Iskutekniikat

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
CeDell Davis

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Varis kirjoitti:Iskutekniikkoja on ylipäätänsä vain neljä. Kaikki muut ovat näiden alaversioita.

1. On sosiaalinen ja pitää hauskaa ja näyttää siltä että ei etsi eikä tarvitse mitään. Naisia tarjolla kasapäin. Onnistuu vain varattuna.
Tässä nyt tökkii se, että eikö "iskeminen" ole tavoitteellista touhua? On tavoite iskeä joku/jokin johonkin tarkoitukseen joka kai tässä yhteydessä jotenkin liittyy muuhunkin kuin vain yleiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen.

Silloin tuo 1. ei ole iskemistä. Se on vain olemista.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Varis »

CeDell Davis kirjoitti:
Varis kirjoitti:Iskutekniikkoja on ylipäätänsä vain neljä. Kaikki muut ovat näiden alaversioita.

1. On sosiaalinen ja pitää hauskaa ja näyttää siltä että ei etsi eikä tarvitse mitään. Naisia tarjolla kasapäin. Onnistuu vain varattuna.
Tässä nyt tökkii se, että eikö "iskeminen" ole tavoitteellista touhua? On tavoite iskeä joku/jokin johonkin tarkoitukseen joka kai tässä yhteydessä jotenkin liittyy muuhunkin kuin vain yleiseen sosiaaliseen kanssakäymiseen.

Silloin tuo 1. ei ole iskemistä. Se on vain olemista.
Kyse on kuitenkin aktiivisesta tekemisestä. Semantiikkaa mikä on tavoite. Lopputulos ratkaisee.
CeDell Davis

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Varis kirjoitti:Semantiikkaa mikä on tavoite.
Tottakai se on aktiivista tekemistä, niin kuin kanssakäyminen ihmisten kanssa on. Tässä tapauksessa olemme kuitenkin vahvasti eri mieltä. Itse näen eron sosiaalisessa olemisessa ja iskemisessä. Toinen on olemista ja toinen tavoittelemista. Lopputuloksissakin on mielestäni ero. Ainakin tavoittelija toivoo niin.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Varis »

CeDell Davis kirjoitti:
Varis kirjoitti:Semantiikkaa mikä on tavoite.
Tottakai se on aktiivista tekemistä, niin kuin kanssakäyminen ihmisten kanssa on. Tässä tapauksessa olemme kuitenkin vahvasti eri mieltä. Itse näen eron sosiaalisessa olemisessa ja iskemisessä. Toinen on olemista ja toinen tavoittelemista. Lopputuloksissakin on mielestäni ero. Ainakin tavoittelija toivoo niin.
Ei tänne näköjään saa kirjoittaa mitään hieman kieli poskessa ilman että joku takertuu risuihin ja männynkäpyihin näkemättä mäntyä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

CeDell Davis kirjoitti:Silloin tuo 1. ei ole iskemistä. Se on vain olemista.
Silti se toimii. Viimeinen vuosi poikamiehenä. En edes yrittänyt pokata naisia, kun en oikein osaa ja uskalla aloittaa keskustelua ja eikä niistä muutamista surkeista yritelmistä, joita olin aikaisemmin tehnyt, ollut tullu kuin nolo olo. Silti naisia oli tarjolla aina kun lähdin viihteelle, joskin kävin aika harvakseltaan, kun urheilu ja roolipelit kiinnosti juhlimista enemmän. Sitä ennen, kun olin vielä harrastanut jotain pokausyrityksiä, oli puolestaan ollut suhteellisen kuivaa naisrintamalla. Kyllä ainakin mulla flaksi parani, kun päätin keskittyä naisten sijaan hauskan pitämiseen. Mua jopa haettiin etsintäkuulutuksella, joita oli siihen aikaan lehtien seuranhakupalstoilla, kun ei oikein muistanut edes esittäytyä yön aikana :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Manaaja

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Eräästä miitistä onnisti niin ettei villeissä unelmissakaan olisi osannut ikinä kuvitella. Neiti oli niin yli omasta liigasta, että onneaan joutui ihmettelemään useaan kertaan. Homma kait hoitui olemalla oma itseni, eli pirunmoinen seuramies ;D

Teki hyvää itsetunnolle, itseasiassa, auttaa varmaan vielä tänäkin päivänä vastakkaista sukupuolta lähestyttäessä. Toisaalta, nyt ei ole yli 3 vuoteen tuota tarvinnut miettiä, parisuhteellisen iloisessa arjessa, joskaan ei kys. neidin kanssa.
Tissit :h: ;)
Ne kyllä :h: :D


Totta tosiaan! :h: :mrgreen:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hyvä kun lakkasin käymästä miiteissä. Eihän tuollaista menoa kestäisi katsoa, kun itse puutteessa ynisee mullinkarsinassa.
Vagabondo kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Silloin tuo 1. ei ole iskemistä. Se on vain olemista.
Silti se toimii. Viimeinen vuosi poikamiehenä. En edes yrittänyt pokata naisia, kun en oikein osaa ja uskalla aloittaa keskustelua ja eikä niistä muutamista surkeista yritelmistä, joita olin aikaisemmin tehnyt, ollut tullu kuin nolo olo. Silti naisia oli tarjolla aina kun lähdin viihteelle, joskin kävin aika harvakseltaan, kun urheilu ja roolipelit kiinnosti juhlimista enemmän. Sitä ennen, kun olin vielä harrastanut jotain pokausyrityksiä, oli puolestaan ollut suhteellisen kuivaa naisrintamalla. Kyllä ainakin mulla flaksi parani, kun päätin keskittyä naisten sijaan hauskan pitämiseen. Mua jopa haettiin etsintäkuulutuksella, joita oli siihen aikaan lehtien seuranhakupalstoilla, kun ei oikein muistanut edes esittäytyä yön aikana :D
Tuokin vituttaa. Ei toimi noin minun maailmassani. Pitää olla jumalallista vetovoimaa säteilevä ihmeolio, eli siis kaikki muut kuin minä.

Toisaalta tuossa on kai sekin, että pitäisi näyttää "pitävänsä hauskaa". Kun minusta baariympäristö on maailman tylsin ja tympein paikka. En minä sinne menisi "tapaamaan ihmisiä ja pitämään hauskaa", vaan saadakseni pillua. Tai no alunperin Helsingin vuosinani en edes käsittänyt, että baareissa pokaillaan. Luulin että siellä juodaan viinaa. Ja kun pienellä poikaporukalla kittasimme olutta ja filosofoimme jonkun pubin nurkkapöydässä, niin takuudella naiset eivät tulleet häiritsemään.

Sitten joskus 90-luvun puolivälissä ja eteenpäin tein määrätietoisia retkiä Varkauden ja myös isomman kaupungin Lahden baareihin ja yökerhoihin. Mutta silloin yksin, kun en siellä ketään tuntenut. Naisia en tietenkään uskaltanut puhutella. Joten ohjeen mukaan en pokaillut, minä vain olin siellä. Istua jurpotin tuntikausia ja kas, kukaan nainen ei puhutellut. Tietenkään en näyttänyt siltä, että minulla olisi hauskaa, kun vittu, minulla ei ollut hauskaa.

Tuolla "olla yrittämättä"-linjalla pitäisi kai olla joku suorastaan zeniläinen taso, jota minä en saavuta.

Kuva
http://ilmannaista.sarjakuvablogit.com/page/9/
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti: Toisaalta tuossa on kai sekin, että pitäisi näyttää "pitävänsä hauskaa". Kun minusta baariympäristö on maailman tylsin ja tympein paikka. En minä sinne menisi "tapaamaan ihmisiä ja pitämään hauskaa", vaan saadakseni pillua. Tai no alunperin Helsingin vuosinani en edes käsittänyt, että baareissa pokaillaan. Luulin että siellä juodaan viinaa. Ja kun pienellä poikaporukalla kittasimme olutta ja filosofoimme jonkun pubin nurkkapöydässä, niin takuudella naiset eivät tulleet häiritsemään.
Joo, sä teit sen just väärin päin. Jos kavereitten kanssa haluaa filosofoida ja juoda olutta, kannattaa ennemmin järkätä vaikka kortti- tai saunailta. Jos haluaa, että naiset huomaa pitää pitää hauskaa ja painaa tanssilattialla kuin takametsien travolta tai herättää huomiota jotenkin muuten esim. jollain hassulla vaatekappaleella.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja huima »

Oikeesti, miten tätä enää jaksetaan?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

huima kirjoitti:Oikeesti, miten tätä enää jaksetaan?
Aika huonosti totta puhuen, mutta onhan tossa G-miehen paatoksessa huumoriarvoa. Vähän kuin apina käsigranaatin kanssa: Tekee pahaa, mutta ei voi olla katsomatta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Hyvä ja rohkea kirjoitus Gatilta, joka mielestäni kertoo syvästi masentuneesta ihmisestä joka ei ole osannut hommata, eikä toisaalta saanutkaan koskaan kunnon tilaisuutta. Vähän vaan ihmetyttää että miksi nää kaksi pikkusielua on heti täällä rääpimässä päätänsä. Teillä kahdella ei ikimaailmassa ole palleja antautua samalla tavalla lyötäväksi.

Minussa tuo teksti herätti surua ja myötätuntoa. On jotenkin sitäkin surullisempaa jos tuo teksti herätti pikemminkin tarpeen pönkittää omaa statustaan ja kuviteltua yli-ihmisyyttään toisen epäihmisyyttä alleviivaten. Hyi saatana.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Hyvä ja rohkea kirjoitus Gatilta, joka mielestäni kertoo syvästi masentuneesta ihmisestä joka ei ole osannut hommata, eikä toisaalta saanutkaan koskaan kunnon tilaisuutta. Vähän vaan ihmetyttää että miksi nää kaksi pikkusielua on heti täällä rääpimässä päätänsä. Teillä kahdella ei ikimaailmassa ole palleja antautua samalla tavalla lyötäväksi.

Minussa tuo teksti herätti surua ja myötätuntoa. On jotenkin sitäkin surullisempaa jos tuo teksti herätti pikemminkin tarpeen pönkittää omaa statustaan ja kuviteltua yli-ihmisyyttään toisen epäihmisyyttä alleviivaten. Hyi saatana.
Lainaatko nyt Manalaa, vai puhutko itse vahingossa Manalan suulla ?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tuskin se vahinko oli.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vagabondo kirjoitti:Tuskin se vahinko oli.
Okei, ketähän noi pikkusielut on jota mies sivaltaa tunnetusti tulisella sanan säilällään?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja elco »

Haemaeraemies kirjoitti: Lainaatko nyt Manalaa, vai puhutko itse vahingossa Manalan suulla ?
Muistuttelen vaan miten kävi viime kerralla. Mutta eiköhän se liene niin, ettei ole väliä sillä mitä sanotaan vaan kuka sanoo.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Haemaeraemies kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Kuten yleensä, olet väärässä.
Yleensähän minä olen aina oikeassa, mutta anteeks nyt kun olin väärässä. Sä vaan kerroit miittitarinan ja Elppa reagoi siihen salaperäisin sydämenkuvin ja sää takasin. Ihan sama vaikka olisittekin, olethan ainakin sää tahollasi tuolla tyylillä... arrrgghh!
Ei, sinä usein intät että asiat on näin, vaikka ovatkin toisin. Mutta niin, ehkä Elppa reagoi koska tietää jotain, ei sen takia että hän olisi ollut mukana asiassa.
Olis ollut aika mehevä 3-some :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elppis kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Gat kirjoitti: Yleensähän minä olen aina oikeassa, mutta anteeks nyt kun olin väärässä. Sä vaan kerroit miittitarinan ja Elppa reagoi siihen salaperäisin sydämenkuvin ja sää takasin. Ihan sama vaikka olisittekin, olethan ainakin sää tahollasi tuolla tyylillä... arrrgghh!
Ei, sinä usein intät että asiat on näin, vaikka ovatkin toisin. Mutta niin, ehkä Elppa reagoi koska tietää jotain, ei sen takia että hän olisi ollut mukana asiassa.
Olis ollut aika mehevä 3-some :P
Aijajaijai, ei tuommoisia mielikuvia kun joutuu istumaan toimistolla kirjaamassa tikettejä. Ilmentyy aika monta " pankissa kaivataan panotapahtumaa" tikettiä ihan jotenkin itsestään :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Haistakaapa vittu ja niin varmaan haistattekin. Eiköhän teille ole omassa ylemmyydessänne ihan tarpeeksi nautintoa. Sitä aina ihmettelen että kun minun juttuni on minusta ihan looginen ja välttämätön asiantila, niin te yliolennot vain naureskelette epäuskoisina. Ja neuvonnekin ovat bullshittiä, tehän saatte ihan yrittämättäkin. (En tarkoita sanoa noin maanisesti :D )
Vagabondo kirjoitti:
Gat kirjoitti: Toisaalta tuossa on kai sekin, että pitäisi näyttää "pitävänsä hauskaa". Kun minusta baariympäristö on maailman tylsin ja tympein paikka. En minä sinne menisi "tapaamaan ihmisiä ja pitämään hauskaa", vaan saadakseni pillua. Tai no alunperin Helsingin vuosinani en edes käsittänyt, että baareissa pokaillaan. Luulin että siellä juodaan viinaa. Ja kun pienellä poikaporukalla kittasimme olutta ja filosofoimme jonkun pubin nurkkapöydässä, niin takuudella naiset eivät tulleet häiritsemään.
Joo, sä teit sen just väärin päin. Jos kavereitten kanssa haluaa filosofoida ja juoda olutta, kannattaa ennemmin järkätä vaikka kortti- tai saunailta. Jos haluaa, että naiset huomaa pitää pitää hauskaa ja painaa tanssilattialla kuin takametsien travolta tai herättää huomiota jotenkin muuten esim. jollain hassulla vaatekappaleella.
Siis kuitenkin kävit siellä herättämässä naisten huomiota, etkä mitään yrittämättä skorannut. Älä sitten bulshittaa. P.S. Käykö "Haaviston siitoskanala"-lippalakkini, logossa kaksi Munaa vierekkäin?

Tai voihan olla, että baarielämää pidetään oikeasti hauskana. Minä en tajuu. Ihan eri eläinlaji sitten. Juhlimista ja huvittelua? Siis joulu on juhla ja Linnanmäellä huvitellaan. Mutta baareissa ei paskamusiikilta kuule omaa juomistaan, tylsien juopuneiden tradenomien kanssa keskustelu ei inspiroi eikä siellä ole mitään tekemistäkään.

Ja vielä tanssiakin pitäisi? Nostella nyrkkejään tympeen möykän soidessa? Siis minä osaan vain 70-luvun "sammuta rööki vuoronperään kummallakin päkiällä"-askeleen. Laattialle en oloe erehtynyt sen jälkeen kun erittäin juopunut Juhaniturbohaltija yllytti Zetorissa. Vedinkin sitten spektakulaariset moovsit muistellen kaikkea Travoltasta Pulp Fictioniin (jaa Travoltahan se siinäkin), ja tämä sai kaverin hyväksynnän jopa niin, että se meinasi mennä homoiluksi siinä sonniparina taajoessa. Mutta kumma kyllä naiset eivät kiinnostuneet :D Enkä minä sitä niin hauskanpidoksi laske, turha liikuntamuoto. Onneksi olen jo reippaasti liian vanha, että saisin mennä edes (nuorten) aikuisten yökerhoihin.

Sitten on tietysti vanhanajan paritanssit. vanhempani surkuttelevat, että niitä ei enää niin ole, kun oli kuulemma niin helppo päästä vastakkaisen sukupuolen lähelle. Nykyään lavakulttuuriakin on taas. No, minusta paritanssi on outoa, olen unohtanut mitä museotansseja pienenä opin, musiikki on junttia, hirveä tungos...

ja ennen kaikkea sellaiset paikathan on rakennettu ihan spesiaalisti vastakkaisen sukupuolen kohtaamiseen eli pokaamiseen! Minua hävettäisi ihan hirveästi edes mennä sellaiseen paikkaan. Siis todellä tyrkylle. Röyhkeää. Oloni olisi kuin valepukuisella hyvin ruoskitulla pelto-orjalla KKK:n kokouksessa. Että enhän minä täällä saisi olla.

Siksi ihmettelenkin ihmisten rohkeutta, jonka täytyy perustua salaperäiseen ylemmyyteen minuun verrattuna. Jättiläisiä, aatelisia, jumalia.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gat kirjoitti: Siksi ihmettelenkin ihmisten rohkeutta, jonka täytyy perustua salaperäiseen ylemmyyteen minuun verrattuna. Jättiläisiä, aatelisia, jumalia.
G-mies, ei kukaan ole mikään yli-ihminen. Jos Monsta saa ittensä kihloihin, niin ei pitäisi olla mahdotonta löytää sinunkaan itselleen kumppania. Tottakai jos haaveleit siitä samasta matskusta, mille runkkailet, niin toivo ei ole korkealla, ellet ole miljonääri, tai muuten löydä tapausta joka tykkää itseään vanhemmista. Mutta jos taas käännät huomiosi sinne ns omaan sarjaan, niin ei ole mitenkään sanottua ettei onni potkaisisi.

Siisti olemus, pilke silmäkulmassa ja suhteellisen SELVINPÄIN, niin luulisi saatille pyrkivää löytyvän omasta ikäryhmästäsi, kunhan vaan saatat itsesi sinne missä ihmisiä on. Ongelmasi lienee se että olet tehny skorettamisesta uskomattoman suorituksen joka tarvii taitoa, tuuria ja oikean kuun asennon, ja sen takia et edes vaivaudu.

Vaikka se on paljon yksinkertaisempi homma: Valtaosa ihmisistä tahtoo aika-ajottain hellyyttä ja läheisyyttä. Se on se rako, missä sun saumat on.

Tämä kaikki on jo sanottu täällä vuosien kuluessa useasti, mutta koitan nyt vielä kerran selittää asian minun perkspektiivistä, ilman vittuilua, ylemmyydentunnetta tai muita negatiivisiä viboja.

Peace, ya`ll.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja huima »

Mistä me ennen keskustelimmekaan, ennen kuin Gattaga veti kaikki aiheet omaan trollaukseensa?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti: Siis kuitenkin kävit siellä herättämässä naisten huomiota, etkä mitään yrittämättä skorannut. Älä sitten bulshittaa. P.S. Käykö "Haaviston siitoskanala"-lippalakkini, logossa kaksi Munaa vierekkäin?
En tiedä . En koskaan pukeudu hassusti, koska sellainen on mielestäni noloa ja tyhmää. Olen vain nähnyt, että joillakin se toimii hyvin.

Sen sijaan tanssiminen on mukavaa puuhaa ja oikeastaan ainoa järkevä käyttötarkoitus baareille. Vallankin, jos on hyvää musiikkia ja eritoten jos on hyvää livemusaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo: Joo kyllähän minäkin nuorena koipiani nytkyttelin :
Semmonen trauma kyllä, että kun 14-vuotiaana menin ekaa ja vikaa kertaa koulun diskoon, tanssin niin hirveän paljon, hain misuja ja he minua. Siitä tuli selittämätön sisäsyntyinen häpeän tunne, että ei ikinä enää. Varsinkin kun nynnykaverini ihmettelivät mitä minä siellä tein :D

Hämis: Joo kiitos. Mutta ikäkysymyksestä että ei sille mitään mahda, että menopaussin ohittanut nainen ainakaan ei ole seksiobjekti minulle. Lisäksi haave omasta lapsesta. Ja se, että olen vanhentunut itseni huomaamatta. En ole tämä ikä, vaan se sama tytöistä haaveileva teinipoika. Ja sitäpaiten eihän tämä sujunut minulta nuorempanakaan. Teoriassa mahdollisuuksia, mutta tabu yrittää yhtään mitään. (nii ja olenhan miljonääri :D )

Ja joo, onhan se Monsta saati jotkut oikeasti vammaiset esimerkki. Saati että mongoilit ja vajaamieliset ja kääpiötkin skorettaa. Minä taas en skorettaisi edes heikäläisiltä :D Mutta sepä juuri osoittaakin teidän ihmisten salaperäistä ylemmyyttä ja etten minä ole ihminen. Neuvot käytöksestä sun muut ovat kuitenkin bullshittiä, näkeehän sen ettei tarvitse olla edes puhekykyinen, kunhan tarttuu ja panee.. kunhan on Ihminen. Tai Runkkutonttu tai Sikamikakin :D

Pidän taukoa TÄSTÄ ketjusta. En ole niin ärtynyt kuin vaikutan.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mitä sitten, jos mokaa ja nolaa itsensä? Mulle on käyny niin todella useasti ja olen vieläkin elossa. En edes tarvitse terapiaa normaalia enemmän 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mirkku kirjoitti:Mitä sitten, jos mokaa ja nolaa itsensä? Mulle on käyny niin todella useasti ja olen vieläkin elossa. En edes tarvitse terapiaa normaalia enemmän 8)
Minulla ei ole kyse tuosta. Minullahan ei ole enää mitään itsehäpäisyn pelkoakaan. Pakkien pelosta ei ole kyse siitäkään, ne ovat arkipäivää. Kyse on siitä, että minun psykopatologiallani on ollut mahdoton edes vihjata mistään romanttis/eroottisesta, ja jopa niin että jos minulle on vihjattu (mikä voi olla optimistista kuvitelmaani tai sitten ei), sittenkin on tuntunut aivan sopimattomalta toimia. Liian hyvää, liian valtavaa. Johon se nainenkaan ei saisi alkaa. Voihan sitä olla yhteistyössä ihmisten kanssa tai tapella niitä vastaan.. mutta kelvata tuollaiselle toiselle universumille.. EI. Olen siis hullu.

Noin siis livenä. Netissä toki vonkaan pillua :D Ja rahalla Saa, mutta se ei ole oikeaa, vastavuoroista saamista vaan simulaatio,
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Iskutekniikat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Eli siis: jos joku tulisi sulle suoraan sanomaan "Mennääx PANEE?" (kuten olet monesti toivonu tapahtuvan), sä juoksisit itkeä pillittäen pois? Huoh :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin