Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Enthu

Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

En tiedä onko tätä jo jossain ketjuissa käsitelty,jaksanut alkaa pläräämään näitä jumalattoman monia lävitse.Miten tehdä fiksu keskustelun aloitus naiselle/vastakkaiselle sukupuolelle.Olen itsessäni huomannut muutaman kerran yksin ollessa baarireissuilla etten osaa tehdä luontevaa&fiksua
keskustelun avausta vaikka näkisinkin silmieni edessä todella mielenkiintoisen tapauksen,jotenkin kai alitajuisesti pelkään että saan
heti pakit tai jtn sinne päin...asiallisia vastauksia kiitos :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sehän siinä onkin, että mitä vähemmän merkittävä keskustelunavaus, sitä parempi. Mitä mitäänsnomattomampi, sitä vähemmän se tuntuu etukäteen suunnitellulta. Periaatteessa kellon kysyminen ja sen jälkeen jutun jatkaminen on kaikkein vähiten iskemiseltä tuntuva.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tämä on vähän samanlainen ikuisuuskysymys kuin "Miten Tulla Rikkaaksi ja Kuuluisaksi" tai "Miten Tulla Menestyneeksi ja Onnelliseksi". Ei tähän ole mitään yhtä helppoa ja yksinkertaista vastausta, eikä aihetta oikein kannata tai voi teoretisoida. Varsinkaan minä en.

Jos oot naisen mielestä ihq, ei ole mitään väliä kuinka fiksu tai tyhmä keskustelusi aloitus on (äärityhmiä aloituksia lukuunottamatta). Tärkeämpää taitaa olla miten sanot sanottavasi kuin se mitä sanot.

Koeta löytää samanhenkistä seuraa. Tiedän - se ei välttämättä ole helppoa.
AarneAnkka

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Periaatteessa kellon kysyminen ja sen jälkeen jutun jatkaminen on kaikkein vähiten iskemiseltä tuntuva.
Kuule, kellon kysyminenkin tuntuu ei-toivotulta iskemiseltä jos sen tekee ei-ihqsti. Mieleen muistuu Gattacan tarina kun hän halusi oikeasti ostaa naiselta tupakkaa eikä ollut iskemässä, ja silti nainen tyrmäsi hänet "onnettomasta iskuyrityksestä".
Enthu

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

AarneAnkka kirjoitti: Koeta löytää samanhenkistä seuraa. Tiedän - se ei välttämättä ole helppoa.
olen jo lähes kaiken mahdollisen kokeillut eikä sitä samanhenkistä suraa ole löytynyt tähän(kään) mennessä niin ei kai sellasta sit oo olemassa.

Edit: Eurosinkkuja ei oo tullu kokeiltua kiits vinkistä :P
Viimeksi muokannut Enthu, 12.12.2005 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Enthu kirjoitti:olen jo lähes kaiken mahdollisen kokeillut
Jopa EuroSinkkuja? :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Astu varpaille, toimii ainakin ruotsinlaivalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Älä mieti, vaan ala jutella. Sellaiset ennakkoon hiotut aloitukset ovat yleensä ihan kamalia.

Voi että mä yksikin päivä muistin, kuinka söpöltä sä näytit pikkujouluissa(kin). Sussa on ihanaa se, että sä(kin) olet vilpittömästi oma itsesi.
Kikkelis kokkelis.
Na

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Na »

Asialla kuin asialla voi lähestyä kunhan se ei ole liian läpinäkyvää. Keikalla tai konsertissa on hyvä lähestyä kun tietää jo, että teillä on jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita, aloittaa jutun sitten vaikka puhumalla siitä. :) Baarissa varmaan se tyhjästä kiskominen on vaikeampaa. Mitkään repliikit ei ainakaan omalla kohdalla toimi. Eikä myöskään kohteliaisuudet ja imartelu... tekevät vaan olon vaivautuneeksi.

Melkoiset paineet miehillä tuossa asiassa, naisilla paljon helpompaa. Ei kyllä käy kateeksi.
T3000

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Na kirjoitti:Melkoiset paineet miehillä tuossa asiassa, naisilla paljon helpompaa. Ei kyllä käy kateeksi.
Naisilla taas on melkoiset paineet siihen, että saavat niitä fiksuja keskustelunavauksia tekeviä miehiä osakseen niiden kännisten pyllylääppijöiden sijaan. Ei käy kateeksi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

T3000 kirjoitti:Naisilla taas on melkoiset paineet siihen, että saavat niitä fiksuja keskustelunavauksia tekeviä miehiä osakseen niiden kännisten pyllylääppijöiden sijaan. Ei käy kateeksi.
Mie voisin ottaa vähän kännistä pyllylääpintää. Miksi naiset saa kaiken kivan?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Na

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Na »

T3000 kirjoitti:
Na kirjoitti:Melkoiset paineet miehillä tuossa asiassa, naisilla paljon helpompaa. Ei kyllä käy kateeksi.
Naisilla taas on melkoiset paineet siihen, että saavat niitä fiksuja keskustelunavauksia tekeviä miehiä osakseen niiden kännisten pyllylääppijöiden sijaan. Ei käy kateeksi.
Mä en käy kauheasti paikoissa jossa tuollaiselle altistuu, joten omalla kohdalla tuo ei ole se ikävin juttu. Vaan pakkien antaminen ns. mukavan aloituksen jälkeen. Ei se tunnu kenestäkään mukavalta. Varsinkin jos näkee, että se kirpaisee sellaista ei-pelimiestä.
Mutta on tuo silti parempi osa kuin miehen osa. :)
Hebuli

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Enthu kirjoitti:Miten tehdä fiksu keskustelun aloitus naiselle/vastakkaiselle sukupuolelle.
Esittäydyt ja kysyt miten menee. Jos nainen ei tästä lämpene, hän ei ole kiinnostunut sinusta. Jos edes vähän kiinnostusta ilmenee, voit vaikka kertoa lyhyesti miten päiväsi tai viikkosi on kulunut, ja kysellä hänen kuulumisiaan.

Ei se ole mitään rakettitiedettä. Naiset ovat yllättävän yksinkertaisia, ei niitä tarvitse pelätä.
WanhaPervo

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Fiksuja keskustelun aiheita nyt heti tulee mieleen ainakin:

-Onko meidän tekemisillämme mitään merkitystä, jos maailmankaikkeus jatkaa laajenemistaan ikuisesti ja lopulta kaikki aine hajoaa ja jäljelle jää vain säteilyä, tai vaihtoehtoisesti kaikki päättyy loppurysäykseen, mikäli maailmankaikkeuden massa ylittää kriittisen määrän?

-Miksi maailmankaikkeus sai alkunsa juuri 13 miljardia vuotta sitten?

-Kannattaako Suomen pyrkiä rajoittamaan kasvihuoneilmiötä, kun sen ilmastovaikutukset ovat kuitenkin Suomelle edullisia?

-Onko pääministeri Matti Vanhanen oikeassa esittäessään, että suhteet EU-maihin kuuluvat pääministerille, mutta presidentin rooli korostuu yhteydenpidossa presidenttivaltaisiin maihin; kuten Venäjään, Yhdysvaltoihin ja Kiinaan?

-Onko ihmisellä vapaata tahtoa?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ross osasi sen parhaiten Frendeissä:

Jos kuolisit, haluaisitko kuolla hukkuen vai palaisitko mielummin?
The great club outshines the individual, always and forever.
Na

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Na »

Elppis kirjoitti:Ross osasi sen parhaiten Frendeissä:

Jos kuolisit, haluaisitko kuolla hukkuen vai palaisitko mielummin?
Riippuu paikasta. Yksin kujalla ei ehkä lämpiäis oikealla tavalla. Mutta baarissahan toi ois aika killeri. :D
(kumma kun ne telkkarin tädit oli niin niuhoja.)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:Ross osasi sen parhaiten Frendeissä:

Jos kuolisit, haluaisitko kuolla hukkuen vai palaisitko mielummin?
Panisin. Siis en Elppaa, enkä Rossia..vaan sitä kundia joka tulis sanomaan mulle noin baaritiskillä.
Ainakin todennäköisesti. :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Nighthawk

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Enthu kirjoitti: Miten tehdä fiksu keskustelun aloitus naiselle/vastakkaiselle sukupuolelle.Olen itsessäni huomannut muutaman kerran yksin ollessa baarireissuilla
No, ei baareissa tmv paikoissa (poislukien keikat, edellyttäen että olet sivistyneessä kuosissa) kannata tehdä mitään keskustelunavauksia. Siellä pidetään hauskaa, ei sohlata. Keskitä mieluummin avauksesi arkipäivän tilanteisiin.
ElanorRaven

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kun kuulin ensimmäisen kerran "Käynkö mä usein täällä"-repliikin, niin täytyy myöntää, että ainakin kiinnitin huomioni hetkeksi :) "Siis... että käytkö SÄ usein täällä?"
Enthu

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ElanorRaven kirjoitti:Kun kuulin ensimmäisen kerran "Käynkö mä usein täällä"-repliikin, niin täytyy myöntää, että ainakin kiinnitin huomioni hetkeksi :) "Siis... että käytkö SÄ usein täällä?"
Joo aina kun silmä välttää :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ElanorRaven kirjoitti:Kun kuulin ensimmäisen kerran "Käynkö mä usein täällä"-repliikin, niin täytyy myöntää, että ainakin kiinnitin huomioni hetkeksi :) "Siis... että käytkö SÄ usein täällä?"
Sä olet tainnut tavata mun miehen :oops: :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
ElanorRaven

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elppis kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Kun kuulin ensimmäisen kerran "Käynkö mä usein täällä"-repliikin, niin täytyy myöntää, että ainakin kiinnitin huomioni hetkeksi :) "Siis... että käytkö SÄ usein täällä?"
Sä olet tainnut tavata mun miehen :oops: :shock:
Onko se sitten noin häpeällinen juttu? :lol:
nypari

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja nypari »

ElanorRaven kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Kun kuulin ensimmäisen kerran "Käynkö mä usein täällä"-repliikin, niin täytyy myöntää, että ainakin kiinnitin huomioni hetkeksi :) "Siis... että käytkö SÄ usein täällä?"
Sä olet tainnut tavata mun miehen :oops: :shock:
Onko se sitten noin häpeällinen juttu? :lol:
Wanha laini! Tunsin myötähäpeää, kun luin juttusi eli :oops:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ElanorRaven kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Kun kuulin ensimmäisen kerran "Käynkö mä usein täällä"-repliikin, niin täytyy myöntää, että ainakin kiinnitin huomioni hetkeksi :) "Siis... että käytkö SÄ usein täällä?"
Sä olet tainnut tavata mun miehen :oops: :shock:
Onko se sitten noin häpeällinen juttu? :lol:
Ei tietenkään, sillä on vaan "parhaat" iskurepliikit, vieläkin, vaikka seisoisin vieressä (siis nämä molempia sukupuolia edustaville ystävillemme).

"Moi, käyks mä täällä usein?"

"Mitä sä teet 5 minuutin kuluttua?"

"Haluutsä tavata mun äidin?" jne. :D
The great club outshines the individual, always and forever.
tonyjl

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Hebuli kirjoitti: Esittäydyt ja kysyt miten menee. Jos nainen ei tästä lämpene, hän ei ole kiinnostunut sinusta.
Yleensäkin, jos mies joutuu pitämään keskustelua yllä, hän voisi yhtä hyvin toivottaa mukavaa illanjatkoa ja jättää naisen rauhaan. Edellä mainittu tilanne ei vaan johda mihinkään. Kaikki aloitteet whatsoever voi jättää tekemättä. Vahingossa sitä yhteen kolahtaa jos on kolahtaakseen. Ja miksi yrittää väkisin?

Sellainen tilanne että menee tytölle juttelemaan ja tyttö onkin yllättäen vastaanottavainen ja mukava on lähinnä utopistinen. Kaikkeen pätee tupperware -ilmiö. Outoja syrjitään. Ainoa tapaus jossa tyttö voi jutella oudolle on kun hän kokee tämän oudon olevan sen kuuluisan "tasonsa" yläpuolella.
Vastaa Viestiin