Suuttuminen.

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Suuttuminen.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Millainen olet, kun suutut?

Olen tuit (tuit tuit) tupää. Hermoilen, huudan, paiskon tavaroita ja kaappien ovia, raivoan kaikella mahdollisella tavalla.. Tätä kestää minuutista muutamaan, sitten tilanne useimmiten laukeaa tavalla tai toisella.

Räjähdysvaiheen jälkeen haluan puhua, puhua, puhua, kunnes asia on selvitetty niin, että myös minä voin olla tyytyväinen lopputulokseen. Tämä on usein osoittautunut mahdottomaksi ja huomaan, että olen tullut tavalla tai toisella loukatuksi. Ja seuraavaan vaiheeseen.. (Joskus räjähdysvaihe jää väliin ja yritän aloittaa tästä vaiheesta)

Oletko pitkävihainen?

En ole pitkkävihainen mutta loukkaantuminen saattaa kestä jonkun tovin, toisinaan kyllä pyrin peittämään sen, että olen oikeasti loukaantunut mutta sekään ei välttämättä ole hyvä.

Mökötätkö?

En yleensä vihaisuuttani mutta kun tulen loukatuksi niin menen kyllä hiljaiseksi ja tulen surulliseksi, sitä voi joskus joku luulla mököttämiseksi.

Osaatko pyytää/antaa anteeksi?

Osaan pyytää ja osaan antaa. On kyllä muutamia asioita jotka periaatteessa olen antanut anteeksi mutta unohtanut en koskaan.

Miten riidat sovitaan?

Riippuu niin riidasta. Oikea tapa ei mielestäni ole kuitenkaan aiheen lakaisu maton alle, seksin harrastaminen ja asian tykkänään unohtaminen selvittämättä.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Kid

Re: Suuttuminen.

Viesti Kirjoittaja Kid »

KisSandra kirjoitti:...
Jaahans, oli niin hyvin sanottu, että komppaan tätä.
slam

Re: Suuttuminen.

Viesti Kirjoittaja slam »

En jaksa paljoa riidellä... Hyva ku elää jaksaa... just ja just
Vastaa Viestiin