Miehille: Pitkät naiset

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Pitkät naiset

Voisin seurustella itseäni pidemmän naisen kanssa.
30
75%
Voisin panna itseäni pidemmän naisen kanssa, mutta en seurustelisi.
9
23%
En edes panisi.
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 40

Edith

Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Miten suhtaudut itseäsi pidempiin naisiin suhteilumielessä?
WanhaPervo

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

1,09
Edith

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Näh, tästä tuli nyt vähän epälooginen äänestys. Toi toiseksi ylin vaihtoehto pitäis saada pois kokonaan.
gullible

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja gullible »

Itseäni pidempi nainen olisi jo jonkinmoinen friikki, mutta jos muuten nainen näyttäisi hyvältä niin mikäs siinä friikkiä pannessaseurustellessa.

Naisen pituudella ei ole minulle juuri mitään merkitystä, kunhan nyt ei friikkaavan lyhyt ole - se voisi olla jo liikaa. Pitkät naiset ovat ihania, vähänniinq lyhyetkin.
pertzi

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Voisin hyvinkin seurustella itseäni pidemmän naisen kanssa mutta en maailmaa mustavalkoisesti omien ehdottomien absoluuttisten huumorintajuttomien totuuksien kautta katsovan naisen kanssa.

p.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja aasi »

Edith kirjoitti:Näh, tästä tuli nyt vähän epälooginen äänestys. Toi toiseksi ylin vaihtoehto pitäis saada pois kokonaan.
Poistin vaihtoehdon.
Edith

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

aasi kirjoitti: Poistin vaihtoehdon.
Kiitoksii. Ja tähän mennesä Kityn miehet vaikuttavat olevan oikeita kultamussukoita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mielummin pidempi kuin lyhyempi. Mutta kyllä ne kriteerit on muualla kuin pituudessa, tai muissa ulkoisissa jutuissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hebuli

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Vastasin että voisin seurustella itseäni pidemmän naisen kanssa. Se ei kuitenkaan tarkoita etteikö minulla olisi jotain preferenssejä asian suhteen, mutta se ei ole tärkeimpiä kriteereitä kohdallani.
gullible

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja gullible »

Edith kirjoitti:
Kiitoksii. Ja tähän mennesä Kityn miehet vaikuttavat olevan oikeita kultamussukoita.
Kityn miehille kelpaa mikä tahansa. A!OTAN (=Antakkee! On teitä aiemminkin nussittu.)
Dumari

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Panisin, seurustelusta en uskalla sanoa... Kerran seukkasin melkein itseni (184cm) pituisen kanssa, hän meni kyllä koroilla ohi pituudessa.
bedlam

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voisin seurustella, vaikka hiemanhan se totuttelua vaatisi. Kasvattaisin korkean tukan ja salaa yöllä korkokenkiään viilailisin.
killkill

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja killkill »

Uskallan luvata, että ryhtyisin itseäni pisempäänkin naiseen. Helppo luvata, kun niitä ei ihan joka oksalla kasva :D
AarneAnkka

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Don Martinin sarjakuvia paljon lukeneena minuun on jotenkin iskostunut ajatus että lyhyt mies ja pitkä nainen ovat parina koominen näky. Minua siis kavahduttaa enemmän ympäristöni suhtautuminen asiaan, kuin oman itseni (selkärangatonta, eikö?). Siksi itseäni pidemmän amatsoonin kanssa puuhastelu jää minulle lähinnä fantasiaksi. Käytännön tilannetta seurusteluun asti ei ole tullut vastaan, joten en osaa sanoa. Tuskin olisi iso ongelma.
SingleMalt

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Joo, panisin panisin. Niin ketä?
Mulli75

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ei pidempi nainen tuota ongelmia, paitsi jos joutuu jostain syystä kantamaan palomiestyyliin niin naisen jalat saattaa laahata maassa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja aasi »

killkill kirjoitti:Uskallan luvata, että ryhtyisin itseäni pisempäänkin naiseen. Helppo luvata, kun niitä ei ihan joka oksalla kasva :D
Komppaan, aloin jo etsimään oman ikäluokan suomalaisten naisten keskipituutta ja hajontaa selvittääkseni kuinka pienestä osuudesta olisi oikeasti kyse, toistaiseksi mitään löytämättä.

Kouluaikoja muistellen veikkaisin alle paria prosenttia, ainakin jos pitäisi muutama sentti olla enemmän pituutta.

Pituutta enemmän mua haittaisi jos nainen on minua painavampi.
Edith

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

AarneAnkka kirjoitti: Don Martinin sarjakuvia
Robert Crumbista nyt puhumattakaan. Todennäköisesti esimerkiksi 172-senttinen hoikka miespuolinen ystäväni ja entinen yksipuolinen ihastukseni tulee toistuvasti leimatuksi pervertikoksi esimerkiksi yhdessä elokuvissa käydessämme. Kun ihmisillä vielä kaiken lisäksi on tapana olettaa, että jos mies ja nainen liikkuvat kahdestaan kaupungilla, ne todennäköisesti myös panevat. Olenkin suunnitellut t-paitamallistoa, jossa olis kuvana nuoli toisen suuntaan ja tekstinä "En pane tuon kanssa". Pitäisi sitten vain muistaa, mihin suuntaan nuolet osoittavat ja kummankin kävellä oikealla puolella katua.
gullible

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja gullible »

Edith kirjoitti:Pitäisi sitten vain muistaa, mihin suuntaan nuolet osoittavat ja kummankin kävellä oikealla puolella katua.
Eikös Sinun tapauksessasi voisi ongelman ratkaista niin, että niitä nuolia sojottaa joka suuntaan?
ninnithequeen

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Olenkin suunnitellut t-paitamallistoa, jossa olis kuvana nuoli toisen suuntaan ja tekstinä "En pane tuon kanssa". Pitäisi sitten vain muistaa, mihin suuntaan nuolet osoittavat ja kummankin kävellä oikealla puolella katua.
Näin jossain iloisen, pinkin t-paidan, jossa luki säihkyvin kirjaimin: "ignore him" :lol:
Edith

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

gullible kirjoitti: Eikös Sinun tapauksessasi voisi ongelman ratkaista niin, että niitä nuolia sojottaa joka suuntaan?
Toi olis kyllä IhQu.

Ja taisit olla oikeassa tuossa yhdessä edellisessäkin kommentissasi. En pidättele hengitystäni odotellessani suuria prosenttilukuja tuohon viimeiseen äänestysvaihtoehtoon.
AarneAnkka

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:tulee toistuvasti leimatuksi pervertikoksi esimerkiksi yhdessä elokuvissa käydessämme. Kun ihmisillä vielä kaiken lisäksi on tapana olettaa, että jos mies ja nainen liikkuvat kahdestaan kaupungilla, ne todennäköisesti myös panevat.
No arvaa miltä minusta tuntuu käydä sunnuntaina leffassa kahden +- viisikymppisen naisen kanssa, jotka ovat kiinnostuneet samasta leffasta. :oops:
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 19.08.2005 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Think »

Kunhan nainen ei ole minua puolta metriä pidempi niin homma on ihan bueno. Tosin silloin hänen pitäisi olla sellaiset 2,3m pitkä. Itselleni ei siis ole mikään ongelma vaikka nainen olisi minua pidempi. Kyllä ne on ihan muut jutut jotka ratkaisevat seurusteluun päätymiseen.
Ovela kuin orgasmi
AarneAnkka

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:Kun ihmisillä vielä kaiken lisäksi on tapana olettaa, että jos mies ja nainen liikkuvat kahdestaan kaupungilla, ne todennäköisesti myös panevat.
... ja toisesta päästä esimerkki, kun olin erään missitasoisen blondikaunottaren kanssa vaateostoksilla Isossa Ompussa niin ne kohtaamamme urheilulliset-lähes-kaksimetriset miehet katsoivat minua ihan äimänä että "tommosen kanssa?!!? Kuva". Tasoero oli liian hirmuinen sulatettavaksi, vai? Pitäisikö loukkaantua vaiko nauraa?
Hebuli

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Don Martinin sarjakuvia paljon lukeneena minuun on jotenkin iskostunut ajatus että lyhyt mies ja pitkä nainen ovat parina koominen näky.
Yleisesti käytetty teema. Muistuuko mieleen vanha sarjakuva Vihtori ja Klaara, jossa Klaara välillä löi miestään ympäri korvia jos vihastui tälle, ja tämä oli erityisen hauskaa? Sama toistunut myös vaikka kuinka monissa mykkäajan komedioissa.
Vastaa Viestiin