Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Leilah

Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Leilah »

pitäisikö minun huolestua?

Puolisoni on aika vilkas ja sosiaalinen tapaus ja hänen on oikeasti helppo jutustella ihmisten kanssa. Hän myös hymyilee paljon, ja silloin hänen silmänsä menevät kivasti sikkaralla ja poskiin tulee hymykuopat. Olen oikeastaan ollut aina iloinen siitä, että hän tulee minunkin kavereideni kanssa hyvin toimeen. Nyt hän on kuitenkin alkanut itse oma-aloitteisesti soitella kavereilleni ihan huvikseen. Tai jos puhelimeni soi, niin hän saattaa vastata ja haastella jonkun "Kikin" kanssa puoli tuntia, vaikka "Kikillä" oli oikeasti asiaa minulle. Lisäksi hänellä on omia naispuolisia ystäviä/kavereita, joiden kanssa minä vain korkeintaan tervehdin. Eilenkin illalla mies kävi tunnin keskustelun puhelimessa yhden Jossun kanssa, kävivät läpi esim. tämän Jossun aviokriisiä!!
Olenko mustasukkainen miehestäni? Kyllä!
Olenko kateellinen? Kyllä!
Harmittaako, kun minulla ei ole yhtään miespuolista kaveria, jolle voisin soitella muuten vaan? Kyllä!
Kittys

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Kittys »

"Jätä se sika!"

Se testaa omaa markkina-arvoonsa.
ninnithequeen

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua korpeaa ainoastaan se, että mieheni exä soittaa sille joskus.

Onneksi ukko itse ei ole mustasukkainen kavereistani, jotka suurimmaksi osaksi miespuolisia ovat. Hän tuntee ne itsekkin eikä ota paineita jos lähden heidän kanssaan esim. ulos. Kaverit on kavereita. Mustasukkainen hän kyllä on, mutta ihan muista kuin näistä tutummista.

Normaaliahan tuollainen mustasukkaisuus on. Meneekö miehesi vaatekomeroon supisemaan salaa puhelimessa jollekin naiselle? Silloin olisin huolissani.
Mida

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Mida »

Minun on vähän vaikea neuvoa, mitä sinun tulisi tehdä, mutta jotain vertaistukea ehkä tuo omat taustani.

Exän kaveripiiri koostui suurimmaksi osaksi naisista. Oli tyttöjä, johon oltiin aluksi tutustuttu treffailumielessä, mutta sitten jääty vain kavereiksi, oli entisiä panoja ja jopa ihan virallinen exäkin, joka oli exäni parhaita kavereita. Joskin oli myös ihan nykyisiä ja vanhoja luokkakavereitakin ja joitakuita miespuolisiakin henkilöitä kavereissa)

Kyllä, minuakin hiukan kaihersi tämä naisten lukumäärä hänen elämässään joskaan hän ei minun harvoja kavereitani "varastanut". Myös se oli omiaan lisäämään epäluuloani ja epämukavaa oloani hänen kavereittensa suhteen, että hän oli erittäin haluton esittelemään minua kenellekään kaverilleen tai heitä minulle. Kyllä hän heistä puhui, mutta jos olisi ollut tilaisuus nähdä, hän halusi mennä yksin. Tätä hän selitti sillä, että kun näitä kavereita näkee niin harvoin, niin hän ei haluaisi pilata tapaamisia minunlaiseni ulkopuolisten ihmisten läsnäololla. Niinpäniin..

En kieltänyt häntä tapaamasta kavereitaan, mutta toin kyllä selkeästi (tyynesti) ilmi ajatukseni näistä ystävyyksistä ja siitä, ettei hän halua minua heille esitellä.

Eipä se mihinkään muutoksiin johtanut. Kuten ei paljon muukaan siinä suhteessa. Hän kun koki kaikki muutokset sellaisina, että ne auttamatta etäännyttäisivät häntä tuosta mystisestä "omasta itsestään", joten hän ei tietoisesti halunnut muuttaa mitään itsessään.

Joo, ei olla yhdessä enää enkä ole hetkeäkään kaivannut takaisin. (eikä tämä ollut ainoa syy suhteen kuolemiseen, toim. huom.)

Mutta kerro nyt ihmeessä hänelle nämä tuntemuksesi asiasta. Sinun ei tarvitse edes sisällyttää vaatimuksia siihen. Luulisi, että hän ymmärtäisi lähteä hakemaan jotain kompromissia jos huomaa asian ihan oikeasti häiritsevän sinua.
Exsat

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mulla on läheisemmistä kavereista ehkä puolet miespuolisia, mukaanlukien viimeisin ex-poikaystävä. Tulen jostain syystä paremmin ja helpommin toimeen miesten kuin naisten kanssa, eikä kaverisuhteissa ole ainakaan minun puoleltani (ja tuskin heidänkään) mitään seksuaalista. Mua ei kiinnosta, mitä mun kaverit (miehet tai naiset) ajattelevat musta naisena, vaan se, mitä ajattelevat kaverina tai ystävänä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

En mä ole kai koskaan ollut mustis mun miesten naispuolisista kavereista, niin varma olen ollut siitä, että he raakastavat minua ja haluavat olla sillai juuri minun kanssani. Musta on kivaa tutustua miehen kavereihin ja tutustuttaa omani mieheeni.
Kikkelis kokkelis.
T3000

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Jos miehesi on kunnon dildopyllyhetero, työnnä se luuri sinne hanuriin värinähälyytyksellä. Siinä sopii ystävätärten sitten soitella päin persettä. Paska haisee ja hanuri soi.

Voiko toi siis oikeasti olla ongelma? Miksi???
Leilah

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Leilah »

T3000 kirjoitti: Voiko toi siis oikeasti olla ongelma? Miksi???
Kyllä tuntuu olevan. Olen pahoittanut mieleni siitä, että miehelläni on aikaa keskustella puhelimessa pitkiä aikoja jonkun toisen naisen kanssa, mutta minun juttujani hän ei välitä kuunnella. Ongelma on tietysti juttujeni tasossa ja siinä, että olen epäkiinnostava henkilö. Mutta kai sitä nyt joskus voisi edes esittää kiinnostunutta, kun yritän puhua viimeisimmistä kirjaostoksistani tai lapsen päivähoidosta tms. minulle tärkeästä asiasta.
HellBell

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Leilah kirjoitti:..

Kyllä tuntuu olevan. Olen pahoittanut mieleni siitä, että miehelläni on aikaa keskustella puhelimessa pitkiä aikoja jonkun toisen naisen kanssa, mutta minun juttujani hän ei välitä kuunnella. Ongelma on tietysti juttujeni tasossa ja siinä, että olen epäkiinnostava henkilö. Mutta kai sitä nyt joskus voisi edes esittää kiinnostunutta, kun yritän puhua viimeisimmistä kirjaostoksistani tai lapsen päivähoidosta tms. minulle tärkeästä asiasta.
Sanon suoraan, ilman analyysejä : jätä se.

Jos Sinä et nappaa häntä, niin sitten et. Hyväksy se ja lopeta suhde, saat vielä jonkun joka kiinnostuu nimenomaan Sinusta.
ninnithequeen

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Leilah kirjoitti:
T3000 kirjoitti: Voiko toi siis oikeasti olla ongelma? Miksi???
Kyllä tuntuu olevan. Olen pahoittanut mieleni siitä, että miehelläni on aikaa keskustella puhelimessa pitkiä aikoja jonkun toisen naisen kanssa, mutta minun juttujani hän ei välitä kuunnella. Ongelma on tietysti juttujeni tasossa ja siinä, että olen epäkiinnostava henkilö. Mutta kai sitä nyt joskus voisi edes esittää kiinnostunutta, kun yritän puhua viimeisimmistä kirjaostoksistani tai lapsen päivähoidosta tms. minulle tärkeästä asiasta.
Nyt kuulostaa jo ihan toiselta. Kissa pöydälle sen äijän kanssa ja jos ei lutviudu asiat, ni heitä pihalle. (on muuten helvetin helppo sanoa, mutta...)
T3000

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Leilah kirjoitti:Ongelma on tietysti juttujeni tasossa ja siinä, että olen epäkiinnostava henkilö. Mutta kai sitä nyt joskus voisi edes esittää kiinnostunutta, kun yritän puhua viimeisimmistä kirjaostoksistani tai lapsen päivähoidosta tms. minulle tärkeästä asiasta.
Sama ilmiö esiintyy, kun mies on armeijassa. Nainen kuolee pitkästymiseen kun miehellä ei ole muuta puhuttavaa kuin se sama suppea elinympäristö ja sen suppeat jutut. Ratkaisukin on sama - kun elinympäristösi monipuolistuu, sulla on enemmän kiinnostavaa puhuttavaa. Veikkaan että vietätte liikaa aikaa yhdessä ja sinä liikaa aikaa kotona. Jätä ukko kotiin hoitamaan lasta ja elä ja ole sosiaalinen itse. En ole koskaan niin kiintoisaa ihmistä kohdannut, että jaksaisin hänen kanssaan jutella kaiken aikaa eijuurimistään.

Minusta on varsin omituista, että odottaisit toisen teeskentevän kiinnostunutta - eikö ole sinun etusi tietää, ettei kaikki ole välttämättä ruusuista?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Eksän paras kaveri oli nainen, lisäksi vielä asuikin kahden naisen kanssa kommuunissa. Olin silloin tosi mustasukkainen, joten olen oppinut suhtautumaan näihin poikaystäväni naiskavereihin, onneksi. Täytyy kyllä myöntää, että vieläkin on pientä mustasukkaisuuttaa ajoittain ilmassa. Perhanan nartut!
AarneAnkka

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

HellBell kirjoitti:saat vielä jonkun joka kiinnostuu nimenomaan Sinusta.
Eikö Nimenomaan Sinusta kiinnostunut mies ole sitten Epätoivoinen Takertuja?
HellBell

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja HellBell »

AarneAnkka kirjoitti:
HellBell kirjoitti:saat vielä jonkun joka kiinnostuu nimenomaan Sinusta.
Eikö Nimenomaan Sinusta kiinnostunut mies ole sitten Epätoivoinen Takertuja?
No vaikka onkin kiinnostunut nimenomaan toisesta, voi silti olla kiinnostunut omasta elämästään jne, takertumisilmiössä mennään helposti siihen, että tyhjennetään koko se oma elämä siihen toiseen ja ollaan "ylikiinnostuneita" toisesta.
Dumari

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HellBell kirjoitti: No vaikka onkin kiinnostunut nimenomaan toisesta, voi silti olla kiinnostunut omasta elämästään jne, takertumisilmiössä mennään helposti siihen, että tyhjennetään koko se oma elämä siihen toiseen ja ollaan "ylikiinnostuneita" toisesta.
Tuo on kyllä valitettavan yleinen ilmiö, aineskin teini-iässä niinQ!111!
Eikä tuollainen ole tervettä seurustelua, jossain välissä se kiinnostus loppuu, kun ollaan liian tiiviisti.
Tämä siis mutua, kaipa se joillekin voi toimia että muuttaa Saharaan ja on vain nussunsa kanssa, mulle ei toimis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on suurin osa kavereista (siis paremmista kavereista) miespuolisia. Miesten kanssa on usein hauskempi lähteä ulos. Samaa pätee naisissa; mitä "rennompi ja äijempi", sitä varmemmin mulla on niiden kanssa hauskaa. Ronski huumorintajua ja se, ettei aina tarvitse kuunnella tyttöjen juttuja, jotka ei yleensä kiinnosta mua pätkääkään. Ja olut, miehet osaa juoda olutta, miehet osaa myös tarjota. Miehet keksivät muutenkin vapaa-ajalle parempaa tekemistä (esim. urheilulliset ja ulkona tapahtuvat aktiviteetit). Miesten ajatusmaailmakin on mun mielestä paljon selkeämpi, ei tarvitse ihmetellä että mitä se ajattelee, kun sanoo kuitenkin sen suoraan jos on asiaa. Miehet on helppoja ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olenkohan mä lepso? :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Olenkohan mä lepso? :shock:
Ei lepsot tykkää miehistä, höppänä :D (siis silleen romantiQ, juunou :jouden: )
killkill

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja killkill »

Leilah kirjoitti:pitäisikö minun huolestua?
Ei parisuhde tarkoita sitä, että kaikki muut vastakkaista sukupuolta olevat ihmissuhteet pitäisi ampua alas.
HellBell

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dumari kirjoitti: ..
Eikä tuollainen ole tervettä seurustelua, jossain välissä se kiinnostus loppuu, kun ollaan liian tiiviisti.
Tämä siis mutua, kaipa se joillekin voi toimia että muuttaa Saharaan ja on vain nussunsa kanssa, mulle ei toimis.
Niinpä tai sitten, mikäli se on toispuoleista, niin se johon takerrutaan herpaantuu ja lähtee 'käymään' siellä Saharassa.
Jos molemmilla elämänsä ja molemminpuolinen kiinnostus toisiinsa, homma kaiketi toimii parhaiten.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Olenkohan mä lepso? :shock:
Ei lepsot tykkää miehistä, höppänä :D (siis silleen romantiQ, juunou :jouden: )
Ok hyvä. Sitten mä vaan oon niin pirun hyvä friidu, että kaikki äijät diggaa mun seurasta :P

Bilis oli yksi asia minkä unohdin mainita. Harvoin sitä nainen pyytää bilistä pelaamaan.. Chaplinissä kävin viimeksi perjantaina poikien kanssa, ja AH kun oli hauskaa! Ja saan vielä lasituopinkin, näin pitkän paussin jälkeen.. they love me , they really really love me. Nojoo, toinen puristi tissistä, ihan vertaillakseen omiinsa.. juujuu ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
WanhaPervo

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
Leilah kirjoitti:pitäisikö minun huolestua?
Ei parisuhde tarkoita sitä, että kaikki muut vastakkaista sukupuolta olevat ihmissuhteet pitäisi ampua alas.
Mitä ?! Onko mua kusetettu!!111??
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Melnais »

T3000 kirjoitti: Ratkaisukin on sama - kun elinympäristösi monipuolistuu, sulla on enemmän kiinnostavaa puhuttavaa. Veikkaan että vietätte liikaa aikaa yhdessä ja sinä liikaa aikaa kotona. Jätä ukko kotiin hoitamaan lasta ja elä ja ole sosiaalinen itse.
Kummasti naisella olisi kiinnostusta miehen suppeaa elinpiiriä kohtaan. Ei tietenkään viihtymistään voi toisen harteille asettaa, mutta kyllä parisuhteessa toisen kuulumisten kuuluu kiinnostaa ihan ilman uusilla harrastuksilla hankittua lisäarvoa. Tietysti sitä voi (ja varmasti oman itsen vuoksi kannattaakin) laajentaa kuvioitaan kodin ulkopuolelle, se vain ei poista sitä tosiseikkaa että arki saman ihmisen kanssa tuntuu olevan se vaikein asia, eivät toisen aktiviteetit.

Myöskin mieheltä kohtuullisen munattomasti hoidettu tilanne. "Loittonen sinusta koska sun jutut on tylsiä, sun tyttökaverit on paljon mielenkiintoisempia."
Elämä kantaa, jos sen antaa
T3000

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja T3000 »

WanhaPervo kirjoitti:Mitä ?! Onko mua kusetettu!!111??
On. Se on oikeesti ihan normaalia ristiinnussia Kityhamosia horoskooppi tanassa, kunhan vaan tuntee itsensä tarpeeks hyvin. Jos haluut olla uskollinen, niin sitte vaan suuseksiä!
Lilo

Re: Miehelläni on naispuolisia kavereita,

Viesti Kirjoittaja Lilo »

T3000 kirjoitti:
On. Se on oikeesti ihan normaalia ristiinnussia Kityhomosia periskooppi tanassa
:shock:
Vastaa Viestiin