Pelaajat, nuo niin halututko?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

No niin tässä sitten kävi että tuo Keikaus-skorpioni sai mut siis taas kerran lämpenemään joten mielipiteeni tai neuvo on seuraavanlainen:

Juttuhan on niin että me miehet kuvittelemme pikku päissämme että me olemme niitä pelaajia ja hallitsemme sitä tilannetta suvereenisesti. Ja jos näin erehdymme luulemaan, niin silloin olemme aika heikoilla tuossa "pelissä" jota pelataan kuitenkin naisen ehdoilla pääsääntöisesti.

Asia on niin että naiset antavat ymmärtää että me pelailemme ja he eivät, ja ovat kuin altavastaajina ja antavat siis kiltin kuvan itsestään. Mutta mutta mitalilla on kääntöpuolensa, sillä nainen pitää kaikki ovet auki ja katsoo myös muitakin kortteja samanaikaisesti ja tähän on erittäin luonnollinen syy, elikä miehet. Naiset tapaavat joka ainut päivä miehiä eri tilanteissa ja aina löytyy niitä miehiä jotka flirttailevat ja tekevät kahvitarjouksia ja siis pyrkivät tekemään naiseen vaikutuksen. Ja tokihan nainen niin paljon fiksumpana kuin mies niin katsoo muitakin kortteja. Ei välttämättä saman aikaisesti mutta kun yksi kortti on katsottu niin heti on toinen jo katsonnassa.

Joten miehet, voitte olla varmoja siitä että kun tapaatte jonkun naisen niin hänellä on varakortteja ja uusiakin kontakteja aina plakkarissa, joten älkää erehtykö luulemaan että TE olisitte hänen ainut vaihtoehtonsa. Ei te olette vain yksi kilpailija muiden joukossa ja lopussa voi olla niin että te saatte sen kultamitalin ja elämä hymyilee.

Ja nyt tietysti joku kyseenalaistaa tämän, mutta voin sanoo että aiheesta olen tehnyt aika laajaa tutkimusta monella eri saralla joten pelaa kuka pelaa. Ja eikä siinä pelissä mitään loppujen lopuksi pahaa ole kunhan pelataan avoimin kortein, tosin voitte olla miehet aina varmoja siitä että naiset Eivät Yksinkertaisesti pysty olemaan IKINÄ näissä asioissa rehellisiä. Voitte tehdä jopa testejä ko-aiheeseen liittyen. Esim kun olette iltaa viettämässä niin juttelette niitä näitä ja laidasta laitaan, siis ihan kevyttä ja kivaa huttua vaan jotta saadaan kiva ja rento fiilis. Ja kun näin ja olette saaneet jonkinlaisen luottamuksen, niin sitten voitte ruveta testailemaan sitä rehellisyyttä liittyen ko-aiheeseen elikä pelaamiseen. Ja kun tarpeeksi kauan jaksatte PELATA:) niin huomaatte lopulta että kuka se pelaaja lopulta onkaan. Voitte huomata ja kun laskette asioita yhteen että se nainen pelaa niitä pelejä monella rintamalla ja monella tasolla. Ja sekin pitää myös ottaa huomioon että nainen saattaa myös antaa itsestään tietyn kuvan koska siihenkin hänellä on jokin motiivi, siis vaikka antaa pelaajan kuvan.

No jos todennetaan että sitä peliä pelaa kaikki kuitenkin jossain määrin, niin mikä tekee pelaajasta reilun tai sitten kuten käytän sanontaa että en ole pelaaja koska..? Elikä mikä ei olisi pelaaja.

Ja vielä, niin sitä peliähän voidaan pelata monella eri rintamalla eikä vain ja ainostaan livenä=irl. Moni mies on varmaan lähestynyt naisia myös dettinetin tai muun vastaavan kautta. Uskon että tällä kanavalla suurin osa on herrasmiehiä ja viestit ovat oleet varmaan ihan positiivisia ja siis ok viestejä johon voisi kuvitella herrasmiesnaisen vastaavan. No mikä on lopputulos? Veikkaan että aika moni on jäänyt saamatta sen vastauksen. Ja msitäköhän tämä johtuu..tiedän että joku sanoo että kun niitä vastauksia tulee 100 niin ei niihin kaikkiin pysty. Ja tämä paskapuhetta, sillä vaikka niitä viestejä tulisi vain 3 kpl niin silloinkaan nainen ei vaivaudu laittamaan minkäänlaista viestiä jos ei se lähettäjä kiinnosta millään lailla. Ja voi tietysti laittaakin jonkun viestin mutta ei voi sanoa mitään suoraan vaan antaa ymmärtää ihan jotain muuta ja taas mies urpo on ja laittaa uutta viestii, mutta turhaan.

Joten kuka on pelaaja? Ja mikä tekee jostain pelaajan?
gullible

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja gullible »

jouden-za kirjoitti:
Joten kuka on pelaaja? Ja mikä tekee jostain pelaajan?
Jääkiekkotermein "lähetään pelaan omaa pelii ja katotaan mihin se riittää".

Nainen on 99% tapauksista se, joka valitsee miehensä eikä päinvastoin. Miesten tehtävä tässä ennaltamäärätyssä teatterissa on esittää nokkeluuksia, rentoutta, sanavalmiutta, itseironiaa, itsevarmuutta, huomaavaisuutta, luotettavuutta ja aloitteellisuutta. Homma ei pääpiirteissään eroa mitenkään metsoista soitimella. Nainen valitsee sen miehen, joka onnistuu ym. pörhistelyissään parhaiten.
slam

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja slam »

Nuori pojan koltiainen istui koulun ruokalassa vuonna -95?. Kaveri tutki jotakin kummallista listaa pöydän ääressä. Ihmetellen katsoin lähempää, että "mitäs sie rustaat?" Hänellä oli pitkä lista naisten nimiä ja osa niistä oli vedetty ylitse. Vilkaisin mielessäni "irmelin" suuntaan ja ajattelin, että pitäisikö minunkin ruveta pelimieheksi myös ;)

Myöhemmin kesällä 2004 hänellä oli nainen, jota olin itsekkin hieman katsellut joskus aiemmin. Mitenköhän lienee oli päässyt juttuun kyseisen kimman kanssa? Pelannut tietysti pallot oikeisiin pusseihin.

Pelaavat ihmiset ovat varmasti "virkeämpiä" suhdeasioissa ja heitä todella jaksaa kiinnostaa löytää ihannekumppani ja siihen asti harrastaa vain vapaita suhteita. Yleensä monet pelimiehet rauhoittuvat perheen päiksi ja isäksi. Nainen saa kesytettyä heidät siihen touhuun.

Seksuaalisen kehityksen jälkeen ihmisellä alkaa luontainen parisuhteen etsimisen "vimma". Toimivassa suhteessa ollessaan normaali ihminen pitäytyy muista naisista, koska häntä ei edes kiinnosta heidän läsnä olonsa. "vimma" alkaa uudelleen, kunhan ihminen toipuu entisestä suhteestaan. Vanha suhde haalistuu ja häiriötekijänä pienenee.
Ikänä hän ei toivu täysin tai toipuu, mutta homman läpikäyminen on kasvattanut, niin paljon, että siitä hän ei toivu.

Pelimiehet ja pelinaiset harrastavat keskenään sänky kamarivalssia. Ja tavoite valloittaa toisen pehkut vaikuttaa olevan kaikkein suurin intouden lähde. Ihte en edes jaksaisi juosta pillun perässä. Naisesta kiihottuu, jos on kiinnostuakseen. ;)

Oikean löytymistä varten pitää valaa itseensä uskoa ja tuhannen moista tarmoa. :lol:
safi

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja safi »

No se ei pelaa, joka pelkää vai mites se vanha sananlasku menikään..
Omien kokemuksieni mukaan tuo pelailu on yhtä yleistä molempien sukupuolien keskuudessa.

Olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä siitä, että naiset osaavat tehdä sitä miehiin verrattuna lähes huomaamattomasti. Miehet taas toimivat suoraviivaisesti ja jos nyt yhtään olen oppinut miehiä lukemaan, niin nämä pelurit paljastuvat ainakin minulle tästä joukosta muutaman minuutin keskustelun perusteella.

Omasta mielestäni tässä pelaamisessa ei ole mitään pahaa, jos pysytään kuitenkin hyvän maun rajoissa. Sillä pidetään elämässä pientä jännitystä päällä jatkuvasti. Mikään ei ole kiihottavampaa, kun tapailla usempia miehiä samanaikaisesti silloin, jos koska tuntee olevansa elossa.
Joo joo mä tiedän olevani päästäni pipi.

Hyvän maun raja rikotaan silloin, jos toista ihmistä pidetään odotustilassa kuukausi kaupalla ja annetaan olettaa jotain sellaista mikä ei koskaan tule toteutumaan. Lähes kaikki muu onkin sitten sallittua...

Tervetuloa jouskari munkin puolesta. Kylläpäs se kesti..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

jouden-za kirjoitti:kultamitalin
Mie olen voittanut jo yhdessä lajissa kultaa, joten ei tarvitse tyytyä pronssisiin ja pistesijoihin - ei niitä kukaan muista.
Kaikki muistavat -95 mestaruuden, mutta kuka muistaa world cupin hopeamitalin kymmenen vuoden päästä?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja slam »

safi kirjoitti:Miehet taas toimivat suoraviivaisesti ja jos nyt yhtään olen oppinut miehiä lukemaan, niin nämä pelurit paljastuvat ainakin minulle tästä joukosta muutaman minuutin keskustelun perusteella.
Humalaisesta naisesta ei ota mitään selvää edes tiukka vartaloinen psykologikaan. :lol: Naisen ja kännisen naisen liikkeet perustuu lähes kokonaan tunnetilojen vaihteluun. "nyt en halua", "nyt haluan"... :lol:

Miestä siivittää tiukka panemaan pääsemisen vallitseva "mantra"... Siinä vaiheessa tehdään loogisia ratkaisuja ja yritetään saada lintu häkkiin tietyillä keinoilla. Esim. yrittämällä vaikuttaa hänen tunnetiloihinsa. Laittamalla vähän tyynyä persuksen alle ja tutkimalla kärppänä, että mitenkä se nyt seuraavaksi reakoi... :lol:

ps. Tajusinhan minä sen, että nainen haluaa ilmaista viinaa, kun hänen viereensä asetuin asiaani esittämään ;)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

http://kasikirja.fi

En oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.
Leilah

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Onko näitä pelimiehiä oikeasti olemassa? Joskus muistelen gullin kertoneen pelurikaveristaan, mutta muutoin laji on minulle täysin vieras. Tai sitten minä en vain tunnista pelimiestä, vaikka edessäni flirttailisi.
Hebuli

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Pelimiehellä on jo pallit pusseissa ennenkuin saat omaa heppiäsi edes esille.

Pelimiehiä on moneen junaan ja makuun, mutta ne parhaimmat saavat vastapuolen syömään kädestään ihan huomaamatta, ja osaavat vaihtaa taktiikkaa vastapelurin mukaan. Jos joudeni vielä haluaa yrittää vaikka Kiekausta johon pelimiehet eivät kuulemma vetoa, joudenskan pitäis olla vaan ihan küül ja välinpitämätön, se kun vetoaa anti-pelaajiin.

Mutta mitäs mä tässä yritän opettaa isääni nussimaan, hoitakoon itse omat nuzautuksensa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja mölli »

No naisilla on vaan suomessa mahdollisuus saada itseään parempi mies kerta ämmiä ei riitä kaikille ja sitten jotku hyvätasoiset tykkäävät vonhkata kaikkea mikä liikkuu pillumielessä joka aiheuttanut sen että monilla naisilla on vääristynyt käsitys tasostaan.

Möllin viimesellä treffeillä oli ehkä yhden pykälän huononpi nainen mitä mölli on mutta naiset saavat keskimäärin 2 pykälää korkeamman miehen parhaimillaan joten mölli ei kelvanut, mutta naisen yksinkertaisuus tulee painamaan hänen tasonsa alas kun huomataan siinä 30v jälkeen ettei enää ole samaa flaksia tai ainakaan löydä oman ikäisensä tasokasta vapaata seuraa. Huomasin ettei kyseinen tapaus tule saamaa pysyvää seuraa, oman yksinkertaisuudensa takia ja seuraavatkin suhteet tulevat päättymään samanlailla kuten entiset :)

Mölli on joillekin siedettäville se paras kortti tai parhaita kortteja, sen kyllä huomaa ilmeistä mutta möllillä on pokerinaama eikä möllin ilmeistä huomaa mitään vaikka olis ite jumala kiinnostunut.
AarneAnkka

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mölli kirjoitti:Möllin viimesellä treffeillä oli ehkä yhden pykälän huononpi nainen mitä mölli on mutta naiset saavat keskimäärin 2 pykälää korkeamman miehen parhaimillaan joten mölli ei kelvanut, mutta naisen yksinkertaisuus tulee painamaan hänen tasonsa alas kun huomataan siinä 30v jälkeen ettei enää ole samaa flaksia tai ainakaan löydä oman ikäisensä tasokasta vapaata seuraa.
Nonni, ei sunkaan sit tarvi muuta ku odottaa että oot viiskymppinen. Sitten voit alkaa valitsemaan kermoja päältä. Siis niistä joita vielä on jäljellä.
pertzi

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

AarneAnkka kirjoitti:
mölli kirjoitti:Möllin viimesellä treffeillä oli ehkä yhden pykälän huononpi nainen mitä mölli on mutta naiset saavat keskimäärin 2 pykälää korkeamman miehen parhaimillaan joten mölli ei kelvanut, mutta naisen yksinkertaisuus tulee painamaan hänen tasonsa alas kun huomataan siinä 30v jälkeen ettei enää ole samaa flaksia tai ainakaan löydä oman ikäisensä tasokasta vapaata seuraa.
Nonni, ei sunkaan sit tarvi muuta ku odottaa että oot viiskymppinen. Sitten voit alkaa valitsemaan kermoja päältä. Siis niistä joita vielä on jäljellä.
Pitää muuten paikkansa.

Semmoinen juttu tuosta tasosta, että naiset saavat seksiseuraksi selvästi kovempitasoisia miehiä kuin vakisuhteeseen. Miehillä tämä ei ainakaan toistaiseksi tunnu toteutuvan.

p.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja mölli »

AarneAnkka kirjoitti:
mölli kirjoitti:Möllin viimesellä treffeillä oli ehkä yhden pykälän huononpi nainen mitä mölli on mutta naiset saavat keskimäärin 2 pykälää korkeamman miehen parhaimillaan joten mölli ei kelvanut, mutta naisen yksinkertaisuus tulee painamaan hänen tasonsa alas kun huomataan siinä 30v jälkeen ettei enää ole samaa flaksia tai ainakaan löydä oman ikäisensä tasokasta vapaata seuraa.
Nonni, ei sunkaan sit tarvi muuta ku odottaa että oot viiskymppinen. Sitten voit alkaa valitsemaan kermoja päältä. Siis niistä joita vielä on jäljellä.
Se vaikuttaa jo nyt :lol: vaikka en ole edes lähelle 30v toi akka ei olis lähtenyt edes reffeille muutaman vuosi sitten jos oltaisiin tavattu silloin. Oli jo pientä epätoivoisuutta ilmennyt ajatuksiin no sille sitten kelpaisi hyvin siinä 30 vuotiaana meikäntasoinen mutta tuskinpa tulee samaa silloin enää :lol:
Tiikeriankka

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minä en jaksanut lukea teidän kaikkien tylsiä mielipiteitä mutta annan silti erinomaisen lausuntoni tähän. Minä en koskaan olekaan kuvitellut, että nainen olisi peliväline ja minä pelaaja. Nainen on myös ja usein ainoa pelaaja ja pelaa monessa eri pelissä. Paras tapa on antaa naiselle kaikkensa eikä yhtään mitään. Asenteesta se on kiinni. Jos nainen puhaltaa pilliin kesken pelin, on parasta vain sanoa "noh, kiitti pillusta" ja jos et saanut kiität kahveista.
Edith

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulle on kuitenkin ainakin vanhemmiten ollut enemmän ja parempaa seuraa tarjolla kuin pulskana ja finnisenä sanotaan nyt vaikka 19-vuotiaana. Tai että siis mä olen saanut edes jonkin verran kykyä puhua ihmisten kanssa ja edes katsoa ihmisiin päin, mikä johtuu siitä, että tiedän hieman paremmin, kuka olen ja millainen olen. Eikö se juuri ole itsevarmuus ja elämänkokemus, mikä parikymppisiä miehiäkin vetää nelikymppisten naisten peteihin? Puhun nyt tarkoituksella vain pedeistä, jotta en kyseenalaistaisi hienoja teorioitanne...

Mutta noi "tasoista" puhumiset niin vituttaa mua. Joskus niitä lukiessa tulee melkein se fiilis, että lähtis ettimään lähimmän pelastusarmeijan ruokajonon ja menis sinne kysyyn, että kuka lähtee meille paneen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Edith kirjoitti: Mutta noi "tasoista" puhumiset niin vituttaa mua. Joskus niitä lukiessa tulee melkein se fiilis, että lähtis ettimään lähimmän pelastusarmeijan ruokajonon ja menis sinne kysyyn, että kuka lähtee meille paneen.
Kiitos Edith, olisinkin juuri kysynyt, millainen tämä "kovatasoinen" kaveri tahi gimma oikein on. Ajatus kaiketi perustuu siihen, että kun on ominaisuudet a+b+c...+x+y+z, niin siitä sitten seuraa, että tämä tyyppi on haluttava. En kiistä ettenkö minäkin ihastuisi tietyntyyppisiin ihmisiin paremminkin kuin toisentyyppisiin, mutta tietyntyyppisten ihmisten joukossa vain yksi monesta kiinnostaa, vaikka loput olisivat kuinka "kovatasoisia" vain.

Voi tietysti olla, että tällä saattaa olla seurausvaikutuksia seuraelämäni kannalta, koska tosimieshän panee jos ei jokaista hame päällä vastaan sattuvaa, niin ainakin jokaista kovatasoista sellaista.
safi

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja safi »

FatLeilah kirjoitti:Onko näitä pelimiehiä oikeasti olemassa? Joskus muistelen gullin kertoneen pelurikaveristaan, mutta muutoin laji on minulle täysin vieras. Tai sitten minä en vain tunnista pelimiestä, vaikka edessäni flirttailisi.
Sinähän ilmeisesti asut siellä savon suunnalla, etkä ole koskaan törmännyt pelimiehiin?? Jösses siellähän ne pahimmat ja hauskimmat tapaukset asustaa..
Tunnen siltä suunnalta aikast monta ravimiestä ja niiden kanssa olen aika usein tien päällä. Monesti olen sivusta saanut seurata heidän täysin uskomattomia pelimiehen ja puhujan taitojaan.. ja oppinut muutamia juttuja miesten ajatusten juoksusta.
tonyjl

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Toisen kannalta katsottuna naisten pelaaminen on lähinnä uhkapeliä. Kaikkihan tietävät että naiset saavat helpommin yhden yön seuraa. Ja kaikki tietävät että miehet ovat enemmän sellaisen seuran perässä. Monia miehiä pyörittävä nainen voi luulla että saisi heistä kenet tahansa mutta todellisuudessa saisikin kenet tahansa sänkyynsä ja vain harvat heistä vakavaan suhteeseen. Ja omien kokemuksieni mukaan nainen usein ihastuu juuri siihen peluriin jota ei voi oikeasti kyykyttää. Ja saa sitten lopulta siipeensä vaikka parempaakin olisi ollut tarjolla. Oppia ikä kaikki. Varsinkin tässä asiassa.

Subjektina kun on nainen niin ei voida harrastaa vakavaa käyttäytymistiedettä.. :lol:
Viimeksi muokannut tonyjl, 11.11.2005 0:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Edith kirjoitti:Mutta noi "tasoista" puhumiset niin vituttaa mua. Joskus niitä lukiessa tulee melkein se fiilis, että lähtis ettimään lähimmän pelastusarmeijan ruokajonon ja menis sinne kysyyn, että kuka lähtee meille paneen.
"Eikö syötäis ekaks?" Aikamoinen sadisti olet jos asetat nälkäkuoleman partaalla olevat köyhät miehet tuollaisen valintatilanteen eteen. Hmmm, ruokaa vai vapaata seksiä?
slam

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja slam »

Edith kirjoitti:Eikö se juuri ole itsevarmuus ja elämänkokemus, mikä parikymppisiä miehiäkin vetää nelikymppisten naisten peteihin? Puhun nyt tarkoituksella vain pedeistä, jotta en kyseenalaistaisi hienoja teorioitanne...
Suoranaisesti kimppuun kävi moinen "rouva" joskus, että olisin saattanut jopa lähteäkkin hänen kanssaan tanssimaan, jos ei olisi ollut muita "intressejä"
huima

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja huima »

gullible kirjoitti:Jääkiekkotermein "lähetään pelaan omaa pelii ja katotaan mihin se riittää".
Tää oli hyvä.

Ja siltä varalta että ollaan 130% ja mennään etsimään naista heteroystävällisestä gaybarista, kannattaa jääkiekkotermein lisätä: "Pidetään peräpää kiinni ja karvataan lujaa, etteivät turhaan yritä"
nokkaelain

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Joillakin on näyttää olevan varaa pelailla myös avoimesti. Olen tässä juuri kuunnellut kaverini valitusta diivailevasta ja avoimesti pelailevasta naisesta. Varokoonkin ihastumasta :), ei sitä taistelua kukaan jaksa kuunnella.
Edith kirjoitti:Mulle on kuitenkin ainakin vanhemmiten ollut enemmän ja parempaa seuraa tarjolla kuin pulskana ja finnisenä sanotaan nyt vaikka 19-vuotiaana. Tai että siis mä olen saanut edes jonkin verran kykyä puhua ihmisten kanssa ja edes katsoa ihmisiin päin, mikä johtuu siitä, että tiedän hieman paremmin, kuka olen ja millainen olen.
Sitä nyt ei kukaan tietysti ihmettele, mutta on nyt vanhemmiten helpompi löytää seuraa kuin vielä epävarmempana laihana finnisenä alle parikymppisenä (on se kivaa kun vatsaa kasvattamalla "markkina-arvo" senkuin nousee; valitetavasti rajallisesti). Sellaisetkin pikkuseikat ovat vaikuttaneet kuin edes jonkinlainen käsitys siitä, miten pitäisi pukeutua. Se tuntui melkein ansiottomalta arvonnousulta, kun joku kysyi, miksi noin tasokas mies asuu tällaisessa asunnossa (yksiö).

Kuitenkin tuntuu, että eroja sukupuolten välillä liioitellaankin näissä jutuissa. Monet muutkin asiat vaikuttavat, kuten ympäristö (esim. miesvaltainen, naisvaltainen) ja toisaalta muutenkaan asiat eivät aina etene niin suoraviivaisesti joidenkin "tasojen" mukaan: ainakin tunnen tapauksia, joissa (tietyn joukon) tavoitelluimpiin kuuluvat miehet ovat päätyneet tukevasti yhteen hyvin "huomaamattoman" näköisten naisten kanssa (hmm, ehkä tilannetta pidettäisiin kuitenkin oudompana päinvastaisessa tilanteessa.)
Leilah

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

safi kirjoitti: Sinähän ilmeisesti asut siellä savon suunnalla, etkä ole koskaan törmännyt pelimiehiin?? Jösses siellähän ne pahimmat ja hauskimmat tapaukset asustaa..
No joo, onhan täkäläiset miehet kovia puhumaan, mutta syntyperäisenä savolaisnaisena olen heille immuuni. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Täällä on ehkä enemmän aikaa ja mahdollisuuksia sellaiseen leikkimielisyyteen, mihin isommissa ympyröissä ei juurikaan törmää. Minusta kuitenkin karjalaiset ovat paljon kovempia pelimiehiä. Ensimmäinen iso ihastukseni :h: oli Pohjois-Karjalasta... Savolainen puolisoni kyllä "flirttaa" ihan armotta naisten kanssa, noin vaan ohimennen. Sanoo, että sillä lailla saa hymyjä ja parempaa palvelua.
Tiikeriankka

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Edith kirjoitti: Eikö se juuri ole itsevarmuus ja elämänkokemus, mikä parikymppisiä miehiäkin vetää nelikymppisten naisten peteihin? Puhun nyt tarkoituksella vain pedeistä, jotta en kyseenalaistaisi hienoja teorioitanne...
Itse en paljon vanhempia rouvia harrasta mutta jonkinlaisella kokemuksella voin sanoa, että tietysti se itsevarmuuskin on jotain mutta se suoruus. Vituttaa kaikenlainen siiman nykiminen, tykkään-entykkää -paska. Sellainen kun saa mielenkiinnon loppumaan tässä ja aivan heti. Suoraa puhetta siitä, mikä mielessä on..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen sanonut tämän täällä ennenkin, ja sanon taas: Pelit on perseestä!!!Suhteet eivät saisi perustua joihinkin ihme peleihin, ja varsinkin kun kukaan ei edes tiedä niiden sääntöjä.
Minä ainakin olen avoin ja rehellinen, ja en koe tarvetta "pelata" tai huijata ketään. Mikä tämä tällainen juttu on kun "testataan toista" ja yritetään epätoivon vimmalla käräyttää toinen jostain (kuvitellusta) valheesta?

Missä on rehellisyys, avoimuus ja luottamus???
Entäs sitten jos se toinen ei narahdakaan heti jostain "pelailusta"? Jatkatteko te sitä virheen etsimistä ja epäilyä? Eikö toiseen voisi luottaa edes vähäsen, ja sanoa syylliseksi vasta sitten kun on aihetta?

Hitto, minusta ei taida vain olla näihin parisuhdepelien kiemuroihin. Eipä ihmekään, että sinkkuna elelen. Hoh.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin