Nelosen Fägähägä-dokkari

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
killkill

Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ajatuksia aiheesta?
Mikä kiehtoo tiettyjä daameja homomiehissä ? Ovatko samaa poppoota, jotka haluavat mennä naimisiin death-row:ssa jumittavien murhamiesten kanssa? Erikoisuudentavoittelua vai helppo teini-ikäisen ihastumiskohde tavoittamattomaan?
ninnithequeen

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaa, olenkohan miekin fäghägäri, kun tykkään suunnattomasti kotihomostani, joka on myös entinen naapurini. Soittelemme lähes joka päivä, sillä herra asuu nykyään Turussa :(

Mitään seksuaalista ei hän ole koskaan herättänyt minussa. Rento tyyppi jolla uskomaton huumorintaju ja härskit jutut. Ja hänelle voin kertoa kaikki asiat aina. Ehdottomasti myös parasta bile-seuraa ever.
AarneAnkka

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mies, joka ymmärtää naisia, ja jolle voi puhua ilman että se ajattelee ns. taka-ajatuksia. Tarviiko muita syitä fäghäggäilyyn? Homoilla on perspektiiviä ihmissuhdeasioihin. Yleistetysti sanottuna.
ninnithequeen

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Mies, joka ymmärtää naisia, ja jolle voi puhua ilman että se ajattelee ns. taka-ajatuksia. Tarviiko muita syitä fäghäggäilyyn? Homoilla on perspektiiviä ihmissuhdeasioihin. Yleistetysti sanottuna.
Tää on kyllä niin totta. Vaikkakin yleistettynä sanoitkin, niin kyllä tuo pätee jokaiseen homoon jonka tunnen.
AarneAnkka

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:Ovatko samaa poppoota, jotka haluavat mennä naimisiin death-row:ssa jumittavien murhamiesten kanssa?
Eivät. Homoissa kiehtoo heidän ihmissuhdenäkemyksensä, kun taas vankilakundeissa heidän kiihottavan vaarallinen alfauroutensa.
Exsat

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti:Mies, joka ymmärtää naisia, ja jolle voi puhua ilman että se ajattelee ns. taka-ajatuksia. Tarviiko muita syitä fäghäggäilyyn? Homoilla on perspektiiviä ihmissuhdeasioihin. Yleistetysti sanottuna.
Juu nämä. Lisäksi mun on helpompi löytää mies jonka seurassa viihdyn kuin nainen, tunnen itseni usein ulkopuoliseksi (väärässä) ämmäporukassa. Ja tietenkin sellainen mies, jonka kanssa ei tarvitse pelätä sellaista ihastelumeininkiä on aina jotenkin turvallisempi.

En mä oikeastaan edes tajua miksi homoseksuaalin kanssa ystävystyminen on niin iso asia, että sille on olemassa oma nimikin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Exsat kirjoitti: En mä oikeastaan edes tajua miksi homoseksuaalin kanssa ystävystyminen on niin iso asia, että sille on olemassa oma nimikin.
Jos se on heteromiesten hätähuuto kun homotkin vievät naiset heidän edestään? Mies ei kestä kun suurenmoinen seksuaalisuus joka heillä olisi tarjottavanaan asetetaankin asteikolla turvallisen ja luotettavan ystävyyden alle.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Homomiehissä on ihanaa se, että saa olla lähellä vierasta miestä, läpsytellä pyllylle, puristaa kiveksistä ja silti saada kikatusta :P

No ei, ähäkutit.

Olin ennen Saunalahdella töissä, ja siellä n. 80% ns. nuorista työntekijöistä oli "homoseksuaaleja". Niiden kanssa oli paljon hauskempi olla töissä, jollain tavoin sosiaalisempia ja vapautuneempia kuin heteromiehet, varsinkin työpaikalla. Heteropojat yritti kokoajan jotain, jopa kesken työajan, kun homopojat heitti läppää ja pörräsivät pinkeissä paidoissa silmänilona. Lesbonaisetkin ovat (oman kokemuksen mukaan) paljon rennompia, kunnioittavat itseään, eivät anna pienten asioiden tai kommenttien haitata ja muutenkin loistavaa seuraa.

Jos voisin muuttua mieheksi, ja muuttaa mieheni homoksi, olisin.... HOMO.
The great club outshines the individual, always and forever.
huima

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti: Lesbonaisetkin ovat (oman kokemuksen mukaan) paljon rennompia, kunnioittavat itseään, eivät anna pienten asioiden tai kommenttien haitata ja muutenkin loistavaa seuraa.
Eivät kaikki. Jotkut lesbot ovat agressiivia ja inhottavia melkein kaikille miehille, vähän kuin olisivat vihaisia siitä että mies on saanut syntyä mieheksi ja hän joutuu olemaan butch-lesbo -- vankina naisen ruumiissa. :-D

Homokulttuurissa on kyllä monia hyviä puolia, jotka tukevat sitä että ihmisten kanssa hengailu on hauskaa - eikä kaikkea pidä ottaa liian vakavasti. Ja samaan syssyyn siinä on paljon huonojakin puolia, mm. täällä mainittu akkamaisuus ja pinnallisuus.
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Homoystävissä viehättää samat asiat kuin heteroystävissä: hyvä huumorintaju, lojaalius, kuunteleva korva, lohduttava olkapää, hauska bileseura etc. Mä en oikein osaa tehdä tällaisissa asioissa kauhean suurta eroa pelkän seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Ehkä homomiehille voi möläytellä asioita, joita ei ihan heti tulisi mieleen sanoa miespuolisille heterokavereille ("Kylläpä mua panettaa tänään."), mutta ei ystävyys pelkästään tuollaisille asioille perustu.
Älä ruoki. Älä silitä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Minuu tavattomasti kummastuttaa se, että kun homot ja lesbot samaan aikaan olla tasa-arvoisia ja "samanlaisia" yhteiskunnan jäseniä kuin muutkin ja samalla säilyttää kuitenkin alakulttuuristatuksensa.
Kesselin kanssa manalassa pohdiskeltiin että mistä se sellainen top-bottom-tsiipa-tsaapa-kategorisointi oikein juontaa tarpeensa?
Vähän sama kuin hevin kuuntelijoilla, alakulttuuri kai sekin.

Ja entäs sitten jos kukaan ei kiinnittäisi enää mitään huomiota siihen, mikä olet seksuaaliselta mieltymykseltäsi? Oltaisiinko siitä onnellisia, vai harmittaisiko se kun menetetään erityisasema yhteiskunnassa?

Jotenkin tuntuu hölmöltä ajatella että homot ovat iloisia, puheliaita ja sosiaalisia luottokoneita. Samaan syssyyn voidaan todeta että upseerit ovat herrasmiehiä, sivarit selkärangattomia liimanhaistelijoita ja black metallin kuuntelijat saatananpalvojia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
AarneAnkka

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mylwin kirjoitti:Ja entäs sitten jos kukaan ei kiinnittäisi enää mitään huomiota siihen, mikä olet seksuaaliselta mieltymykseltäsi? Oltaisiinko siitä onnellisia, vai harmittaisiko se kun menetetään erityisasema yhteiskunnassa?
Tuo ilmiö on voimissaan myös ns. sukupuolten sodassa. Kai se on vain siitä kiinni keneltä kysytään. Yleensä jos ominaisuus on positiivinen niin yleistäminen hyväksytään, ja jos ominaisuus on negatiivinen niin ei. Paitsi jos negatiivinen ominaisuus onnistutaan kytkemään itseen omilla ehdoilla. Ihmisten käyttäytyminen ei yllätä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dokumentin naiset olivat jotenkin säälittäviä. Yksinäisiä vanhojapiikoja ripustautumassa.

Jotenkin tuo ajatus kaverista jonkinsortin asusteena on aika ällö. "Haluan mustan/vammaisen/homon ystävän, jotta voisin kutsua itseäni suvaitsevaiseksi ja salaa toivon, että osa siitä erikoisuudesta hankautuisi minuunkin."
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Entäpä "haluan naapurikseni homon sähköinsinöörin jotta voin kysellä häneltä ilmaiseksi sisustusvinkkejä ja saada konsultointia pienissä sähkötöissä"? :D
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:"haluan naapurikseni homon sähköinsinöörin jotta voin kysellä häneltä ilmaiseksi sisustusvinkkejä ja saada konsultointia pienissä sähkötöissä"?
Ootko varma, että toi kaikki on ilmaista? :perse:
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:"haluan naapurikseni homon sähköinsinöörin jotta voin kysellä häneltä ilmaiseksi sisustusvinkkejä ja saada konsultointia pienissä sähkötöissä"?
Ootko varma, että toi kaikki on ilmaista? :perse:
Tota... öö... melko varma sillä he ovat pariskunta eikä heillä taida olla mitään Mulla Nalla David & Keith -tyylistä "saa nussia suhteen ulkopuolellakin" -järjestelyä. En ole tosin kysynyt... :shock:

Aika kalliin Irish Mist -pullon annoin heille kyllä joululahjaksi. Just covering my ass.
Faghag

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ann kirjoitti:Dokumentin naiset olivat jotenkin säälittäviä. Yksinäisiä vanhojapiikoja ripustautumassa.

Jotenkin tuo ajatus kaverista jonkinsortin asusteena on aika ällö. "Haluan mustan/vammaisen/homon ystävän, jotta voisin kutsua itseäni suvaitsevaiseksi ja salaa toivon, että osa siitä erikoisuudesta hankautuisi minuunkin."
Katos perkele!!! Koska olen lintsannut Kitystä on nikkiini viittava keskustelu ollut vaarassa mennä silmieni ohitse. Korjaan nyt tilanteen:

Olen samaa mieltä Annin kanssa. Dokumentin naiset olivat minusta lievästi sanottuna neuroottisen oloisia ja kypsymättömiä pollyannoja, jotka eivät ole tosimiestä tavanneetkaan. Tosimiehellä en tarkoita machoa tai lihaskimppua vaan maskuliinisuutensa kanssa sinuja olevia uroita, joiden ei tarvitse alistaa naista, vaan suhtautua tähän ennen kaikkea kiinnostavana ihmisenä ja ihastuttavana naisena.

Dokumentissa ihmetytti myös, että miksi naisten tulisi taistella homojen puolesta?? Eikös raavaat miehet osaa taistella itse eivätkä tarvitse touhukkaita naisihmisiä sotkemaan asioita? Ymmärrän sen kyllä, että tehdään aatteellista työtä suvaisevaisuuden ja monikulttuurisen yhteiskunnan puolesta.

Täytyy sanoa, että oman nussuni kanssa seurustelu on vahvistanut vakaumustani siitä, että mies on naisen paras ystävä ja päin vastoin. Niin se vaan on, että tasapainoinen, itsenä kanssa sinut oleva heteromies on ihan yhtä hyvä ystävä kuin homomieskin ja ihan yhtä ihQu.
Faghag

Re: Nelosen Fägähägä-dokkari

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mylwin kirjoitti:Ja entäs sitten jos kukaan ei kiinnittäisi enää mitään huomiota siihen, mikä olet seksuaaliselta mieltymykseltäsi? Oltaisiinko siitä onnellisia, vai harmittaisiko se kun menetetään erityisasema yhteiskunnassa?
Niinpä!! Tätä samaa olen nussun kanssa pohtinut. Tuntuu, että nykyään liikaa määritellään ihmiset sänkypuuhien perusteella. Niin paljon kuin tykkään keskustella seksuaalisuudesta, minusta se on jokaisen ihmisen yksityisasia. Itse asiassa tuntuu äärettömän naurettavalta, jos jokaisen uuden ihmisen tavattuaan ensimmäisenä tokaisee: olen homo/ olen lesbo/ olen kinky / olen aseksuaalinen. Enemmän minua kiinnostaa yksilöitten ajatusmaailmat, arvot ja elämäntapa kuin heidän petipuuhansa.
Vastaa Viestiin