Iskutekniikat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja huima »

Mirkku kirjoitti:Eli siis: jos joku tulisi sulle suoraan sanomaan "Mennääx PANEE?" (kuten olet monesti toivonu tapahtuvan), sä juoksisit itkeä pillittäen pois? Huoh :roll:
No niinhän se on tehnyt.

Lue viestihistoria ja Gattagan monta kertaa toistuva itsehäpäisyn historia.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:facepalm: Lyhyt muisti, sori :facepalm:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja huima »

^Mutta se kaikki on vain showta, eli ei kannata tuntea huonoa oloa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:Eli siis: jos joku tulisi sulle suoraan sanomaan "Mennääx PANEE?" (kuten olet monesti toivonu tapahtuvan), sä juoksisit itkeä pillittäen pois? Huoh :roll:
No hyvänen aika ei! Yleensä ne ei vaan sano noin selvästi, vaan vihjaavat tai flirttaavat odottaen vastareaktiota, jota ei minulta heru niin vähällä. Minuun toimisi vain sellainen selkeys, kuin sen kerran kun meinasin saada ilmaiseksi: Nettitreffinainen kysyi kaupassa ollessamme: "Onhan sulla varmasti kortsuja?" Siitä minäkin ymmärsin, tulkitsin luvaksi toimia ja viettelin mallikelpoisesti, tosin tuntien hidastelulla elokuvia katsellessamme, jolloin kului liikaa kaljaa, joten minulla ei.. niin se... :oops:

Tosin silloinkin ennen kuin yritin, nainen taisi ensin sanoa riisuneensa pikkarit pyjamansa alta.. minä tarkastin.. :D
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Oikeasti. Speechless.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja huima »

^Sä nyt vaan pelaat Gattagan fetissiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olikse GattaGa vai GattaCa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja huima »

No mikä lie lady gaga.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:No mikä lie lady gaga.
Kannattaa tosiaan tarkistaa ensin tykkäämisensä ennen kuin alkaa efforttia esittää, toisaalta taas liiallinen kaatamisinnostus voi olla peiteltyä..

S. Freud
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

huima kirjoitti:^Sä nyt vaan pelaat Gattagan fetissiin.
Se lupas jättää mut rauhaan, koska leikkautin koiran pallit. Me Win!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:
huima kirjoitti:^Sä nyt vaan pelaat Gattagan fetissiin.
Se lupas jättää mut rauhaan, koska leikkautin koiran pallit. Me Win!
PORONPURIJA!!
FREUDIN "KASTROIVA ÄITI"!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minusta paras iskutyyli on suoraan nyrkillä naamaan!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Hyvä ja rohkea kirjoitus Gatilta, joka mielestäni kertoo syvästi masentuneesta ihmisestä joka ei ole osannut hommata, eikä toisaalta saanutkaan koskaan kunnon tilaisuutta. Vähän vaan ihmetyttää että miksi nää kaksi pikkusielua on heti täällä rääpimässä päätänsä. Teillä kahdella ei ikimaailmassa ole palleja antautua samalla tavalla lyötäväksi.

Minussa tuo teksti herätti surua ja myötätuntoa. On jotenkin sitäkin surullisempaa jos tuo teksti herätti pikemminkin tarpeen pönkittää omaa statustaan ja kuviteltua yli-ihmisyyttään toisen epäihmisyyttä alleviivaten. Hyi saatana.
Vaikea ymmärtää mitä yrität lainauksellasi implikoida, ellet sitten omaa mustavalkoisuuttasi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Meinasinkin just palata tähän ketjuun. Kärsikää, te yliolennot tai työntäkää palminne ja feissinnekin perseeseenne!

Nimittäin näistä "iskutekniikoista" ei mielestäni selviä vielä yhtäkään ohjetta varsinaiseen pokaamiseen tai iskemiseen. Ei niin mitään. Se jää täysin hämäräksi mysteerioksi. (ja nyt varmaan facepalmia taas). Tässä on vain ohjeita, miten päästä tekemisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kun pääsee, niin mitäs sitten?

