Miksi olette kylmiä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

tonyjl kirjoitti:
mölli kirjoitti:...
Ahaa.. :lol:
Ruotsissa en niin baareissa ole käynyt. Mutta Virossa ne ainakin reagoi ympäröiviin ihmisiin ja saattaa tulla jopa jutteleen. Ja sellainen silmäpelikin on paljon yleisempää. Tallinnasta en tiedä onko siellä sitten sellaista pissipäistä pääkaupunki ilmiötä kuin Suomessa mutta Tarto on ainakin ihan jees. Yleensä en kyllä mikään pohjoismaa-fani ole.
Eli Ruotsissa olit alaikäinen, ja Virossa uskalsivat maksulliset vilkuilla? Hyvin menee ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
tonyjl

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Elppis kirjoitti:
Eli Ruotsissa olit alaikäinen, ja Virossa uskalsivat maksulliset vilkuilla? Hyvin menee ;)
Niin, kuka musta oikeasti voisi sen vertaa kiinnostua että tekisi jonkinlaisen eleen? :? Mutta alan olla varma että iskemällä ei ainakaan ketään voi saada. Lopputulos on aina sama. Joka kerta se menee vaan siihen mappiin että tyttö ajattelee että "toikin!" ja hymyilee.. :)
slam

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Varmaan melkein jokaisen poikaystäväni oon iskeny ihan itte, eli siis menny ekana juttelemaan.
Niin mäkin. Eihän mulla riittäisi kärsivällisyyttä siihen että teeskentelisin passiivista ja kainoa.
Sen uskon kyl. Ja valikoima kasvoi juuri. Kyhnätessänne saitte vain ihmisiä, jotka ovat tottuneet iskemään baarista riistaa. Miehelle on vain tottumus- ja oppimiskysymys saada arvolleen sopiva nainen pyöräytettyä mukaansa. :lol:

Naisen toiminen aktiivisesti rikkoo teorian asiasta, jonka mukaan minun pitäisi miehenä tehdä aloitteita, mikä on minulle ainakin se 130% teoreettinen totuus. Teorian rikkominen laittaa hieman hämilleen aina, mutta yksin baarissa istuessa "teorisesta tyhjiöstä" ilmestyvä naiseura ei ole ollenkaan huono idea, että jatkaa samaan malliin.

Tosin, mitä aikaisemmassa vaiheessa hänelle selviää; "tyhmyyteni, varattomuuteni, saamattomuuten ja älyllinen vajavaisuuteni" , niin sen parempi hänelle on; juosta ja lujaa. :lol:
Vastaa Viestiin