaa sukua kuin koulukiusaaminen. Se on tylsääkin tylsempää. Miettikää minkälainen on koulukiusaaja. Hän on ikävä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Stadinarska kirjoitti:Rollo ei ollut mukana, mutta hän saisi fiksumpana puolustaa selvän typeryyden keskellä!
Mies tulee, mies menee, mies vastaa itse kulkemisistaan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Stadinarska kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Juu, pääsisin minäkin näkemään itseni palkintopallilla.
Et ainakaan wanhoilla meriiteillä, pinnistä poeka, pinnistä!
Heillä on aivan turha pakkomielle nimenomaa tuhota ilman rakentavaa asiaa.
Ei ristus sentään, sinä se et ymmärrä vaikka kuinka rautalankaa vääntää ja useasti toistaa.
Sinun tapasi floodata joka ketjuun pitkästi jotain käsittämätöntä / puhua säännöllisesti ohi aiheen ja pitää lörinöitäsi, jotka ovat samaa tasoa kuin alkoholidementillä spurgulla vielä hauskana on vain yksikertaisesti täysin perseestä.

Toistetaan vielä alleviivattuna:

Sinun tapasi floodata joka ketjuun pitkästi jotain käsittämätöntä / puhua säännöllisesti ohi aiheen ja pitää lörinöitäsi, jotka ovat samaa tasoa kuin alkoholidementillä spurgulla vielä hauskana on vain yksikertaisesti täysin perseestä.

Sanotaan vielä, että alkuun siedin jotenkin lörinöiden olemassaolon mutta jauhamalla tuota "poikien kiusaamis" -juttua ja kieltäydyt ymmärtämästä, että todellakin suuri osa ei ole kiinnostunut horinoistasi et todellakaan mitään sympatioita saa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Et ainakaan wanhoilla meriiteillä, pinnistä poeka, pinnistä!
Heillä on aivan turha pakkomielle nimenomaa tuhota ilman rakentavaa asiaa.
Ei ristus sentään, sinä se et ymmärrä .....alkoholidementillä spurgulla vielä hauskana on vain yksikertaisesti täysin perseestä.

Toistetaan vielä alleviivattuna:

Sinun tapasi ... lörinöitäsi, jotka ovat samaa tasoa kuin alkoholidementillä spurgulla vielä hauskana on vain yksikertaisesti täysin perseestä.

Sanotaan vielä, että ut horinoistasi et todellakaan mitään sympatioita saa.
Mikä muu tää on kuin joku vanhan jugoslavianmaiden kaltaisten miesten ajattelutapa! Miksi sun pitää niin kiivas olla minua kohtaan!

Mietipäs sitä! Sinä olet kyllä niin läpinäkyvä ja vielä muistit tuon poikakateudenkin...sinä olet nyt aikalailla itseäsi pussiin puhunut.

Luotan kitinäläisten arvostelukykyyn. Minä uskon ja toivon että sinun tyylisi ja tässä näkyvä tyhmyys puhuu minun puolesta.

Voi meitä miehiä! Me olemme reviiritaistelumme vankeja! Mutta vaikka sinä Ihminen ja Vihtahousu olette sellaisia kuin olette, minun mielestäni, en milloinkaan haukkuisi teitä rumasti! Miksi sen tekisin?

Mutta miksi minä herätän teissä yksinkertaisen nujertajan. Teidän täytyy olla sellaisia luonteeltaanne, valitan!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Think »

Ihminen kirjoitti: Ei ristus sentään, sinä se et ymmärrä vaikka kuinka rautalankaa vääntää ja useasti toistaa.
Ignore on ystävämme!
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Think kirjoitti:
Ihminen kirjoitti: Ei ristus sentään, sinä se et ymmärrä vaikka kuinka rautalankaa vääntää ja useasti toistaa.
Ignore on ystävämme!
Ihan oikein! Miksi mesota noin! Jotakin suurempaa nujertamisenhalua pojilla on! Kiitos Think nyt hyvästä muistutuksesta. Uskon ihan täysin, että ärsyynnytte minusta ja silloin on parempi olla lukematta! Poissa silmistä ei ahdista.
Sitä mikä ahdistaa, onkin sitten laajempi juttu!
Arska
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Stadinarska kirjoitti:Miksi sun pitää niin kiivas olla minua kohtaan!
Keskityn oleelliseen. Sen takia en ole maininnut, että osaat toisinaan aiheestakin puhua.
Mietipäs sitä! Sinä olet kyllä niin läpinäkyvä ja vielä muistit tuon poikakateudenkin...sinä olet nyt aikalailla itseäsi pussiin puhunut.
Se, että muistan sen minkä luin 30 sekuntia sitten kertoo vain siitä, että en ole täysin dementoitunut :roll: :arrow:
Stadinarska kirjoitti: ns. poikakulttuurin erilaisuuden nujertamisen...
Tämä on selaimessani samalla sivulla kuin edellinen postini.



Luotan kitinäläisten arvostelukykyyn. Minä uskon ja toivon että sinun tyylisi ja tässä näkyvä tyhmyys puhuu minun puolesta.
Minulle aivan sama mihin luotat mutta tyhmyytesi tuskin puhuu puolestasi. Ja mitä minun tyyliini tulee, siitä saa ajatella ihan mitä tykkää.

Ihan vain huomion vuoksi laitan tämän taulukon tähän jälleen:

Koodi: Valitse kaikki

+-------------+--------+
| username    | kerrat |
+-------------+--------+
| Stadinarska |     17 |
| slam        |      7 |
| Niba        |      4 |
| Mulli75     |      2 |
| rontti26    |      2 |
| jouden-za   |      1 |
| -Superior-  |      1 |
| RAM13       |      1 |
+-------------+--------+

Mutta miksi minä herätän teissä yksinkertaisen nujertajan. Teidän täytyy olla sellaisia luonteeltaanne, valitan!
Niin pitäähän sitä jotain tekemistä työpäivinäkin olla. Pysyttele aiheessa niin meiltä loppuu hupi tähän.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Voih. Kylläpä on vaikea tapaus. Uskoisin että LIVEnäkin. Minä ymmärrän älyllisesti lahjattomia, ymmärrän vammaisia, ymmärrän vahinkoja, ymmärrän ajattelemattomuuksia, MUTTA

Tässä kyseessä ei taida olla älyllisesti lahjaton vaan kyseessä on se, mitä minun ainakin hölökohtaisesti on vaikein sulattaa eli tahallinen ilkeys. Se joka on tietyllä tavalla monasti syöpä yhteiskunnassamme.
Minua siis oikeastikin nyt jopa harmittaa kun hän ei jonkinnäköistä, edes pientä, ojennusta, saa!
Tällainen tuhoamishalu saa minut mietteliääksi ja jos joku voi saada masentuneeksi niin tällainen. Minä en henkilökohtaisesti itsestäni masennu, olen siksi verran itsetuntoinen ja järkevä, mutta siis ihan yleisesti tällainen välinpitämämättömyys ja tahallinen tyhmyys ja suoranainen ilkeys tuntuu kurjalta.
Mitä kertoo teille, te muut, se, että hän haluaa näyttää vielä vaivalla tuon vanhan ilmeisesti ignore-listan, eikä halua mainita että se on vanha.
Kuten kai tiedätte, olen parantanut ja selkeyttänyt tyyliäni ja kommentit siitä ovat olleet rakentavia...teiltä muilta.
Hänellä on jokin syy mustamaalata minua. Se on jokin pakko hänessä??

Itse en jaksa jatkaa tätä. Heittäköön sitten lokaa jos joku heidän sisimmässään täyttyy?

Uskallan pyytää teiltä, edes joltakin muulta että sanoisitte jotain näitä muutamaa vastaan, tai muutaman järkevän lauseen. Otaksun, että mitä minä sanonkin, menee heille vain kiihotukseksi.
Uskon tai ainakin toivon että uskallatte sanoa jotain ilkeyttä vastaan, sillä empiiriseen (kokemaani) kokemukseeni viitaten sanoisin, että tämä on hyvin selkeästi väärin noilta tyypeiltä.
(Tämä siis todellakin on eriasia kuin se, onko minussa puutteita tai heikkouksia teknisesti tai mielipiteellisesti. Kaikissahan niitä on, varmasti myös minussa.)
Geetzu

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tässä laumassa on aina oltava joku, jonka päälle heikoimmatkin pikkuset uskaltavat ja kehtaavat sylkeä. Ei se sen enempää vaadi. Pistetään huomiolle, että tuo ja tuo potkii ja kettuilee, sitten jo tuokin ja tuotahan aina seuraan, joten joskos minullakin olisi paikka tässä ja nyt. Vähän näyttää näppäriä kuitteja! Ja jos nyt en varsinaisesti lauman arvojärjestyksessä kohoa niin ainakin tulen huomatuksi. Koska kun nyt oikein olen tuota tyyppiä tarkkaillut - jopa oman vapaa-aikani kustannuksella! - niin kyllähän se ihan paskaa kirjottaa ja täten ansaitsee tulla mahdollisimmankin leveän ryöpytyksen kohteeksi.

Se ei riitä, että keksin kleverin ignore-napukan. Minun on kerrottava laumalleni, että painoin sitä juuri tämän tyypin kohdalla. Paitsi, etten kyllä painanut, saattaisin menettää jonkun vuodatuksen, johon olisi mahdollisuus spämäyttää taas jotain erityisen tiukkaisaa sanaa... No mutta siis kerron kaikille, että saatan jossain vaiheessa norata juurikin tämän tyypin! Tehkää perässä tehkää, yksin en uskalla!
Stadinarska kirjoitti:Hänellä on jokin syy mustamaalata minua. Se on jokin pakko hänessä?
elco

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja elco »

Geetzu kirjoitti:Tässä laumassa on aina oltava joku, jonka päälle heikoimmatkin pikkuset uskaltavat ja kehtaavat sylkeä.
Vitut. Kaveri on vaan niiin työläs, että jengin hermo menee. Ehkä sen peili on rikki?
Geetzu

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Pystyn sisäistämään tuonkin vaihtoehdon kyllä. Kummastuttaa vaan ihmisten jaksaminen! Olen vähän kadekin. Miten voi jaksaa yrittää muuttaa toista päivästä toiseen kun hommasta pääsis niin paljon helpommalla ja about naps-nyt-heti muuttamalla itseään? Oikeastaan retorinen.

Kolmaskin vaihtoehto löytyy mutta lupasin vähentää seksijuttuja kitinässä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Geetzu kirjoitti:^ Pystyn sisäistämään tuonkin vaihtoehdon kyllä. Kummastuttaa vaan ihmisten jaksaminen! Olen vähän kadekin. Miten voi jaksaa yrittää muuttaa toista päivästä toiseen kun hommasta pääsis niin paljon helpommalla ja about naps-nyt-heti muuttamalla itseään? Oikeastaan retorinen.

Kolmaskin vaihtoehto löytyy mutta lupasin vähentää seksijuttuja kitinässä.
Minä en jaksa norata ketään, koska ne laatikot ei häviä mihinkään. Vittu jos puhutaan vaikka autoverosta ja niin eikö se ole kohta täynnä kommentteja tyyliin "mikä sinä olet geetssu, oletkos sinä ihminen, eläin vai huonekalu? soitatko SINÄ puhelimella VAI sellolla, onko sinulla raaja?". Nämä voi vielä ohittaa mutta välillä on pakko vapauttaa mustia pilviä, kun jatkuu se vikinä kuinka pojat ei tykkää paskasta. Asialla ei ole mitään tekemistä hierarkioiden, kusireviirin tai itsetunnon kanssa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
ninnithequeen

Re: Ignore

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihminen kirjoitti:"mikä sinä olet geetssu, oletkos sinä ihminen, eläin vai huonekalu? soitatko SINÄ puhelimella VAI sellolla, onko sinulla raaja?".
Aijai ku mua naurattaa :lol:
Menee aika nappiin.
Vastaa Viestiin