Esimerkiksi nettideiteillä on tavallista elämää paljon selvemmin defaulttina, että tässä nyt ollaan etsimässä romanttiseroottista, kenties jopa sukupuolinussintaan johtavaa suhdetta. Silti olin synkeän tietoinen, että jokainen deittaamani nainen´takuudella tapasi ainakin kymmenkuntaa muuta vastaavissa haastattelutilaisuuksissa. Lisäksi sehän on aika luonnoton tilanne, että he eivät olleet minua nähneetkään aikaisemin tapaaminen oli pianpa pikkusukkelien meilieni varassa. Sitten ilmestyin paikalle minä in corpore. Ja olenkin hehheh tämmöinen enkä silloin voi edes viestiä teksteillä. Ja vaikkakin usempi opmasta aloiteestaan majoitti minut luokseen kahdeksi yöksi peräkkäin, senkin voi tulkita platoniseksi, koska olin aina helvetin pitkämatkalainen. Saattaapa olla, että vinkkejä olen saanut, mutta että uskaltaisin toimia, kyllä niiden pitäisi olla vähintään "onhan sulla varmasti kortsuja" -tasoa, että uskaltaisin toimia.

Nyt sitten tämän ketjun neuvot ovatkin lähinnä baariympäristöön. Ja senhän luulisi olevan vielä vaikeampi paikka. O.K, siellä näkee ihmiset ja niiden maneeerit ja puhekyvyt heti. Mutta virallisen selityksen mukaanhan baareihin mennään "tapaamaan ihmisiä" ja "pitämään hauskaa" eikä baarit siis defaultisti ole kumppanin etsimistä siinä kuin nettitreffailu tai vanhanajan paritanssipaikat. Baarien hauskanpito ja ihmisten tapaaminen tapahtuu useimmiten sekasukupuoliporukoissa, joihin voi tulla lisää tai vähetä väkeä. Ei ole oikein uskottavaa, että baareissa "ihmisten tapaaminen" olisi mitenkään aina pokailua. Siis jos siellä miespuolisia uusia tuttavuuksia löytäisin, niin eihän niiden kanssa mitään uusia treffejä sovitaan! Nähdään ja moikataan jos nähdään. Olisiko sitten naisten kanssa baareissa juttelun oletusarvo pokaaminen seurusteluun- tai peräti heti sukupuolinussintatarkoituksessa? Eihän se niinkään voi olla. Sekaporukoita ja monella nykynaisella on ihan sosiaalisuuttaan paljonkin miespuolisia ystäviä tai tuttavia ilman että niiden kaikkien kanssa pannaan..

Joten nyt jos baarissa jotenkin onnistuisi jopa naisia puhuttelemaan, niin vaikka olisin nuori, komea, hauska ja hyvinpukeutuva... niin onhan siitä nyt pitkä matka sovittuihin uusintatreffeihin saati että pääsisi samana yönä panemaan! Minulla sellaisen vihjaamiseenkan minun pitäisi pystyä lukemaan naisten ajatukset (tai kuunnella puhelintaan tai lukea päiväkirjaansa). Flirttailukaan ei sano mitään, sekin on nykyään kuulemma vain harrastus eikä tarkoitakaan johtaa "sellaiseen".Eli kun tässä ketjussa on ohjeita, niin ne ovat vain naisten kanssa puheisiin pääsemiseen. Entäs sitten? Siinäpä on vain puhuttu, jaariteltu jotain kuten ihmisten kanssa platonisestikin tehdään. Kyllä se jotain muutakin toimintaa vaatii, jotain minkä salaatte (ja kohta heitätte facepalmia).

Onko se sitten vain käydä käsiksi kaikkiin naisiin joiden kanssa puhuu (ja riskeerata turpiin saanti).. vai käykö muiden miesten muniinkin vastatavatut naiset heti baarissa kiinni? Minusta aika vulgaaria.

Siispä pariutuminen ja parittelu on mahdotonta.. tai siis teillä on joku yliolentojen salaisuus, jota ette kerro.
Viimeksi muokannut Gat, 23.07.2011 9:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti:Tässä on vain ohjeita, miten päästä tekemisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kun pääsee, niin mitäs sitten?
...
Onko se sitten vain käydä käsiksi kaikkiin naisiin joiden kanssa puhuu (ja riskeerata turpiin saanti)
Ensimmäisenä ei välttämättä kannata tarrata tisseihin kiinni. Siitä napsahtaa nassuun herkemmin kuin olkapäästä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tässä on vain ohjeita, miten päästä tekemisiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Kun pääsee, niin mitäs sitten?
...
Onko se sitten vain käydä käsiksi kaikkiin naisiin joiden kanssa puhuu (ja riskeerata turpiin saanti)
Ensimmäisenä ei välttämättä kannata tarrata tisseihin kiinni. Siitä napsahtaa nassuun herkemmin kuin olkapäästä.
Kyllä sellainenkin monelta kitinämieheltä varmaankiin onnistuu.Mutta jos ei.. niin naisethan ovat vain pitämässä hauskaa, moni on varattukin, miespuolisia vain ystäväystäviäkin platonisesti paljon ja siihen ehkä jatkoksi.. tai nettitreffaajat haastattelevat monia edes näkemättä heitä etukäteen. Että noissa oloissa pokaisin vaikka olisin nuöri, komea, fiksu, hauska ja supliikkimies.. se olisi kuin löytäisi kadulta tukun rahaa. Melko harvinaista. Eli teillä yliolennoilla on aivan eri rinnakkaistodellisuuden ylimaallinen tuuri tai salainen tekniikka, jota ei ole vielä sanottu. Jotain sen lisäksi, että juttelee naisille.

Sanotuilla "iskutekniikoilla" pääsee puhuttelemaan naista ja kenties naisen tutuksi tai kaveripiiriin, Että pääsisi treffitreffeille saati heti panemaan vaatii jotain muuta, jota ette kerro. Voihan sitä paskaa jauhaa iloisena ihmisten kanssa, mutta tietääkseni ei edes Kitinämiitit ole seksiorgioita kaikkien kesken jotka juttelevat.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vaikka mä muutoin suulas olenkin niin jotenkin olen aina ollut ihan törkeän huono tekemään aloitteita! Sinkkuvuosina iskurepliikit oli sitä että otin liioitellun pitkää katsekontaktia ja jäin odottelemaan että mies tulee juttelemaan. Joskus ne tuli, joskus ei. (ahhahaa miten loistavia muistoja tästä tuleekaan mieleen :D )

Netin kautta olen sopinut moniakin treffejä ja ei siinä ollut mitään ongelmaa... Asian ydin on ehkä se että mä en koskaan uskaltanut mennä juttelemaan kenenkään kanssa jos en etukäteen tiennyt että ko. hlö olisi minusta kiinnostunut.

Kuvittelen että nyt olisi toisin. Kun olin viimeksi sinkkuna niin olin sellaisen parisuhteen jäljiltä että miehille oli kiellettyä puhua 8 vuoteen... jotenki sitä ei osannu ilman taka-ajatuksia. Nyt oon viimesen viis vuotta toteuttanu tätä sisäsyntyistä flirttiominaisuutta ilman taka-ajatuksia, ehkä sitä osais sinkkunakin :) Tosin ei mitään hinkua sinkkuutua vaikka siinäkin hyvätkin puolensa on.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Iskutekniikoihin liittyen, haluaisin ottaa yhteyttä siihen naiseen, jolta sain pakit silloin vuonna 2007. Hänen veroistaan kun en ole ennen enkä jälkeen kohdannut. Olisiko teillä tekniikka-ideoita miten saisin hänen sydämensä valloitettua? Muuten kuin bileitä pitämällä, toivoen, että hän tulee? Aikarajaa projektille ei ole - itse olisin parhaimmillani noin kymmenen vuoden kuluttua.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 12.08.2011 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RolloTomasi kirjoitti:Aikarajaa projektille ei ole - itse olisin parhaimmillani noin kymmenen vuoden kuluttua.
Se on silloin jo rupsahtanut.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriDaavid kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Aikarajaa projektille ei ole - itse olisin parhaimmillani noin kymmenen vuoden kuluttua.
Se on silloin jo rupsahtanut.
Ei ole, jos äitiinsä tulee.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ainiin

:on:

Mulla ainakin toimii sellainen, että sanoo naiselle baaritiskillä "mennään tonne pöytään istumaan". Sitten pöydässä sanoo "täällä on kauhee meteli, lähdetään mun luo juttelemaan".

Tai siis toimii, kun kysyy riittävän monelta ja laittaa riman riittävän alas.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:is it hot in here or is it just you?
Loistava :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Eilen kysyin yhen tsiksin numeroo, mutta se sanoi että pelkää mua. Menin vähän sanattomaksi. Iskutekniikka ei nyt toiminut. Tsiksi vissiin pelkäsi sitä iskua.
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Eilen kysyin yhen tsiksin numeroo, mutta se sanoi että pelkää mua.
Kävit laarilla ja unohdit willyn tuulettumaan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin