Iskutekniikat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
RP

Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja RP »

Niin, millainen/set iskutekniikat tehoavat itseesi parhaiten entäpä millaisia ovat omat iskutekniikkasi. Lyhyt alustus, itse mietin vielä omaa vastaustani. On hiukan kiirusta.

Tuli mieleen Gattiksen mainitsemasta paperimies Ranesta; tullaan, halataan, lähdetään ja pannaan.
CeDell Davis

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Mä olen täysin tunnoton iskutekniikoille ja lähentelyille. Kaikki on vaan flirttiä ilman päämäärää.
RP

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:Mä olen täysin tunnoton iskutekniikoille ja lähentelyille. Kaikki on vaan flirttiä ilman päämäärää.
Mielenkiintoinen iskutekniikka. Siis sehän tuo on. "Enhän minä"-tekniikka.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kerrotaan asia suoraan, mahdollisimman vähin sanoin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bluntly kirjoitti:Kerrotaan asia suoraan, mahdollisimman vähin sanoin.
Tämä ja jos oikeen villi olen niin en käytä sanoja vaan pusuttelen ilman lupia.
Ruokalan kalapuikko Pena
CeDell Davis

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Mä olen täysin tunnoton iskutekniikoille ja lähentelyille. Kaikki on vaan flirttiä ilman päämäärää.
Mielenkiintoinen iskutekniikka. Siis sehän tuo on. "Enhän minä"-tekniikka.
No niin, no. Ei mua ole vielä kukaan kutupaikkaan vienyt ja siitähän nyt oli kyse. Ei siitä miten minä vien kutupaikkaan.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja elco »

Vähän vaikea kuvitella iskutekniikkaa, joka ei toimisi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Manaaja

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

"Olen 48-vuotias, enkä vielä koskaan ole saanut pillua ilmaiseksi."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Minähän en ole kohta kahteenkymmeneen vuoteen iskenyt ketään tai ollut iskettävänä ja viinaakin käytän nykyään vaan sivistyneesti tissutellen, mutta silloin kun olin nuori ja komee, niin parhaiten toimi, kun joi pään täyteen ja biletti täysillä. Kaverit sitte hoiti naiset seurueeseen tai saapuivat oma-aloitteisesti pokaamaan.

Parhaiten toimi sellaiset riittävän suoraviivaiset lähestymiset, että tälläinen ujo ja vihjailuille sokea tapauskin ymmärsi. Kyllä mä yleensä viimeistään tytön alkaessa suudella tajusin missä mennään. Jälkikäteen nuoruutta miettiessäni olen tajunnut missaaneeni joitakin vähemmän suoria iskuyrityksiä. Ihmetyttää vaan, kuinka monta vihjausta on mennyt kokonaan ohi, joista olisi voinut omalla panoksella kehittyä jotain.

Kaiken kaikkiaan, mut oli tosi helppo pokata yhdeksi illaksi, mutta en ole seukannut kuin nykyisen vaimoni kanssa. En muista kuin kerran jättäneeni poikamiehenä ollessani tilaisuuden käyttämättä, kun olen tajunnut tytön yrittävän pokata. Olin siis kokolailla varma tapaus :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen nussinut tuhansia kertoja ja kerran maksanut, kun kaikkea pitää kokeilla kerran, paitsi kansantanhuja ja pomon vaimoa(tai tytärtä?)
Minä en iske ketään, jos nainen on kiinostunut minusta niin tulkoon pyytämään..
Pyyhin Netikettiin..
küllküll

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Kaikenlaista on juoksuaikoina kokeiltu, mutta suurin osa on jo vanhalta mieheltä päässyt unohtumaan. Tavallisin tapa taisi olla juoda itsensä komeaksi ja kukkoilla tanssilattialla niimmaan perkeleesti. Yksin liikkeellä ollessa kävi yleensä paras flaksi. Oli pakko olla aloitteellinen, eikä vaan odotella että mahdollinen wing-man haarukoi saaliin ja initiatioi kontaktin.

