Pelaajat, nuo niin halututko?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
nokkaelain

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

pertzi kirjoitti: Semmoinen juttu tuosta tasosta, että naiset saavat seksiseuraksi selvästi kovempitasoisia miehiä kuin vakisuhteeseen. Miehillä tämä ei ainakaan toistaiseksi tunnu toteutuvan.
Onko tuokaan nyt niin yleistykseksi asti yksiselitteistä? Kyllä kai miestenkin on helpompi löytää seksiseuraa (jota voi silloin vaikka valikoidakin) kuin vakikumppania, jonka kanssa oikeasti synkkaa. Oma kokemus: ensin mainittuun tarkoitukseen saisi välillä sellaistakin seuraa, joka tuskin pidemmässä suhteessa viihtyisi (mutta olisi itseä tasokkaampaa ainakin, jos sillä tarkoitetaan jotain keskimääräistä haluttavuutta muiden silmissä - jotkin itselle merkitykselliset asiat kun eivät siihen välttämättä paljon vaikuta.)

Sekin niissä tasoista puhumisessa tökkii, että miksi muiden mielipiteistä pitäisi välittää kumppania "etsiessä". Voihan tietysti asettaa ihmiset jollekin omalle henkilökohtaiselle arvoasteikolle, mutta sitten oman ja muiden "tason" vertailu vasta turhaa olisikin, ja olisi se muutenkin niin... plaah. Puissako niitä kiinnostavia ja sopivia kumppaniehdokkaita kasvaa? Harvoin on mennyt herne niin syvälle nokkaan ja nokka poikittain kuin silloin, kun joskus lukioikäisenä kaveri sanoi silloista ihastustani rumaksi ja lihavaksi (btw 165/60, satun tietämään). Eikös lähes ainoastan sillä ole merkitystä, mitä tunteita toinen osapuoli itsessä herättää, eikä jokin taso jonkun toisen/toisten mielestä.

(Vähän OT, mutta kun pelailua en ole tullut kaivanneeksi. OK, jonkun toisen asteikolla pelitaidot voivat ollakin plusssaa, eli haluttavuus++ )
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Eiköhän pelaamista harrasta ihan miehet ja naiset, mutta eivät suinkaan kaikki. Pelaamista varmaan harrastetaan, jos ei ole vielä löytynyt tarpeeksi hyvää kumppania, joka inspiroisi sitoutumaan. Tai sitten ei vaan kyetä tai haluta sitoutua. Naiset saattavat myös pitää pientä, aika viatontakin peliä muiden miesten kanssa, koska näin he yrittävät varmistaa miehisen seuran, jos oma mies kuolee tai häipyy. Näin muistan lukeneeni eräästäkin evoluutiopsykologisesta teoksesta.

Siis mähän en pelaa ikinä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti: Jos joudeni vielä haluaa yrittää vaikka Kiekausta johon pelimiehet eivät kuulemma vetoa, joudenskan pitäis olla vaan ihan küül ja välinpitämätön, se kun vetoaa anti-pelaajiin.

Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Minuun vetoaa hieman palvova, alistuva, innostunut, suloinen, herkkä, pikkasen feminiini ote. Tai joskus joku toinen, kunhan on oma itsensä eikä esmes naapurin setä.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Jos joudeni vielä haluaa yrittää vaikka Kiekausta johon pelimiehet eivät kuulemma vetoa, joudenskan pitäis olla vaan ihan küül ja välinpitämätön, se kun vetoaa anti-pelaajiin.

Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Minuun vetoaa hieman palvova, alistuva, innostunut, suloinen, herkkä, pikkasen feminiini ote. Tai joskus joku toinen, kunhan on oma itsensä eikä esmes naapurin setä.
Otan sinut naapurioteella kuritukseen... naur* Mikä vitun feminismi, jos on heteroseksuaalisesta miehestä kyse... :P Miehekästä rotevuutta hempeessa muodossa ennemmin... Xd
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:Hyvän maun raja rikotaan silloin, jos toista ihmistä pidetään odotustilassa kuukausi kaupalla ja annetaan olettaa jotain sellaista mikä ei koskaan tule toteutumaan. Lähes kaikki muu onkin sitten sallittua...

Tervetuloa jouskari munkin puolesta. Kylläpäs se kesti..

Kits, kaikella on aikansa, jopa mun orkzullakin aaahh. Muuten Safi onko sulla semmosta peppukuvaa laittaa tai jotain semmottista? Ihan vaan omiin tarpeisiin!! Winkwink

Mites muuten onko tämä hyvän makusta settiä. Olen salil jutustanut erästä kivaa neitiä jo noin 1,5kk ja, no on kerran ollut luonani mut ei ollut valmis menee loppuun saakka joten otin rauhallisesti. Mut siis on tytsi varmaan ihmeissään että puhun laidasta laitaan juttuja ja välillä saatan heittää että kylläpä panettaa ja oot muuten tosi syötävän näköinen namu. Ja sitten vähän erikoista että en edes ole häntä suudellut, mutta niskaa olen kyllä kelvästi puuurr purrut..tais tykästellä.

Pitäisköhän pit?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Ja ihan vaan haluun vielä täsmentää kun toi Gee-Narttu päästeli suustaan semmosta shitländiää et meinas okse tulla. Elikä toi stupid-pikkuneiti luuli että olisin jotenkin katkera tai että mua muka joku pelimimmi vedättäis..voin nyt tässä sanoo yhden elävän esimerkin ko-aihepiiristä: Tapasin kesällä kivan tytsin ja normaali kuvio, numeron vaihto ja kerran sidulla ja ei muuta. Sitten sovittiin et palataan esn. vko:lla. laitoin viestin ja niitä näitä. Ei vastausta= Ei kiinnostusta tarpeeksi ehkä! No seuraavana pv:nä laitoin viestin et huonoa käyttäytymistä kun ei vastausta. Nainen laittaa viestin et ei ole kerinnyt ja ei se puhelin ole koko ajan roikkunut kaulalla, kun ollut veneellä.

Meinasin laittaa viestin, et ok ymmärrän kun olit Veneellä jne.

Mut laitoinkin et hyvää kesän-jatkoa..vähän harmi kun oli niin mun makuun ja kivalta vaikutti, mut ei auta ku..

Joten mua naurattaa vaan kun tapaan ns. pelimimmin, tosin melkein kaikki naiset ovat pelimimmejä, jotkut enemmän kuin toiset. Annan niiden mua vedättää ja näin hiukan katellaan sitä rehellisyyttä ja sitten lopussa kiitos seisoo kun ilmaisen muutaman mielipiteen.

Joten hyviä pelejä vaan.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

gullible kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Joten kuka on pelaaja? Ja mikä tekee jostain pelaajan?
Jääkiekkotermein "lähetään pelaan omaa pelii ja katotaan mihin se riittää".

Nainen on 99% tapauksista se, joka valitsee miehensä eikä päinvastoin. Miesten tehtävä tässä ennaltamäärätyssä teatterissa on esittää nokkeluuksia, rentoutta, sanavalmiutta, itseironiaa, itsevarmuutta, huomaavaisuutta, luotettavuutta ja aloitteellisuutta. Homma ei pääpiirteissään eroa mitenkään metsoista soitimella. Nainen valitsee sen miehen, joka onnistuu ym. pörhistelyissään parhaiten.

Aika pitkälle näin, tosin tota vikaa lausetta en aivan kuitenkaan yleistäisi.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Hebuli kirjoitti:Pelimiehellä on jo pallit pusseissa ennenkuin saat omaa heppiäsi edes esille.
Jos joudeni vielä haluaa yrittää vaikka Kiekausta johon pelimiehet eivät kuulemma vetoa, joudenskan pitäis olla vaan ihan küül ja välinpitämätön, se kun vetoaa anti-pelaajiin.

No jos mä olisin halunnut Keikauksen, niin olisin hänet jo ottanut lähempää tarkisteluun ja sitähän oikein odotti et joko lähestyisin häntä tai ehdottaisin jatkoja. Mut en voi, en pysty koska Keikauksella ei ole lähelläkään posliinia:(
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mölli kirjoitti:No naisilla on vaan suomessa mahdollisuus saada itseään parempi mies kerta ämmiä ei riitä kaikille ja sitten jotku hyvätasoiset tykkäävät vonhkata kaikkea mikä liikkuu pillumielessä joka aiheuttanut sen että monilla naisilla on vääristynyt käsitys tasostaan.
tämä muuten pitää paikkansa.

Ja muutenkin on sulla ainakin sähköisesti asennetta näissä jutuissa.

Hah
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

AarneAnkka kirjoitti:
mölli kirjoitti:Möllin viimesellä treffeillä oli ehkä yhden pykälän huononpi nainen mitä mölli on mutta naiset saavat keskimäärin 2 pykälää korkeamman miehen parhaimillaan joten mölli ei kelvanut, mutta naisen yksinkertaisuus tulee painamaan hänen tasonsa alas kun huomataan siinä 30v jälkeen ettei enää ole samaa flaksia tai ainakaan löydä oman ikäisensä tasokasta vapaata seuraa.
Nonni, ei sunkaan sit tarvi muuta ku odottaa että oot viiskymppinen. Sitten voit alkaa valitsemaan kermoja päältä. Siis niistä joita vielä on jäljellä.
Reps..no voin lohduttaa että ollaan vaan ja ehkä jopa siis venaillaankin sit jos ei muuta.
Edith

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti: Onko tuokaan nyt niin yleistykseksi asti yksiselitteistä? Kyllä kai miestenkin on helpompi löytää seksiseuraa (jota voi silloin vaikka valikoidakin) kuin vakikumppania, jonka kanssa oikeasti synkkaa. Oma kokemus: ensin mainittuun tarkoitukseen saisi välillä sellaistakin seuraa, joka tuskin pidemmässä suhteessa viihtyisi (mutta olisi itseä tasokkaampaa ainakin, jos sillä tarkoitetaan jotain keskimääräistä haluttavuutta muiden silmissä - jotkin itselle merkitykselliset asiat kun eivät siihen välttämättä paljon vaikuta.)
Ne ihan tyrkyttäytyy sulle? Mun kohdallani kun hyvä flaksi tarkoittaa sitä, että sijoittauminen ainoaksi naiseksi baariin valomerkin aikaan voi tuottaa tulosta.
nokkaelain

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Ne ihan tyrkyttäytyy sulle? Mun kohdallani kun hyvä flaksi tarkoittaa sitä, että sijoittauminen ainoaksi naiseksi baariin valomerkin aikaan voi tuottaa tulosta.
Se nyt on vähän suhteellista. Ei nyt liian usein sentään, ja pari-kolme vuotta sitten ei vielä ollut mitään flaksia.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja mölli »

nokkaelain kirjoitti:
Edith kirjoitti:Ne ihan tyrkyttäytyy sulle? Mun kohdallani kun hyvä flaksi tarkoittaa sitä, että sijoittauminen ainoaksi naiseksi baariin valomerkin aikaan voi tuottaa tulosta.
Se nyt on vähän suhteellista. Ei nyt liian usein sentään, ja pari-kolme vuotta sitten ei vielä ollut mitään flaksia.
No mistä meinaat sen johtuvan? Kuinka vanha ja pitkä olet?
Herra Manala

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

jouden-za kirjoitti:Mites muuten onko tämä hyvän makusta settiä. Olen salil jutustanut erästä kivaa neitiä jo noin 1,5kk ja, no on kerran ollut luonani mut ei ollut valmis menee loppuun saakka joten otin rauhallisesti. Mut siis on tytsi varmaan ihmeissään että puhun laidasta laitaan juttuja ja välillä saatan heittää että kylläpä panettaa ja oot muuten tosi syötävän näköinen namu. Ja sitten vähän erikoista että en edes ole häntä suudellut, mutta niskaa olen kyllä kelvästi puuurr purrut..tais tykästellä.
Olenko ainoa, joka huomaa jouskan ja slämärin naisseikkailuissa selviä samankaltaisuuksia?

Oletko syönyt voipaperia viime aikoina?
ninnithequeen

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti: Oletko syönyt voipaperia viime aikoina?
Leivospaperia Manala, LEIVOSPAPERIA!
safi

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti: Muuten Safi onko sulla semmosta peppukuvaa laittaa tai jotain semmottista? Ihan vaan omiin tarpeisiin!! Winkwink

:evil: Vaikutanko mä sellaiselta tyypiltä, joka esittelee hanuriaan tai tissivakoaan jossain vitun galleriassa tai lähettelee sellaisia kuvia ympäriinsä miehille. Ehei poju mun itsetunto ei oo ihan noin heikoissa kantimissa. Pieni sievä perseeni on tavattavissa ja arvosteltavissa tulevassa miitissä, että sillälailla PRKL!
slam

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja slam »

Herra Manala kirjoitti:
Olenko ainoa, joka huomaa jouskan ja slämärin naisseikkailuissa selviä samankaltaisuuksia?

Oletko syönyt voipaperia viime aikoina?
Kannoin pienen hauvan eli koiran baarin, jotta olisi suuremmat mahdollisuudet saada nainen antautumaan minulle. Koira hieman innostui ja näykkäili naista kaulakorusta ja nuoli sen nassua. Päätettiin viedä koira naulakoille säilöön ja menimme naisen kanssa istumaan ja purtiin toisiamme kunnolla. Aivan, kuten mies ja nainen sen tekevät. Vedettiin siinä pari biusanderia ja pois lähtiessä katteelliin, että koira oli varastettu... Joku oli vieny sen pois, lähdettiin surkeina kotsaan

ps. tätäkö tarkoitit :lol:
nokkaelain

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mölli kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti: Se nyt on vähän suhteellista. Ei nyt liian usein sentään, ja pari-kolme vuotta sitten ei vielä ollut mitään flaksia.
No mistä meinaat sen johtuvan? Kuinka vanha ja pitkä olet?
Senkö, ettei ennen ollut flaksia ja nyt voisi olla, vai ettei liian usein tule kukaan tyrkyttämään itseään?

Opiskeluaikana hiukan miesvaltaisella alalla en paljon (ollenkaan) käynyt viikonloppuisin baareissa (vaikka toisaalta olin ehkä enemmänkin ihmisten kanssa tekemisisssä.) Lähinnä se on vaikuttanut, että on edes jonkinlaista itsevarmuutta näissä peleissä, ja ulkonäkökin on ilman omaa ansiota vähän kohentunut. Molemmille asioille voisi edelleen tehdä jotain. Esim. baarissa juttelemaan menemällä aloitteenteko olisi edelleen tuhoontuomittua.

Ikää on 29 ja pituus 190. Mitä muuta pitäisi tietää (harrastukset, keskisormen pituus, ulkomuoto)?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Mites muuten onko tämä hyvän makusta settiä. Olen salil jutustanut erästä kivaa neitiä jo noin 1,5kk ja, no on kerran ollut luonani mut ei ollut valmis menee loppuun saakka joten otin rauhallisesti. Mut siis on tytsi varmaan ihmeissään että puhun laidasta laitaan juttuja ja välillä saatan heittää että kylläpä panettaa ja oot muuten tosi syötävän näköinen namu. Ja sitten vähän erikoista että en edes ole häntä suudellut, mutta niskaa olen kyllä kelvästi puuurr purrut..tais tykästellä.
Olenko ainoa, joka huomaa jouskan ja slämärin naisseikkailuissa selviä samankaltaisuuksia?

Oletko syönyt voipaperia viime aikoina?
No voi olla että muutkin ovat huomanneet samankaltaisuuksia ja + siis myös liityen sinuun, nimittäin kun ylläolevaa tekstii lukasee niin ihan samankaltaista rauhallista lähestymistä säkin harjoitit vajaa vuosi sitten. Tosin täytyy sen verran myöntää että ei mulla sentää mene siihen zäk pottiin sentää sitä sun 11 kk:tta..joten otat vaan Mana edelleen ihan rauhaliisesti ja pikku hiljaa.

Voiipaperisetti ei varmaan iske mulla.

Muuten säkun Mana olet aikas aktvisti täälläkin, niin voisit varmaan Kunnioitettavalle Aasille ehdottaa että jos tulis tännekin semmonen Erotiikka: Homot ja lesbot sektori niin pääsisit säkin sitten oikein kunnolla avautumaan winks.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Muuten Safi onko sulla semmosta peppukuvaa laittaa tai jotain semmottista? Ihan vaan omiin tarpeisiin!! Winkwink

:evil: Vaikutanko mä sellaiselta tyypiltä, joka esittelee hanuriaan tai tissivakoaan jossain vitun galleriassa tai lähettelee sellaisia kuvia ympäriinsä miehille. Ehei poju mun itsetunto ei oo ihan noin heikoissa kantimissa. Pieni sievä perseeni on tavattavissa ja arvosteltavissa tulevassa miitissä, että sillälailla PRKL!
No ihan selvästi vaikutat siltä, ja siltä että haluisit että oikein kunnolla kuolataan suakin.

No sitä minäkään en hiffaa että joku on niinkin itsetunnoton että laittaa jopa 11 fotoo johonkin galleriaan.

Onko se tosiaan siellä tavoitettavissa..onko tää vähän niinku semmonen vihje et Jouska camoun Baby?..no sit voin harkita jos sanot PLIIS HONEY= Koska olenhan aika namu, olenhan?
safi

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti:
No ihan selvästi vaikutat siltä, ja siltä että haluisit että oikein kunnolla kuolataan suakin.

No sitä minäkään en hiffaa että joku on niinkin itsetunnoton että laittaa jopa 11 fotoo johonkin galleriaan.

Onko se tosiaan siellä tavoitettavissa..onko tää vähän niinku semmonen vihje et Jouska camoun Baby?..no sit voin harkita jos sanot PLIIS HONEY= Koska olenhan aika namu, olenhan?
Huh huh on sulla ainakin kovat luulot itsestäs..mutt mikä mahtaa olla käytännön toteutuksen laita, se onkin jo kokonaan toinen juttu!
WTF? 11 fotoo... ???
ninnithequeen

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti: WTF? 11 fotoo... ???
Niinpä...Mulla on Cityssä 90 kuvaa, tosin eivät kaikki itestäni. Olen todella itsetunnoton tapaus :lol:
safi

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti: Niinpä...Mulla on Cityssä 90 kuvaa, tosin eivät kaikki itestäni. Olen todella itsetunnoton tapaus :lol:
Sun kuvat katsoneena tiedän, että ne kertovat tarinoita sun omasta elämästä ja tärkeistä ihmisistä siinä ympärillä. Perse pystyssä sä et käsittääkseni niissä esittele itseäs kaikenmaailman nettirunkkareille ja siitä tässä nyt pääpiirteittäin on kyse. Äh kyllä sä ymmärrät pointin ilman rautalangasta vääntämistä...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
No ihan selvästi vaikutat siltä, ja siltä että haluisit että oikein kunnolla kuolataan suakin.

No sitä minäkään en hiffaa että joku on niinkin itsetunnoton että laittaa jopa 11 fotoo johonkin galleriaan.

Onko se tosiaan siellä tavoitettavissa..onko tää vähän niinku semmonen vihje et Jouska camoun Baby?..no sit voin harkita jos sanot PLIIS HONEY= Koska olenhan aika namu, olenhan?
Huh huh on sulla ainakin kovat luulot itsestäs..mutt mikä mahtaa olla käytännön toteutuksen laita, se onkin jo kokonaan toinen juttu!
WTF? 11 fotoo... ???
Mitt ihmettä, nyt en hiffaa et mistä ihmeen käytännön toteutuksesta tässä ny höpistään?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pelaajat, nuo niin halututko?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
No jos mä olisin halunnut Keikauksen, niin olisin hänet jo ottanut lähempää tarkisteluun ja sitähän oikein odotti et joko lähestyisin häntä tai ehdottaisin jatkoja. Mut en voi, en pysty koska Keikauksella ei ole lähelläkään posliinia:(
Jaha. Lähinnä pelkäsin, että olisit ehdottanut jatkoja. :wink:

Kultsukka, mä tykkään susta, vaikka me ei sovitakaan yhteen, koska a) en ole posliini b) olet kaksonen, minä skordari ja c) olet pelimies ja minä en.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin