Jos et sä soita...

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Soittaako, vai eikö soittaa, siinä vasta pulma.

Kyllä
17
74%
Ei
2
9%
Soita niballe
4
17%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

par-sky kirjoitti:Toisaalta, välillä viestit jää mystisesti kupeksimaan jonnekin viestikeskuksiin tms. Mites, onko sun kaveri varma että viesti on mennyt perille? Välitystiedot?
No ei oo varma kun oli tyhmä eikä tajunnut tollasia välitystietoja heti. Ja itse viestihän oli kaverilleni tyypilliseen tapaan erittäin humoristinen ja helposti lähestyttävä, ja kun miehen kanssa viestitään, sisälsi myös helpon kysymyksen. Miehillä kun on tapana, ettei viestiin tarvitse vastata jos se ei sisällä kysymystä.

Ehkä mun kaveri kohta palkkaa jonkun yksityisetsivän, sen verran mixed feelings.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Ihmettelen miksi kukaan petaisi itselleen noin tehokkaasti kiusallista jälleentapaamista, jos on kerran yhteisiä tuttujakin ja korkea todennäköisyys törmätä muissa yhteyksissä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Onko numero varmasti oikea? :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Numero on oikea. Ehkä sillä ei ole puheaikaa :mrgreen:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:Ihmettelen miksi kukaan petaisi itselleen noin tehokkaasti kiusallista jälleentapaamista, jos on kerran yhteisiä tuttujakin ja korkea todennäköisyys törmätä muissa yhteyksissä.
Yksi viesti? Ei Vesper mun käsittääkseni (vielä) ole laittanut perheen lemmikkikania kiehumaan. Jos ei veikkaa ei voi voittaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti: Yksi viesti? Ei Vesper mun käsittääkseni (vielä) ole laittanut perheen lemmikkikania kiehumaan.
Mielestäni olisi kohteliasta vastata viestiin jotakin, mutta voihan se olla että häntä ei haittaa ajatus siitä, että Vesper(in kaveri) kysyy asiasta livenä jos/kun törmäävät seuraavan kerran.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huom, kaksi viestiä jo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Yksi viesti? Ei Vesper mun käsittääkseni (vielä) ole laittanut perheen lemmikkikania kiehumaan.
Mielestäni olisi kohteliasta vastata viestiin jotakin, mutta voihan se olla että häntä ei haittaa ajatus siitä, että Vesper(in kaveri) kysyy asiasta livenä jos/kun törmäävät seuraavan kerran.
Ymmärsin väärin. Luulin, että tarkoitit, että Vesperin kaveri petaisi itselleen kiusallisen tilanteen, mutta tarkoitit siis poikaa. Joo. Kyllä jotain pitäisi vastata.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Otin härkää sarvista ja soitin, alkoi sen verran vituttaa noin paska käytös. Sain vähän ontuvan selityksen, en jää hengitystä pidätellen odottamaan mitään vuosisadan rakkaustarinaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Otin härkää sarvista ja soitin, alkoi sen verran vituttaa noin paska käytös.
Hyvä! Parempi soittaa kuin kelata.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Kun omaakin parinmuodostusta miettii niin kyllä kuu ja tähdet aika oikeassa asennossa pitää olla että tajuaa että nyt on se kohta jossa iskeä.
Niin. Auttaisi jos tajuaisi tilanteen ennenkuin tähti on muuttunut supernovaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Otin härkää sarvista ja soitin, alkoi sen verran vituttaa noin paska käytös.
Hyvä! Parempi soittaa kuin kelata.
Mhmm, ehkä noinkin: eihän siinä mitään häviäkään. Toisaalta, viestiin vastaamattomuus antoi jo informaatiota niin paljon, ettei soittoa olisi tarvittu.

elcon maailmankuuluun pakkiteoriaan kuuluu olennaisena osana se, että pakit on käsitelty kuin veden valuminen hanhen selästä. Pitää ymmärtää ja hyväksyä se, että vastapuolta ei kiinnosta yhtä paljon kuin itseä. Paras tapa päästä pakeista yli on kiinnostua jostain toisesta kohteesta.

Nyt ei sitten muuta kuin Patzille lykkyä tykö, että löytyy joku kiva vappuheila/palomies/panomies. Siis sille kaverille.

Teoria on aina ollut mun vaffa laji!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Otin härkää sarvista ja soitin, alkoi sen verran vituttaa noin paska käytös.
Hyvä! Parempi soittaa kuin kelata.
Mhmm, ehkä noinkin: eihän siinä mitään häviäkään. Toisaalta, viestiin vastaamattomuus antoi jo informaatiota niin paljon, ettei soittoa olisi tarvittu.
Joo-o. Informaation näkökulmasta (onko jatkotsäänssiä) vastaamattomuus tietysti antaa riittävän informaation. Mutta jos soitto auttaa käsittelemään omaa watutusta, niin sitten kannattaa soittaa.

Mutta sitten kannattaa lopettaa. Esim. perheen lemmikkikani kannattaa jättää rauhaan :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Mutta sitten kannattaa lopettaa. Esim. perheen lemmikkikani kannattaa jättää rauhaan :)
Jos vielä kylvää yöllä suolaa bisneskumppanin vanhempien poltetun talon tontille niin olisi se osa kostosta hoidossa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mutta sitten kannattaa lopettaa. Esim. perheen lemmikkikani kannattaa jättää rauhaan :)
Jos vielä kylvää yöllä suolaa bisneskumppanin vanhempien poltetun talon tontille niin olisi se osa kostosta hoidossa.
Toi on just siinä rajoilla, että onko se liioittelua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kaveri soitti vaan opettaakseen käytöstapoja. Konsultointilasku lähtee perässä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Ei miehet ajattele noin monimutkaisesti; vain naiset. Miehet iskee kiinni jos kiinnostaa. Itse en viitsi/jaksa jahdata ketään. Jos ei sen vertaa näe vaivaa että ottaa itse yhteyttä niin ei ole mun mies. I rest my case.
No tässä mun kaverin tapauksessa kaveri ei antanut numeroaan ja se on myös lähes mahdotonta löytää mistään. Että silloin on syytä itse olla aktiivinen jos kiinnostaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Ei miehet ajattele noin monimutkaisesti; vain naiset. Miehet iskee kiinni jos kiinnostaa. Itse en viitsi/jaksa jahdata ketään. Jos ei sen vertaa näe vaivaa että ottaa itse yhteyttä niin ei ole mun mies. I rest my case.
No tässä mun kaverin tapauksessa kaveri ei antanut numeroaan ja se on myös lähes mahdotonta löytää mistään. Että silloin on syytä itse olla aktiivinen jos kiinnostaa.
Kyllä se ritari löytää jos tahtoo. Jossei osaa niin sitten ei olekaan sun kaveris arvoinen!!1
masa

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti: No tässä mun kaverin tapauksessa kaveri ei antanut numeroaan ja se on myös lähes mahdotonta löytää mistään. Että silloin on syytä itse olla aktiivinen jos kiinnostaa.
:shock: Joku nainen voi olla imarreltu moisesta duunista, mutta miehelle tulee kyllä pakokauhu jos numero kaivetaan jostain väkisin esiin ja aletaan ehdottelemaan tuhmia.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti: No tässä mun kaverin tapauksessa kaveri ei antanut numeroaan ja se on myös lähes mahdotonta löytää mistään. Että silloin on syytä itse olla aktiivinen jos kiinnostaa.
:shock: Joku nainen voi olla imarreltu moisesta duunista, mutta miehelle tulee kyllä pakokauhu jos numero kaivetaan jostain väkisin esiin ja aletaan ehdottelemaan tuhmia.
Mies antoi numeronsa. Vespan kaveri ei.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti: No tässä mun kaverin tapauksessa kaveri ei antanut numeroaan ja se on myös lähes mahdotonta löytää mistään. Että silloin on syytä itse olla aktiivinen jos kiinnostaa.
:shock: Joku nainen voi olla imarreltu moisesta duunista, mutta miehelle tulee kyllä pakokauhu jos numero kaivetaan jostain väkisin esiin ja aletaan ehdottelemaan tuhmia.
Mies antoi numeronsa. Vespan kaveri ei.
No nyt mä en tajua enää mitään.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja exsu »

masa kirjoitti: :shock: Joku nainen voi olla imarreltu moisesta duunista, mutta miehelle tulee kyllä pakokauhu jos numero kaivetaan jostain väkisin esiin ja aletaan ehdottelemaan tuhmia.
Kyllä naisellekin tulee pakokauhu. Suosittelen yksäriä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun vappuheilalla on NIIN paljon paremmat tavat kuin sillä kaverin viime viikonlopun kusimadolla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Mun vappuheilalla on NIIN paljon paremmat tavat kuin sillä kaverin viime viikonlopun kusimadolla.
Perun puheeni!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jos et sä soita...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tästähän alkaa tulemaan jo Ninni mieleen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin