Iskutekniikat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt tarkkana:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... f-promolnk

Vahva mutu, että juttu pitää paikkansa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt tarkkana:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... f-promolnk

Vahva mutu, että juttu pitää paikkansa.
Tietenkin tuo pitää paikkansa. Yhdenyön juttu tapahtuu tehokkaimmin kun kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Ja markkinatasapainosta johtuen se on tyypillisesti miehen tehtävä kertoa selvästi minkälaista kysyntää on liikkeellä.
masa

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt tarkkana:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... f-promolnk

Vahva mutu, että juttu pitää paikkansa.


Treenaatko Oulun reissua varten?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt tarkkana:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... f-promolnk

Vahva mutu, että juttu pitää paikkansa.


Treenaatko Oulun reissua varten?
En. Mä oon aina toiminut noin.

Ja kuten sanoin, 130%:n tarkoitus on pitää housut jalassa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: En. Mä oon aina toiminut noin.

Ja kuten sanoin, 130%:n tarkoitus on pitää housut jalassa.
Onneks housuissa on julppi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti: julppi.
:D Kunnon eteläpohojolaanen sana. Tunnistavatko muut palstalaiset?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti: julppi.
:D Kunnon eteläpohojolaanen sana. Tunnistavatko muut palstalaiset?
Tsekkaa toi :) http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/ ... lin_aluush
Vie ne takaasi
ja sano notta jossei perkules fyrryhousut kestä yhtä kurikoontia pyykkirannas niin jukoliste on saatava rahat takaasi. Ja vähä pikkuuse lisäkorvasuta.

Johan sitä nauraa krannikki, jos sylillevyyne puo paliahana vilikkuu. Toista se on nuolla etelän vaaksanlevyysillä kottaraasilla, jokka kulukoo pierunarut persvaos.

Sev vielä sanon, notta ku Halapa Halli on olovinansa uskovaanen kauppa, niin punttihousuja saisivat vain aluvaattehiksi myyrä!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt tarkkana:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... f-promolnk

Vahva mutu, että juttu pitää paikkansa.
nääh, paskaa. Mutta se nainen joka hakee yhden yön seuraa tunnistaa pelimiehen, ja hänen persoonallisuudessaan olevista puutteista huolimatta panee hänen kanssaan koska se voi olla varsin hauskaa ja riski sille että mies soittelee ja ruikuttaa perään on minimaalinen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt tarkkana:

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... f-promolnk

Vahva mutu, että juttu pitää paikkansa.
nääh, paskaa. Mutta se nainen joka hakee yhden yön seuraa tunnistaa pelimiehen, ja hänen persoonallisuudessaan olevista puutteista huolimatta panee hänen kanssaan koska se voi olla varsin hauskaa ja riski sille että mies soittelee ja ruikuttaa perään on minimaalinen.
No niinhän siinä just sanottiin. Siinä ei väitetty, että em. tekniikka tehoaa kaikkiin, mutta se on varmin ja nopein tapa, jos haluaa skorettaa eikä mitään muuta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
No niinhän siinä just sanottiin. Siinä ei väitetty, että em. tekniikka tehoaa kaikkiin, mutta se on varmin ja nopein tapa, jos haluaa skorettaa eikä mitään muuta.
Mun mielestä siinä väitettiin että se toimii semmoisiin naisiin jotka on sitä mieltä että miehen kuuluu määrätä ja olla dominoiva ja naisen hiljaa ruodussa.

Edit: Tää oli mun mielestä se osuus joka on skeidaa
Tutkijat raportoivat, että tällaista luolamiesmäistä lähestymistapaa käyttivät ne miehet, joilla oli naisista negatiivinen ja seksistinen käsitys.
Seksismi korostaa sukupuolten välisiä eroja ja niihin perustuvaa sukupuolten eriarvoisuutta.

Lähestymistapa puri naisiin, jotka jakoivat seksistisen näkemyksen sukupuolten asemasta.

Tutkijat toteavat, että miesten aggressiivinen ja dominoiva käytön miellytti näitä naisia, koska se tuki naisten seksististä näkemystä miehen ja naisen rooleista asettaen naisen "paikalleen", miehen dominoitavaksi.
Viimeksi muokannut Georgina, 26.08.2011 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Joo. Ei tehoo muhunkaan tollaset. Mua kai pitää liehitellä jne? Toisaalta taas annan ymmärtää, mutten ymmärrä antaa :lol:
(Mut on kerran vongattu "vedetäänkö, rotta, sormikoukkua"-lauseella)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mirkku kirjoitti:Joo. Ei tehoo muhunkaan tollaset.
No sinkkuaikoina jos olin sillä mielin liikenteessä niin muhun saatto ihan hyvin tehotakin. Mutta ei tuossa linkissä olevasta syystä vaan siksi että tiesi että jälkipyykki on ongelmatonta.

Jes, antaa niiden huooorrrra kommenttien tulla vaan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Luin viimeisen kappaleen otsikon muodossa "Kakka löytää kantensa".
Varmaan freudilainen, tai sitten olis vaan aika lähteä viikonlopun viettoon...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
No niinhän siinä just sanottiin. Siinä ei väitetty, että em. tekniikka tehoaa kaikkiin, mutta se on varmin ja nopein tapa, jos haluaa skorettaa eikä mitään muuta.
Mun mielestä siinä väitettiin että se toimii semmoisiin naisiin jotka on sitä mieltä että miehen kuuluu määrätä ja olla dominoiva ja naisen hiljaa ruodussa.

Edit: Tää oli mun mielestä se osuus joka on skeidaa
Tutkijat raportoivat, että tällaista luolamiesmäistä lähestymistapaa käyttivät ne miehet, joilla oli naisista negatiivinen ja seksistinen käsitys.
Seksismi korostaa sukupuolten välisiä eroja ja niihin perustuvaa sukupuolten eriarvoisuutta.

Lähestymistapa puri naisiin, jotka jakoivat seksistisen näkemyksen sukupuolten asemasta.

Tutkijat toteavat, että miesten aggressiivinen ja dominoiva käytön miellytti näitä naisia, koska se tuki naisten seksististä näkemystä miehen ja naisen rooleista asettaen naisen "paikalleen", miehen dominoitavaksi.
Mutta jutun avauskappale on "Tuoreen tutkimuksen mukaan suora ehdotus toimii yhden yön suhteisiin taipuvaisten naisten kanssa paremmin kuin hurmaaminen, kiertely ja kaartelu."
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:Luin viimeisen kappaleen otsikon muodossa "Kakka löytää kantensa".
:shock:

Ei mun teekuppini.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti: :shock:

Ei mun teekuppini.
Ei ees kuraeteisen tuulettaminen...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :shock:

Ei mun teekuppini.
Ei ees kuraeteisen tuulettaminen...?
Nyt lähden kotiin ja suihkuun kun tuli niin likainen olo. Oulussa nähdään!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti: Mutta jutun avauskappale on "Tuoreen tutkimuksen mukaan suora ehdotus toimii yhden yön suhteisiin taipuvaisten naisten kanssa paremmin kuin hurmaaminen, kiertely ja kaartelu."
Okeiokei, olet oikeassa. Allekirjoittanut on ollut niihin taipuvainen vain ajoittain muutaman vuoden elämästään ja eri motiiveilla. Teretuloa Ouluun! Oulu on Suomen paras kaupunki! :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RP

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja RP »

Ehdottomasti yhden yön panot sekä seksisuhdemiehet mahdollisimman dominoivina, vievinä, maskuliinisina sekä verbaalisesti suorina ja häpeättöminä. Viedä niin että vietävä vikisee. Likey!

Sössöttelijät, kiltit pojat, pilvilinnan maalailijat ja vaaleanpunaiset hattarat. Kiitos, mutta ei kiitos.
Vastaa Viestiin