Tekeekö tilaisuus varkaan?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Pettäisitkö, jos tietäisit ettet jäisi siitä kiinni ja pettämiskumppani olisi mieleinen?

Kyllä
9
29%
En
17
55%
Ehkä
2
6%
En tiedä
3
10%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eiköhän tästä maasta löydy ihan tarpeeksi suínkkuja höylättäväksi. Kun eikös viidakossakin tiedetä, että varattu mies on vapaata kiinnostavampaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:No mä hain enemmän sitä, että kumpi fuulaa enemmän. Miehet kaadoillaan vai naiset siveydellään? Ilman mitään kaiken alan osaamista sanoisin, että jompi kumpi valehtelee paremmin.
Kaikkien alojen erityisasiantuntijana veikkaan, että molemmat valehtelee ja totuus löytyy sieltä keskeltä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

NuoriDaavid kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:No mä hain enemmän sitä, että kumpi fuulaa enemmän. Miehet kaadoillaan vai naiset siveydellään? Ilman mitään kaiken alan osaamista sanoisin, että jompi kumpi valehtelee paremmin.
Kaikkien alojen erityisasiantuntijana veikkaan, että molemmat valehtelee ja totuus löytyy sieltä keskeltä.
Tältä pohjalta todetaan, etteivät nää siveyden sisaret osaisi oikeasti pitää kinttuja kiinni paikan sattuessa, emmekä usko siihen että kaatokeisarit kaatais sen 20-v playboymallin. Voidaanko kirjata pöytäkirjaan? Aiheeseen liittyvään uutisointiin todetaan, että päivälehdistö vain yrittää myydä lehtiä. Ja Rita Tainola pysyä leivässä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:No mä hain enemmän sitä, että kumpi fuulaa enemmän. Miehet kaadoillaan vai naiset siveydellään? Ilman mitään kaiken alan osaamista sanoisin, että jompi kumpi valehtelee paremmin.
Kaikkien alojen erityisasiantuntijana veikkaan, että molemmat valehtelee ja totuus löytyy sieltä keskeltä.
Tältä pohjalta todetaan, etteivät nää siveyden sisaret osaisi oikeasti pitää kinttuja kiinni paikan sattuessa, emmekä usko siihen että kaatokeisarit kaatais sen 20-v playboymallin. Voidaanko kirjata pöytäkirjaan? Aiheeseen liittyvään uutisointiin todetaan, että päivälehdistö vain yrittää myydä lehtiä. Ja Rita Tainola pysyä leivässä.

Kyllä mä ainakin höylään uutta playboy mallia joka kuukausi!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti: Jos eukko kysyisi että saako hän tyttöjen kapakkareisulla käydä panemassa vierasta, niin sanoisin että siittä vaan, kunhan et tuo tauteja kotiin.
Oikeasti?

Kyllä. Olen asiaa monesti mielssäni mutustellut enkä koe sitä lainkaan haitallisena. Toki odottaisin itsekin saavani vastaavia mahdollisuuksia luvallisena.

En oikeastaan näe mitään ongelmaa siinä, että pitäisi hauskaa jonkun toisen kanssa satunnaisesti, kunhan sovittuja sääntöjä noudattettaisiin puolin ja toisin.
masa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja masa »

Diddley Bow kirjoitti:No mä hain enemmän sitä, että kumpi fuulaa enemmän. Miehet kaadoillaan vai naiset siveydellään? Ilman mitään kaiken alan osaamista sanoisin, että jompi kumpi valehtelee paremmin.

Jostain luin että naiset kuitenkin pettävät miehiä useammin. Faktan voinee joku innokas kaivaa esiin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Jostain luin että naiset kuitenkin pettävät miehiä useammin. Faktan voinee joku innokas kaivaa esiin.
Mä en usko tuohon. Miehet käy kuitenkin maksullisissakin, naisille sellainen taitaa olla ääriharvinaisuus.

Tosin ikäkriisit iskee naisilla nuorempana :D

http://www.mynewsdesk.com/fi/pressroom/ ... ias-815311
Universaali disclaimer.
masa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja masa »

^ joo en tiedä faktaa eikä kiinnosta kaivaa. Oli vaan joku otsikko joka pomppas jostain silmään.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:^ joo en tiedä faktaa eikä kiinnosta kaivaa. Oli vaan joku otsikko joka pomppas jostain silmään.
Noita faktoja tuntuu löytyvän joka lähtöön. Tämäkin oli ihan mielenkiintoinen, muuta luulen että näissä tuloksissa korostuu aina se, että millä tavalla tutkimus on toteuttu ja mitä kysytty. Luulen, että ainoan oikean tuloksen saisi satunnaisotannalla ja valheenpaljastuskojeella.

http://www.voice.fi/suhteet/tutkimus-in ... an/4/42116
Universaali disclaimer.
masa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:Kun eikös viidakossakin tiedetä, että varattu mies on vapaata kiinnostavampaa...

Niin ja naimisissa oleva, pitkän parisuhteen kangistama nousuhumalainen rouva on tuhannesti kiimaisempi ja valmiimpi kuin sinkkunainen.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

masa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kun eikös viidakossakin tiedetä, että varattu mies on vapaata kiinnostavampaa...

Niin ja naimisissa oleva, pitkän parisuhteen kangistama nousuhumalainen rouva on tuhannesti kiimaisempi ja valmiimpi kuin sinkkunainen.
Onko yleispätevää, että näkyvän varausmerkin omaavat ovat kiinnostavampia? Tai onko tapauskohtaista?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
masa kirjoitti:^ joo en tiedä faktaa eikä kiinnosta kaivaa. Oli vaan joku otsikko joka pomppas jostain silmään.
Noita faktoja tuntuu löytyvän joka lähtöön. Tämäkin oli ihan mielenkiintoinen, muuta luulen että näissä tuloksissa korostuu aina se, että millä tavalla tutkimus on toteuttu ja mitä kysytty. Luulen, että ainoan oikean tuloksen saisi satunnaisotannalla ja valheenpaljastuskojeella.

http://www.voice.fi/suhteet/tutkimus-in ... an/4/42116

Varmasti aika lailla mahdotonta saada luotettavaa dataa pettämisistä tosiaan. Nettigallupeilla nyt tietysti voi pyyhkiä /c:ttä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kuva
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On kyllä rumasti kestovärjätyt kulmakarvat, en panis minäkään!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nainen pettää siinä missä mieskin. Palstan(kin) naisena olisi sosiaalinen itsemurha myöntää muille inhimillisyytensä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja masa »

Leevi kirjoitti: Onko yleispätevää, että näkyvän varausmerkin omaavat ovat kiinnostavampia? Tai onko tapauskohtaista?

Yhdistä:

- nousuhumala
- rapistuva olemus / itsetunto
- ei-huomiota antava aviomies
- puuduttava arki

ja

- pilkesilmäinen, hauska ja kohteliaisuuksia laukova pelimies.

9/10 varatusta rouvasta lähtee panemaan.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:On kyllä rumasti kestovärjätyt kulmakarvat, en panis minäkään!
Mun on turha ottaa kantaa, koska hän ei panis mua!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:On kyllä rumasti kestovärjätyt kulmakarvat, en panis minäkään!
Mun on turha ottaa kantaa, koska hän ei panis mua!
Onko sullakin rumasti kestovärjätyt kulmakarvat??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En pysty pettämään (harrastamaan irtosuhteita) edes sinkkuna, joten miten se olisi suhteessa mahdollista?
Paras päivä ikinä.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

masa kirjoitti:
Leevi kirjoitti: Onko yleispätevää, että näkyvän varausmerkin omaavat ovat kiinnostavampia? Tai onko tapauskohtaista?

Yhdistä:

- nousuhumala
- rapistuva olemus / itsetunto
- ei-huomiota antava aviomies
- puuduttava arki

ja

- pilkesilmäinen, hauska ja kohteliaisuuksia laukova pelimies.

9/10 varatusta rouvasta lähtee panemaan.
Oukei, ja myös varattu mies on kinostavampi kun on jo vakavamassa mielessä joku kiinnostunut, niin pitäähän siinä olla jotain ja vientiä on?
masa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja masa »

Onko se ihmekään jos tilaisuus tekee varkaan?


http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288545218876.html
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:9/10 varatusta rouvasta lähtee panemaan.
Uskoisin ehkä 5/10.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Masan antamilla spekseillä veikkaisin 1/5:stä kullakin kerralla. Tietysti riippuu olosuhteista. Onko ystävättäriä mukana, onko niille tarjontaa, mikä on kiinnijäämisriski jne.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Kottarainen kirjoitti:^Sun tarttee varmaan sitten aloittaa pari rinnakkaissuhdetta.
Tai rinnakkaistodellisuutta. Niissä ne nussivat maailmat yhtyy!
Vastaa Viestiin