Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly, laita tämä kuva sun pärstäkuvasi yhteyteen. Ainoa ongelma, että kenties näkyy huonosti kännykässä.

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuva
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Tinder on sitten hassu aplikaatio. Uusin versio antaa mahdollisuuden ilmoittaa, että on menossa radalle. Hienoa. Mutta!! Jotta voit ilmoittaa statukseen, että olet menossa, niin sinun pitää valita joku ystävä mukaan. Ilmeisesti Tinderin mukaan yksin ei voi olla hauskaa, saati että törmäisi vastakkaiseen sukupuoleen, yksin. Pitää olla kavereita!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14862
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti: 10.05.2018 16:01 Tinderit ja Badoot ovat kyllä toivottomia keksintöjä.

Seuranhaku onnistuu ainakin itsellä paremmin siten, kun olen kotona ja odotan yhteydenottoja. :)
Jaa-a, ovat sitä muut kitinästarat päinvastaistakin raportoineet. Kontrollikysymys - makaatko profiilikuvassasi hanhenrasvattuna lannevaatteessa ranskalaisen pikkusuvin konepellillä? Jos et, kannattaa ehdottomasti kokeilla.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti: 10.05.2018 16:29
Nyt viimeksi kun vapauduin tajusin, että lapset on tehty, on talo, hyvä työ ja pankissa rahaa. Tein ensitöikseni oikeuden vahvistamat sopparit kaikesta lapsiin ja eroon liittyvistä.
Öö? eron jälkeen teit paperit? Vai kuitenkin ennen sitä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon vähän huono neuvomaan kun menin naimisiin mun tokilla tindertreffeillä. Väitän silti, että niistä palveluista kannattaa kuitenkin ensisijaisesti katsoa seuraa sille lapsivapaalle ajalle vaikka leffaan tai grillaamaan, ja vasta sitten, jos kolahtaa vahingossa enemmän, lähtee pohtimaan perheen uudelleenjärjestelyä ja uuden ihmisen mahduttamista arkeen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Grillaamaan ja leffaan. Miksei ensisijaisesti panemaan?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Riippuu siitä miten hyvin pystyy kuvan ja tekstin perusteella arvioimaan, onko tämä sellainen tyyppi jota haluan panna. Mä en osaa yhtään, mun pitää nähdä tyyppi ennen kun osaan arvioida tunnenko vetoa vai en. On paljon kätevämpi sopia leffatreffit kuin panotreffit, niin pystyy ainakin sitoutumaan sovittuun.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piti poistaa tämä sovellus jo ajat sitten, mutta jäänyt kuitenkin. Joskus tulee pelailtua tarjonta läpi.

Nolla mätsiä tänä vuonna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen jättänyt tinderin omaan sojaansa, eipä minusta paljon naisille iloa olisikaan..
eikä ole mistään viruksistakaan tai muista semmoisista taudeista pelkoa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kerrankin yksi mätsi niin ghostaus parin viestin jälkeen. Poistin koko pelin niin säästyy vartti aamuisin kun ei tarvitse yrittää etsiä tason loppuhirviötä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

Tinder..

Hirvittävä pettymys!

Elin vuosia hyvässä parisuhteessa ja nyt jokin aika sitten kun ero tuli, päätin taas kokeilla Tinderiä.. Mutta pettymys oli karvas! Matchejä tulee tällä 37:n iällä hirvittävän vähän. Ja jos yleensä tulee, kukaan ei enää kirjoittele, saati vastaa. Vaikka ihan fiksuja kirjoittelee? Sama koskee nettideittailua yleensä. Mikäköhän on ongelma? Nettideittailu tuntuu olevan rikki.

Ja yli 10 vuoden kitinätauon jälkeen nyt kun nurmikot on leikattu, autot pesty, terassit öljytty, metsät raivattu ja luppoaikaa vaan jää, niin oli keksittävä jotain tekemistä ja palattava kitinämaailmaan.. :D
Aquila non capit muscas
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kumma, että ei tule matcheja, kuvan perusteella oot aivan soiva peli #nohomo
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 11:18 Kumma, että ei tule matcheja, kuvan perusteella oot aivan soiva peli #nohomo
Pitäs varmaan koittaa siis naistenkin puolelta.. :lol:
Aquila non capit muscas
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aquila kirjoitti: 29.07.2019 11:35
James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 11:18 Kumma, että ei tule matcheja, kuvan perusteella oot aivan soiva peli #nohomo
Pitäs varmaan koittaa siis naistenkin puolelta.. :lol:
Eikös grindr olisi parempi paikka, jos et hae naisten puolelta?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 11:44
aquila kirjoitti: 29.07.2019 11:35
James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 11:18 Kumma, että ei tule matcheja, kuvan perusteella oot aivan soiva peli #nohomo
Pitäs varmaan koittaa siis naistenkin puolelta.. :lol:
Eikös grindr olisi parempi paikka, jos et hae naisten puolelta?!
Joo ois varmaan mutta ei se homostelu vaan oikeen sovi. Aiempi oli groteski ja mauton läppä.

Mutta yleisesti siis toimiiko tinder tai joku muu nettisovellus yleensä jos ei välitä olla yksin ja kaipaisi seuraa?

Ostin eksän kanssa talon korvesta mutta kolmen vartin päästä Helsingistä ja viihdyn luonnossa niin hyvin että jäin yksin asuun. Mutta onkohan siis toi 67km potentiaalisiin kumppaneihin joku ylitsepääsemätön ongelma? Onko suomalaiset on niin aivopesty kaupungistumiseen että potentiaalisen kumppaninkin on yksinkertaisesti pakko olla city-ihminen? Vai eikö 37v enää ole tinderkauraa? Kun ei ole lapsiakaan jarruttamassa.

Joka kerta kun poikkee jossainpäin Aasia niin matchejä tulee monta mutta Suomessa harvoin, jos koskaan?
Aquila non capit muscas
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yksikin mätsi miespuoliselle tinderissä on jo voitto, vaikka nainen 85% varmuudella ghostaa ensimmäisen viestin jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ihan noin niinku kentän ulkopuolelta huudeltuna, että en ymmärrä, miksi naiset yrittävät matcheja vain jonkun ylimmän desiilin kanssa? Onko heillä vääristynyt käsitys omasta markkina-arvostaan?

Kuten todettu, mä olen aivan ulkona kuvioista, mutta ihan kaverin puolesta kyselen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti: 29.07.2019 12:24 Yksikin mätsi miespuoliselle tinderissä on jo voitto, vaikka nainen 85% varmuudella ghostaa ensimmäisen viestin jälkeen.
Ei siellä niitä matchejä satele muijillekaan, jos ei svaippaa jokaista urpåa oikealle.

Mun vinkki vitoset: hyvä kuva josta tunnistaa, omin sanoin kerrottuna mitä on hakemassa ja kertoo itsestään jotain.

Mulla lähtee vasuriin kaikki, joilla ei a) lue itsestä mitään tai b) kiinnostukset/harrastukset/taustat on esitetty pelkin hymiöin. Samaan mappiin menee epäselvät kuvat, kuvat joissa vedetään röökiä/bisseä/viinaa, kuvat joissa ollaan sadan muun tyypin/exän/jonkun random muijan kanssa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 12:29 Ihan noin niinku kentän ulkopuolelta huudeltuna, että en ymmärrä, miksi naiset yrittävät matcheja vain jonkun ylimmän desiilin kanssa? Onko heillä vääristynyt käsitys omasta markkina-arvostaan?

Kuten todettu, mä olen aivan ulkona kuvioista, mutta ihan kaverin puolesta kyselen.
Mä oisin taipuvainen ajattelemaan jotain tuon suuntaista. Eikä kyse ole välttämättä edes desiilistä. Pikkuserkkuni (nainen) paljasti maksaneensa Tinder-Goldin jotta sai tietää montako tykkääjää hänellä oli. Niitä oli yli 2500 viikon aikana.

Ongelmaksi varmaan muodostuu jos mieskin preferoi jotain mitä ei rannalla pitäisi pikaisesti työntää takaisin mereen. Ehkä suomalaisilla on asiat kerta kaikkiaan niin hyvin että parinmuodostus on pelkästään ulkonäöstä kiinni?

Lohduttomalta tilanne alkaa näyttää kun soveltaa tinderiin Draken kaavaa, jolla voi arvioida vieraiden älykkäiden sivilisaatioiden määrää universumissa.

X= ≈naisten määrä 100km säteellä
i = sopivan ikäisten naisten määrä
k = sopivan koulutettujen naisten määrä
m = mukavien ja samalla aaltopituudella olevien naisten määrä jotka miellyttää myös silmää
l = riittävän luotettavien naisten määrä
d = myös oikealle swaippaavien naisten määrä

Eli, X * i * k * m * l * d

Eli noin, 1 500 000 * 0,15 * 0,2 * 0,2 * 0,3 * 0,0001

Tinderistä voi löytää näillä heitetyillä optimistisilla arvoilla siis reilun neljäsosan naisesta. Jos jättää kaikki omat vaatimukset pois, lukema nousee 150:n. Seuraava ongelma on miten saada viestiyhteys. Lienee helpompaa kommunikoida vieraiden sivilisaatioiden kanssa ilman yhteistä kieltä.. :mrgreen:

Pitänee vaan poistua tiluksilta oikeaan maailmaan..
Aquila non capit muscas
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^sulle on hyvin tiukat kriteerit, jos noi ovat sun kertoimet..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 12:59 ^sulle on hyvin tiukat kriteerit, jos noi ovat sun kertoimet..
Kaavaan ei tule suoraan prosentit. Esim 0,2 on 20%

Mun mielestä noillakin laskettuna vaatimukset on melko laveat.
Aquila non capit muscas
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aquila kirjoitti: 29.07.2019 13:09
James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 12:59 ^sulle on hyvin tiukat kriteerit, jos noi ovat sun kertoimet..
Kaavaan ei tule suoraan prosentit. Esim 0,2 on 20%

Mun mielestä noillakin laskettuna vaatimukset on melko laveat.
Ymmärsin kyllä. Mielestäni kriteerit ovat hyvin tiukat, jos esim. vain 20%:lla suomessa asuvista naisista on sopiva koulutus ja vain 30% on riittävän luotettavia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14862
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 13:15
aquila kirjoitti: 29.07.2019 13:09
James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 12:59 ^sulle on hyvin tiukat kriteerit, jos noi ovat sun kertoimet..
Kaavaan ei tule suoraan prosentit. Esim 0,2 on 20%

Mun mielestä noillakin laskettuna vaatimukset on melko laveat.
Ymmärsin kyllä. Mielestäni kriteerit ovat hyvin tiukat, jos esim. vain 20%:lla suomessa asuvista naisista on sopiva koulutus ja vain 30% on riittävän luotettavia.
PKS:llä nuorista naisista vissiin noin puolet on korkeakoulutettuja, aika anaalinen apina saa olla jos PKS:n tarjonnasta ei kumppaniehdokasta löydy. Eri asia sitten jos oma ulkonäkö on 6 ja katselee vain kympin tyttöjä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti: 29.07.2019 13:21PKS:llä nuorista naisista vissiin noin puolet on korkeakoulutettuja
Mutta näistä yli puolet on vihervassareita. Toki en ole nuorten perään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin