Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Minkä osan tisseistä ja perseestä olet peittänyt tai harsonnut, miten vaan?
Strategiset osat eli mitä nyt normaalistikin alusvaatteet peittää.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja elco »

aydemir kirjoitti: Tissit ja perse, tietenkin. Ei toki täysin paljaina, jottei mua potkittais ulos myös Tinderin ihanasta maailmasta.
On kyllä vaikea uskoa, että noin saisi vastauksia!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aydemir »

elco kirjoitti:On kyllä vaikea uskoa, että noin saisi vastauksia!
No sitä minäkin, mutta päivittäin tulee jopa useampi Super Like. Miehet on outoja.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en ole pitänyt itseäni kovin estoisena, mutta minusta tuntuisi oudolta jutella tyypin kanssa, josta olen nähnyt vain torson. Jutskaaks ne sun miehet muustakin kuin seksistä/sun kropasta? Tarkoitus ei ole siis tuomita, kuvavalinnoilla pystyy varmasti hyvin ohjaamaan sitä, minkä henkisiä yhteydenottoja toivoo. Pohdin vain, kun omistakin matcheista osa lähti liikkeelle aika suoralla seksitarjouksella, ja mulla ei tainnut olla yhtäkään kuvaa, missä olisi ollut mitään vähääkään paljastavaa tai edes "vihjailevaa"vaatetta, esittelytekstistä puhumattakaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä ainakin ruksin välittömästi kaikki heput joiden naama ei ole kunnolla tunnistettavissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kukas tällä hetkellä johtaa palstan Tinderpillu tai -kikkelitilastoa noin niinku saantikumppanien määrän suhteen? Siis kovia olette kaikki, kovia kuin yö putkassa. Onko joku päässyt jo kymppiin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Haen Tinderin kautta nimenomaan seksiseuraa (tosin vakituisempaa sellaista, ei yhden yön hoitoja), joten kyllä hyvin nopeasti matchin kanssa keskustellaan seksiin liittyvistä asioista. Jos kiinnostusta vaikuttaa oikeasti olevan molemmin puolin, niin toki mies saa nähdä myös mun kasvokuvan. Tosi paljon tulee kyllä vastaan tyyppejä, jotka eivät sisäistä profiilini tekstiä alkuunkaan, vaan ajattelevat ilmeisesti "jes, ilmaista pillua!" ja yrittävät siis samantien päästä ns. pukille. Sellasten kohdalla poistan matchin samantien.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo oletinkin, että kuvaohjaus ei ollut varsinaisesti lenkkiseuraa varten. :mrgreen:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kukas tällä hetkellä johtaa palstan Tinderpillu tai -kikkelitilastoa noin niinku saantikumppanien määrän suhteen? Siis kovia olette kaikki, kovia kuin yö putkassa. Onko joku päässyt jo kymppiin?
Mulla on yksi, mutta se on hyvin todistettavissa!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla nolla. Mätsejä tulee, mutta viestejä ei. Itse en tietenkään tee aloitetta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaikka herrasmies ei kerro, nyt olis mahti sauma eKeulia ja pistää pohjat, joita ei vähään aikaan rikota!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ei ni.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kahden viikon testiaika meni, nolla matsiä. Voisi repiä sovelluksen pois syömästä luurin resusseja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:
- vihervasemmistolaisuussuvakkius
Minä kun edustan sitä aikakautta, jolle CD-levy on uusi keksintö, niin kaipaan lisätietoa.

Mitä siitä profiilista näkee? Mä luulin, että siinä on vaan kuva.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:
aydemir kirjoitti: Tissit ja perse, tietenkin. Ei toki täysin paljaina, jottei mua potkittais ulos myös Tinderin ihanasta maailmasta.
On kyllä vaikea uskoa, että noin saisi vastauksia!
No, jos kuvasta näkyy vihervasemmistolaisuussuvakkius!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti:Mitä siitä profiilista näkee? Mä luulin, että siinä on vaan kuva.
Osa mainostaa tekstissä poliittista kantaansa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mitä siitä profiilista näkee? Mä luulin, että siinä on vaan kuva.
Osa mainostaa tekstissä poliittista kantaansa.
Ehkä sellaiset tyypit kannattaa tosiaan kiertää kaukaa, oli kanta mikä tahansa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

aydemir kirjoitti:Haen Tinderin kautta nimenomaan seksiseuraa (tosin vakituisempaa sellaista, ei yhden yön hoitoja), joten kyllä hyvin nopeasti matchin kanssa keskustellaan seksiin liittyvistä asioista. Jos kiinnostusta vaikuttaa oikeasti olevan molemmin puolin, niin toki mies saa nähdä myös mun kasvokuvan. Tosi paljon tulee kyllä vastaan tyyppejä, jotka eivät sisäistä profiilini tekstiä alkuunkaan, vaan ajattelevat ilmeisesti "jes, ilmaista pillua!" ja yrittävät siis samantien päästä ns. pukille. Sellasten kohdalla poistan matchin samantien.
Naiset on niin vaikeita! Etsit seksiseuraa, mutta jos kaveri vihjaisee etsivänsä seksiseuraa, tulee pakit!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja aydemir »

James Potkukelkka kirjoitti: Mitä siitä profiilista näkee? Mä luulin, että siinä on vaan kuva.
Senkin dinosaurus.
Profiiliin voi laittaa useamman kuvan ja lisäks jonkunlaisen esittelytekstin tai vaikka kertoa mitä etsii. Ilmeisesti miehet olettavat, että heidän pituutensa on se oleellisin tieto, koska suurimmalla osalla profiilitekstissä lukee vain pituus. Ja ehkä kotikaupunki.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

elco kirjoitti:Aika moni tuntemani tyyppi pitää tinderissä väärää ikää, jotta näkyy sille kohderyhmälle, jolle haluaa näkyä.
Juha88. :mrgreen:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No niin. Nyt mun Tinderi näytti Marikon. Ei ole tykännyt takaisin.

Mutta siis muuten tää on edelleen hauska peli. Aika moni osuma putoaa pelistä kun oikein alkaa vääntämään asiaa. Yllättäen se osuma niin kuin katoaa. Mitä mä muka sanoin?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulle on laittanut viestiä tasan yksi ja sekin jotain väsynyttä virpomisläppää. Ihan paska sovellus!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Diddley Bow kirjoitti:No niin. Nyt mun Tinderi näytti Marikon. Ei ole tykännyt takaisin.
Osui kanssa. Todalla harvalle menee X:ää naaman takia, mutta tämä tapaus lukeutui niihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti:Mulle on laittanut viestiä tasan yksi ja sekin jotain väsynyttä virpomisläppää. Ihan paska sovellus!
No olisit tykännyt musta!
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Diddley Bow kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mulle on laittanut viestiä tasan yksi ja sekin jotain väsynyttä virpomisläppää. Ihan paska sovellus!
No olisit tykännyt musta!
Mä en tykkää kenestäkään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin