Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
tonyjl

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Näkee taas että olen palannut tähän kylmään ja synkkään maahan olosuhteiden pakosta. Vituttaa.
Bigmama

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mistäköhän mä tykkäisin?

Ei saa tulla puskan takaa yht`äkkiä rykimään kurkkuaan auki. Katsekontakti ennen sitä olisi hyvä saada ja ehkä hyväksyvä hymy.

Hei, mun nimi on X, mikä sun nimi on?
Noin niinku ens alkuun.. Kohteliaat tavat ennen kaikkea.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

tonyjl kirjoitti:Näkee taas että olen palannut tähän kylmään ja synkkään maahan olosuhteiden pakosta. Vituttaa.

Tiedän tunteen. Olin tänä syksynä ehkä kuukauden todella masentunut Riosta palattuani. Nyt olen taas iloinen ja pidän elämästäni täällä(kin). Eli valoa näkyvissä suolen päässä.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja slam »

tonyjl kirjoitti:
Sellainen tilanne että menee tytölle juttelemaan ja tyttö onkin yllättäen vastaanottavainen ja mukava on lähinnä utopistinen. Kaikkeen pätee tupperware -ilmiö. Outoja syrjitään. Ainoa tapaus jossa tyttö voi jutella oudolle on kun hän kokee tämän oudon olevan sen kuuluisan "tasonsa" yläpuolella.
pyhiä sanoja!! Miksi nainen ei voisi jutella leppeesti normaalille äijälle tai ujohkon puoleisellekin...

Olen joskus leppeesti käynyt sanomassa; "moi" suomessa, Vastaus heti; Painu, nyt vittuun! Jäi jotenkin ankee maku suuhun. Onhan varmasti Suomalaiset miehetkin kusipäitä, mutta miettisivät edes kaksi kertaa sen "lähestymisen laatua" , että onko kaverilla tarkoitus käydä päälle vai pelkästään puhua?

Olisin ihan iloinen, kun olisin saanut edes jutella hieman ja harjoitella samalla keskustelemista ja naiselle puhumista baarissa. tod. pohja noteereus: Painu nyt vittuun! :P
tonyjl

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

slam kirjoitti:
Olen joskus leppeesti käynyt sanomassa; "moi" suomessa, Vastaus heti; Painu, nyt vittuun! Jäi jotenkin ankee maku suuhun. Onhan varmasti Suomalaiset miehetkin kusipäitä, mutta miettisivät edes kaksi kertaa sen "lähestymisen laatua" , että onko kaverilla tarkoitus käydä päälle vai pelkästään puhua?
Joo. Tuollaisen vastauksen kun saa niin yleensä ajattelee että ei ollut älykäskään tyttö. Tuollainen itsensä imartelu muita polkemalla on aika mautonta, jopa älytöntä. Itse olisin mielissäni jos joku uskaltaa kiinnostustaan ilmaista, vaikka ei aivan mieleinen olisikaan. Tuntisin itseni aivan suunnattomaksi kusipääksi jos onnistuisin sanomaan jotenkin rumasti toisen hyväntahtoiseen avaukseen.

Olin viikko sitten espanjalaisessa ilmailuyliopistossa visiitillä ja sihteerimimmit tarjosivat mulle lounaan. Heidän kollegansa liittyivät seuraan kun meillä oli niin kivaa. Venyi ruokatauko varmaan pari tuntiseksi.. Että maailmalla voi olla mukavia ihmisiä! Tässä maassa ennakkoluulot ovat jo niin kovat että ei juuri viitsi vaivautua mitään aloitteita tekemään. Ehkä olen niin läpinäkyvä tai needy että historia toistaa itseään? Olen jo vakuuttunut että tämä syntinen ilmasto saa ihmisen kireälle ja putkiaivoiselle tuulelle.

Mitäs keikaus teit brasseissa ja kauanko olit?
Aito_Johanna

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

slam kirjoitti: tod. pohja noteereus: Painu nyt vittuun! :P
Öhöm, eikös tämä ole suora kehotus ohittaa puheet ja keskustelut ja mennä suoraan toimintaan? :wink:
Elukka

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aito_Johanna kirjoitti:
slam kirjoitti: tod. pohja noteereus: Painu nyt vittuun! :P
Öhöm, eikös tämä ole suora kehotus ohittaa puheet ja keskustelut ja mennä suoraan toimintaan? :wink:
Mahtaa riippua äänensävystä. :)
"Vittu"han on myös synonyymi "paikalle joka on mahd. kaukana täältä".
Jos se sen sillai kosteesti läähätti, niin ei muuta ku kimppuun vaan. :twisted:
(Epäilen kyllä että ei läähättänyt.)
slam

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja slam »

Aito_Johanna kirjoitti:
slam kirjoitti: tod. pohja noteereus: Painu nyt vittuun! :P
Öhöm, eikös tämä ole suora kehotus ohittaa puheet ja keskustelut ja mennä suoraan toimintaan? :wink:
Jep, :9 Saahan sen tuollain hauskastikkin ymmärtää, mutta tilanteessa nainen oli oikeasti kohtuullisen vihainen. Otin kaljalasin kanssa kaksi askelta taaksepäin ja nostin kädet ylös ja sanoin; "rauhassa, rauhassa nyt" Lisäsi aika paljon intoa tutustua ihmisiin siinä baarissa. Lähdin aikas pian pois.

Baari oli vieläpä Tampereen Groove ja täynnä ulkomaalaisia. Eipä kait todellinen pelimies moisia takaiskuja muistelisi, mutta meikälle jää kaikkea turhaa mieleen, mutta eipä tuo harvinaista ole, vaikka nainen ehkä hieman etsisikin, jotakin seuraa ja istuisi kahden ystävättären kanssa, niin ei hän välttämättä saa suustaan muuta, kun mäkätystä.

Miksi ihmeessa naisilla on myös tapana yrittää tavata myöhemmin, mutta koskaan eivät kuitenkaan lähde. Ei jaksa taistella hiessä naisen suosion eteen, antaa olla, jos ei suostu lähtemään. :P Varmasti osaan porukasta sisältyy sellaisia, jotka eivät halua tavata uudelleen, kunhan vain sattuivat heittämään sen suuntaisen kommentin puoli vahingossa, mutta joku saattaa myöhemmin narista jotain itsekseen. :P

[LAINAUS Mr_Manala]
Joo. Molemmat laittavat haisemaan pillulle.
[/LAINAUS]

Virusta tai Venäjältä kait se on hommattava. Olen kohta vuosia puhunut Kityläisten ja entisten cityläisten venäjän reissusta, mutta turhaan olen kaiketi suuta sanoilla kuivattanut. Suomessa suhteen löytäminen on jotenkin ihmeellisen vaikeeta.

Kuivia kylmiä kohtaamisia kaduilla ja kaupoissa. "Hej, morjes minä elän täällä kiireisenä matalapalkka-alalla töitä tekevänä ihmisenä." "Mene sinä kotiisi tv;een ääreen, minä menen omani ääreen, että aiheutetaan mahdollisemman vähän ruuhkaa kauppoihin ja baareihin, koska käydään niissä vain nopeasti aiheuttamatta mitään suurempia ryhmärämä mölyämisiä."

Joskus tuosa kadulla yksi ihan mukavan näköinen nainen katseli minua hetken. Olisi pitänyt varmaan käydä kysymässä, että "hej, onkos sinulla kiire, miehesi tai vakiopanosi kotiin". Tilanteita ei synny, ellei tee sitten Suomalaisia perinteisiä tyylipuhtaita amis hyökkäyksiä, ehkä sellainen puree joskus, kun sanoo jokaiselle vastaan tulijalle; "että lähdetkö messiin"
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

tonyjl kirjoitti:Ehkä olen niin läpinäkyvä tai needy että historia toistaa itseään? Olen jo vakuuttunut että tämä syntinen ilmasto saa ihmisen kireälle ja putkiaivoiselle tuulelle.

Mitäs keikaus teit brasseissa ja kauanko olit?
Needy, suloista!

Olen ollut Brasseissa yhteensä ehkä puoli vuotta, seitsemänä eri kertana. Pari lyhyttä työjuttua ja muuten pitempiä itse järjestettyjä visiittejä, joiden pääasiallinen tarkoitus on ollut hengata. Ja vielä aion matkustaa ko. maahan, kunhan taas rikastun. Unelmoin puolesta vuodesta, jolloin kiertelisin maata enemmänkin. Nyt olen ollut enimmäkseen Riossa. Vitoria ja Espirito Santon osavaltio on myös tuttu ja lyhyitä visiittejä olen tehnyt yhden Sao Pauloon ja Rion osavaltiossa Petropolikseen, Penedoon, Buziosiin jne.. Eli sangen pienellä alueella olen loppujen lopuksi pyörinyt. Mulla on sellainen Rio-syndrooma, että sinne kun pääsen, en pääse sieltä minnekään muualle. Esim. siitä syystä, että olen jo ostellut kaikennäköistä niin paljon, ettei raha riitä maansisäiseen matkailuun...
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja segma »

Bigmama kirjoitti:Mistäköhän mä tykkäisin?

Ei saa tulla puskan takaa yht`äkkiä rykimään kurkkuaan auki. Katsekontakti ennen sitä olisi hyvä saada ja ehkä hyväksyvä hymy.

Hei, mun nimi on X, mikä sun nimi on?
Noin niinku ens alkuun.. Kohteliaat tavat ennen kaikkea.
Eääää! Miksi näin? Miksi asettaa jotain vaatimuksia sille, miten se toinen lähestyy, jos nyt ei ihan syliin oksenna ensimmäisenä suunavauksenaan? Vai onko aika niin kallista, ettei sitä ole tuhlattavaksi tyypeille, jotka eivät osaa avata suutaan ihan ensimmäistä kertaa juuri sinulle juuri oikealla tavalla? Sen kun kuitenkin joutuu tekemään vain sen yhden kerran.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Kysy, mitä neiti mahdollisesti haluaisi juoda ja tarjoa yhdet (mä en ainakaan kieltäydy koskaan, vaikka tarjoaja olisi kuinka urpo tahansa). Nainen yleensä katsoo velvollisuudekseen sosialisoida kanssasi ainakin puolen tuopin verran, minä aikana sulla on mahdollisuus tehdä vaikutus. Jos nainen lähtee "vessaan" tai "etsimään kavereitaan" ennen kuin tuoppi on tyhjä, olet epäonnistunut.
Kallista, mutta tehokasta.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Aito_Johanna

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

tuike kirjoitti:Kysy, mitä neiti mahdollisesti haluaisi juoda ja tarjoa yhdet (mä en ainakaan kieltäydy koskaan, vaikka tarjoaja olisi kuinka urpo tahansa). Nainen yleensä katsoo velvollisuudekseen sosialisoida kanssasi ainakin puolen tuopin verran, minä aikana sulla on mahdollisuus tehdä vaikutus. Jos nainen lähtee "vessaan" tai "etsimään kavereitaan" ennen kuin tuoppi on tyhjä, olet epäonnistunut.
Kallista, mutta tehokasta.
Mun täytyy valitettavasti masentaa sen verran, että mä en koskaan ota vastaan juomatarjouksia tuntemattomilta urpoilta. Sehän olisi melkeinpä kevyen sarjan huoraamista.

Tuskin olen ainoa.

Niin että ei sekään välttämättä toimi.

Ahdistaako?
1108

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kaadat kaljat syliin ja kysyt "Hruuxs?!?!?!?" ja mieluiten kunnon kännissä.
slam

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja slam »

"Moro, mitäs sie" tai murahdan jotain epämääräistä meluisessa baarissa ja kopsautan olkapäähän varovasti.

därttis värmään vähän hieoo taktiikkaa... :P
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Reilu vuosi sitten Kallessa näin mukavan näkösen tytsin ja sekin mua vähän vilkuili, no en tiedä että mikä mulle tuli, mutta menin luokseen ja tytsi katto et nyt se tulee mulle jubaa ja oli vähän ehkä fleku siinä vaiheessa kun oli luonaan, joten muutinkin aloitusta niin että sanoin "olet muuten aika maistettavan näköinen, mä haluun nussia sua."..sitten oli aika hiljaista eikä tarvinnut muuta maistella kuin ziduu::( en mä tajuu et miten siinä niin kävi!!
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Kannattaa aloittaa asiallisella keskustelulla, eli ettei tee suoria ehdotuksia. On näet vahvan, itsenäisen ja muodikkasti itsevarman naisen tehtävä päättää, johtaako light-siiderin lipittäminen johonkin kenties syvällisempäänkin.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
AarneAnkka

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lucky Luciano kirjoitti:On näet vahvan, itsenäisen ja muodikkasti itsevarman naisen tehtävä päättää, johtaako light-siiderin lipittäminen johonkin kenties syvällisempäänkin.
Itse asiassa jos universaalisti ajatellaan, niin päätöksen tekee aina se jolta kysytään; se, jota kohtaan tehdään aloite. Tekemällä aloitteen asettaa toisen valta-asemaan.
tonyjl

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

AarneAnkka kirjoitti: Itse asiassa jos universaalisti ajatellaan, niin päätöksen tekee aina se jolta kysytään; se, jota kohtaan tehdään aloite. Tekemällä aloitteen asettaa toisen valta-asemaan.
Ja tekijä on valta-asemassa että tekeekö ylipäätään mitään aloitetta. Voi se niinkin päin mennä että toinen haluaisi sitä aloitetta mutta toinen päättää että tekeekö.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:Reilu vuosi sitten Kallessa näin mukavan näkösen tytsin ja sekin mua vähän vilkuili, no en tiedä että mikä mulle tuli, mutta menin luokseen ja tytsi katto et nyt se tulee mulle jubaa ja oli vähän ehkä fleku siinä vaiheessa kun oli luonaan, joten muutinkin aloitusta niin että sanoin "olet muuten aika maistettavan näköinen, mä haluun nussia sua."..sitten oli aika hiljaista eikä tarvinnut muuta maistella kuin ziduu::( en mä tajuu et miten siinä niin kävi!!
Ihme mamma. :wink: Ehkä se oli skorppari niin kuin mä. Mä tuskin lämpenisin.
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

"Anteeksi, oletteko mies?"

Fiksuudesta voidaan aina tinkiä.. kun vain on legendaariset lainit.. se on tärkeintä1.#
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:"Anteeksi, oletteko mies?"

Fiksuudesta voidaan aina tinkiä.. kun vain on legendaariset lainit.. se on tärkeintä1.#
Annatko pillua?
Öh... ei kovin omaperäinen.. :roll:
HellBell

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:
....................
Öh... ei kovin omaperäinen.. :roll:
Tiedätkö mitä mieltä olen näistä? Kyllä tiedät.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
....................
Öh... ei kovin omaperäinen.. :roll:
Tiedätkö mitä mieltä olen näistä? Kyllä tiedät.
Tiiän, sori..
Tästedes annan noiden olla sanomatta ja odottelen koska mun eläimellinen seksuaalinen vetovoima sulattaa sut... :roll:
HellBell

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:..
Tästedes annan noiden olla sanomatta..
Muistakin.. :twisted:
eps

Re: Miten Tehdä Fiksu Keskustelun Aloitus Naiselle?

Viesti Kirjoittaja eps »

"Mun tyttöystävä jätti mut eilen."

e.
Vastaa Viestiin