Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
exsu
Kitisijä

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu » 13.05.2018 21:50

Mä oon vähän huono neuvomaan kun menin naimisiin mun tokilla tindertreffeillä. Väitän silti, että niistä palveluista kannattaa kuitenkin ensisijaisesti katsoa seuraa sille lapsivapaalle ajalle vaikka leffaan tai grillaamaan, ja vasta sitten, jos kolahtaa vahingossa enemmän, lähtee pohtimaan perheen uudelleenjärjestelyä ja uuden ihmisen mahduttamista arkeen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.

elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco » 13.05.2018 22:13

^ Grillaamaan ja leffaan. Miksei ensisijaisesti panemaan?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication

exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu » 13.05.2018 22:22

Riippuu siitä miten hyvin pystyy kuvan ja tekstin perusteella arvioimaan, onko tämä sellainen tyyppi jota haluan panna. Mä en osaa yhtään, mun pitää nähdä tyyppi ennen kun osaan arvioida tunnenko vetoa vai en. On paljon kätevämpi sopia leffatreffit kuin panotreffit, niin pystyy ainakin sitoutumaan sovittuun.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.

Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly » 14.05.2018 16:30

Piti poistaa tämä sovellus jo ajat sitten, mutta jäänyt kuitenkin. Joskus tulee pelailtua tarjonta läpi.

Nolla mätsiä tänä vuonna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti » 15.05.2018 18:53

exsu kirjoitti:
13.05.2018 21:50
Mä oon vähän huono neuvomaan kun menin naimisiin mun tokilla tindertreffeillä. Väitän silti, että niistä palveluista kannattaa kuitenkin ensisijaisesti katsoa seuraa sille lapsivapaalle ajalle vaikka leffaan tai grillaamaan, ja vasta sitten, jos kolahtaa vahingossa enemmän, lähtee pohtimaan perheen uudelleenjärjestelyä ja uuden ihmisen mahduttamista arkeen.
Olen kyllä luvannut itselleni, että saa olla aika uskomaton nainen että sen lapsilleni esittelisin.

Veikkaan itse, että tilanne ei muutu ellen rakastu oikein teinityyliin johonkin naiseen.

Mikäs tässä on ollessa, vasta perjantaina kävin hra Tiihosta täydessä tuvassa katsomassa. Ja varasin kylpyläreissun lasten kanssa kesäksi. Jaksaisikohan raahautua David Guettaa katsomaan vielä. Hmm.. the chainsmokers tuli viime kesänä jo nähtyä ja vain elämää konserttikin kierrettyä. Kun uskaltaisi säätää itsensä tomorrowlandiin.
Came here for school, graduated to the high life

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti » 13.06.2018 9:15

Vähän huono säie, mutta tosiaan kuvastaa ehkä seurusteluhistoriaani kun pelasin tuossa Resident Evil 7:aa ja siinä sillä on se hottis brunetti tyttöystävä, joka vähän sekoaa (lievästi sanottuna).

Naurahdin ajattelemaan, että "eiköhän me saataisi tämä vielä pelaamaan" sen jälkeen kun hän löi ruuvimeisselillä kämmenen läpi. :D

Nimeä ja ulkomuotoa myöten jotenkin tavoitettu ensimmäisen avopuolisoni karakteeri.

TJEU:
Came here for school, graduated to the high life

Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba » 19.06.2018 9:54

Olen jättänyt tinderin omaan sojaansa, eipä minusta paljon naisille iloa olisikaan..
eikä ole mistään viruksistakaan tai muista semmoisista taudeista pelkoa..
Pyyhin Netikettiin..

Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly » 19.06.2018 11:16

Kerrankin yksi mätsi niin ghostaus parin viestin jälkeen. Poistin koko pelin niin säästyy vartti aamuisin kun ei tarvitse yrittää etsiä tason loppuhirviötä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.

Vastaa Viestiin