Pelaajat, nuo niin halututko?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
No jos mä olisin halunnut Keikauksen, niin olisin hänet jo ottanut lähempää tarkisteluun ja sitähän oikein odotti et joko lähestyisin häntä tai ehdottaisin jatkoja. Mut en voi, en pysty koska Keikauksella ei ole lähelläkään posliinia:(
Jaha. Lähinnä pelkäsin, että olisit ehdottanut jatkoja. :wink:

Kultsukka, mä tykkään susta, vaikka me ei sovitakaan yhteen, koska a) en ole posliini b) olet kaksonen, minä skordari ja c) olet pelimies ja minä en.
Ja vitun pelimiehet/naiset.

Pelaaja on mun mielestä semmonen jolla ei ole munaa sanoo esim että oli kiva tavata yms mutta en halua jatkaa tätä enää.

Kuulin eilen illalla taas että mä pelailen jne. Siis olen tavannut erästä tytsii kolme kertaa silleen salin ulkopuolella ja siis eilen tuli luokseni taas ja ruvettiin kattoo leffaa. No puolet leffasta meni ihan piis-linjalla eikä siis kyrpä ottanut eteen ollenkaan. No kunnes hän teki pepullaan semmosen pienen liikkeen, siten että hänen pillunsa painautui mun jalkaa vasten..ajattelein jaahas että siis näin ja heti rupesi kyrpä seisoo.

No siis vähän aikaa mennä hupsahti ja huomasin että hän vaan mua kiusii eikä ole valmis vielä zexyyn, joten nou hätä ja vähän sitten jotain sanoin semmosta johon hän kommentoi että sä pelailet..otin kyrpäni esille ja sanoin että totkai pelaan, mutta mielummin tällä. Katso miltä se näyttää ja katso kuinka sä saat sen niin kovaksi, kokeile miltä se tuntuu..kokeile nyt, otas käteesi ja runkkaa vähän sitä kuumaa kyrpää. Daami vähän ujosteli mut ei puhunut enää pelaamisesta mitään, vaan näytti siltä että silmät hiukan pyörähti silleen et nams.

No otin kätensä ja ohjasin sen kyrvälleni ja kohta jo hieroi kyrpää aika innokaasti, kiusaten..kokeilin ja hänen farkut oli aika märät ja sanoinkin mm. että onpa sulla kiimainen pillu ja se on niin märkä, taidat tykätä mun kyrvästä..tykkään se näyttää hyvältä. Ja kun hän rupesi pelailemaan mun kanssa niin sitten sanoinkin että nyt lähen nukkumaan, joten tilaanko taxin vai miten..daami lähti kotiin ja suuttu mulle, en tiedä kyl miksi:)

..kylläpä tekisi oikein kunnolla nyt pillua mieli..pitäisköhän ottaa pelipuhelin esille ja pyytää tänään uudestaan kattoo leffaa hah.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

.[/quote]

Ja vitun pelimiehet/naiset.

Pelaaja on mun mielestä semmonen jolla ei ole munaa sanoo esim että oli kiva tavata yms mutta en halua jatkaa tätä enää.

Kuulin eilen illalla taas että mä pelailen jne. Siis olen tavannut erästä tytsii kolme kertaa silleen salin ulkopuolella ja siis eilen tuli luokseni taas ja ruvettiin kattoo leffaa. No puolet leffasta meni ihan piis-linjalla eikä siis kyrpä ottanut eteen ollenkaan. No kunnes hän teki pepullaan semmosen pienen liikkeen, siten että hänen pillunsa painautui mun jalkaa vasten..ajattelein jaahas että siis näin ja heti rupesi kyrpä seisoo.

No siis vähän aikaa mennä hupsahti ja huomasin että hän vaan mua kiusii eikä ole valmis vielä zexyyn, joten nou hätä ja vähän sitten jotain sanoin semmosta johon hän kommentoi että sä pelailet..otin kyrpäni esille ja sanoin että totkai pelaan, mutta mielummin tällä. Katso miltä se näyttää ja katso kuinka sä saat sen niin kovaksi, kokeile miltä se tuntuu..kokeile nyt, otas käteesi ja runkkaa vähän sitä kuumaa kyrpää. Daami vähän ujosteli mut ei puhunut enää pelaamisesta mitään, vaan näytti siltä että silmät hiukan pyörähti silleen et nams.

No otin kätensä ja ohjasin sen kyrvälleni ja kohta jo hieroi kyrpää aika innokaasti, kiusaten..kokeilin ja hänen farkut oli aika märät ja sanoinkin mm. että onpa sulla kiimainen pillu ja se on niin märkä, taidat tykätä mun kyrvästä..tykkään se näyttää hyvältä. Ja kun hän rupesi pelailemaan mun kanssa niin sitten sanoinkin että nyt lähen nukkumaan, joten tilaanko taxin vai miten..daami lähti kotiin ja suuttu mulle, en tiedä kyl miksi:)

..kylläpä tekisi oikein kunnolla nyt pillua mieli..pitäisköhän ottaa pelipuhelin esille ja pyytää tänään uudestaan kattoo leffaa hah.[/quote]


jouska! jätkä on aika kone :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Herra Manala

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

jouden-za kirjoitti:No otin kätensä ja ohjasin sen kyrvälleni ja kohta jo hieroi kyrpää aika innokaasti, kiusaten..kokeilin ja hänen farkut oli aika märät ja sanoinkin mm. että onpa sulla kiimainen pillu ja se on niin märkä, taidat tykätä mun kyrvästä..tykkään se näyttää hyvältä. Ja kun hän rupesi pelailemaan mun kanssa niin sitten sanoinkin että nyt lähen nukkumaan, joten tilaanko taxin vai miten..daami lähti kotiin ja suuttu mulle, en tiedä kyl miksi:)
Sen jälkeen soitit sille kaverille, joka hieroi rubiininpunasta kyrpäänsä saunassa sua "silleen" katsellen, ja pyysit sitä kylään?

Mitäs sen kaverin kanssa kävi, kun otit kyrpäsi esille ja kerroit että pelailet mieluummin sillä? Saitko miekkatappelua aikaiseksi? Kivi-rubiininpunainen-sakset? Oliko sillä kiimainen pillu? Oliko vähän nams?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:No otin kätensä ja ohjasin sen kyrvälleni ja kohta jo hieroi kyrpää aika innokaasti, kiusaten..kokeilin ja hänen farkut oli aika märät ja sanoinkin mm. että onpa sulla kiimainen pillu ja se on niin märkä, taidat tykätä mun kyrvästä..tykkään se näyttää hyvältä. Ja kun hän rupesi pelailemaan mun kanssa niin sitten sanoinkin että nyt lähen nukkumaan, joten tilaanko taxin vai miten..daami lähti kotiin ja suuttu mulle, en tiedä kyl miksi:)
Sen jälkeen soitit sille kaverille, joka hieroi rubiininpunasta kyrpäänsä saunassa sua "silleen" katsellen, ja pyysit sitä kylään?

Mitäs sen kaverin kanssa kävi, kun otit kyrpäsi esille ja kerroit että pelailet mieluummin sillä? Saitko miekkatappelua aikaiseksi? Kivi-rubiininpunainen-sakset? Oliko sillä kiimainen pillu? Oliko vähän nams?
Kas kas Miss Mana on taas kattonut liikaa puppeliseroottisia zydeemeitä tietsikalta, ok jatka samaan malliin.

Mut kun otit aiheen vähän esille, niin kerronpa että eilen salin suihkussa oikein ihmettelin että olipa yhellä kundilla siel suihkussa iso muna. Sitä hiukan katsellesa tuli mieleeni semmottista että jos mulla olisi noin iso muna, niin tuskinpa normaalia duunia tekisin vaan rupeisin antaa semmosta isoo parruu vain fyrkasta, mut mut kun ei aivan Luoja antanut semmosii laitteita niin joutuu vaan omaksi ilokseen painaa..

Namssista paha men sanoo, mut sä oisit varmaan saanut kiksejä.
SnapaHead

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

jouden-za kirjoitti: Reginoi
On tuo salilla käynti kyllä omituisinta mahdollista puuhaa. Ensin hikoillaan yhdessä ja sitten mennään suihkuun yhdessä. Ja joku sitten vielä ajattelee sun kyrpääsi siellä. Käydäänkö siellä vain näiden yhteisten hetkien takia vai miksi ihmeessä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti: Kova kyrpä märkä pillu

Mun mielestä sä Jouska kärsit jonkin asteisesta naisvihamielisyydestä.. Sä olet saanut joskus joltain naiselta aika pahasti turpaan ja nyt olet sitten tuollainen. Tai ehkä sä olet aina ollut, tiedä sitä sitten.
Kikkelis kokkelis.
tonyjl

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Keikaus kirjoitti: Sä olet saanut joskus joltain naiselta aika pahasti turpaan...
Kuka ei ole?
Herra Manala

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

tonyjl kirjoitti:Kuka ei ole?
Krooh.

Alkakaa nyt pliis vielä tappelemaan siitä kuka on saanut eniten turpaansa, ja kuka on oikeutettu suurimpaan säälipilluun.
tonyjl

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Herra Manala kirjoitti:
tonyjl kirjoitti:Kuka ei ole?
Krooh.

Alkakaa nyt pliis vielä tappelemaan siitä kuka on saanut eniten turpaansa, ja kuka on oikeutettu suurimpaan säälipilluun.
En mä nyt aivan sitä hakenut. Mutta sähän et ole valkoisine ratsuinesi koskaan saanut edes mihinkään negatiiviseen viittaavaa elettä vastakkaisen sukupuolen suunnalta.
Vastaa Viestiin