Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja slam »

Olen niin total päskä, että ei jaksa miettiä edes moista omalle kohdalleen... En nyt viitsi silti vielä penistä poistaa häiritsemästä... tiedä, vaikka joku joskus...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:
mölli kirjoitti:.. mutta kohde kuitenki on ollut samanlainen horatsu Tietysti helposti ihastuisin naiseen .. äidillinen ja naisellinen lämpö säteilee hänestä jonka lähellä on vaan hyvä olla. Siihen päälle enkeli kasvot ja vähän alistuva kiltti luonne. Siittä pitäisi hyvää huolta ja rakastaisin ehdoitta.
Mikset etsi naisesta persoonaa sen sijaan että etsit alistuvaa äitihahmoa?
Pakkomielteistä.

Ja kuka haluaa tulla rakastetuksi 'äitinä'?

Jos äidillistä hoivaa kaipaa, voi hakeutua oman äidin luo.
Minä tarjoan kyllä äidillistä hoivaani miehellenikin, ei siinä mitään. Samallahan se menee, kun lapsia (ei kyllä ole vielä) paapoo, hehheh. No, kyllä minä odotan, että hän myös hoivaa minua. Sitäpaitsi miehet, jotka haluavat silloin tällöin olla pieniä ja heikkoja ja tarvitsevia, ovat mun mielestä aivan vastustamattomia.

Ja tässä iässä, kun biologinen pommi tikittää, katson kyllä miehessä myös sitä, onko hänestä lasteni isäksi. Mistään kivasta tsillailusta unelmoivasta myöhäisteinistä en haaveile, jos nyt koskaan olen sellaisesta haaveillutkaan.

Nyt kun olen hedelmällisessä kierron vaiheessa, näen ihania miekkosia joka puolella. Metron portaissa teki mieli halata jopa yhtä pitkää miestä takaapäin. Ja sitten näin Aleksilla sellaisen ihanan kävelyvikaisen komean tumman nuoren miehen, joka oli viehättävä.
Kikkelis kokkelis.
Enthu

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Keikaus kirjoitti:
Nyt kun olen hedelmällisessä kierron vaiheessa, näen ihania miekkosia joka puolella. Metron portaissa teki mieli halata jopa yhtä pitkää miestä takaapäin. Ja sitten näin Aleksilla sellaisen ihanan kävelyvikaisen komean tumman nuoren miehen, joka oli viehättävä.
Mitä viehättävää kävelyvikaisessa on?Käveli omin jaloin,kainalokepeillä vai istui pyörätuolissa... olisi ihan kiva pieni tarkennus paikallaan :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enthu kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Nyt kun olen hedelmällisessä kierron vaiheessa, näen ihania miekkosia joka puolella. Metron portaissa teki mieli halata jopa yhtä pitkää miestä takaapäin. Ja sitten näin Aleksilla sellaisen ihanan kävelyvikaisen komean tumman nuoren miehen, joka oli viehättävä.
Mitä viehättävää kävelyvikaisessa on?Käveli omin jaloin,kainalokepeillä vai istui pyörätuolissa... olisi ihan kiva pieni tarkennus paikallaan :)
Se jotenkin vähän niinkuin raahasi sitä jalkaansa perässä tai nosteli sitä silleen. Mun mielestä monet viat on tosi viehättäviä. Kävelyviat, puheviat jne. Herättää ehkä vähän mun hoivavaistoja. Sitäpaitsi sellaiset "vialliset" ihmiset on yleensä mukavia, älykkäitä ja suvaitsevaisia itse, kun ovat luultavasti joutuneet käsittelemään tätä vika-asiaa omassa elämässään.

Kerran mulla oli säpinää sellaisen kävelyvikaisen mustan miekkosen kanssa. En tiedä mikä sen jalkaan oli käynyt, se oli jotenkin sillai ohuempi kuin toinen ja se kanssa jotenkin raahasi sitä perässään. Vaikka se tuoksui aika oikealle, ei siitä tullut kuitenkaan mitään, kun se ei kirjoittanut mulle tarpeeksi usein ja pitkästi kun palasi kotomaahansa Mosambikiin. Dääm, sinne meni sekin mies.
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti: Minä tarjoan kyllä äidillistä hoivaani miehellenikin, ei siinä mitään. Samallahan se menee, kun lapsia (ei kyllä ole vielä) paapoo, hehheh. No, kyllä minä odotan, että hän myös hoivaa minua. Sitäpaitsi miehet, jotka haluavat silloin tällöin olla pieniä ja heikkoja ja tarvitsevia, ovat mun mielestä aivan vastustamattomia. ..
Noo, kyllhän mäkin tietyllä lailla 'hoivaan' (*välitettäessä toisesta näin käy pakostikin jssk määrin) ja vastavuoroisesti odotan että toinenkin 'hoivaa' minua - se oli vaan tuo sanayhdistelmä "hoivata äidillisesti" tai "olla äidillinen" jonka liittää mielessään jonkinlaiseen äitikompleksiin ja sen takia kokee epämiellyttäviä viboja siitä asiasta.. ei siinä muuta.

(Välihuomio : Toi oli aika kiintoisa seikka, tuo tarvitseviin ja pieniin ihastuminen - siinä on sellaista sympaattista suojelunhalua.. sydämellistä.)

* Voi ajatella että jos rakastaa toista, niin se välittäminen ja tietynlainen hoivaaminen tulee siinä samassa, sen muassa. Huomioiden että rakastamisen vastakohtana on välinpitämättömyys.
.. Ja tässä iässä, kun biologinen pommi tikittää, katson kyllä miehessä myös sitä, onko hänestä lasteni isäksi. Mistään kivasta tsillailusta unelmoivasta myöhäisteinistä en haaveile, jos nyt koskaan olen sellaisesta haaveillutkaan..
Mä uskon että se vanhemmuuspotentia ilmenee itsestään, kun toiseen tutustuu. Se että on ensin hyvä puoliso/kumppani, on hyvä juttu vanhemmuudenkin kannalta.

Ei mulla ole sitä vastaan mitään, että minussa voi olla ns. vanhemmuuspotentiaa, mutta määrittelyä sen perusteella ja rakastumista tiettyyn tarkkoin rajattuun mahdollisuuteen (äitiyden toteutuminen).. sitä vastaan on. (lapset myös poikkeuksetta pitävät minusta, mutta tämä voi johtua siitäkin että luulevat minua yhdeksi heistä.. Pidän myös lapsista, mutten ekstaattisesti tai siten että haluaisin hoivata lapsia päivät pääksytysten)
..Nyt kun olen hedelmällisessä kierron vaiheessa, näen ihania miekkosia joka puolella. Metron portaissa teki mieli halata jopa yhtä pitkää miestä takaapäin..
Yllärihalaus.. se olisi aika kepponen! ;-)

*jätetään hautumaan..*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti: Yllärihalaus.. se olisi aika kepponen! ;-)

*jätetään hautumaan..*

Joopa joo. Siinä voisi mennä pukumieheltä pasmat sekaisin ja löytäisi itsensä putkasta syytettynä päällekarkauksesta. Ehkä voisi kysyä varovaisesti: "Anteeksi herra pukumies, saisinko halata teitä näissä metronrappusissa takaapäin?".
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti: Joopa joo. Siinä voisi mennä pukumieheltä pasmat sekaisin ja löytäisi itsensä putkasta syytettynä päällekarkauksesta. Ehkä voisi kysyä varovaisesti: "Anteeksi herra pukumies, saisinko halata teitä näissä metronrappusissa takaapäin?".
Rehdisti sanottuna sitä halausjuttua ei niiinkään tekisi mieli kokeilla. Sen sijaan välistä syyhyttäisi kyllä potkaista heitiä nilkkaan. Ihan ilman syytä. Mutta nekin ovat vain fantasian tasolla.. :twisted:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

No katsotaanpa. Nuorempana poikana tapanani oli ihastua suomenruotsalaisiin neitosiin, tosin tavallisimmin aavistamatta, että kyseessä oli sellainen. Minun ei siis vedonnut kieli sinänsä, vaikka on myönnettävä, että tuhmuuksien supattaminen korvaani toisella kotimaisella saa sukkani pyörimään jaloissani, vaan jokin ihan muu ominaisuus, mahdollisesti se, jota nykyään nimitän sofistikoituneisuudeksi. (Jos joku haluaa tästä malliesimerkin, voi avata telkkarin ja tuijottaa uutistenlukija Pia Pasasta, joka valitettavasti taitaa olla jo naimisissa.)

Sofistikoituneisuus on minun kielenkäytössäni edelleenkin naisen kohdalla superlatiivi, josta kaikki myönteinen kumpuaa. Se liittynee sekä luonteeseen että habitukseen. Se implikoi huomaavaisuutta, herkkyyttä, kiinnostusta ulkomaailmaan yhtä hyvin kuin sisäiseenkin maailmaan, lukeneisuutta, mutta myös vastuuntuntoa, itsehillintää, harkintaa sanoissa ja teoissa, huoliteltua ulkomuotoa ja vaatetusta. Sosiaalinen omatunto on myös tärkeä komponentti.

Valitettavasti ihmiset, jotka näyttävät sofistikoituneilta, eivät aina ole sitä. Olenkin ollut tarpeettoman monta kertaa aidosti hämmästynyt, kun käy ilmi, ettei sofistikoituneen oloinen hankenbanken -neito lopulta juurikaan piittaa taiteesta ja kirjallisuudesta. Tai minusta.
huima

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vadim kirjoitti mielenkiintoisia huomioita ja osaksi löysin niitä asioita omista preferensseistäni, kunnes tajusin että jotta en kuolisi pystyyn, olisi ihmisestä löydyttävä sofistikoituneisuuden lisäksi myös annos rokkenrollia, pieruhuumoria ja nörtteyttä -- tai ainakin ymmärrystä niille ominaisuuksille.

Se olisi nimittäin elämää suurempi kohtalo, jos joutuisi jakamaan elämänsä ihmisen kanssa, jolle ei voisi selittää kuinka hauska ja tarkka satiiri maailmasta juuri oli South Parkin uudessa jaksossa, kuinka The Onionin uutinen osui kohdilleen tai miten hyvältä tuntui kuulla livenä Motörheadin Ace of Spades. Tai kuinka ei voisi jakaa sitä hyvää fiilistä, jonka saa löydettyään aivoja raastaneeseen ongelmaan ratkaisun ja saa korjattua jonkun ongelman monimutkaisesta hilavitkuttimesta tai härpäkkeestä.

Vielä parempi olisi, jos tuo ihminen samalla kertaa myös ymmärtäisi - kuinka isojen miesten on joskus pakko päästä leikkimään sotaa, painimaan ja saunomaan - sekä ihan puhtaasti juoksemaan munasillaan metsässä, laulellen samalla kansallishistoriallisesti tärkeitä veisuja. Kuinka joskus on vaan ihan pakko päästä ajamaan mikroautoilla tai soittaa musiikkia niin kovaa, että naapurikunnassakin kuulevat.

Toisinsanoen se mikä saa sukkani pyörimään jaloissani on se tunne, että tuo ihminen ymmärtää ja hyväksyy minun maailmani ( ne kaikki ) - ja että hänen maailmassaan on jotain joka koskettaa minua tai jota haluan oppia ymmärtämään.

Sellainen ihminen joka katsoisi rakkautta ja hymyä silmissä, oli sitten lähdössä puku päällä pelastamaan maailmaa - tai risaisissa farkuissa aiheuttamaan paheennusta.

Niin ja tietysti pitäisi olla kivat tissit.. Daah!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Olen miettinyt mikä saa minut rakastumaan, ja vastaus on yksinkertainen. (täällä olevien hyvin vastauksien ohella)
Luottamus - ja se ei ole jotain mikä tulee ihastumisesta (en luota ihastumiseen, vaan katson sen olevan aivoille kuin huumetta, parempi olla tekemättä ratkaisuja siinä tilassa), vaan toisen tuntemisesta - pitkään. Ilman että koen toisen haluavan minusta mitään, ilman että hän yrittää esittää jotain parempaa kuin onkaan, vaan kyseinen on juuri sellainen kuin olisi 20 v yhteiselon jälkeenkin.

Sellainen joka on valmis seksiin ensimmäisillä tapaamiskerroilla on sellainen, joka sillä kertoo olevansa mulkkunsa johdatettavana - ei siinä mitään, onnea sellaiselle elämään.. mutta sellainen on jollekulle toiselle. Itseäni ei kiinnosta 2-4 vuoden kuluttua itkeä sitä että mieheni on minua pettänyt... ja eikä sellainen joka ajattelee sukupuolielimillänsä (mielestäni) osaa sanoa "ei", jos tarjotaan... Ja aivan varmasti jokaiselle miehellekin tulee houkutuksia eteen, ja hedonisti jonka maailma pyörii seksin/ oman napansa ympärillä sortuu sellaiseen. Eikä kyse ole vain seksistä, vaan itsekeskeinen ihminen tulee muillakin elämänalueilla pitämään oman napansa ensimmäisenä, ja haluan ennemmin parisuhteen jossa itsekkyys unohtuu molemmilta.

Omalta kohdaltani jätän yhden yön/ irtosuhde testailut väliin yksinkertaisesti siksi etten saa niistä mitään. Fyysinen jännite häviää seksin myötä, jos tunteita ja luottamusta ei ole syntynyt. Hyvin yksinkertaisesta jo syystä, kun en saa orkkua ilman luottamusta ja syviä tunteita. Kun en välitä partneristani sen enempää, jäljelle jää vain se että seksi on hauskaa.. ja uuden "lelun" viehätys kestää noin 2 vk, jonka jälkeen alkaa vähitellen kyllästyttää. Kyllähän omat kiksinsä saa siitä että miehen laittaa reagoimaan, ja että hioo tekniikkaa miten saa toisen mielipuoliseksi halusta, mutta nykyään en tarvitse ruokkia egoani silläkään enää. En myöskään pidä siitä että joudun torjumaan jonkun, enkä todellakaan viitsi sanoa suoraan että "oot tylsää sänkyseuraa" kun toinen kuitenkin tosissansa yrittää. Kun ongelma on vain siinä, että ilman molemminpuoleisia aitoja tunteita, ei parhainkaan toisen käyttämä tekniikka anna sellaista kiksiä..

Niin.. luottamus, hyvin yksinkertaisesti se on rakkausfetissini.. =).
tonyjl

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Mut saa rakastumaan varmaan sillä että tuo jonkinlaista mielenkiintoista sisältöä mun elämääni ja että saman voi tehdä toiseen suuntaan. Pitää olla rohkea eikä liian ujo. Pitää olla kunnianhimoa ja ahkeruutta. Pitää ymmärtää hienojen asioiden päälle. Sellainen joka viikonloppuinen kännissä riekkuminen ja suomirokin laulaminen on aika nounou. Kiteytettynä sellainen hyvä ja mukava tyyppi jonka seuraa odottaa jos on 10 minuuttiakin erossa. Sellainen josta voi olla ylpeä eikä tarvitse hävetä. Ja ulkoisesti sellainen että on haluttava vaikka olisi tukka takussa ja kuraiset kuteet.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

tonyjl kirjoitti:Mut saa rakastumaan varmaan sillä että tuo jonkinlaista mielenkiintoista sisältöä mun elämääni ja että saman voi tehdä toiseen suuntaan. Pitää olla rohkea eikä liian ujo. Pitää olla kunnianhimoa ja ahkeruutta. Pitää ymmärtää hienojen asioiden päälle. Sellainen joka viikonloppuinen kännissä riekkuminen ja suomirokin laulaminen on aika nounou. Kiteytettynä sellainen hyvä ja mukava tyyppi jonka seuraa odottaa jos on 10 minuuttiakin erossa. Sellainen josta voi olla ylpeä eikä tarvitse hävetä. Ja ulkoisesti sellainen että on haluttava vaikka olisi tukka takussa ja kuraiset kuteet.
Vittu jätkä on mun exä. Mä jo funtsin tätä joskus cityn aikoina, nyt sä todistit sen ;) (vaikka sillon päätettiin ettet ole, vaikka samalta näytätkin).
The great club outshines the individual, always and forever.
nypari

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Minut on todella vaikea saada rakastumaan, olen tässä suhteessa hidas, varmasti myös elämän koulima murjake. Mutta kyse lienee kohdallani kokonaisuudesta. Vaikka kuinka mietin en pysty näkemään minkään tietyn piirteen olemassaoloa välttämättömänä. Voin listata kymmeniä mieleisiä ominaisuuksia, mutta mikään niistä ei yksinään riitä mihinkään.

Diplomaattista? Kyllä.
tonyjl

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Elppis kirjoitti:
Vittu jätkä on mun exä. Mä jo funtsin tätä joskus cityn aikoina, nyt sä todistit sen ;) (vaikka sillon päätettiin ettet ole, vaikka samalta näytätkin).
Nyt on multa aikamuodot totaalisen sekaisin..
Avatar
Pirjo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 16.10.2005 16:23
Paikkakunta: HeLLsinki

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Mies joka saa mut nauramaan. Se on yksi ja kaikkein tärkein ominaisuus. Sittenhän niitä juttuja riittää jotka vain syventää tuota rakkauden tuntoa... Älykkyys, kiinnostunut samoista asioista, keskustelutaito, se että on asunut ulkomailla, huomaavaisuus.... Lista on pitkä.

Jotenkin hassua on se että nykyisestä hengauskaverista tuntuu vain tupsahtelevan noita "rakastettavia" ominaisuuksia esiin... Olenko rakastumassa??? Kääk, apua....
coldheart cynic
that's what's become of me
coldheart cynic
that's what you've made of me
Bigmama

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Fyysisessä ulkonäössä: kalju, tatuoinnit ja lävistykset, hyvät hampaat ja oikean kokoiset korvat, pituus ja normaali vartalo
(nyksä, Bruce Willis, Rock)

Eleissä: hyvä ryhti, suora katse, vahva kättely, avoin elekieli

Henkisesti: tietynlainen tietoisuus yhteiskunnallisissa asioissa, avoimuus, kyky lukea kirjoja, keskustelutaito, uskallus olla lapsenomainen=hassuttelu, pulkkamäki, ostoskärryissä vaimon työntäminen, kohtuullinen alapäähuumori,
sänkykamaripeto
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Asenne on tärkeintä. Seuravaava asia itsevarmuus. Kolmantena oma tyyli ja omat aivot ja ajatukset.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
tonyjl

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Elppis kirjoitti:
Vittu jätkä on mun exä. Mä jo funtsin tätä joskus cityn aikoina, nyt sä todistit sen ;) (vaikka sillon päätettiin ettet ole, vaikka samalta näytätkin).
Ja ainakin sulla on hyvä maku.. 8)
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Punaiset hiukset ja siniset silmät. Huumorintajuinen ja kiltti. Lapsi rakas ja "lapsekas". Hyvä pylly ja kaunis vatsa on pelkkää plussa. :D

Nykyinen on näitä kaikkea.
Truth fears no trial
Nighthawk

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

NomenNescio kirjoitti: järkipuhetta
Olen hyvin pitkälti samaa mieltä, vaikka edustankin vastakkaista sukupuolta ja lasken itseni hedonistien kerhoon kuuluvaksi.

Näiden lisäksi on muitakin vaikeasti määriteltäviä "fetissejä". Lyhyesti sanottuna: jos ihmisessä ei vaan ole sitä jotain, joka saan syttymään, ei hänessä vaan ole sitä. Tuota ei voi selittää, niinq.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Olen jossain määrin, kaiketi, mahdollisesti samaa mieltä Houellebecqin kanssa, kun hän kirjoittaa, ettei pelkkä fyysinen ilmiasu ole koskaan saanut häntä/päähenkilöä rakastumaan, vaan tähän henkilöön on täytynyt sisältyä jokin vihje hyvyydestä.

Valitettavasti noita vinkkejä tuppaa sekavassa mielentilassa tulkitsemaan mielivaltaisesti, ja yksi pääsky ei tunnetusti kesää tee, vaikka olen ehkä joskus niin saattanutkin luulla.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Omais tunteet ja järjen sit tämä ukko vietäis, mut eipä tuu koskaan tapahtumaan yleensä jompi kumpi puuttuu ja monesti molemmat.
Avatar
liz
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 04.09.2005 19:39

Re: Rakkauden fetissit: MIKÄ saa sinut rakastumaan?

Viesti Kirjoittaja liz »

Ei ne autot tai lihakset minua viehätä. Jähmetyn kauniista miehistä, joilla on mystiset silmät, valloittava hymy ja suu, josta pulppuaa nokkelaa, hauskaa ja fiksua asiaa. Puolivallattomat, ruskeat pitkät hiukset kruunaavat tämän sivistyneen pään. Oikekielinen puhe ryyditettynä oikea-aikaisilla kitkerillä voimasanoilla on mahtavaa kuunneltavaa ja katseltavaa, kun vielä kulmat ovat hieman kurtussa ja ilme aavistuksen eksynyt. Mitä ruumiinrakenteseen tulee, lähes anorektinen hoikkuus vetoaa joka paikassa paitsi takapuolessa. Kaulan tulee olla erityisen kaunis. En voisi ihastua mieheen, jolla ei ole jotain intohimoista kiinnostuksenkohdetta. Koneiden kanssa leikkivät miehet ovat herttaisia, kodin ihmemiehiä. Musiikkiin miehen tulisi suhtautua suuremmalla vakavuudella kuin että "suosikkimusani on se mitä radiosta sattuu tulemaan". Vaadittava intohimoinen kiinnostuksenkohde ei saa olla mitään liian fundamentalistista, koska sellainen tappaa kaiken kiinnostuksen. Ja viimeiseksi tämä ihana mies vaatii joskus hieman äidillistä hoivaa. Että tällaista isäehdokasta etsin :wink:
Tell him to find me an acre of land. Parsley, sage, rosemary and thyme.
Between the salt water and the sea strand. Then he'll be a true love of mine.
Vastaa Viestiin