Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asiat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Gat
Kitisijä

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Gat » 23.04.2019 21:03

Arska. Nuoruudekokemukseini ja eoni takia minä en siis sotke kenenkään parisuhdetta. Siinä on yksi moraaliraja minulle. Ellei sitten olii puolison vahhvistettu suostumus ja mikä vielä parempi, milemmat lesbot mukana.
Soft kitty, warm kitty
Little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty
Purr, purr, purr

Stadinarska
Kitisijä

Re: Viimeajan uudet seurustelukumppanit, uudet yksinjääneet, hylätyt kumppanit ja epäonnistuneet pokat ja epävarmat asia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska » 29.04.2019 12:05

Gat kirjoitti:
23.04.2019 21:03
Arska. Nuoruudekokemukseini ja eoni takia minä en siis sotke kenenkään parisuhdetta. Siinä on yksi moraaliraja minulle. Ellei sitten olii puolison vahhvistettu suostumus ja mikä vielä parempi, milemmat lesbot mukana.
Tämä on erittäin hyvä periaate! Minä itse olen joutunut hiukan ikävään välikäteen elämäni aikana kun en ole ymmärtänyt että avo/aviomies olisi mustasukkainen. En ikinä ole huorin tehnyt.
Mutta muistatko kun mietin mitä minun ja Prosessorinn avioliitosta olisi tullut ja Elukka tuli haukkumaan minua ihan vesikalloksi :D
Voi hyvä tavaton, mutta en tajunnut silloin tilanteen herkkyyttä!

VAPUANAJAN VÄRIARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13

Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 » 07.05.2019 19:15

Kirjoitin tästä aiheesta SA:n sanomissa. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix

Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska » 15.05.2019 22:01

Homeboy65 kirjoitti:
07.05.2019 19:15
Kirjoitin tästä aiheesta SA:n sanomissa. :wink:

Tämä noteerattu!

TOUKO
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13

Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska » 22.05.2019 11:08

Minä luulen, että teille monille on nyt keväällä ollut eriasteisia skandaaleja, eroja, tai tuloja (tuhma Touko) tai epävarmuuksia tai mielenkiintoisia tuttavuuksia tai ulosruokintaa tai eroja tai valloituksia!

Kertokaahan niistä!

Home voisi kertoa uusista valloituksista ja eroista ja muista. Ne ovat aina yhtä hiuksianostattavia...

Mutta kirjoittakaatte mahdollisimman moni!

TOUKOARSKA
Väriterapeutti
Suomen mukavin mies
Oksennusvapaa

nokkaelain
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain » 23.05.2019 22:01

Stadinarska kirjoitti:
22.05.2019 11:08
Minä luulen, että teille monille on nyt keväällä ollut eriasteisia skandaaleja, eroja, tai tuloja (tuhma Touko) tai epävarmuuksia tai mielenkiintoisia tuttavuuksia tai ulosruokintaa tai eroja tai valloituksia!

Kertokaahan niistä!
Mitä jos itse aloittaisit? Suklaajunia ei lasketa (vaikka "junassa on hauska matkustaa".)

(Tätäkään ei ole tarkoitettu loukkauksena. Kaverini sanoi aikoinaan, että opiskelijakimppakämpässä on ongelmansakin, mutta ainakin on mahdollisuus suklaajuniin.)

Vastaa Viestiin