Huumorintaju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Turbohaltija

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mida kirjoitti:

Minen ihan ymmärrä miks naisista puhutaan näissä jutuissa monikossa. Monenko kanssa sä siihen suhteeseen oikeen haluat?
Hyvä huomio; korjasin. Haluan suhteen yhden, huumorintajuisen naisen kanssa. Semmosen naisen, joka ymmärtää Monty Python-juttuja. Niin ja mun huonoja ja keskenkasvuisia pippelivitsejä.
Mida

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Mida »

Turbohaltija kirjoitti: Hyvä huomio; korjasin. Haluan suhteen yhden, huumorintajuisen naisen kanssa. Semmosen naisen, joka ymmärtää Monty Python-juttuja. Niin ja mun huonoja ja keskenkasvuisia pippelivitsejä.
Ei vaikuta ihan mahdottomalta. Ja joo, aina kannattaa olla se oma itte, mikäli haluaa pitkää ja rehellistä suhdetta.

Teeskentelyä mä en kyl kannata oikee koskaan.
Yönmustaritari

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Mida kirjoitti: Teeskentelyä mä en kyl kannata oikee koskaan.
Mut jos täys mulkku et on pakko teeskennellä?
nypari

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja nypari »

Yönmustaritari kirjoitti:
Mut jos täys mulkku et on pakko teeskennellä?
Mulkun täytyy muistaa ottaa se sininen pastilli, jotta teeskentely onnistuu! Rimembö tät!
MarthaFocker

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

SnapaHead kirjoitti:
Yleensä ne tarkoittaa riskiä pierua naamalle, mutta on niitäkin jotka tykkää nauraa neljän neekerikullin rytmikkäälle lähestymiselle. Pikkukallet eivät niitä naurata vaan pitää olla oikeita Miesten vitsejä. Partnerin valintaa ne eivät harrasta kuten eivät mitään muutakaan. Sisälsi ketjun aloitus järjettömiä korotuksia naisten suhteen. Ja edelleen; nainen ei Ota mitään, sille annetaan.
Jos objektilla on hyvä huumorintaju niin sitä voi kutsua objektiksi seurassa.
Miten löydänkin aika paljon yhteyksiä omaan kaveripiiriini tästä tekstistä LOL
nojoojust

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Oma huumorintajuni on ristiriitainen, en pidä ollenkaan siitä - ah niin yleisestä - tavasta nauraa toisten kommelluksille tai yksinkertaisuudelle. Kyseistä lajia kutsun "kivuliaaksi huumoriksi". Toisaalta itselleni nauran erityisesti juuri noista syistä, tässä yhtenä päivänä esim. onnistuin kompastumaan hevosten ruokaämpäriin niin, että lensin voltin ämpärin yli ja takamus edellä paskaläjään. Mies tuli katsomaan kun viivyin omituisen kauan, ja löysi minut kikattamasta edelleen istualtaan karsinassa.

Edellämainitusta taipumuksesta on seurauksena ei_niin_mukava ilmiö, nimittäin moni muu kuvittelee että minulle voi nauraa ilman että se loukkaisi minua, kun kerran itsekin niin teen. Mutta on täysin eri asia, että nauraako minulle silloin kun itseä ei naurata ollenkaan, vai nauraako minulle yhdessä minun kanssani. Hankalaa.
Turbohaltija

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tässä muuten tällainen juttu, muistin juuri:

Mies oli vaeltamassa autiomaassa kamelilla. Aurinko porotti ja miehellä oli tylsää. Kaiken lisäksi mieheen iski armoton panetus, naista ei ollut näkynyt viikkoihin. Mikä neuvoksi? No, ennakkoluulottomana heppuna mies päätti tehdä temput kamelin kanssa. Mies laittoi reppunsa kamelin taakse, kapusi sen päälle, laski housut ja yritti törkätä sisään. Mutta juuri viime hetkellä kameli astui askeleen eteenpäin ja homma meni mynkään. Tämä toistui pari kertaa. Siinä miehen puhkuessa turhautumistaan, paikalle hoiperteli janon uuvuttama nainen, joka sanoi: "Teen mitä tahansa, jos annat minulle vettä!"

Mitä seuraavaksi tapahtui? Mitä arvelette? Tässä muutamia potentiaalisia vaihtoehtoja:

a) Mies pyysi naista pitämään kamelia aloillaan, jotta homma onnistuisi
b) Mies ja nainen harrastivat seksiä
c) Kameli raiskasi ja söi molemmat
d) Ehdota omaa vaihtoehtoa:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Meik »

Turbohaltija kirjoitti::perse:

Jee, eka kerta kun käytän persehymiötä! Jee!

:lol:
Pitikö tässä kohtaa nauraa? :P
Turbohaltija

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Meik kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti::perse:

Jee, eka kerta kun käytän persehymiötä! Jee!

:lol:
Pitikö tässä kohtaa nauraa? :P
Ei. Tässä kohdassa kuului olla naama näkkärillä. Niin ja imetään se hymy!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Mitä seuraavaksi tapahtui? Mitä arvelette? Tässä muutamia potentiaalisia vaihtoehtoja:

a) Mies pyysi naista pitämään kamelia aloillaan, jotta homma onnistuisi
b) Mies ja nainen harrastivat seksiä
c) Kameli raiskasi ja söi molemmat
d) Ehdota omaa vaihtoehtoa:
Mä veikkaan A.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Meik »

Turbohaltija kirjoitti:
Ei. Tässä kohdassa kuului olla naama näkkärillä. Niin ja imetään se hymy!
Hitto. Mä teen aina kaikki väärin päin. Mulla oli meinaan näkkäri naamalla.

*rouskis*

Näkkis pitää muuten kauheeta meteliä kun muut nukkuu ja talo on huopatossutehdasasetuksessa. Ehkä se vaan kaikuu mun ontossa pääkopassa.
Turbohaltija

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:

Mä veikkaan A.
Joo, se on se vaihtoehto, joka alkuperäiseen kuulemaani vitsiin sisältyi. Onnistuin vain kertomaan sen niin tylsästi yhdelle ihmiselle, että hän arvasi lopun etukäteen. Siksi ajattelin, että ehkä tarina voisi loppua jollain muullakin tapaa...
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Meik »

Turbohaltija kirjoitti: d) Ehdota omaa vaihtoehtoa:
Täähän on ihan selkeä. Mies on selvästi niin kiimassa, että laukeaa alta aikayksikön (joka tässä tapauksessa on minuutti). Naisen paneminen menisi melkeinpä hukkaan. No, mies purkaa suurimmat paineensa nesteen muodossa naisen suuhun. Nainen sai nestettä ja toteuttaa lupauksensa.

Tässä vaiheessa jokainen voi miettiä miten kameli kävelee. Silleen vaappuu vähän puolelta toiselle.

Mies kapuaa kamelin selkään selälleen ja nainen tulee ratsastamaan kamelilla ratsastavalle miehelle. Mies huikkaa kamelille, notta lähes vaappumaan kotio. Siinä sitä mies sitten tienaa elämänsä nainnin, eikä tarvita edes kummankaan osapuolen huhkimista. Aurinkorasvaa vois vähän välillä levitellä, mutta muuten vaan "enjoy the ride".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Itseasiassa tuo A-vaihtoehto on miestä alentava ja pilkkaava. Hyi että ja se sit heti ekana tuli mieleen vastata. Sehän on vähän niinq miehinen blondivitsi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turbohaltija kirjoitti:Tässä muuten tällainen juttu, muistin juuri:

d) Ehdota omaa vaihtoehtoa:
Mies huomaa veden olevan vähissä/lopussa, joten nainen joutuu imemään miehen proteiinipitoiset nesteet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Meik »

Bluntly kirjoitti:
Mies huomaa veden olevan vähissä/lopussa, joten nainen joutuu imemään miehen proteiinipitoiset nesteet.
Tästä tullaan vaatimaan tekijänoikeusprovikat. :P Tai no en mä kai todennut veden olleen vähissä. Kai lakimiehet ton hoitaa sun voitoksi. :sadatteluhymiö:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jo muutaman viimeisen viestin aikana on tullut selväksi naisten ja miesten huumorintajun, tai ainakin ajatusten, ero. Nainen pilkkaa miestä ja miehet ajattelevat suihinottoa. Siis naiset katsovat miestä naureskellen nenäänsä pitkin ja miehet pitävät naisia seksiobjekteina. Eläköön se pieni ero!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meik kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Mies huomaa veden olevan vähissä/lopussa, joten nainen joutuu imemään miehen proteiinipitoiset nesteet.
Tästä tullaan vaatimaan tekijänoikeusprovikat. :P Tai no en mä kai todennut veden olleen vähissä. Kai lakimiehet ton hoitaa sun voitoksi. :sadatteluhymiö:
Sori, en käytä lakimiehiä. Banbiinos tai helukit enkulit hoitaa homman tehokkaammin.

Jäikö meikäläiseltä lukematta joku aikaisempi viesti tai jotain? Lause ei muutenkaan ole omaani, kuulin sen joskus 90-luvun alkupuolella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Meik »

Lolita kirjoitti:Eläköön se pieni ero!
*Puolustelee* Itse en ajatellut heti suihinottoa. Se tuli kuvioihin vasta kameliratsastusratsastuksessa, kun tajusin miehen laukeavan ennen kun neljäs jalka koskee aavikon pintaa. Sen jälkeen mietin mihin eka satsi tungetaan. Kun kerran nainen oli nestettä vailla, niin lyödään niitä kärpäsiä enemmän yhdellä iskulla. Tässä oli siis kyseessä perinteinen miehen laiskuus ja kaikkien asioiden hoito kerralla, vaikka ei pystytä kuin yhteen. Ei siis se toinen perinteinen suihinotto (mikä kyllä pikapikaa tuli kuvioihin laiskuuden myötä)

Mahdoinko mä nyt vaan pahentaa asiaa :lol:
Turbohaltija

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Hmm, mä en kokenut tuota alkuperäistä vitsiä miestä loukkaavana. Joka tapauksessa, molemmat sukupuolet voivat nautiskella tasaveroisesti pieruhuumorista? Proooot! Proooot!! :twisted:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen minä Turbo sun kanssa sen verran jutellut, että tiedän sun huumorintajusi. Ei se nyt niin outo ole. Parisuhteessa aina aluksi etsitään se yhteinen huumori; katsotaan miltä osin huumorintaju osuu yksiin ja kehitellään niitä omia juttuja. Ei sellaista täydellistä huumoriparia taida ollakaan. Oman osansa kumppanin huumorin ymmärtämiseen tuo parempi tutustuminen. Aluksi sitä on niin tietoinen itsestään ja käyttäytymisestään, samoin vähän tunnustelee, että mitä se toinen nyt oikeasti mahtoi tuolla tarkoittaa ja mitä tuo kiero vitsi mahtaa kertoa kumppanin luonteesta tai luonneviasta. Myöhemmin sitä rentoutuu eikä heti mene hämilleen ensimmäisestä kieron mummallisesta vitsistä eikä nolostu kuoliaaksi, jos toinen ei naurakaan vitseille. Huumorintajuista miestä etsivät naiset etsivät vain huumorintajuista miestä, laadulla ei kai ole väliä. Yhteensopivuus testataan muillakin osa-alueilla. Tai mistä mä tiedän, mä olen vähän outo naiseksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tulipahan vain mieleen että minkähänsortin huumorintajua vaatii ymmärtää että eteisen komerossa pyörisi veppifoorumi runkkareita varten?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:Tulipahan vain mieleen että minkähänsortin huumorintajua vaatii ymmärtää että eteisen komerossa pyörisi veppifoorumi runkkareita varten?
Suosittelen sellaista vähän hömelömpää, joka ymmärtää kyseisestä lauseesta vain sanat "runkata" ja "eteisen komerossa".
hermine

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä toivoisin mieheltä, ettei se pitäisi itseään huumorintajuisena. Eka poikaystävä oli kyllä aidosti tosi hauska, mut puolen vuoden jälkeen alkoi silti tympiä se sama kaava että se kertoo hauskoja juttuja ja minä oon aina "yleisössä" nauramassa kun en kuitenkaan itse keksi ikinä mitään tai osaa jatkaa niistä huulenheittämistä. En vaan osaa olla ns. hauskojen tyyppien kanssa, tiedän jutuista minkä piti olla se naurattava kohta mutta ei silti naurata. (mun huumorintajustani ehkä kertoo jotain, että esim. eräänä syksynä kaiken mentyä jo pitkään huonosti onnistuin vielä telomaan itseni niin että luita murtui - tultuani tajuihini ensimmäinen reaktio oli nauraa, pitkään.) Täl hetkellä oon ihastunut yhteen tyyppiin pitkälti juuri siksi, että se on aidosti tylsä eikä yritä kertoa mitään pakkohauskoja juttuja tai sketsitoisteluita. Kyllä senkin kaa tulee kaikille omien elämien hassuille sattumuksille naurettua mutta vähän silleen vahingossa.

Ja sit jotain pissakakkapierunussimisjuttuja en jaksais kuunnella kyllä yhtään. Tosta osastosta oon saanut siskolta jo ihan tarpeeksi. Joo, oon tosikko, pysykää kaukana...
HellBell

Re: Huumorintaju

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ja vielä tuosta huumorin lajista ja laadusta ja niiden suhteista seilaamispintoihin (miten natsaavat samoille aallonpituuksille):

oli huumorin laji sitten mikä tahansa (tai vaikka kyseessä oli lajien eri yhdistelmää), se Ote jolla sitä harjoitetaan/jolla se luontuu, on se tekijä josta vaikuttuu.

Toiselta voi luontua aivan erilainen huumorilajin käyttö kuin itseltä ja sitä voi silti ja jopa nimeomaan siksikin ihastua sellaiseen huumoriin, jos huumorintaju tajuaa ko. huumoria. (huumorintaju laaja käsite, voi sisältää useiden eri huumorlajien tajuamista vaikkei oma huumorinkäyttö kattaisikaan kuin esim.yhden lajin käytön tai sitten monien lajien tajunta voi vastata myös omaa käyttöä, mahdollisuuksia on monia. Miten vain.)

.. ainoa mikä on selvempää on se, että huumorintajujen seilaamispintaa on riitettävä suuntaan jos toiseenkin, jos halutaan tajuta ja huvittua kumpaisenkin/useampien jutuista ja homman toimivan onnistuneesti.

Mitä intoa olisi totaalisista identtisyyksistä? Ei kukaan halua esimerkiksi suhteessa itsensä kanssa hohotella.
Vastaa Viestiin