Tekeekö tilaisuus varkaan?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Pettäisitkö, jos tietäisit ettet jäisi siitä kiinni ja pettämiskumppani olisi mieleinen?

Kyllä
9
29%
En
17
55%
Ehkä
2
6%
En tiedä
3
10%
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Uteliaisuuteni heräsi. Selvitetään kuinka moni kitinäläinen pettäisi sopivan tilaisuuden tullen.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Never say never, mutta mennyttä performanssia peilaten vastaan "en".
masa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja masa »

Jos tilaisuus olisi parikymppinen, pitkäsäärinen hoikka kaunotar joka haluaisi nussia minulta tajun kankaalle niin kyllä. En vain usko että tuollaista tilaisuutta tavan keski-ikäselle tavikselle ikinä tulee.

Vastataan kyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Jäin puhkianalysoimaan tuota "sopivaa tilaisuutta". Kyllä mä törmään seuraansa tarjoaviin "jos olisin sinkku, lähtisin mukaan" -tyyppeihin useamman kerran vuodessa. Uskon, että homman voisi hoitaa helpostikin niin, ettei jäisi kiinni tms. Siltikään en osaa pitää sitä "sopivana tilaisuutena".

Eli en usko.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja saira »

Vastasin "en". Komppaan exsua perusteluissani.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Juuri nyt ei paneta, joten en.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vastaan että kuka kysyy.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Vastaan että kuka kysyy.
Todellisuus.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vastaan että kuka kysyy.
Todellisuus.
jaa. Mä veikkaan että vastaus vaihtelee kysyjän ja tilanteen mukaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En. Itse olen ihan riittävän usein tullut petetyksi, en tekisi sitä ihmiselle jota rakastan. Ja jäisi kalvamaan itseä vaikkei siippa saisikaan tietää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Siis koko kysymys on hullunkurinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja saira »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vastaan että kuka kysyy.
Todellisuus.
jaa. Mä veikkaan että vastaus vaihtelee kysyjän ja tilanteen mukaan.
Ehkä toisilla, mut on meitä muitakin, joilla vastaus ei vaihdu.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

saira kirjoitti:

jaa. Mä veikkaan että vastaus vaihtelee kysyjän ja tilanteen mukaan.
Ehkä toisilla, mut on meitä muitakin, joilla vastaus ei vaihdu.
Hieno homma.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olin ennen sitä mieltä, että ensin vanha pois ja sitten vasta uutta tilalle, mutta viime syksyisen jälkeen en ole yhtään niin varma enää. Jos itsehillintäni pettäisi, niin seuraavan aamun toimet ois kattiloiden jako. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että tapahtuma vaatii ympärilleen erikoisen tilanteen. Ihan sen takia vaan, että on tarjolla, ei tilaisuus tekisi varasta. Haluan ajatella, että jos sikseen tulee, niin ensin jaetaan kattilat ja sitten jatketaan muualla, mutta oikeasti en ole yhtään niin varma.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti:Olin ennen sitä mieltä, että ensin vanha pois ja sitten vasta uutta tilalle, mutta viime syksyisen jälkeen en ole yhtään niin varma enää. Jos itsehillintäni pettäisi, niin seuraavan aamun toimet ois kattiloiden jako.

Itse en olisi noin jyrkkä, koska vieraan naiminen kun voisi jopa tuoda uutta puhtia sinne omaan makuukammariin.

Enkä minä ole pillukade. Jos eukko kysyisi että saako hän tyttöjen kapakkareisulla käydä panemassa vierasta, niin sanoisin että siittä vaan, kunhan et tuo tauteja kotiin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti: Jos eukko kysyisi että saako hän tyttöjen kapakkareisulla käydä panemassa vierasta, niin sanoisin että siittä vaan, kunhan et tuo tauteja kotiin.
Oikeasti?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti: Jos eukko kysyisi että saako hän tyttöjen kapakkareisulla käydä panemassa vierasta, niin sanoisin että siittä vaan, kunhan et tuo tauteja kotiin.
Niin siis tämmönen random pano, yhen illan juttu, kapakasta mukaan ja aamulla kotiin? Musta ei taas ois tohon, siis randomeihin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Itse en olisi noin jyrkkä, koska vieraan naiminen kun voisi jopa tuoda uutta puhtia sinne omaan makuukammariin.
Ja jonkinlaisen jännittävän epäluottamuksen joka jo-käsiteltynäkin välillä pilkahtelee pintaan hamaan hautaan asti viimeistään riitojen yhteydessä. Rock!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Enkä minä ole pillukade. Jos eukko kysyisi että saako hän tyttöjen kapakkareisulla käydä panemassa vierasta, niin sanoisin että siittä vaan, kunhan et tuo tauteja kotiin.
No jos luvalla menee, niin eihän se edes ole pettämistä.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja exsu »

^^ Tuon tyypin ihmiset saa kyllä kaivettua niitä "epäluottamuksiaan" ihan mistä tahansa, oli jotain tapahtunut tai ei.

Oon jossain määrin masan kannalla siinä, että laajassa kokonaisuudessa (yhteiselot ja talot ja lapset) yks pano sinne tai tänne ei ole mikään määrittelevä tekijä. Oon kuitenkin sillä tavoin analyyttinen, että olisin kyllä melko kiinnostunut siitä, mistä tälläinen tarve on syntynyt.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kysymys oli että tekeekö tilaisuus varkaan. Se, että ei tehdä mitään toisen selän takana, vaan avoimesti (esim. masa esittämä "vaimo kysyy, siitä vaan") ei minusta ole kysymyksessä ilmenevää varastelua, eikä siten aiheuta epäluottamusta. Mustasukkaisuutta se voi jälkeenpäin aiheuttaa, jos onkin arvioinut omat aivonsa väärin.

No niin ja olen taas myöhässä :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vellovan keskustelun perusteella saadun mielikuvan perusteella kontrollikysymys:

Jos miehet pettää ja nussii kaikkea mikä liikkuu, niin kenen kanssa ne sitä tekee?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:Jos miehet pettää ja nussii kaikkea mikä liikkuu, niin kenen kanssa ne sitä tekee?
:yo:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kottarainen kirjoitti:Kaikki?
Suurin osa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tekeekö tilaisuus varkaan?

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No mä hain enemmän sitä, että kumpi fuulaa enemmän. Miehet kaadoillaan vai naiset siveydellään? Ilman mitään kaiken alan osaamista sanoisin, että jompi kumpi valehtelee paremmin.
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin