Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Siellä mitään matchia ollut... Notifikaatio sanoi jotain "Don't let your match be waiting. Start chatting with her!"

Sovellukseen mennessä vain tarjottiin, että voisi ostaa vähän Tinder Goldia, jotta näkisi ketkä (19) ovat tykänneet.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nokkaelain kirjoitti: 10.09.2020 16:20Sovellukseen mennessä vain tarjottiin, että voisi ostaa vähän Tinder Goldia, jotta näkisi ketkä (19) ovat tykänneet.
Ja kun gold napsahtaa niin kummasti noista ainakin 15 katoaa heti.

Näin rikkaammat ovat kertoneet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taisi tulla uusi ennätys: 3 viestiä ennen ghoustausta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miksi aina kun täräyttää vahingossa sen päivän ainoan superliken niin se menee jollekkin muovibimbolle, joka on mahdollisimman kaukana omista jutuista?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti: 13.09.2020 20:46 Miksi aina kun täräyttää vahingossa sen päivän ainoan superliken niin se menee jollekkin muovibimbolle, joka on mahdollisimman kaukana omista jutuista?
It-konsultti liittyi Tinderiin ja yllättyi huijareista: varo näitä tyypillisiä juonia!
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ ... f1ec047961
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

jos lontoolaismalli lähestyy Nigeriasta mallikeikalta käsin suomalaista miestä, että saisiko hän rahaa lentolippuun, koska hän haluaa seksiä, niin voi kysyä, olisiko hänellä mahdollisuus toteuttaa omia toiveitaan mallikeikalla?
Kateellisten panettelua!1

Kaikkihan tietää, että mallimaailman miehet ovat håmoja, tietenkin haluaa aitoa suomalaista miestä, daah!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Poistoon meni. Katsotaan uudestaan kun tulee ulkomaanreissuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Tinder on näemmä erinomainen keskustelualusta!

Se toisaalla mainitsemani match hiukan stressasi, mutta vastasin toisen osapuolen kysymykseen että mistä kaukaa olen, ja kirjoitin myös jotain ympäripyöreätä siitä, että yleeen ohitan Tinderissä lähes kaikki saman tien. Ei kuitenkaan tarvinnut enempää stressata, kun tämä toinen osapuoli ilmeisesti unmatchasi ja keskustelu hävisi.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nokkaelain kirjoitti: 22.09.2020 22:14Se toisaalla mainitsemani match hiukan stressasi, mutta vastasin toisen osapuolen kysymykseen että mistä kaukaa olen, ja kirjoitin myös jotain ympäripyöreätä siitä, että yleeen ohitan Tinderissä lähes kaikki saman tien. Ei kuitenkaan tarvinnut enempää stressata, kun tämä toinen osapuoli ilmeisesti unmatchasi ja keskustelu hävisi.
Koetappa seuraavan kerran sellaista lähestymistapaa, että kerrot itsestäsi jotain positiivista, ositat kiinnostusta vastapuoleen ja pohdit mielessäsi, että pahin mitä voi tapahtua on se, että henkilö jota en ole koskaan tavannutkaan ei tapaa minua nytkään.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Poistin Tinder-tilin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lisäyksiä vasuriin svaipattavien listalle:
  • kertoo profiilissaan olevansa nuorekas
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Kaikki alle 5-kymppiset on nykyisen määritelmän mukaan nuoria aikuisia.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti: 02.11.2020 17:28 Lisäyksiä vasuriin svaipattavien listalle:
  • kertoo profiilissaan olevansa nuorekas
Tulkitsen tuon: haluaisin olla nuorekas ja haluaisin itseäni nuoremman ja freesimmän parin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Hmm, ikinä en ole Tinderiä käyttänyt, mut toista nettitreffipalvelua erehdyin kokeilemaan ensimmäistä kertaa viime vuonna. Oli aika... järisyttävän paska kokemus!

Ensinnäkin: kuvittelin kavereiden kertoman perusteella, että vain Tinder on lihatiski. Noup. Myös Pannari oli lihatiski. Miten se sitten naisen kohdalla ilmeni? Parin kuukauden aikana sadoittain sydämiä eri miehiltä, ja yhden-kahden sanan aloituksia, mutta kunnolliseen keskusteluun eteni ehkä kymmenen koko aikana. Eikä sillä ollut mitään väliä, mitä profiilissani luki: lähestyjät olivat pääsääntöisesti vain etsimässä panoseuraa, tai sitten etsinnässä oli nainen ilman 'kivirekiä', kuten lapset ja lemmikit. Daa, neKIN oli mainittu siinä profiilitekstissäni. Ajanhukkaa.

No, ne muutamat, jotka läpäisivät järkeviä keskustelemalla ensimmäisen seulan ja uskalsin tavata, nostivat kyllä loputkin ihokarvat pystyyn - karmeudessaan. Yksi paljastui himouskovaiseksi. Juu, siitä huolimatta, että profiilissani luki myös että olen ateisti. Ne kävelytreffit päättyivät nopeasti miehen pelästyttyä sitä faktaa, että olin jo aiemmin ollut naimisissa ja eronnut (jepjep, ja sitä jälkikasvuakin oli..). Toinen treffikumppani oli onnistunut salaamaan parin viikon keskustelun aikana sen, että oli ylimielinen talousrikollinen - rikollista 'menneisyyttään' mainosti kyllä avoimesti sitten treffeillä. Total deal breaker. Kolmas ja viimeinen jonka uskalsin tavata kuukauden keskustelujen jälkeen osoittautui alkoholistiksi, ja pelimieheksi sittenkin. Kun ei päässyt ekoilla treffeillä pukille, alkoi paskamaisuudet ja ghostaaminen. :roll: :lol:

Seulani oikeasti oli aika tiukka, joten todellakin ihmettelen kuinka ihmiset pystyvät pitkäänkin vetämään ihan erilaista roolia kirjoituksissaan, kun mitä oikeasti ovat. Ja kuinka itsestään pystyy peittämään hyvinkin oleellisia asioita, jotka kuitenkin tulevat ilmi heti tapaamisen aikana. Totesin, että olen liian kalkkeutunut fossiili käyttääkseni enää mitään treffipalveluita ja ajastani selvästi ihan ulkona - mitä tulee deittailemiseen ja 'tapailusuhteisiin' - joten jätin leikin kesken. *vilunväristyksiä*

Tulipahan kitistyä tästäkin aiheesta. :lol:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nainen:

Kiinnostaa
Ei kiinnosta

Mies

Kiinnostaa
Panisin
En panisi
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon useammalta mieheltä kuullut että painavat kaikille sydäntä ja karsivat vasta seuraavassa vaiheessa. Ilmeisesti torjutuksi tulemisen tunne on hallittavampi, kun saa listalle kaikki ne jotka ovat itseä kohtaan osoittaneet kiinnostusta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti: 30.06.2021 9:57 Mä oon useammalta mieheltä kuullut että painavat kaikille sydäntä ja karsivat vasta seuraavassa vaiheessa. Ilmeisesti torjutuksi tulemisen tunne on hallittavampi, kun saa listalle kaikki ne jotka ovat itseä kohtaan osoittaneet kiinnostusta.
Hei Exsu!

Mukava tavata vaikka onkin "vain" etäyhteys!

Minusta tuo syy on yksinkertaisesti se, että haluaa tietää enemmän ihmisestä. Ja siten valkata. Eikö se ole ihan selkeä juttu!

Ei toki kuulu tähän asiaan, mutta oletko sinä jotenkin kiinnostunut Tinderistä? Etkö ole vakiosuhteessa.

Minäkin olen katsonut Tinderiä, mutta siinä suhteessa pitää sanoa, ettei ole minua varten. Ja ikärasismi myös rehottaa tuossa.

Näkemiin taas Exsu. Laitan sulle sydämen :h: . Totta kai! :D

KESÄARSKA
Mukava mukavalle. Mukava epämukavalle. Mukava aina Exsulle
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hei Arska!

Olen avioliitossa, en vankilassa. Myös me vakisuhteessa olevat ihmiset olemme vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Myös niiden, jotka eivät ole vakisuhteissa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 30.06.2021 12:15 Hei Arska!

Olen avioliitossa, en vankilassa. Myös me vakisuhteessa olevat ihmiset olemme vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Myös niiden, jotka eivät ole vakisuhteissa.
:paavi:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti: 30.06.2021 12:15 Hei Arska!

Olen avioliitossa, en vankilassa. Myös me vakisuhteessa olevat ihmiset olemme vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Myös niiden, jotka eivät ole vakisuhteissa.
:shock:
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

exsu kirjoitti: 30.06.2021 9:57 Mä oon useammalta mieheltä kuullut että painavat kaikille sydäntä ja karsivat vasta seuraavassa vaiheessa. Ilmeisesti torjutuksi tulemisen tunne on hallittavampi, kun saa listalle kaikki ne jotka ovat itseä kohtaan osoittaneet kiinnostusta.
:yo:

Mä olen just sellanen oikealle pyyhkäisiä pelkästään kuvan perusteella. Osumia lähtökohtaisesti tulee vähän ja jos vaikka on viikon maakunnassa reissussa, niin homma helpottuu ja nopeutuu sillä, että lukee profiilit vasta osumien jälkeen ja kirjoittaa jotain sitten valikoidusti vasta kun on profiiliin tutustunut.

Kotikulmilla en ole Tinderiä enää juurikaan pelannut.

No en enää oikeestaan muutenkaan... Pitäis alkaa maksaa jos siitä haluais oikeasti hyödyn irti.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onhan tuo ihan turha kapistus kun naama ei miellytä edes kasvojentunnistusohjemistoja:
Kävin tuossa taannoin deiteillä mätsin kanssa, ja ihan mukavaa oli (ollaan molemmat +40v). Mutta ei kuitenkaan ihan minun tyyppiä, vaikka kuvien ja tekstin perusteella olisi voinut näin luullakin. Keskusteltiin myös itse sovelluksesta, ja nainen paljasti olevansa kultapossujäsen. Oli saanut 1400 tykkäystä parin viikon aikana, kun appi oli ollut käytössä, +-10-vuoden ikähaarukalla ja 100 kilsan säteellä pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Ole siinä sitten
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jessus saatana!
Kyseessä on kuukausimaksullinen palvelu. Sen hinta on reilut kolmekymppiä kuukaudessa.
Tällainen on Tinderin suomalainen haastaja
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin