Minut on leimattu hulluksi.

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
ElanorRaven

Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mitä tehdä, kun perhe ja kaverit haluavat ilman syytä (minusta ainakaan) raahata minut kallonkutistajalle? Omasta mielestäni olen täysin terve.
ElanorRaven

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sain tänään viestin, että joko olen varannut ajan. Vastasin CMX:ää quotaten: "olen saatanantaja, enkelintäjä, aineenvaihtaja, sielustaja / alkuteos ja sanojen kirja, standardimallinukke / olen kaariminuutti, isoympyrä, tapahtumahorisontti / puoliintumisaikalainen, hiukkasten autere, tyven ja sees". Syy oli se, että satuin tuota biisiä kuuntelemaan. Mutta arvaahan kuinka kaikki siitä vauhkoontui, nyt se on ihan pipi.
T3000

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Kirjoittelet Kityyn. Se on jo vakava merkki jostain pahalaatuisesta.
ElanorRaven

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

T3000 kirjoitti:Kirjoittelet Kityyn. Se on jo vakava merkki jostain pahalaatuisesta.
Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.

Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
Na

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Na »

ElanorRaven kirjoitti: Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
Mun tukka on nykyään jo lapaluille. Mut sori, oon varattu. :P
Lilo

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ElanorRaven kirjoitti:
Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
No kaljuja löytyis muutama. Tosin ne(kin) näemmä on aloittaneet joukkopaon.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Kirjoittelet Kityyn. Se on jo vakava merkki jostain pahalaatuisesta.
Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.
No miten on muuten elämän laita? Onko sosiaaliset suhteet kunnossa? Opiskelut, työt? Pystytkö rakastamaan ja tekemään töitä? Tuu miittiin, niin me arvioidaan sun henkinen tila.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

McJanne kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Kirjoittelet Kityyn. Se on jo vakava merkki jostain pahalaatuisesta.
Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.

Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
Miten pitkä on pitkä :> Kelpaako tukkamörkö?
Eli suloisen seksikäs pörröpää.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Kirjoittelet Kityyn. Se on jo vakava merkki jostain pahalaatuisesta.
Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.
No miten on muuten elämän laita? Onko sosiaaliset suhteet kunnossa? Opiskelut, työt? Pystytkö rakastamaan ja tekemään töitä? Tuu miittiin, niin me arvioidaan sun henkinen tila.
Taitaisi tästä eteenpäin kuuluo tuonne shrinkille :P

Opiskelut on siinä jamassa että en ilmeisesti saa keväällä jatkaa. Kenkää tulee kursseilta kun en käy. Rakastaa pystyisin, jos olisi joku jota rakastaa. Siksi olen viime aikoina sortunut hakemaan seuraa baarista ja seuraavana päivänä sitten tuntenut itseni ihan uunoksi. Nyt olen sulkeutunut kotiin enkä vastaa puhelimeen, kun tunnen oloni nurkkaan ajetuksi häkkieläimeksi. "et sä pysty teeskentelemään, me nähdään kaikki että et ole kunnossa". Äiti soitti tänään ja herätti kaksi kertaa, nyt en enää vastaa sillekään. Taidan olla ihan keila.
ElanorRaven

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

McJanne kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Kirjoittelet Kityyn. Se on jo vakava merkki jostain pahalaatuisesta.
Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.

Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
Miten pitkä on pitkä :> Kelpaako tukkamörkö?
Robert Smith on ainoa oikea tukkamörkö.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti: Taitaisi tästä eteenpäin kuuluo tuonne shrinkille :P

Opiskelut on siinä jamassa että en ilmeisesti saa keväällä jatkaa. Kenkää tulee kursseilta kun en käy. Rakastaa pystyisin, jos olisi joku jota rakastaa. Siksi olen viime aikoina sortunut hakemaan seuraa baarista ja seuraavana päivänä sitten tuntenut itseni ihan uunoksi. Nyt olen sulkeutunut kotiin enkä vastaa puhelimeen, kun tunnen oloni nurkkaan ajetuksi häkkieläimeksi. "et sä pysty teeskentelemään, me nähdään kaikki että et ole kunnossa". Äiti soitti tänään ja herätti kaksi kertaa, nyt en enää vastaa sillekään. Taidan olla ihan keila.
Äitisi taitaa olla oikeassa. Nyt otat vastaan hänen tarjoamansa avun helpottaa kasvukipuja. Onpa mukavaa, että sun äiti tarttuu härkää sarvista.

Itse kull(ill)akin on ollut kaikennäköisiä henkisiä vaivoja ja tiloja, ei niistä nyt niin hirveätä painetta kannata ottaa. Menet juttelemaan ammattiauttajan pakeille ja mietitte miten etenet. Koulussasi on myös opinto-ohjaaja tai vastaava, joka voi auttaa sinua eteenpäin. Ja kun sinulla kerran on niin mukava äiti, niin voisit jutella hänellekin.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

---
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 05.04.2006 20:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sä vaikutat kyllä jotenkin hellyttävän huomion- ja rakkaudenkipeältä nuorelta. Älä huoli, joskus 27 vuoden kieppeillä viimeistään rupeaa näkymään valoa suolen päässä.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Keikaus kirjoitti:Sä vaikutat kyllä jotenkin hellyttävän huomion- ja rakkaudenkipeältä nuorelta. Älä huoli, joskus 27 vuoden kieppeillä viimeistään rupeaa näkymään valoa suolen päässä.
Rakkaudenkipeä kyllä. Mutta tämä huomio saa minut hieman hermostuneeksi, kun todellakin omasta mielestäni olen ihan reilassa. Tätä on nyt vaikea selittää kauhean tiiviisti, kun on pitkä tapahtumaketju takana. Fakta on kumminkin se, että olen viime aikoina ollut vähän ehkä epämääräinen käytökseltäni, mutta nyt oon nätisti jo elämän syrjässä kiinnes :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ElanorRaven kirjoitti:
Se äiti on helkutinmoinen ylivauhkoilija. Pitäisi nyt huolen siitä jälkikasvusta, joka asuu vielä saman katon alla hänen kanssaan. Ja tästä sotkusta saan kiittää exäni bändikaveria, joka päätti soittaa vanhemmilleni kun hänestä en ollut ihan "reerassa".
Mother knows best. Ainakin monessa asiassa, siihen tulokseen olen tullut näin kypsässä 33 vuoden iässä.

Musta vaikuttaa, että sä käyt ehkä vähän ylikierroksilla tavalla tai toisella. Ihan hyvä, että eksäsi bändikaveri soitti vanhemmillesi. Eihän tuo kertomasi koulusta ja muusta nyt oikein kuulosta siltä, että sulla menisi kauhean hyvin.
Kikkelis kokkelis.
ElanorRaven

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

McJanne kirjoitti:Kuva
Ihana kuva :) Tuli kerrassaan hyvälle mielelle :)
Exsat

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ei taitaisi paljoa olla terapiasta hyötyä, jos ei sen tarpeeseen itse usko. Toisaalta, eipä siinä mitään menettäisikään, vaikka kävisikin paikallisessa mielenterveystoimistossa juttelemassa, jos ei muusta niin ainakin siitä, että minkä vuoksi muut kuvittelevat, että olisit hoidon tarpeessa.

En mä omasta terapiajaksostani huolimatta ole pitänyt itseäni lainkaan hulluna, ja terapiassa käynnin jälkeen entistäkin vähemmän. Ei ihminen ole sairas jos ei kestä tai jaksa kaikkea.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lilo kirjoitti:Tosin ne(kin) näemmä on aloittaneet joukkopanon.
Wheee!!!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Zeb

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ElanorRaven kirjoitti:Vastasin CMX:ää quotaten: "olen saatanantaja, enkelintäjä, aineenvaihtaja, sielustaja / alkuteos ja sanojen kirja, standardimallinukke / olen kaariminuutti, isoympyrä, tapahtumahorisontti / puoliintumisaikalainen, hiukkasten autere, tyven ja sees". Syy oli se, että satuin tuota biisiä kuuntelemaan. Mutta arvaahan kuinka kaikki siitä vauhkoontui, nyt se on ihan pipi.
Jos minä vastaisin äidilleni näin, niin oveni takana olisi välittömästi palokunta, pari sairasautoa ja manaaja. Luulenpa, että sinäkin arvasit, että äitisi moisesta vauhkoontuu, jotenka ilmeisesti hait tarkoituksella reaktiota, huomiota tai apua ?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lilo kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Niin onko täällä niitä pitkätukkia?
No kaljuja löytyis muutama. Tosin ne(kin) näemmä on aloittaneet joukkopaon.
Luin joukkopaNon.. mikäs siinä, kunhan kuvaavat.
The great club outshines the individual, always and forever.
WanhaPervo

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Keikaus kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Kirjoittelet Kityyn. Se on jo vakava merkki jostain pahalaatuisesta.
Niinhän ne sanoo. Mutta en minä ole hullu, ehkä hieman omalaatuinen.
No miten on muuten elämän laita? Onko sosiaaliset suhteet kunnossa? Opiskelut, työt? Pystytkö rakastamaan ja tekemään töitä? Tuu miittiin, niin me arvioidaan sun henkinen tila.
Ihminen kirjoittaa Kityyn. Eiköhän se jo riitä kertomaan, että kysymäsi asiat eivät ole kunnossa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niin, no. Eihän ihmisen tartte vielä hullu olla jos se johonki mielenterveyspoliklinikalle yhteyden ottaa ja mukavia käy juttelemassa. Tai vähemmän mukavia.

Mun mielestä terapia tekis hyvää ihan kaikille!

Vaikka, kyllä sitä itekki välillä miettii, että minkäköhän ihmeen takia tässä oikein terapiassa ramppaa pari kertaa viikossa, tunnin kerrallaan ja reilu puol vuotta tätä samaa (jo!) harrastettu... Että paskaaks tässä jauhamaan. Mutta toisaalta, vaikka mulla ei nyt varsinaisesti mitään mielenterveydellistä, akuuttia hätää olekaan, koen silti hyötyväni terapiastani. Kun kerran silloin aikoinani, kun tarvetta olisi enemmänkin ollut, en päässyt, niin otetaan nyt sitten oikein kunnolla takaisin.

Eikä siinä tosiaan mitään menetä, jos jollekki vähän käviski juttelemassa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
SnapaHead

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

ElanorRaven kirjoitti:Mitä tehdä, kun perhe ja kaverit haluavat ilman syytä (minusta ainakaan) raahata minut kallonkutistajalle? Omasta mielestäni olen täysin terve.
Kyllä sä ihan seinähullulta vaikutat. Zuzu Petals rokkaa sut 6-0.
"Miten täällä tutustuu ihmisiin?" Ei niin mitään vitun hajua. Ksenomorfiin tutustuminen lienee helpointa. Muuten voit kokeilla aloittamalla ketjun, jossa kuvailet kuinka pyyhit perseesi kun käyt paskalla. Saanet vastauksia 150+ kappaletta. Aloita gallup pitääkö sun jättää se sika vai ei, kysy omassa ketjussaan kantsiiko sun soittaa sille kundille tänään, huomenna vai 3,6778994998h kuluttua, kysy voiko rakastua neljän päivän ja 2,567899 minuutin aikana, kannata kuolemantuomiota, väitä ettet ole uskovainen ja vastaa toisaalla galluppiin uskovasi kuoleman jälkeiseen elämään ja johonkin korkeampaan voimaan, riehu päälle ettei kenelläkään ole oikeutta ottaa toisen elämää paitsi x (x=120 poikkeustapausta), aloita ketju jossa päivittelet kanssakirjoittajien surkeaa tasoa, keksi jokin asia joka tekee kipeää siksi että joku kirjoittaja neljä vuotta sitten sanoi toisin, uhkaa hakata joku, kerro näkeväsi unia jostain vitun nettinikeistä ja päälle että olet vegaani jonka lempiruokaa on härkä.

Noilla pääset alkuun ja olet kuin 99,99% palstan mukaterveistä pähkinäsalkuista. Voit myös postata henkilötietosi asiakeskusteluihin ja kysellä ovatko ne oiken.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SnapaHead kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Mitä tehdä, kun perhe ja kaverit haluavat ilman syytä (minusta ainakaan) raahata minut kallonkutistajalle? Omasta mielestäni olen täysin terve.
Kyllä sä ihan seinähullulta vaikutat. Zuzu Petals rokkaa sut 6-0.
"Miten täällä tutustuu ihmisiin?" Ei niin mitään vitun hajua. Ksenomorfiin tutustuminen lienee helpointa. Muuten voit kokeilla aloittamalla ketjun, jossa kuvailet kuinka pyyhit perseesi kun käyt paskalla. Saanet vastauksia 150+ kappaletta. Aloita gallup pitääkö sun jättää se sika vai ei, kysy omassa ketjussaan kantsiiko sun soittaa sille kundille tänään, huomenna vai 3,6778994998h kuluttua, kysy voiko rakastua neljän päivän ja 2,567899 minuutin aikana, kannata kuolemantuomiota, väitä ettet ole uskovainen ja vastaa toisaalla galluppiin uskovasi kuoleman jälkeiseen elämään ja johonkin korkeampaan voimaan, riehu päälle ettei kenelläkään ole oikeutta ottaa toisen elämää paitsi x (x=120 poikkeustapausta), aloita ketju jossa päivittelet kanssakirjoittajien surkeaa tasoa, keksi jokin asia joka tekee kipeää siksi että joku kirjoittaja neljä vuotta sitten sanoi toisin, uhkaa hakata joku, kerro näkeväsi unia jostain vitun nettinikeistä ja päälle että olet vegaani jonka lempiruokaa on härkä.

Noilla pääset alkuun ja olet kuin 99,99% palstan mukaterveistä pähkinäsalkuista. Voit myös postata henkilötietosi asiakeskusteluihin ja kysellä ovatko ne oiken.
Elanor, älä ainakaan tuota yllä olevaa ota henkilökohtaisesti. Snapa on kirjoittanut kaikille meille kityläisille jossain vaiheessa jotain vastaavaa. Jos ei ole, on vakavia epäilyksiä, onko vakkari ollenkaan. Itse asiassa, Snapa taisi juuri tunnustaa orastavan rakkautensa sinua kohtaan.
Kikkelis kokkelis.
SnapaHead

Re: Minut on leimattu hulluksi.

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Keikaus kirjoitti: Elanor, älä ainakaan tuota yllä olevaa ota henkilökohtaisesti. Snapa on kirjoittanut kaikille meille kityläisille jossain vaiheessa jotain vastaavaa. Jos ei ole, on vakavia epäilyksiä, onko vakkari ollenkaan. Itse asiassa, Snapa taisi juuri tunnustaa orastavan rakkautensa sinua kohtaan.
Otan muuten sen susikoirajutun takaisin kun se onkin Evvk, joka niitä puskee.
Mites sulla ja Joudenilla menee? Kävitkö ihan suihkussa asti ennen treffejä?
Vastaa Viestiin