Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Juttelinpa tässä taannoin yönmustan ranskalaisen kesämieheni kanssa. Kävi ilmi, että hänellä on kaksikin naispuolista (mustaa) kaveria, jotka kummatkin ovat ilmeisen kateellisia / mustasukkaisia minusta. Ensimmäinen nainen on yönmustan asiakas (yönmusta on asianajaja), en tiedä, ovatko tavanneet työn merkeissä vai miten. Tämä nainen on ilmeisesti ollut ihastunut yönmustaan jo jonkin aikaa, kun oli ennen minun ja yönmustan tapaamista jossain kokkouksessa pistänyt yönmustan käden pepulleen, jotta tämä saisi tuntea, kuinka naisella ei ole alkkareita. Oli yrittänyt kammeta yönmustaa kanssansa vessaan nusaisulle, mutta yönmusta, joka on aika pidättyväinen, ei ollut lähtenyt. Jossain vaiheessa nainen oli sanonut, että haluaa harrastaa seksiä yönmustan kanssa, koska haluaa osoittaa olevansa parempi sängyssä kuin minä. Haa, onko vähän imartelevaa! No, naisen vonkaus tuotti jonkinlaista tulosta, koska yönmusta oli sitten antautunut seksilöihin työpöydällään. Kun tiedustelin, miksi tämä ei voisi ihastua naiseen, yönmusta sanoi, että nainen ei ole naisellinen ja on vastenmielinen.

Ja sitten toinen, vielä mehukkaampi tarina. Kun olin Paraisissa tapaamassa yönmustaa, törmäsimme erääseen hänen mustaan opiskelukaverityttöseen. Kovin nätti oli, hoikka ja pitkä. Tämä 23-vuotias tytteli oli etsimässä itselleen Louis Vittonin laukkua uuden työpaikkansa kunniaksi. Yönmusta myös paljasti, että tyttö käy sunnuntaisin oman asuinalueen ulkopuolella katolisessa kirkossa sen toivossa, että pääsisi ns. parempiin piireihin ja jonkun sopivan pojan kainaloon. Tämä mimatsu oli sitten kertonut yönmustalle jälkeenpäin kuinka minä olen hänen kummallisella, teinimäisellä asteikollaan 8/20 ja kuinka yönmusta ansaitsee paljon parempaa. Kun tämä vielä toistui, yönmusta oli sanonut että seksuaalisesti minä olen 4 kertaa 8 ja että tyttö pitää asteikon 20 pojossa. Tyttö oli vetänyt herneen niin pahasti, että oli paiskannut luurin korvaan.

Arvatkaa, lorotinko pöntöllisen hunajaa näiden kertomusten jälkeen.

Joo, ja muistelen lämmöllä sitä, kun Brasiliassa niiden piukkapeppumammat ostoskeskuksessa katsoivat minua pahalla silmällä.

Lisää tätä!!!
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Suomen mittakaavassa suuremmissa kaupungeissa asuneena on joka kerta yhtä hassua seurata miehen kotipaikkakunnan tyttöjen (ja miestenkin) reaktioita siihen, että on uskaltautunut kylän ainoaan baariin miehensä kanssa. Sellaisetkin, jotka (kuulemma) eivät aikaisemmin ole osoittaneet mitään kiinnostusta miestä kohtaan pörräävät ympärillä kuin vihaiset herhiläiset, yrittävät keksiä jotain kettuilun aihetta ja lepertelevät miehelle kuin olisivat läheisempiäkin keskenään. Imartelevasta en tiedä, mutta ainakin hyvää tilannekomiikkaa on ollut aina tarjolla.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Exsat kirjoitti:Suomen mittakaavassa suuremmissa kaupungeissa asuneena on joka kerta yhtä hassua seurata miehen kotipaikkakunnan tyttöjen (ja miestenkin) reaktioita siihen, että on uskaltautunut kylän ainoaan baariin miehensä kanssa. Sellaisetkin, jotka (kuulemma) eivät aikaisemmin ole osoittaneet mitään kiinnostusta miestä kohtaan pörräävät ympärillä kuin vihaiset herhiläiset, yrittävät keksiä jotain kettuilun aihetta ja lepertelevät miehelle kuin olisivat läheisempiäkin keskenään. Imartelevasta en tiedä, mutta ainakin hyvää tilannekomiikkaa on ollut aina tarjolla.
Täh?! Enx mä ollutkaan ainoa? :shock:

Lisävärinsä (!) tälle yönmustan naisystävät -tapaukselle antaa se, että minä olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni eli superblondi ja he eivät. Tuli vähän mieleen nämä jenkkien mustien mammojen valitukset siitä kuinka valkoiset vievät heidän vähänkin kelvollisemmat miehet.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Tuli vähän mieleen nämä jenkkien mustien mammojen valitukset siitä kuinka valkoiset vievät heidän vähänkin kelvollisemmat miehet.
Ja onko sitten niin että valkoiset miehet eivät kelpaa mustille mammoille koska he eivät ole tarpeeksi cooleja eikä shaftissa löydy?
Hebuli

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kysy tonyjl:ltä, se tietää. Hakusana "brassipimatsut".
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja mölli »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tuli vähän mieleen nämä jenkkien mustien mammojen valitukset siitä kuinka valkoiset vievät heidän vähänkin kelvollisemmat miehet.
Ja onko sitten niin että valkoiset miehet eivät kelpaa mustille mammoille koska he eivät ole tarpeeksi cooleja eikä shaftissa löydy?
Kuule valkoinen mies on kovaa valuuttaa neekeriakkojen kanssa.

Niin ja käyttäkää sanaa neekeri kun toi yönmusta on niin saatanan vaikeeta lukea.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja mölli »

Niin ja saako kysyä miksi ihmeessä haluat päteä sillä että joku neekeri suosii sua eikä muita neekereitä? Eiköhän sillä neekerilla ole mielessä sossusuomen sopparahat. Kuka tahansa voi päteä vinosilmillä, manneilla, neekereillä yms kun ne on aika roskaa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja mölli »

Keikaus kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Suomen mittakaavassa suuremmissa kaupungeissa asuneena on joka kerta yhtä hassua seurata miehen kotipaikkakunnan tyttöjen (ja miestenkin) reaktioita siihen, että on uskaltautunut kylän ainoaan baariin miehensä kanssa. Sellaisetkin, jotka (kuulemma) eivät aikaisemmin ole osoittaneet mitään kiinnostusta miestä kohtaan pörräävät ympärillä kuin vihaiset herhiläiset, yrittävät keksiä jotain kettuilun aihetta ja lepertelevät miehelle kuin olisivat läheisempiäkin keskenään. Imartelevasta en tiedä, mutta ainakin hyvää tilannekomiikkaa on ollut aina tarjolla.
Täh?! Enx mä ollutkaan ainoa? :shock:

Lisävärinsä (!) tälle yönmustan naisystävät -tapaukselle antaa se, että minä olen valkoinen kuin kalkkilaivan kapteeni eli superblondi ja he eivät. Tuli vähän mieleen nämä jenkkien mustien mammojen valitukset siitä kuinka valkoiset vievät heidän vähänkin kelvollisemmat miehet.
Tilastollinen fatka on se että alempitasoisen ja huonotuloiset valkoiset naiset yleensä suosivat neekereitä, ählämeitä ja yms roskaa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja mölli »

Miksi sulla muuten puuttuu tarina kun joku toinen valkoinen nainen on sulle kateellinen? Niinpä :lol: :lol: :lol:
mustanikki

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Taitaapi mölli-poikaa ottaa päähän ettei itse saa naisia!! buah!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja mölli »

mustanikki kirjoitti:Taitaapi mölli-poikaa ottaa päähän ettei itse saa naisia!! buah!
Semmonen olisi viikossa jos vaan vihtis laskea rimaa 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Exsat kirjoitti:Suomen mittakaavassa suuremmissa kaupungeissa asuneena on joka kerta yhtä hassua seurata miehen kotipaikkakunnan tyttöjen (ja miestenkin) reaktioita siihen, että on uskaltautunut kylän ainoaan baariin miehensä kanssa. Sellaisetkin, jotka (kuulemma) eivät aikaisemmin ole osoittaneet mitään kiinnostusta miestä kohtaan pörräävät ympärillä kuin vihaiset herhiläiset, yrittävät keksiä jotain kettuilun aihetta ja lepertelevät miehelle kuin olisivat läheisempiäkin keskenään. Imartelevasta en tiedä, mutta ainakin hyvää tilannekomiikkaa on ollut aina tarjolla.
Tää on muuten tosiaan kumma. Mä olen kotikaupunkini pohjasakkia, mutta mies seurassani onkin sitten aina jotain muuta, varsinkin jos se on kotokaupunkista. Hieman pientä reviiritietoisuutta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mölli kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Taitaapi mölli-poikaa ottaa päähän ettei itse saa naisia!! buah!
Semmonen olisi viikossa jos vaan vihtis laskea rimaa 8)
Höpöti höpöti, suhun ei koskis pitkällä tikullakaan kuin joku aivoton bimbo. Tosin siinä ois varmaan sulle ihan täyden kapasiteetin verran kumppania. Idiootti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:
mölli kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Taitaapi mölli-poikaa ottaa päähän ettei itse saa naisia!! buah!
Semmonen olisi viikossa jos vaan vihtis laskea rimaa 8)
Höpöti höpöti, suhun ei koskis pitkällä tikullakaan kuin joku aivoton bimbo. Tosin siinä ois varmaan sulle ihan täyden kapasiteetin verran kumppania. Idiootti.

Onko niin heheh. Ihan tavallisen järkisiltä noi akat mitkä muhun ovat ihastuneeet vaikuttaneet :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mölli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Semmonen olisi viikossa jos vaan vihtis laskea rimaa 8)
Höpöti höpöti, suhun ei koskis pitkällä tikullakaan kuin joku aivoton bimbo. Tosin siinä ois varmaan sulle ihan täyden kapasiteetin verran kumppania. Idiootti.

Onko niin heheh. Ihan tavallisen järkisiltä noi akat mitkä muhun ovat ihastuneeet vaikuttaneet :)
Ja silti oot sinkku? Ihmettelen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
HellBell

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mölli kirjoitti:..

Niin ja käyttäkää sanaa neekeri kun toi yönmusta on niin saatanan vaikeeta lukea.
Miten olisi sitäkin lyhyempi sana 'musta' ? Pakko käyttää halventamissävyisiä sanoja?

Kannattaa sitten varmaan puhua samalla tavoin myös heille itselleen (eikä vain näin epäsuorasti ) aivan kuten naisillekin ja eritoten miehille (suositan lämpimästi) kannattaa puhua "Hei akat/ämmät.."-tyyliin. Kyllä se on varmasti kaikista hauskaa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Höpöti höpöti, suhun ei koskis pitkällä tikullakaan kuin joku aivoton bimbo. Tosin siinä ois varmaan sulle ihan täyden kapasiteetin verran kumppania. Idiootti.

Onko niin heheh. Ihan tavallisen järkisiltä noi akat mitkä muhun ovat ihastuneeet vaikuttaneet :)
Ja silti oot sinkku? Ihmettelen.
Juu, nirsous on paheeni. Kaippa sitä pitää otaa seuraava musta kiinnostunut alkaa jo kyllästyttää tää nirsoilu.
nokkaelain

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mölli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Ja silti oot sinkku? Ihmettelen.
Juu, nirsous on paheeni. Kaippa sitä pitää otaa seuraava musta kiinnostunut
Aiheeseen liittyen: kivan sanaleikin heitit. Kyllä se sokeakin kana (tai siis kukko) jyvän löytää - vaikka sitten vahingossa. Musta kun tuntuu, ettei kirjallinen ilmaisu ole niitä vahvoja puoliasi.
ninnithequeen

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nokkaelain kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Ja silti oot sinkku? Ihmettelen.
Juu, nirsous on paheeni. Kaippa sitä pitää otaa seuraava musta kiinnostunut
Aiheeseen liittyen: kivan sanaleikin heitit. Kyllä se sokeakin kana (tai siis kukko) jyvän löytää - vaikka sitten vahingossa. Musta kun tuntuu, ettei kirjallinen ilmaisu ole niitä vahvoja puoliasi.
Reps, kops, ja komp!
huima

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja huima »

Naiset on helppo tehdä kateelliseksi.

Alla olevan videon tempun tekemällä saa kyllä miesten ihailun ja naisten kateuden:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 1233743554
Yönmustaritari

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

HellBell kirjoitti:
aivan kuten naisillekin ja eritoten miehille (suositan lämpimästi) kannattaa puhua "Hei akat/ämmät.."-tyyliin. Kyllä se on varmasti kaikista hauskaa.
Rinnasta ne koiraan narttu.
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 13.12.2005 10:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tuli vähän mieleen nämä jenkkien mustien mammojen valitukset siitä kuinka valkoiset vievät heidän vähänkin kelvollisemmat miehet.
Ja onko sitten niin että valkoiset miehet eivät kelpaa mustille mammoille koska he eivät ole tarpeeksi cooleja eikä shaftissa löydy?
Tai sitten niin että miehet eivät ole ihan niin rotuennakkoluulottomia kuin naiset näissä pariutumisasioissa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mölli kirjoitti:Niin ja saako kysyä miksi ihmeessä haluat päteä sillä että joku neekeri suosii sua eikä muita neekereitä? Eiköhän sillä neekerilla ole mielessä sossusuomen sopparahat. Kuka tahansa voi päteä vinosilmillä, manneilla, neekereillä yms kun ne on aika roskaa.
Ahhahhaah! Ai kolme tutkintoa suorittaneella asianajajalla sossun sopparahat mielessä. Joo niin varmaan.
Kikkelis kokkelis.
Yönmustaritari

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Moka!
HellBell

Re: Ranskalaisten naisten kateus hivelee minua

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Yönmustaritari kirjoitti:
HellBell kirjoitti: aivan kuten naisillekin ja eritoten miehille (suositan lämpimästi) kannattaa puhua "Hei akat/ämmät.."-tyyliin. Kyllä se on varmasti kaikista hauskaa.
Rinnasta ne koiraan narttu.
Hehe.

Niin, miehet koirina ja naiset kissoina.. Mistäköhän sekin rinnastus on peräisin..
Vastaa Viestiin