Miksi olette kylmiä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
tonyjl

Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Pari viikkoa sitten yksissä pippaloissa yksi tyttö kyttäsi mua varmaan kolme varttia suoraan silmiin. Hänestä näki heti että on kiinnostunut. Ei siinä mitään, kohtis herkku pakkaus :) Noh, kysyin sitten ulos ja se sopi heti. Kaikki mitä ehdotan, käy. Mutta ainoastaan kun minä kysyn? Vaikka pitäisin viikon hiljaisuutta, hän ei edes tekstaa? Mutta jos kysyn johonkin, se käy. Mikä *elvetti teitä suomalaisia naisia vaivaa? Miksi miehen pitää vääntää koko ohjelma? Olisi mukava tuntea olevanta haluttu..

Kysynkin, what the fuck? Että jumaliste jos miehet ois yhtä saamattomia niin koko kansa kuolisi sukupuuttoon!

(Poistin numeron. Saa nähdä kuuluuko koskaan mitään..?)
Geetzu

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ja sit on meitä kuumia tahmaisia takertujiakin. Voi hitsi kun törmäisit (karkaisit taas kylmän luo... :p).
Kittys

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Unohda se sika! :muu:
tonyjl

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Geetzu kirjoitti:Ja sit on meitä kuumia tahmaisia takertujiakin. Voi hitsi kun törmäisit (karkaisit taas kylmän luo... :p).
Voi kun törmäisin just sellaiseen kuumaan tahmaiseen takertujaan 8)
En mä niistä kylmistä niin välitä, mutta teistä kuumista :D
HellBell

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Luin jutun uudestaan..

Siis 2 viikkoa kulunut 1.tapaamisesta, jona aikana tyttö ei ole tehnyt ehdotusta treffeille? Normaalia, ei siitä pidä lannistua.
Kokonaiseen viikkoon et pitänyt yhteyttä tapaukseen, koska halusit tsekata josko hän viestittäisi/soittaisi ensin sinulle.. Älä mieti sellaisia pelejä, jos olet oikeasti kiinnostunut ko.tytöstä.
Se että hän on aina lähtenyt kun sinä olet häntä jonnekin pyytänyt kertoo toista tarinaa; on kiinnostunut sinusta mutta ei vain tässä vaiheessa (tulevaisuudesta ei tietoa) ole aloitteikas.

Yrittäisit nähdä asian hyvät puolet: olet kiinnostunut hänestä ja hän on kiinnostunut sinusta. The rest will follow, kun et ala pelata mitään pelejä hänen kanssaan vaan olet rehellinen. Voithan sanoa hälle esimerkiksi että "säkin voit ottaa yhteyttä muhun, pitäisin kovasti, jos välillä kävisi niinkin päin.." Jos hälle kerran kaikki käy, niin luulisi tämänkin käyvän. :)
Viimeksi muokannut HellBell, 01.12.2005 2:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Aika uskomattomalta toi kyl kuulostaa jos selvästi ollaan kiinnostuineita ja käyty treffeillä niin siltikään ei mitään kiinnostuksen osoitusta tule suoraan :o No olisit edes pannut sitä! 8) Jos kerran kaikki käy mitä ehdoittaa... :lol:
HellBell

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Suvinen kirjoitti: Höh. Jos tyrkytät itseäsi, olet lutka. Jos yrität olla siweä, olet kylmä narttu. Koittakaa jo päättää...
.
Ja jos on oma itsensä, on joka tapauksessa vähintäänkin pihtarilutka.
huima

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Suvinen kirjoitti:Höh. Jos tyrkytät itseäsi, olet lutka. Jos yrität olla siweä, olet kylmä narttu. Koittakaa jo päättää...
No sellaistahan se on.

Itse olen kyllä aina pyrkinyt juoksemaan terhakkaasti omatoimisesti seinää päin - ja sanomaan suoraan, jos on kiinnostunut. Vain silloin tällöin naiset ovat tehneet suoria lähestymisiä itse. Enkä niihin laske niitä kännisiä mennäänkö panemaan-tyyppisiä lähestymisiä.

Söpöin oli Muumi-paperille kirjoitettu kirje, joka välitettiin kaverin välityksellä. Muut ovat lähinnä olleet erilaisia numeroiden antamisia ja suoria - mutta silti takaoven auki jättäviä - vihjauksia siitä miten olisi kiva tehdä sitä tai tätä.

Pelit ovat toki jänniä ja mukavia ruokahalun herättämisessä - mutta ah myös niin ärsyttäviä hetkittäin. On paljon mukavampaa, jos ihmiset ovat rehellisiä tunteilleen ja voivat sanoa - jos kokevat jonkun hottikseksi tai sellaiseksi ihmiseksi, jota haluaisi katsoa myös ylihuomennakin.
aimohaiku

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Suvinen kirjoitti: Pelko persiissä miettii, uskaltaako vaikka laittaa viestiä. Ettei se luule että olen jotenkin epätoivoinen?!
Niin että parempi pelata varman päälle ja katsoa, että toinen on varmasti kiinnostunut - siis ottaa yhteyttä.
Minun mielestäni on miehen perinteinen velvollisuus ottaa yhteyttä naiseen, jos on hänestä kiinnostunut. Nainenhan se kuitenkin loppujen lopuksi valitsee miehen. En tiedä onko se sitten tasa-arvo vai mikä, mutta jokin on sotkenut meidän miesten päät ja mietimme olisiko soveliasta ottaa yhteyttä nyt vai huomenna. Pahimmassa tapauksessa odotamme naisen yhteydenottoa ja silloin ollaan pulassa. Nimittäin jos molemmat odottavat, kummankaan puhelin ei soi.

Tämä on juuri sellaista pelaamista, mihin allekirjoittanut ei haluaisi enää koskaanikinä osallistua. Kun miettii tällaisia juttuja, eikä toimi kulloisenkin tilanteen vaatimalla tavalla, menee monta hyvää tilaisuutta ohitse. Jos kiinnostaa, niin tehdään asia selväksi. Suoraan ja rehellisesti.
Dumari

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

On se helpompaa neuvoa toista kuin olla itse siinä tilanteessa tekemässä ratkaisut... Touny: jos tunnet sen tytön kavereita, niin kysäise heiltä millainen hän on? Josset tunne, niin sitten ei kai ole edes mahdollisuuksia tehdä taustatyöskentelyä.

Huonoin vaihtoehto on mielestäni se että kokeilee toista, tekstaako/soittaako hän? Kysy häneltä suoraan tai luo keinotekoisesti tilanenne jolloin hän joutuu tekemään aloitetta... suoraan kysyminen voisi olla paras vaihtoehto.
SingleMalt

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Että kokonaiset kaksi viikko olet maltanut pyörittää, ennenkuin kyllästyit. Helvetti, ja minä kun olin varma, että mua kärsimättömämpää ihmistä ei olekaan..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

aimohaiku kirjoitti: Nainenhan se kuitenkin loppujen lopuksi valitsee miehen. En tiedä onko se sitten tasa-arvo vai mikä...
Siis hetkinen. Tämäkö on nyt sitten sitä paljon puhuttua tasa-arvoa?
ninnithequeen

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en kyllä ymmärrä miksi sä sen numeron poistit...
Geetzu

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en kyllä ymmärrä miksi sä sen numeron poistit...
Tietysti välttääkseen yhteydenoton. Ei kukaan halua olla ainoa lämmin kahdenkeskisessä virittelyssä. Yäk.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hyvähyvä, aina on paras toimia ennemmin kuin kysyä ja puhua. Jopa vihjailu on liikaa. Kyllä ihania naisia on Suomi pullollaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

tonyjl kirjoitti:Pari viikkoa sitten yksissä pippaloissa yksi tyttö kyttäsi mua varmaan kolme varttia suoraan silmiin. Hänestä näki heti että on kiinnostunut. Ei siinä mitään, kohtis herkku pakkaus :) Noh, kysyin sitten ulos ja se sopi heti. Kaikki mitä ehdotan, käy. Mutta ainoastaan kun minä kysyn? Vaikka pitäisin viikon hiljaisuutta, hän ei edes tekstaa? Mutta jos kysyn johonkin, se käy. Mikä *elvetti teitä suomalaisia naisia vaivaa? Miksi miehen pitää vääntää koko ohjelma? Olisi mukava tuntea olevanta haluttu..

Kysynkin, what the fuck? Että jumaliste jos miehet ois yhtä saamattomia niin koko kansa kuolisi sukupuuttoon!

(Poistin numeron. Saa nähdä kuuluuko koskaan mitään..?)
Ainakin kaksi vaihtoehtoa: 1) Hän tajusi, ettet sittenkään ole mies hänen mieleen 2) Hän on vaan sellaista perässä vedettävää mallia.

Itse olen kyllä ihan erilainen. Muistan kuinka brassipoikaystäväni (se ärsyttävä) sanoi, kuinka helppoa kanssani oli seurustella, kun itse ehdotin tekemistä ja treffejä yms. Sillä oli ollut mua ennen joku mamma, joka ei koskaan soittanut jne.

Mä en kyllä saa pideltyä tykkäämistänikään sisällä, ulos se tulee kaiken muunkin mukana.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:2) Hän on vaan sellaista perässä vedettävää mallia.
Mä olen tommonen! Tosin perään mua ei saa vetää. Hahhahahahahaaa!!!1
tonyjl

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

HellBell kirjoitti:Voithan sanoa hälle esimerkiksi että "säkin voit ottaa yhteyttä muhun, pitäisin kovasti, jos välillä kävisi niinkin päin.."
Tuo jotenkin kuulostaa mun logiikkani mukaan järjettömältä. Miehen ei kuulu ruikuttaa huomiota. Jos mulle tulis joku tyttö anelemaan että soittelisit säkin joskus mulle niin ei se mua ainakaan lisää saa kiinnostumaan.
Geetzu kirjoitti: Tietysti välttääkseen yhteydenoton. Ei kukaan halua olla ainoa lämmin kahdenkeskisessä virittelyssä. Yäk.
Sä taidat olla kohtalaisen hyvin samalla aaltopituudella :)

Vältyn esim pienissä viineissä lähettämästä mitään viestiä. Näkyy sitten jonain päivänä jos näkyy että toiseenkin suuntaan oli kiinnostusta?
Geetzu

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

tonyjl kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Tietysti välttääkseen yhteydenoton. Ei kukaan halua olla ainoa lämmin kahdenkeskisessä virittelyssä. Yäk.
Sä taidat olla kohtalaisen hyvin samalla aaltopituudella :)
Jep, oon. Muista kuitenkin, etten oo just koskaan saanut mitään suhdevirityksiä toimimaan. ;)

edit: itseäni häiritsevä typo.
Viimeksi muokannut Geetzu, 01.12.2005 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

tonyjl kirjoitti: Näkyy sitten jonain päivänä jos näkyy että toiseenkin suuntaan oli kiinnostusta?
Eli siis treffasit mukavan, nätin ja kiinnostavan neitokaisen ja sitten lopetat ylpeytesi takia 2 viikon päästä mahdollisen romanssin syntymisen?

Oletko nyt ihan varma mitä teet? Onko tullut mieleen että neito saattaa jännittää sinua ihan helvetisti, eikä siksi uskalla toimia koska pelkää tekevänsä väärin ja mokaavansa koko jutun?

Eikö kannattaisi pyörittää ja hyörittää tyttö pyörriksiin ja sen jälkeen ihmetellä sitä, kun puhelin soi jatkuvasti ja kännykkä piippaa ikävää täynnä olevia tekstiviestejä yötä päivää?

Ehkä sä et vaan osaa?
tonyjl

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

SingleMalt kirjoitti: Eikö kannattaisi pyörittää ja hyörittää tyttö pyörriksiin ja sen jälkeen ihmetellä sitä, kun puhelin soi jatkuvasti ja kännykkä piippaa ikävää täynnä olevia tekstiviestejä yötä päivää?

Ehkä sä et vaan osaa?
Omien aiempien kokemuksieni mukaan niin ei vaan tapahdu että jonkun voi yksipuolisesti pyörittää pyörryksiin. Ja taitaa sitä olla kohta mennyt jo kolme viikkoa. Yksipuolinen toiminta on vaan sen verran perseestä että sallin tässä tapauksessa itselleni pienen ylpeyden. Enkä mene aivan rikki vaikka tästä ei mitään tulisikaan. Niin kiinnostunut en ole. Varsinkaan kun toinen on tuollainen..

Ja ei, en todellakaan osaa. Ehkä joskus opin?
SingleMalt

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

tonyjl kirjoitti:Yksipuolinen toiminta on vaan sen verran perseestä että sallin tässä tapauksessa itselleni pienen ylpeyden.
Niin. Toiset surkuttelevat palstalla etteivät tapaa naisia, pääse treffeille, eivät saa edes flirttiä., Sinä harmittelet sitä, että vientiä piisaa vaikka miten paljon ja just tällä kertaa joku nätti ja kiva nainen ei soita sinulle, vaan joudut itse tekemään kaiken työn.

Et vaan todellakaan osaa.
aimohaiku

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

vadim kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti: Nainenhan se kuitenkin loppujen lopuksi valitsee miehen. En tiedä onko se sitten tasa-arvo vai mikä...
Siis hetkinen. Tämäkö on nyt sitten sitä paljon puhuttua tasa-arvoa?
Ei se ole tasa-arvoa. Mutta totta se taitaa kuitenkin olla?
Feiz

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

SingleMalt kirjoitti:
tonyjl kirjoitti: Näkyy sitten jonain päivänä jos näkyy että toiseenkin suuntaan oli kiinnostusta?
Eli siis treffasit mukavan, nätin ja kiinnostavan neitokaisen ja sitten lopetat ylpeytesi takia 2 viikon päästä mahdollisen romanssin syntymisen?

Oletko nyt ihan varma mitä teet? Onko tullut mieleen että neito saattaa jännittää sinua ihan helvetisti, eikä siksi uskalla toimia koska pelkää tekevänsä väärin ja mokaavansa koko jutun?

Eikö kannattaisi pyörittää ja hyörittää tyttö pyörriksiin ja sen jälkeen ihmetellä sitä, kun puhelin soi jatkuvasti ja kännykkä piippaa ikävää täynnä olevia tekstiviestejä yötä päivää?

Ehkä sä et vaan osaa?
Ok otetaas pieni komppi tähän väliin.
Ok se ON perseestä jos gimma on täysin "ihan sama" tai "sano sä" sorttia. Tuollaiset kannattaa unohtaa heti kättelyssä, MUTTA kuten SM sanoi, kannattaa alussa pyöritellä gimmaa pyörryksiin ja katsoa tilanne vasta sen jälkeen.

Itsellä on tapana ekojen treffien jälkeen hoitaa samantien alta pois tokat tai kolmannetkin treffit ihan niin, että itse olen aloitteentekijä.

Ekojen treffien jälkeen aina lähtee viesti gimmalle jos olen kiinnostunut ja samaan syssyyn kysäsen, että millos otetaan uudestaan. Kun on tuo alkuvaihe ja tutustuminen hoidettu parien tapaamisten kautta ja päästään jo siihe vaiheeseen missä sovitaa vain "Missä nähdään?" niin sitten voi alkaa katsastella niitä tytön yhteydenpitohaluja jos siltä tuntuu.

Jos tyttö on vielä tässäkin vaiheessa neutraali tai jopa KYLMÄ niin pitää joko nostaa kissa pöydälle, että mistä kiikastaa tai sitten jättää vain homma siihen. Aikaa on turha kuluttaa sellaiseen toimintaan mikä ei tunnu toimivalta, mutta liian aikasessa vaiheessa katkaistu homma voi myös olla pitemmän päälle menetys.

Eli alussa päätyyn ja perään, sitten kun on saatu vähän pisteitä niin rauhoitetaan sitä peliä hetkeksi ja arvioidaan tilanne uudelta kantilta miten kannattaa jatkaa:D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miksi olette kylmiä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

tonyjl kirjoitti: Omien aiempien kokemuksieni mukaan niin ei vaan tapahdu että jonkun voi yksipuolisesti pyörittää pyörryksiin. Ja taitaa sitä olla kohta mennyt jo kolme viikkoa. Yksipuolinen toiminta on vaan sen verran perseestä että sallin tässä tapauksessa itselleni pienen ylpeyden. Enkä mene aivan rikki vaikka tästä ei mitään tulisikaan. Niin kiinnostunut en ole. Varsinkaan kun toinen on tuollainen..

Ja ei, en todellakaan osaa. Ehkä joskus opin?
En näe mitään syytä tuhlata aikaa ihmiseen, jonka käytös ärsyttää noin paljon jo alkumetreillä.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin