Tinder-säie

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aktivoiduin Tinderissä Turussa käydessäni hetkellisesti. Ystävätär on varsinainen sarjadeittaaja ja jotenkin sai mutkin lietsottua avaamaan äpin. Keskustelu kotimatkalla Turusta yhden mätsin kanssa meni suunnilleen näin:

Tinder-dude: ”Hei hyvännäköinen, miksi olet niin kaukana?”
Minä: ”Ajelen tässä juuri Turusta pois päin kotia kohden”
T-d: ”Ok, haista vittu!”

Ookoo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vesper kirjoitti: 17.08.2020 15:08 Aktivoiduin Tinderissä Turussa käydessäni hetkellisesti. Ystävätär on varsinainen sarjadeittaaja ja jotenkin sai mutkin lietsottua avaamaan äpin.
Ainoa kerta kun olen Tinderin kautta keskustellut oli, kun kävin pikkujouluissa Tampereella. Kerroin vaan toiselle osapuolelle, että hän ei ole luultavasti kiinnostunut, mutta hän ei luovuttanut yhden viestin jälkeen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Sitten kun olen valmis, laitan itsekin jotain tekstiä Tinderiin jos on tarvis. (Kenties se ei ole ainoa paikka tavata ihmisiä.)

Mutta ei nuo naistenkaa kuvaukset aina vakuuta: viimeisimmän ainoa kuvaus oli: lihanpakkaaja at [lihafirma].
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ei suoraan liity otsikkoon, mutta laitan tähän, jotta pääsee jotain erotiikasta kirjoittamaan.

Sain sähköpostiin "Kamillalta" spammiviestin " Millainen taivas oli, kun lähdit sieltä".
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ "Lentokapteeni totesi laskeuduttaessa, että keli on pilvinen?"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Sun musta kirjasi on harmaantunut. Tinderissä Dave just on se lentokapteeni.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bluntly kertoi joskus aiemmin, miten Tinder-tykkääjät näkisi. Se porsaanreikä koodista on taidettu tukkia. En kyllä maksa siitä 23 euroa. 18 on tykännyt profiilistani jossa ei ole tekstiä. Tekstin kanssa luku olisi varmaan puolet.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nokkaelain kirjoitti: 22.08.2020 20:47 Bluntly kertoi joskus aiemmin, miten Tinder-tykkääjät näkisi. Se porsaanreikä koodista on taidettu tukkia. En kyllä maksa siitä 23 euroa. 18 on tykännyt profiilistani jossa ei ole tekstiä. Tekstin kanssa luku olisi varmaan puolet.
Ootko koskaan edes läpällä harkinnut lopettavasti tuota itsedissausta? Jos tarpeeksi usein sanoo itselleen, että oon hyvä niin se kuulemma ruokkii itseään. Epäilemättä toimii myös toisin päin.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 22.08.2020 21:48
nokkaelain kirjoitti: 22.08.2020 20:47 Bluntly kertoi joskus aiemmin, miten Tinder-tykkääjät näkisi. Se porsaanreikä koodista on taidettu tukkia. En kyllä maksa siitä 23 euroa. 18 on tykännyt profiilistani jossa ei ole tekstiä. Tekstin kanssa luku olisi varmaan puolet.
Ootko koskaan edes läpällä harkinnut lopettavasti tuota itsedissausta? Jos tarpeeksi usein sanoo itselleen, että oon hyvä niin se kuulemma ruokkii itseään. Epäilemättä toimii myös toisin päin.
Dissasinko itseäni tuossa? Teen toki usein niin.

Joskus olen yrittänyt. Lainaus parin tunnin takaa FB-messenger -keskustelusta lukiokaverin (nainen) kanssa, jonka kanssa en ennen ole syvällisemmin juuri keskustellut:
"Mutta joo, ehkä pitäisi kirjoittaa joskus positiivisistakin asioista.
...
Osaan kyllä "analysoida" miten ehkä asiat ovat vrt. miltä tuntuu. Tällaisessa keskustelussa lähtee vaan kiertoradalle tuntemuksien pohjalta. Voisin jauhaa loputtomasti ihan höpöhöpöjutttua."

Edit: tosin edellä oleva heitto oli vain (huonoa) huumoria. Ei sellaista kukaan jaksa kuunnella pidemmän päälle.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti: 23.08.2020 9:47 Muistin tässä viikonloppuna miten naisia saadaan. Sovelletaan muihinkin ja asia lienee jatkossa kunnossa. Jos ei olekaan voinen urputtaa siitä täällä.
Kerro meillekin!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Rahalla, komeudella ja charmilla!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Damn, 0/3 oikein
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 24.08.2020 11:19 Damn, 0/3 oikein
Faktisesti sinulla taitaa olla eniten fyrkkaa kitinässä ja on täällä joku silti todistetusti saanut.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti: 23.08.2020 9:47 Muistin tässä viikonloppuna miten naisia saadaan. Sovelletaan muihinkin ja asia lienee jatkossa kunnossa. Jos ei olekaan voinen urputtaa siitä täällä.
Kuinka pitkä kuiva kausi päättyi?
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: 24.08.2020 14:32
Tarina on se, että ei kannata keskittyä naisiin. Kannattaa tehdä tiettäväksi, että olet olemassa ja antaa heidän hoitaa loput.

Se melkein toimi jo aiemmin kun minulla oli parikymppinen tyttöystäväkandidaatti, mutta aloin olla liian kiinnostunut siitä ja se toppasi siihen. Herätä kiinnostus, unohda koko juttu.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006609187.html

Tästä oli sopivasti tänään Hesarissa juttu.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti: 24.08.2020 14:32

Se melkein toimi jo aiemmin kun minulla oli parikymppinen tyttöystäväkandidaatti
Oletko salanimellä kirjoittava Danny vai Bernie Ecclestone?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

exPertti kirjoitti: 24.08.2020 14:32
James Potkukelkka kirjoitti: 24.08.2020 10:46
exPertti kirjoitti: 23.08.2020 9:47 Muistin tässä viikonloppuna miten naisia saadaan. Sovelletaan muihinkin ja asia lienee jatkossa kunnossa. Jos ei olekaan voinen urputtaa siitä täällä.
Kerro meillekin!
Tarina on se, että ei kannata keskittyä naisiin. Kannattaa tehdä tiettäväksi, että olet olemassa ja antaa heidän hoitaa loput.
Ekan lauseen kohdalla ohikiitävän hetken ajattelin, että oliko tämä jokin kaapistaulostulo :D . Toki edellä asianlaita jo tuli esille.

Tässä olen joutunut pohtimaan missä menee omien ennakkoluulojen rajat; esim. miehimys, romani, kokoomusnuori, tummaihoinen nainen jne
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

nokkaelain kirjoitti: 29.08.2020 1:22 Tässä olen joutunut pohtimaan missä menee omien ennakkoluulojen rajat; esim. miehimys, romani, kokoomusnuori, tummaihoinen nainen jne
Vastaan kuitenkin itse ensin/ainoana: miesoletetun kanssa ei oikein voisi syntyä kipinää, miksi siis käydä treffeilläkään.

Kokoomusnuorten kokouksesta yökerhoon tulleen tytön kanssa päädyin... (en edes halua muistaa.) Tämä oli tyhjentänyt ensin kuohuviinipöydän.

Ihonväri on vähiten merkitsevä em. listassa. Nuorena ja tyhmänä (29v) saatoin tavata vähän vanhemman fiksun kenialaisnaisen, joka oli kiinnostunut, mutta jänistin yksinhuoltajan kanssa suhdetta ajatellakin. (En pärjää lasten kanssa.)

Olen varmaan huono ihminen, mutta romaninaisen kanssa ei tulisi vain suku vaan myös yhteisö. Ja en introverttinä pärjäisi.

(Onkohan btw miehimys liian epäkorrekti termi edes vitsillä? Päädyin googlen kautta lukemaan jonkin sekoboltsin keskustelupalstan ketjua, jossa joku intti, että alkuperäisessä suomenkiekielisessä raamatussa se tarkoitti pedofiilia.)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Sun kannattais puhua tuo katkeruus ammattilaisella pois.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ikään kuin korkea palkka ja koulutus takaisi että on hyvä kumppani.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: 29.08.2020 11:00 Ikään kuin korkea palkka ja koulutus takaisi että on hyvä kumppani.
Takuuta tietty ei ole, mutta on se korrelaatio luultavasti korkea. Tilastollisesti koulutetut ja hyvätuloiset ovat todennäköisemmin parisuhteessa ja heillä on enemmän lapsia useampien naisten kanssa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti: 29.08.2020 10:05 Minulla on korkeakoulutettuja ystäviä ja tuttuja, joilla on asunnot, autot, moottoripyörät pk-seudulla ja korkeapalkkainen työ.
Jos ovat alle 40, niin kipin kapin treffeille. Jos ovat jo 45 hujakoilla, niin parempi sitten olla sitä fyrkkaa. Jos nainen on esim 35, niin kyllä sen 10v eron kompensointi vaatii muutakin kuin espoolaisen inssin normitulot.

Jos on pressa, niin 70 kymppisenäkin lohkeaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti: 29.08.2020 11:28
So Hard kirjoitti: 29.08.2020 11:00 Ikään kuin korkea palkka ja koulutus takaisi että on hyvä kumppani.
Näinhän disneytyylisesti lapsesta alkaen tarinaa kerrotaan. Toki elämässä eteenpäin pyrkiminen joka tapauksessa tavalla tai toisella toki on hyväksi itselle, mutta ei sillä naista saa.

Siis tiedän/tunnen yhden naisen joka takuulla haluaa lapsia. On jopa töissä lapsien hoitoalalla ja rakastaa lasteni kanssa puuhailua (ehkä rakasti?). No, koetimme tässä ja en kuulemma ole hänen tyyppiään. Ei ole kukaan muukaan mies, eikä ole ollut vuosikymmeneen. En siis ole itse niin pettynyt, korkeintaan hänen puolestaan. No pari vuotta meni ja se alkaa nyt olla jo ohimennyt asia hänen kohdallaan. Jotenkin hän muuttui niin raskaaksi kun ilmeisesti käy läpi tätä ajatusta, että piti lopettaa yhteydenpito. Ehkä pk-seudulla asuminen rikkoi hänet, maalaistytön.

Siis tässä pitää nyt tietää, että minä olen irl psykologin sohva. Ihmiset avautuvat minulle varsin intiimeistä asioistaan ja sitten pidän asiat sisälläni.
Kuulostat kyllä aika pettyneeltä kun nostat asian parin vuoden jälkeen keskusteluun tuntemattomien kanssa. Vaikuttaa siltä, että olisit halunnut parisuhteen mutta toinen osapuoli ei syttynyt. Syyksi arvelet että nainen on rikki, koska PKS. Vaikka looginen johtopäätös olisi se, että et ole hänen tyyppiään.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti: 29.08.2020 12:16
Varmaan alkavat olla lähempänä jälkimmäistä nykyään suurin osa.
Sitten alkaa olla kiirus. Tosin osa miehistä etenee niin paljon urallaan, että muuttuvat taas halutuiksi 50v tienoilla. Mutta kaikki eivät pärjää niin hyvin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tinder-säie

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti: 29.08.2020 13:46
So Hard kirjoitti: 29.08.2020 12:19 Kuulostat kyllä aika pettyneeltä kun nostat asian parin vuoden jälkeen keskusteluun tuntemattomien kanssa. Vaikuttaa siltä, että olisit halunnut parisuhteen mutta toinen osapuoli ei syttynyt. Syyksi arvelet että nainen on rikki, koska PKS. Vaikka looginen johtopäätös olisi se, että et ole hänen tyyppiään.
Ihan vaan esimerkkinä. Ei jäänyt mikään kaivelemaan. Todennäköisesti olisin voinut siittää naisen, mutta ei siitä ehkä vuosisadan rakkaustarinaa olisi tullut. Siis kertomatta asiasta liikaa uskallan juuri olettaa näitä asioita.

Mieluummin aiheesta puhuu juuri tuntemattomien kanssa. Se on psykologi sohvan oma trolley problem. Kaikki se sonta on sisällä ja mitään nurkkaa ei siitä voi minnekään päin jatkaa.
I am confused. Yhtäältä sanot että nainen kertoi sinulle ettet ole hänen tyyppiään ja toisaalta et saanut häneltä kaikkein pyhintä. Kuitenkin olet sitä mieltä, että siitoshommiin olisit voinut ryhtyä.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin