Miehille: Pitkät naiset

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Pitkät naiset

Voisin seurustella itseäni pidemmän naisen kanssa.
30
75%
Voisin panna itseäni pidemmän naisen kanssa, mutta en seurustelisi.
9
23%
En edes panisi.
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 40

SingleMalt

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:*Nais... eiku miest... eiku naisten kuvia*
Kivi vierähti sydämeltäni.

:rofl:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
pertzi

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Osa noista naisista saatettaisiin kyllä nykyaikaisin sukupuolitestein todeta miehiksi. Hemmetin DDR ja kumppanit, jotka pilasivat sekä nuorisonsa että monta naisten maailmanennätystä.

p.
Edith

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

gullible kirjoitti: Aika hyvin: naisenpuolikkaat esittävät vaativaan sävyyn kysymyksiä ei-haluttavasta pituudesta, kun samassa threadissa ensin 97% miehistä ilmoittaa, ettei liika pituus tee naisesta ei-haluttavaa. Teillehän tässä ne sentit merkkaavat.
Kelle meille? Ikinä kuullut Yksilöllisyydestä?

Mutta nojoo, toisaalta, en mä ole koskaan salannut sitä, että mulla on satunnaisesti lieviä komplekseja omasta koostani. Tietenkään yleisille nettikeskustelupalstoille kirjoittelevilla ihmisillä ei ole mitään velvollisuutta kirjoitella minun kompleksejani suotuisampiin suuntiin ohjaavilla tavoilla tai edes ajatella koko kompleksejani. Mutta, kyllä vain, olen pannut merkille, että tämmöisillä palstoilla on huomattavan tavallisempaa haukkua pitkiä kuin pieniä naisia. Muistan esimerkiksi ikivanhasta Citystä parin vuoden takaa hyvin, hyvin pitkän ketjun, jossa innokkaasti haukuttiin pitkiä naisia hevosmaisiksi. Tuollaisten lukeminen ei tunnu kivalta. (Luen silti. Miksi? Olen pöljä.)

Hevosmaisuutta yleisempi negatiivinen määrite pitkistä naisista on juuri tuo 'pelottava'. Kyllä minua kiinnostaa tietää, mihin tuo pohjaa ja miksi siis ilmeisesti pelkkä pituus rittäisi tekemään naisesta pelottavan. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, mutta samoin minulla on oikeus kyseenalaistaa tuo, että pelkkä pituus voisi tehdä ihmisestä pelottavan. Mielestäni on tärkeää kyseenalaistaa mielipiteitä ja päättelyketjuja, jotka vaikkapa vain omasta mielestäni vaikuttavat päättömiltä ja keskustella.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Kylllä paksuudella on pituutta ja ikääkin enemmän merkitystä
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Tottakai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Olen 185 cm pitkä, joten harvemmin on vastaan tullut. Pituus ei ole kuitenkaan mikään ongelma. Olen vain sellainen pinnallinen paskiainen, että hoikkuus ja muutenkin minua mielyttävä tyyli ja ulkonäkö merkitsevät.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin