Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

So Hard kirjoitti: 29.07.2019 13:21
James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 13:15
aquila kirjoitti: 29.07.2019 13:09

Kaavaan ei tule suoraan prosentit. Esim 0,2 on 20%

Mun mielestä noillakin laskettuna vaatimukset on melko laveat.
Ymmärsin kyllä. Mielestäni kriteerit ovat hyvin tiukat, jos esim. vain 20%:lla suomessa asuvista naisista on sopiva koulutus ja vain 30% on riittävän luotettavia.
PKS:llä nuorista naisista vissiin noin puolet on korkeakoulutettuja, aika anaalinen apina saa olla jos PKS:n tarjonnasta ei kumppaniehdokasta löydy. Eri asia sitten jos oma ulkonäkö on 6 ja katselee vain kympin tyttöjä.
No joo se oli nopea heitto. Sanottakoon että puolet on riittävän koulutettuja / fiksuja. Mutta jos otannasta 20% on riittävän mukavia ja miellyttää silmää niin siihen mahtuu kyllä muitakin kuin kympin tyttöjä.

Mutta kuten ketjun alkupäässä joku mainitsi niin että vaikka swaippaa kaikki oikealle niin matcheja tulee yllättävän vähän. Onko naisilla samaa ongelmaa? Ei kai suomalaiset miehet niin helvetin rumia ole suhteessa naisiin?
Aquila non capit muscas
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 29.07.2019 13:25
Mutta näistä yli puolet on vihervassareita. Toki en ole nuorten perään.
Luulin homien olevan ainoa...
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.07.2019 12:29 Ihan noin niinku kentän ulkopuolelta huudeltuna, että en ymmärrä, miksi naiset yrittävät matcheja vain jonkun ylimmän desiilin kanssa? Onko heillä vääristynyt käsitys omasta markkina-arvostaan?
Riippunee iästä. Kynäniskainsinöörit kiinnostaa kun pitää perustaa perhe. Sitä ennen on enemmän ok olla jonkun alfan sivuhoito.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti: 29.07.2019 15:07Luulin homien olevan ainoa...
Homiesta poiketen olen suunnilleen oman ikäisteni perään.

No Nigella Lawson on aika hottis vaikka hivenen vanhempi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

aquila kirjoitti: 29.07.2019 12:21
Ostin eksän kanssa talon korvesta mutta kolmen vartin päästä Helsingistä ja viihdyn luonnossa niin hyvin että jäin yksin asuun. Mutta onkohan siis toi 67km potentiaalisiin kumppaneihin joku ylitsepääsemätön ongelma?
Eiköhän tuo sijainti selitä kaiken. Luultavasti omilla kulmillasi on ylitarjontaa miehistä. Ne naiset on kasvukeskuksissa.

Jos sinulla on halutessasi fyrkkaa ostaa koti stadista, niin sitten sijaintisi ei haittaa perhettä miettivää naista.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Fiona »

aquila kirjoitti: 29.07.2019 11:16 Tinder..

Hirvittävä pettymys!

Elin vuosia hyvässä parisuhteessa ja nyt jokin aika sitten kun ero tuli, päätin taas kokeilla Tinderiä.. Mutta pettymys oli karvas! Matchejä tulee tällä 37:n iällä hirvittävän vähän. Ja jos yleensä tulee, kukaan ei enää kirjoittele, saati vastaa. Vaikka ihan fiksuja kirjoittelee? Sama koskee nettideittailua yleensä. Mikäköhän on ongelma? Nettideittailu tuntuu olevan rikki.

Ja yli 10 vuoden kitinätauon jälkeen nyt kun nurmikot on leikattu, autot pesty, terassit öljytty, metsät raivattu ja luppoaikaa vaan jää, niin oli keksittävä jotain tekemistä ja palattava kitinämaailmaan.. :D
Miespuolinen työkaveri käy joka viikko Tinder-treffeillä uuden heilan kanssa. Ulkonäköältään hän on ihan tavallinen ja ikääkin about saman verran. Veikkaisin siis, että syy on joko sijainti, kuvat tai tiedot esittelykentässä. Sanon saman kun hänelle eli laita selkeä kuva, jossa on siistit vaatteet päällä ja jossa hymyilet.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Fiona kirjoitti: 29.07.2019 20:19
aquila kirjoitti: 29.07.2019 11:16 Tinder..

Hirvittävä pettymys!

Elin vuosia hyvässä parisuhteessa ja nyt jokin aika sitten kun ero tuli, päätin taas kokeilla Tinderiä.. Mutta pettymys oli karvas! Matchejä tulee tällä 37:n iällä hirvittävän vähän. Ja jos yleensä tulee, kukaan ei enää kirjoittele, saati vastaa. Vaikka ihan fiksuja kirjoittelee? Sama koskee nettideittailua yleensä. Mikäköhän on ongelma? Nettideittailu tuntuu olevan rikki.

Ja yli 10 vuoden kitinätauon jälkeen nyt kun nurmikot on leikattu, autot pesty, terassit öljytty, metsät raivattu ja luppoaikaa vaan jää, niin oli keksittävä jotain tekemistä ja palattava kitinämaailmaan.. :D
Miespuolinen työkaveri käy joka viikko Tinder-treffeillä uuden heilan kanssa. Ulkonäköältään hän on ihan tavallinen ja ikääkin about saman verran. Veikkaisin siis, että syy on joko sijainti, kuvat tai tiedot esittelykentässä. Sanon saman kun hänelle eli laita selkeä kuva, jossa on siistit vaatteet päällä ja jossa hymyilet.
Voi sillä ammatillakin olla merkitystä. En tiedä aquilan ammattia, mutta tavallisen näköinen juristimies smart casual kuvalla lähtökohtaisesti kiinnostaa peruspirkkoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Fiona »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2019 8:25
Fiona kirjoitti: 29.07.2019 20:19
aquila kirjoitti: 29.07.2019 11:16 Tinder..

Hirvittävä pettymys!

Elin vuosia hyvässä parisuhteessa ja nyt jokin aika sitten kun ero tuli, päätin taas kokeilla Tinderiä.. Mutta pettymys oli karvas! Matchejä tulee tällä 37:n iällä hirvittävän vähän. Ja jos yleensä tulee, kukaan ei enää kirjoittele, saati vastaa. Vaikka ihan fiksuja kirjoittelee? Sama koskee nettideittailua yleensä. Mikäköhän on ongelma? Nettideittailu tuntuu olevan rikki.

Ja yli 10 vuoden kitinätauon jälkeen nyt kun nurmikot on leikattu, autot pesty, terassit öljytty, metsät raivattu ja luppoaikaa vaan jää, niin oli keksittävä jotain tekemistä ja palattava kitinämaailmaan.. :D
Miespuolinen työkaveri käy joka viikko Tinder-treffeillä uuden heilan kanssa. Ulkonäköältään hän on ihan tavallinen ja ikääkin about saman verran. Veikkaisin siis, että syy on joko sijainti, kuvat tai tiedot esittelykentässä. Sanon saman kun hänelle eli laita selkeä kuva, jossa on siistit vaatteet päällä ja jossa hymyilet.
Voi sillä ammatillakin olla merkitystä. En tiedä aquilan ammattia, mutta tavallisen näköinen juristimies smart casual kuvalla lähtökohtaisesti kiinnostaa peruspirkkoa.
En tiedä mitä esittelytekstissään lukee, mutta voi hyvin olla ammattiefektikin.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2019 8:25
Voi sillä ammatillakin olla merkitystä. En tiedä aquilan ammattia, mutta tavallisen näköinen juristimies smart casual kuvalla lähtökohtaisesti kiinnostaa peruspirkkoa.
Just noin.

Pk seudulla on vain 89 naista 100 miestä kohden. Naiset ovat käsittääkseni koulutetumpia kuin miehet ja heillä on parempi työllisyystilanne. Työssä käyvän hyvätuloisen kaupungissa asuvan perheen perustamisiässä olevan miehen ei pitäisi kauaa seisoa hyllyllä.

Suomessa nainen voi hankkia lapsen yksinkin, joten ei kannata luottaa siihen, että heikommalla statuksella lohkeaa, koska lapset. Helsingissä yh perheitä on 27% ja noista naisten huoltamia 90%. Noissakaan keisseissä siemeniä ei ole hankittu mistään laarin pohjalta.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 30.07.2019 9:32
James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2019 8:25
Voi sillä ammatillakin olla merkitystä. En tiedä aquilan ammattia, mutta tavallisen näköinen juristimies smart casual kuvalla lähtökohtaisesti kiinnostaa peruspirkkoa.
Just noin.

Pk seudulla on vain 89 naista 100 miestä kohden.
Nais-mies suhde väärin päin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jep
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pk- seudulla vain Helsingissä oli vapaita sinkkunaisia enemmän kuin miehiä, olikohan prosentit 55 ja 45. Espoossa sitten sinkkumiehiä oli ihan hemmetisti enemmän kuin naisia, Vantaa jossain siinä välissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

Fiona kirjoitti: 30.07.2019 9:04
James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2019 8:25
Fiona kirjoitti: 29.07.2019 20:19

Miespuolinen työkaveri käy joka viikko Tinder-treffeillä uuden heilan kanssa. Ulkonäköältään hän on ihan tavallinen ja ikääkin about saman verran. Veikkaisin siis, että syy on joko sijainti, kuvat tai tiedot esittelykentässä. Sanon saman kun hänelle eli laita selkeä kuva, jossa on siistit vaatteet päällä ja jossa hymyilet.
Voi sillä ammatillakin olla merkitystä. En tiedä aquilan ammattia, mutta tavallisen näköinen juristimies smart casual kuvalla lähtökohtaisesti kiinnostaa peruspirkkoa.
En tiedä mitä esittelytekstissään lukee, mutta voi hyvin olla ammattiefektikin.
No oon ammatiltani liikennelentäjä mutta enhän sitä tinderissä mainitse tietenkään. Ihmiset pitää jo lähtökohtaisesti ammatin perusteella mulkkuna.

Ehkä se on toi etäisyyshomma? Ja vaikka pystyisinkin ostaan jonkun asumuksen Helsingistä niin en halua olla lypsykoneen osa pelkästään sen takia että muija pääsee lattekahvilaan :)

Hiukan sivummalta saa komeen talon verstaineen päivineen Kallion kolmion hinnalla.. Ehkä joku vielä innostuu samoille linjoille.
Aquila non capit muscas
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aquila kirjoitti: 30.07.2019 11:30
Fiona kirjoitti: 30.07.2019 9:04
James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2019 8:25

Voi sillä ammatillakin olla merkitystä. En tiedä aquilan ammattia, mutta tavallisen näköinen juristimies smart casual kuvalla lähtökohtaisesti kiinnostaa peruspirkkoa.
En tiedä mitä esittelytekstissään lukee, mutta voi hyvin olla ammattiefektikin.
No oon ammatiltani liikennelentäjä mutta enhän sitä tinderissä mainitse tietenkään.
Tyhmää (huom. oma mielipiteeni, ei absoluuttinen totuus). Flaksi kymmenkertaistuisi. Mutta jos haluat pelata vaikeilla asetuksilla, tietysti oma valinta.
Eihän sitä tarvitse alleviivata, yksi kuva, jossa olet maisemakonttorissa uniformu päällä. Tietysti joku humoristinen kuvateksti, jossa ei mitenkään tuoda ammattia esiin.

Jos haluat jackpotin, niin poseeraat (toki ammatillisesti) jonkun hottiksen lentoemännän kanssa. Naiset automaattisesti rankkaavat sut ylöspäin sen mukaan, minkälaisessa naisseurassa liikut.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 30.07.2019 12:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Asuu kehyskunnissa, ei kerro ammattia=> no no
Asuu kehyskunnissa, on lentäjä=>ovaries exploding
Mutta tosiaan, saahan sitä tehdä asiat vaikeaksi, jos se tuottaa iloa. Jotkut juoksevat maratonin takaperin.

Jos itse olisin tinderissä, tietysti yrittäisin esittää vahvuuksiani ja peitellä heikkouksiani. Ihmisiä on joskus vaikea ymmärtää..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Olet Dave väärässä. Jokainen järkevä mimmi swaippaa ohi kaverin joka esiintyy jonkin hottiksen kanssa profiilikuvassa. Mitä se mielestäsi viestii? Kohtelen naisia koristeina? Minulla on exä-issueita? Haen sivusuhdetta?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 30.07.2019 12:32 Olet Dave väärässä. Jokainen järkevä mimmi swaippaa ohi kaverin joka esiintyy jonkin hottiksen kanssa profiilikuvassa. Mitä se mielestäsi viestii? Kohtelen naisia koristeina? Minulla on exä-issueita? Haen sivusuhdetta?
Voi olla, että olen tässä väärässä. Itse ajattelin sellaista töissä otettua actionkuvaa. Mutta varmasti tuossa on riskejä.

Eli aquilan on tehokkainta ja turvallisinta laittaa kuva maisemakonttorista uniformussa.

Ps. en tarkoittanut pääkuvaa. En siis ole koskaan Tinderiä nähnytkään, mutta olen ymmärtänyt, että siihen voi laittaa us. kuvia. Mutta myönnetään, on tuossa riskinsä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2019 12:36
So Hard kirjoitti: 30.07.2019 12:32 Olet Dave väärässä. Jokainen järkevä mimmi swaippaa ohi kaverin joka esiintyy jonkin hottiksen kanssa profiilikuvassa. Mitä se mielestäsi viestii? Kohtelen naisia koristeina? Minulla on exä-issueita? Haen sivusuhdetta?
Voi olla, että olen tässä väärässä. Itse ajattelin sellaista töissä otettua actionkuvaa. Mutta varmasti tuossa on riskejä.

Eli aquilan on tehokkainta ja turvallisinta laittaa kuva maisemakonttorista uniformussa.

Ps. en tarkoittanut pääkuvaa. En siis ole koskaan Tinderiä nähnytkään, mutta olen ymmärtänyt, että siihen voi laittaa us. kuvia. Mutta myönnetään, on tuossa riskinsä.
Straussin Pelimiehessä ja varmasti laajasti muuallakin on oppi, jossa miehen ollessa esimerkiksi baarissa, siis luonnollisessa tilanteessa, kauniissa naisseurassa, viestii tämä muille naisille miehen olevan tämän vuoksi erityisen hyvä saalis. Tinder-kuvassa vastaava luonnollinen tilanne ei oikein onnistu, vaan kääntyy itseään vastaan ollen helposti päälleliimattu ja jopa epätoivoinen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Fiona »

So Hard kirjoitti: 30.07.2019 12:32 Olet Dave väärässä. Jokainen järkevä mimmi swaippaa ohi kaverin joka esiintyy jonkin hottiksen kanssa profiilikuvassa. Mitä se mielestäsi viestii? Kohtelen naisia koristeina? Minulla on exä-issueita? Haen sivusuhdetta?
Näinpä. Liikennelentäjät ovat pettäjän maineessa ja tämä vain alleviivaisi stereotypiaa 😄

Nähdäkseni on järkevää hankkiutua tilanteeseen, josta näkee mahdollisimman hyvin tarjonnan. Käsitykseni mukaan Tinderissä on tarjolla lähinnä joko kaunista ja tyhmää tai fiksua ja rumaa. Suuremmassa otannassa machejä on kuitenkin todennäköisemmin mukana myös niitä yksisarvisia, jotka haluavat vielä lisäksi muuttaa kauemmas.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

aquila kirjoitti: 30.07.2019 11:30 No oon ammatiltani liikennelentäjä mutta enhän sitä tinderissä mainitse tietenkään. Ihmiset pitää jo lähtökohtaisesti ammatin perusteella mulkkuna.
Mä olen luullut, että oma lentoemo kuuluu työsuhde-etuihin :shock:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

aquila kirjoitti: 30.07.2019 11:30
Ehkä se on toi etäisyyshomma? Ja vaikka pystyisinkin ostaan jonkun asumuksen Helsingistä niin en halua olla lypsykoneen osa pelkästään sen takia että muija pääsee lattekahvilaan
Missä perheesi sitten asuisi? Vaikka nyt paljastuit hotiksi lentäjäksi, niin miksi se fiksu ja koulutettu nainen muuttaisi Helsingistä böndelle? Tarpeeksi isoon taloon tietty löytyy muuttajia.

Lentäjän statuksella kuorii sieltä kehyskunnasta asujista kermat päältä, mutta paikallinen populaatio lienee olematon.

Lentäjän ammatti ehdottomasti kannattaa tuoda esiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulle tuli tästä aquilasta etiäinen Cityssä (varmaankin myös Kityssä) vaikuttaneeseen lentokoululaiseen/lentäjään, joka oli varsin aktiivinen kirjoittaja. Joku Tony tai vastaava. Muistaako kukaan tarkemmin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

Vagabondo kirjoitti: 30.07.2019 13:55
aquila kirjoitti: 30.07.2019 11:30 No oon ammatiltani liikennelentäjä mutta enhän sitä tinderissä mainitse tietenkään. Ihmiset pitää jo lähtökohtaisesti ammatin perusteella mulkkuna.
Mä olen luullut, että oma lentoemo kuuluu työsuhde-etuihin :shock:
Voin kertoa että totuus on tarua hieman maltillisempi. Ainakin nuoremmat emot joko ei ole kiinnostuneita tai näyttelee niin coolia ettei kiinnosta. On niillä kuulemma facetuubissa joku salainen "lentäjä mieheksi" -ryhmä, mutta aika vähän se ketään parittaa, tietääkseni. Jos 50v purserinainen kiinnostais niin niitä nyt ois joka sormelle, mutta jos ite haluaa perheen niin ei oikeen toimi.
Aquila non capit muscas
Avatar
aquila
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 29.07.2019 10:55

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aquila »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 30.07.2019 14:43 Mulle tuli tästä aquilasta etiäinen Cityssä (varmaankin myös Kityssä) vaikuttaneeseen lentokoululaiseen/lentäjään, joka oli varsin aktiivinen kirjoittaja. Joku Tony tai vastaava. Muistaako kukaan tarkemmin?
Hyvä intuitio ja muisti!

Tosin elämä on koulinut ja kasvattanut sen verran että vertailukelpoisuus on kateissa :D
Aquila non capit muscas
Vastaa Viestiin