Yhden kerran olen nostanut todellisen laatudaamin baarista sanomatta sanaakaan - oli paha kurkkutulehdus enkä pystynyt puhumaan sanaakaan (juopottelua se ei toki estänyt). Kynä ja paperia sekä elekieli hoitivat homman. Pari kertaa homma on hoitunut muistaakseni ihan selvin päinkin. Molemmilla kerroilla kyllä hirvitti enemmän, kuin benjiä hypätessä. Enää en varmaan enää edes osaisi tai viitsisi vongata ketään, vaikka siviilisääty rengastamattomaksi vaihtuisikin.

Muistaakseni minua ei ole varsinaisesti isketty kuin kerran. Rockfestareilla mimmi tulee vastaan, kietoo kädet kaulaan ja kysyy vienolla äänellä "tuukko lämmitämään minua ensi yönä?" Samana iltana lähti poikuus.

Baarivuosina toki tuli flirttiä ajoittain aika laillakin. Suurimpaan osaan lähdin mukaan vain "viran puolesta", mutta pari kertaa taisi mennä kuormasta syömiseksi. Muistikuvat ovat kovin utuisia noista vuosista. Ilmeisesti hauskaakin oli :)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Eräästä miitistä onnisti niin ettei villeissä unelmissakaan olisi osannut ikinä kuvitella. Neiti oli niin yli omasta liigasta, että onneaan joutui ihmettelemään useaan kertaan. Homma kait hoitui olemalla oma itseni, eli pirunmoinen seuramies ;D

Teki hyvää itsetunnolle, itseasiassa, auttaa varmaan vielä tänäkin päivänä vastakkaista sukupuolta lähestyttäessä. Toisaalta, nyt ei ole yli 3 vuoteen tuota tarvinnut miettiä, parisuhteellisen iloisessa arjessa, joskaan ei kys. neidin kanssa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:Tuli mieleen Gattiksen mainitsemasta paperimies Ranesta; tullaan, halataan, lähdetään ja pannaan.
Tosijuttu, vaikka nimi tuskin oli Rane. Monesti kokenut että ne tulee ja vie naisen minulta kuin karamellin lapselta. Yksikin rekkakuski vain että lähdetäänkö taas mun rekkaan panemaan. Sitten kun Varkaudessa viehättävä pystytisumisu oli itse tullut pöytääni, siihen änkesi sliipattu tinttitukka ja alkoi kielaroimaan. Minä että mitäs tää on, johon nainen: "Mutta tämähän on JASKA"!

Varkaudessa sivusta nähnyt miten misu iskettiin tällä linellä: "Vittu siinä on vitun hyvännäköinen muija vittu!" Helsingin Zetorissa joku jannu kysyi kaikilta naisilta: "Haluatko seuraa?" Hänkin varmaan onnistui, suurten lukujen laki.

Puhumattakaan että sain sieluuni vamman seurattuani livenä erään ex-kitinäläisen toimintaa. Sanokaamme vaikka, että nikkinsä viittasi masturbointiin ja pieneen satuolentoon. No, vain minun muistoversioni, mutta tuo jätkä umpikännissä, tarvitsematta sanoa mitään, käpälöi ainakin kahta misua ihan vain kätensä ojentamalla ja yöpymispaikassamme pani kolmatta, itselleen tuntematonta, talon emännän vieressä samassa sängyssä ja vieraiden ollessa muutaman metrin päässä. Eikä tarvinnut muuta sanoa kuin jotain onkos täällä viinaa ja ai, täällä on kissoja.

Tietysti ne ovat kaikki niiin hyvännäköisiä uroksia... tai oikeastaan sekään ei taida olla vaatimus... aivovammaiset kääpiötkin saa pillua ilmaiseksi, minä en. Olenkin päätellyt, että minä en ole ihminen, te muut olette Jumalia. Ylivertaisten jättiläisten salaseura. Salaperäinen, selittämätön ylemmyys. Meinaan minuthan tapettaisiin vaikka tuollaisia skoraustyylejä yrittäisin. Ja vaikka minua niin ohjeistetaan hienompaan käytökseen, noilla keinoinhan te misut oikeasti pillua jaatte.

Ontopic:
Ei minulla ole iskutekniikkaa. En edes voisi mennä johonkin pokauksen tarkoitettuun paikkaan, kuten tanssilavalle tai yökerhoon. Nolottaisi, että mitä minä siellä teen. Noin jo silloin kun olin nuorempi. Vähän niinkuin te kävelisitte Eduskunnan täysistuntoon ja pitäisitte puheen. Hävytöntä.

Silloin kun vielä harrasti nettitreffailua, taktiikkani oli etsiä ilmoituksista joku henkisesti sopiva. Sitten käyttää täkynä niitä asioita, toki miehekkäästi välillä vastaan väittäen. Väliin "huumoria" ja pikkutuhmuuksia, esim pillukarvojen värin kysyminen toimii aina :D

Noin järkkäsin itseni ainakin kymmenen misun kanssa treffeille. Mutta livenä olin vain kuin kaverin luona kylässä, voimatta ilmentää mitään "sillai" kiinnostusta. Se Love-Shyness tai jotain. Minusta tuntui, kuin olisin sijaisnäyttelijä enkä saisi oikeasti olla siellä muuten kuin muodon vuoksi.

Huorien kanssa taas tuota rajapintaa ei ole. Hommahan on sovittu, eikä ole edes oikea suhde tai edes oikeaa seksiä vaikka insertoinkin.
Viimeksi muokannut Gat, 19.07.2011 18:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Haemaeraemies kirjoitti:Eräästä miitistä onnisti niin ettei villeissä unelmissakaan olisi osannut ikinä kuvitella. Neiti oli niin yli omasta liigasta, että onneaan joutui ihmettelemään useaan kertaan. Homma kait hoitui olemalla oma itseni, eli pirunmoinen seuramies ;D

Teki hyvää itsetunnolle, itseasiassa, auttaa varmaan vielä tänäkin päivänä vastakkaista sukupuolta lähestyttäessä. Toisaalta, nyt ei ole yli 3 vuoteen tuota tarvinnut miettiä, parisuhteellisen iloisessa arjessa, joskaan ei kys. neidin kanssa.
Tissit :h: ;)

Muhun tehoaa aina huumori ja "koskinpas-enpäs-koskinpas"-meininki. Vaikea selittää, mutta siis sellanen kaksimielinen huulenheitto ja hyvän fiiliksen pohjalta on helpompi rakentaa sitä fyysistä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elppis kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Eräästä miitistä onnisti niin ettei villeissä unelmissakaan olisi osannut ikinä kuvitella. Neiti oli niin yli omasta liigasta, että onneaan joutui ihmettelemään useaan kertaan. Homma kait hoitui olemalla oma itseni, eli pirunmoinen seuramies ;D

Teki hyvää itsetunnolle, itseasiassa, auttaa varmaan vielä tänäkin päivänä vastakkaista sukupuolta lähestyttäessä. Toisaalta, nyt ei ole yli 3 vuoteen tuota tarvinnut miettiä, parisuhteellisen iloisessa arjessa, joskaan ei kys. neidin kanssa.
Tissit :h: ;)
Ne kyllä :h: :D
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haemaeraemies kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Eräästä miitistä onnisti niin ettei villeissä unelmissakaan olisi osannut ikinä kuvitella. Neiti oli niin yli omasta liigasta, että onneaan joutui ihmettelemään useaan kertaan. Homma kait hoitui olemalla oma itseni, eli pirunmoinen seuramies ;D

Teki hyvää itsetunnolle, itseasiassa, auttaa varmaan vielä tänäkin päivänä vastakkaista sukupuolta lähestyttäessä. Toisaalta, nyt ei ole yli 3 vuoteen tuota tarvinnut miettiä, parisuhteellisen iloisessa arjessa, joskaan ei kys. neidin kanssa.
Tissit :h: ;)
Ne kyllä :h: :D
Hankkikaa huone? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Siis onko Elppa joskus antanut Pillua Hämikselle? No tietysti, te Jumalolennot.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Varis »

Iskutekniikkoja on ylipäätänsä vain neljä. Kaikki muut ovat näiden alaversioita.

1. On sosiaalinen ja pitää hauskaa ja näyttää siltä että ei etsi eikä tarvitse mitään. Naisia tarjolla kasapäin. Onnistuu vain varattuna.

2. On sosiaalinen, ainakin yrittää pitää hauskaa ja tarpeen vaatiessa vaikka teeskentelee ettei etsi mitään, mutta pistää silti niin vitusti matoa koukkuun joka ikiselle vastaantulevalle hameenpuolelle. Riippuen naamarajasta ja kohteista, ajan myöten joku sanoo kyllä riippumatta siitä mitä tyhmää suustasi päästät.

3. On komea, rikas, kuuluisa tai mieluiten kaikkia näitä rocktähteydellä lisättynä. Valitsee jonkun/jotkut ympärillä pyörivistä neitosista ja käskee lakeijan noutamaan neidin/neidit pöytään/hotellihuoneeseen/limusiiniin/backstagelle.

4. On missä tahansa tai milloin tahansa brutaalin itsevarmana, bongaa naisen jonka haluaa vaikka kaupan kassajonosta ja pyytää pikaisen silmäkontaktin jälkeen tilanteesta riippuen kohteliaasti kahville, reippaasti panemaan tai aveciksi kaverin häihin.

Kaikki muut skenaariot ovat niitä, joissa nainen valitsee miehen tämän kukkoilusta, säätämisestä, kilpailijoiden kyräilyistä, pippelin venytyksestä, "hauskoista" reploista tai mistään muustakaan "iskutekniikasta" riippumatta, ei niiden ansiosta.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Ite en oo ikinä ketään iskenyt, mutta pari kertaa naiset on iskeny minut. Toimii ihan perus normaalit juttelut ja tälleen. Ei siihen mitään sen erikoisempaa tarvii.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti:Siis onko Elppa joskus antanut Pillua Hämikselle? No tietysti, te Jumalolennot.
Kuten yleensä, olet väärässä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Haemaeraemies kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siis onko Elppa joskus antanut Pillua Hämikselle? No tietysti, te Jumalolennot.
Kuten yleensä, olet väärässä.
Yleensähän minä olen aina oikeassa, mutta anteeks nyt kun olin väärässä. Sä vaan kerroit miittitarinan ja Elppa reagoi siihen salaperäisin sydämenkuvin ja sää takasin. Ihan sama vaikka olisittekin, olethan ainakin sää tahollasi tuolla tyylillä... arrrgghh!
MiiX kirjoitti:Ite en oo ikinä ketään iskenyt, mutta pari kertaa naiset on iskeny minut. Toimii ihan perus normaalit juttelut ja tälleen. Ei siihen mitään sen erikoisempaa tarvii.
En muuten usko tuota. Olenhan minäkin "perusjutellut" naisten kanssa, treffannut niitä ja öitsinytkin niiden kämpillä. Sun ittes on täytynyt antaa siinä "perusnormaalisti jutellessa" niille naisille signaalia "sellaisesta" tai kuitenkin tehdä jotain aktiivista fyysistä kontaktia, koska muutenhan ei se etene ellei nainen itse tekisi aloitetta ja sanoisi suoraan jotain kaunista, kuteh "pane mua". Mikä minulle pitäisi sanoa. Muuten se on vain kaverijutskaa, eikä sitä kaveria saati vastatavattua vierasta ihmistä niin vain nussita.

Aiempi jeremiadini yllä liittyy mulla siihenkin, miten vaikeaa oli 70-luvun lopulla, kun isäni kävi vieraissa. Kai niitä oli kymmeniä. Se kipu äidilleni ja hätä minulle. Ärsyttävää ja sanotaan kadehdittavaakin siinä se, että ukko silloin oli jo yli neljänkymmenen, naimisissa, pikkukaupungissa, ei käynyt baareissakaan vaan pokasi ne ilmeisesti keskellä päivää. Siis pikkukaupungissa. Mitenkään fiksukaan tai romanttinen se ei ole koskaan ollut. Aivan mystistä. Mutta kai se silloin oli niin kaunis mies. Joskus nykyään katson sitä ja ihmettelen, että tuollaisia ne Jumalat on, vaikkei se enää niin hääviltä näytä ja on aika pöljäkin.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Gat kirjoitti:En muuten usko tuota. Olenhan minäkin "perusjutellut" naisten kanssa, treffannut niitä ja öitsinytkin niiden kämpillä. Sun ittes on täytynyt antaa siinä "perusnormaalisti jutellessa" niille naisille signaalia "sellaisesta" tai kuitenkin tehdä jotain aktiivista fyysistä kontaktia, koska muutenhan ei se etene ellei nainen itse tekisi aloitetta ja sanoisi suoraan jotain kaunista, kuteh "pane mua". Mikä minulle pitäisi sanoa. Muuten se on vain kaverijutskaa, eikä sitä kaveria saati vastatavattua vierasta ihmistä niin vain nussita.
No siis joo nimenomaan nainen on sitten tehnyt aloitteen. Ei mulla kyllä yhden yön juttuja ookaan ollut kun yks elämäni aikana ja silloinkin nainen suunnilleen raiskas minut kun olin nii vitun kännissä ja porukka väkisin työnsi minut sen tytön mukaa... No hauskaa oli silti :P

Pari muuta säätöö oli perus ystävyyttä ja sitten nainen onkin halunnut jotain enemmän. Näissäkin tapauksissa nainen on ollut aloitteellinen osapuoli.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siis onko Elppa joskus antanut Pillua Hämikselle? No tietysti, te Jumalolennot.
Kuten yleensä, olet väärässä.
Yleensähän minä olen aina oikeassa, mutta anteeks nyt kun olin väärässä. Sä vaan kerroit miittitarinan ja Elppa reagoi siihen salaperäisin sydämenkuvin ja sää takasin. Ihan sama vaikka olisittekin, olethan ainakin sää tahollasi tuolla tyylillä... arrrgghh!
Ei, sinä usein intät että asiat on näin, vaikka ovatkin toisin. Mutta niin, ehkä Elppa reagoi koska tietää jotain, ei sen takia että hän olisi ollut mukana asiassa.

Joskus jutut natsaa, ja se on parasta :)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Varis kirjoitti: 1. On sosiaalinen ja pitää hauskaa ja näyttää siltä että ei etsi eikä tarvitse mitään. Naisia tarjolla kasapäin. Onnistuu vain varattuna.
Tehokkaasti tiivistetty mun pitkä löpinä. Ainoo vaan, ettei tarvi olla varattu. Riittää, kun on kavereiden kanssa vauhti päällä, eikä viinan sumentamilla aivoilla ymmärrä mitään sosiaalisista tilanteista. Mulle on käynyt useamman kerran, että naiset on vaan yllättäen alkaneet suutelemaan. Näin jälkikäteen ajatellen, ainakin muutamassa tapauksessa, joista jotain muistaa, on ne yrittäneet hienovaraisempaa linjaa ensin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Varis »

Vagabondo kirjoitti:
Varis kirjoitti: 1. On sosiaalinen ja pitää hauskaa ja näyttää siltä että ei etsi eikä tarvitse mitään. Naisia tarjolla kasapäin. Onnistuu vain varattuna.
Tehokkaasti tiivistetty mun pitkä löpinä. Ainoo vaan, ettei tarvi olla varattu. Riittää, kun on kavereiden kanssa vauhti päällä, eikä viinan sumentamilla aivoilla ymmärrä mitään sosiaalisista tilanteista. Mulle on käynyt useamman kerran, että naiset on vaan yllättäen alkaneet suutelemaan. Näin jälkikäteen ajatellen, ainakin muutamassa tapauksessa, joista jotain muistaa, on ne yrittäneet hienovaraisempaa linjaa ensin.
No totta se kyllä on, ei tarvitse olla varattu. Tuo tila vain tahtoo useimmilla miehillä olla mahdoton sinkkuna ollessa, koska se yksi perustarve saa vilkuilemaan donnia sillä silmällä ja toisaalta onnellisesti varattuna oleva mies tuntuu olevan vain haaste. Naiset ovat kummallisia. Jos et halua heitä, he haluavat sinua ja vice versa. Toivottavasti ei tarvitse enää koskaan tuota yhtälöä ratkoa, vaan voi tyynesti seurata vierestä muiden räpiköimistä.
Vastaa Viestiin