Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Yönmustaritari kirjoitti:Moka!

Kulta!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja annepa »

mölli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Höpöti höpöti, suhun ei koskis pitkällä tikullakaan kuin joku aivoton bimbo. Tosin siinä ois varmaan sulle ihan täyden kapasiteetin verran kumppania. Idiootti.

Onko niin heheh. Ihan tavallisen järkisiltä noi akat mitkä muhun ovat ihastuneeet vaikuttaneet :)
No niin, jos äo on 65 niin toinen samanmoinen (eli se bimbo) tuntuu "tavallisen järkiseltä". Jos taas toisella on äo esim 110 niin se tuntuu NIIN TYPERÄLTÄ koska sitä ei ymmärrä (65:lla menee lentokone päälaen yli ja kovaa). 110 taas on 65:sta sitä mieltä että
:shock: ja :?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
AarneAnkka

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Tai sitten niin että miehet eivät ole ihan niin rotuennakkoluulottomia kuin naiset näissä pariutumisasioissa.
Jaa, kyllä valkkumiehet tuntuvat kovasti aasialaisnaisten perään kuolaavan, joten olisko noin?
ninnithequeen

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti: Jaa, kyllä valkkumiehet tuntuvat kovasti aasialaisnaisten perään kuolaavan, joten olisko noin?
Kauuuuheeta yleistämistä Aarne! Vaikka on tämäkin nähty. Esim. pomollani on aasialainen vaimo. Ja kyllä ne jostain syystä nuo suomalaismiehet sinne Pattayalle lähtevät aina "kulttuurimatkalle".
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Hmm. Ehkä olet valkoistakin valkoisempana niin vieras, että se ärsyttää.
Yritän kuvitella mustaakin mustemman, ylpeän, kauniin, ranskalaisen naisen jonkun valkoisen kaverini naisena... Äh, jos tyyppi olisi mukava niin se olisi vain jännittävää. Mutta jos nainen olisi hiljainen ja koppava,alkaisin ehkä myös miettimään tästä jotain huonoja puolia - kuten tekisin kyllä valkoisestakin.
Minua luullaan ulkomailla yleensä ranskalaiseksi tai saksalaiseksi, en ole mikään skandinaaviblondi, joten en ole päässyt nauttimaan tuollaista äimistynyttä kiinnostusta (paitsi Egyptissä, mutta ne taitaa nuolla kaikkien länkkäreiden maata jalkojen alla).

Nauti siitä huomiosta ja etenkin Yönmustasta! Sehän tuo vain piristystä ja hauskaa jännitettä ;)
nami nami
tonyjl

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

AarneAnkka kirjoitti: Jaa, kyllä valkkumiehet tuntuvat kovasti aasialaisnaisten perään kuolaavan, joten olisko noin?
Poikkeus..

Mä en tajua mikä niissä viehättää? Joku salaperäisen tulinen ja kaunis latinotyttö on enemmänkin kiehtova kuin siivoava ja alistuva itämainen.
Elukka

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Elukka »

tonyjl kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Jaa, kyllä valkkumiehet tuntuvat kovasti aasialaisnaisten perään kuolaavan, joten olisko noin?
Mä en tajua mikä niissä viehättää? Joku salaperäisen tulinen ja kaunis latinotyttö on enemmänkin kiehtova kuin siivoava ja alistuva itämainen.
Ne on helppoja?
Miellyttämishaluhan se kai niissä paljon puhutuissa itä- ja etelänaapurin naisissakin on se tekijä, mikä tekee niistä niin paljon "parempia" kuin kotimaiset.
slam

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja slam »

Elukka kirjoitti: Miellyttämishaluhan se kai niissä paljon puhutuissa itä- ja etelänaapurin naisissakin on se tekijä, mikä tekee niistä niin paljon "parempia" kuin kotimaiset.
On todella hienoja nuo venakot tai virokat!!! tykkään sellaisesta peräti. Suomessa möllöttää muijia jossakin nurkassa. Sellainen vohkaaminen tekee hieman terää... Vaikka siten ei pyrkisikään mihinkään oikeasti... jää vaan jotekin parempi mieli jäyheelle suomalaiselle... Taitavat nuo viron horokat ehkä hieman digatakkin jäyheitä suomalaisia...

haluan venäjältä naisen tosiaan :lol:
slam

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja slam »

tonyjl kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Jaa, kyllä valkkumiehet tuntuvat kovasti aasialaisnaisten perään kuolaavan, joten olisko noin?
Poikkeus..

Mä en tajua mikä niissä viehättää? Joku salaperäisen tulinen ja kaunis latinotyttö on enemmänkin kiehtova kuin siivoava ja alistuva itämainen.
pöh, kunnon viehkee naaras... hieman kimpussa, parempi, kuin kymmenen hiusten nyplääjää nurkassa :LOL: reps* naur*
Vastaa Viestiin