Jos naisilla on tunteet

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja mölli »

Niin miksi sitten miehiltä odotetaan psykopaattista käytöstä iskemisessä? Eikö juuri samankaltaiset tunne vetoa toisiin? Tämä on ajateltava kysymys teille jotka luulevat että nuo huorat pystyvät joihinkin tunteisiin, itse olen aina vähän epäilyt naisten kykeneväisyyttä aitoihin tunteisiin.
slam

Re: Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja slam »

"Sehän sinkoili pitkin seiniä" Totesi nörtti partaansa, kun ihmetteli ihastuneen naisen käytöstä. "Kaiketi sillä oli varmaan menkat" totesi toinen ja haroi hiuksiaan koneen muistikammalla.

"Jos hiusten nypläämiseen ja silmiin tarkkailujen tähden olisi jaksanut lähteä naista tarkistamaan, niin olisi varmaan tullut maratooni täyteen, joka ilta." Ensimmäinen nörtti naurahtaa.

"Ei kait se turha juoksu pahhoo tee, kuntoilu kunniaan" totiaa toinen juopuneena.

Nörtti nousee pöydästänsä naarasta iskemään ja siirtyy naisen luokse.

"mitäs hemmettiä, sinä täällä nypellät, ja minua vahtailet" "otetahan oluset, ennen kuin minua pois lahtailet" Totesi hän toiveet housuissaan, joka oli maailman ykköskalu XD

Runollisuus kutitteli kämmenissä ja takamus oli kaunis. Näpit on pidettävä irti otuksesta ja paita on riisuttava vain ajatuksissa paljaaksi. Kelasi hän Manalan oppeja.

:::::::::::::::

Eli jos nainen ilmoittaa olevansa kiinnostunut, on möllin noustava juttusille. Opettele keskustelemaan! :D :wink:

Kaikissa baareissa ja muissa viinatouhuissa miesten osuus on sellainen 70% ;senttia. Riistan osuus 30%... Jos nainen todella toteuttaa itseään, niin saattaa hän jäädä kotisohvalle uneksiin XD
Aito_Johanna

Re: Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

mölli kirjoitti:psykopaattista käytöstä
Älä mölli-parka käytä liian hienoja sanoja. Et vain osaa :D
slam

Re: Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja slam »

Aito_Johanna kirjoitti:
mölli kirjoitti:psykopaattista käytöstä
Älä mölli-parka käytä liian hienoja sanoja. Et vain osaa :D
Miehen käytös on kiimaisen paviaanin käytöstä aivan luontaisesti, että älä molli häpeä itseäsi. Baarimiehet he nousevat tuoleistaan ja hakkaavat rinnuksiaan isoilla kämmenillään ja kirkuvat korkeita ylä-ääniä eli antavat naaraille vihjeitä olla kiinnostuneita juuri heistä. Valitettavaa, mutta luontaista käytöstä.

Ainoa suurin kirous asiassa on älyykkyyden määrä, jolloin tietää liian monta mahdollisuutta tehdä toisin. Eikä enää osakkaan tehdä mitään XD
MarthaFocker

Re: Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

On se vaan ihQraksu toi möllipölli. Pussnuss :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
Storytuuli

Re: Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

slam kirjoitti:
Ainoa suurin kirous asiassa on älyykkyyden määrä, jolloin tietää liian monta mahdollisuutta tehdä toisin. Eikä enää osakkaan tehdä mitään XD
Päivän paras lohkaisu so far :cheer: pussnuzzia slamille, slamiin voi aina luottaa :P
Elukka

Re: Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:Ainoa suurin kirous asiassa on älyykkyyden määrä, jolloin tietää liian monta mahdollisuutta tehdä toisin. Eikä enää osakkaan tehdä mitään XD
Juu, aiheuttaa ylenmääräistä jossittelua siihen asti kunnes mahdollisuudet tsäänssiin ei enää olekaan 50/60 vaan tasan nolla.
"Yrittäiskö tota? Nii mut entäs jos se antaa pakit? Mitä mä sille edes sanoisin?" etc.
Tuli jotenki semmonen bon voyage -olo että tonhan mä olen tainnu kokea joskus itekin. :think:
slam

Re: Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja slam »

Elukka kirjoitti:
slam kirjoitti:Ainoa suurin kirous asiassa on älyykkyyden määrä, jolloin tietää liian monta mahdollisuutta tehdä toisin. Eikä enää osakkaan tehdä mitään XD
Juu, aiheuttaa ylenmääräistä jossittelua siihen asti kunnes mahdollisuudet tsäänssiin ei enää olekaan 50/60 vaan tasan nolla.
"Yrittäiskö tota? Nii mut entäs jos se antaa pakit? Mitä mä sille edes sanoisin?" etc.
Tuli jotenki semmonen bon voyage -olo että tonhan mä olen tainnu kokea joskus itekin. :think:
Kovin tuttua, kovin tuttua.

Aivan kun ympärillä pyörisi pajatso tai joku muu peli. Tuossa se nainen taas olisi lähempänä, jospa menisi ja sanoisi; "päivää"... kunnes taas toisen miehen ilmestyminen aiheuttaa sen, että alan lähinnä katselemaan seuraavaa vaihtoehtoa XD...

Ehkä mulla on pelimiehen ajatukset... tarvis vaan enemmän toteuttaa ja vielä, kun osaisi sanoa tilanteeseen sopivaa pään avausta... :XD

ps. Aika perseestä oikeasti. Olisi edes rentoa yhdessä oloa... Jotenkin väkinäinen tapahtuma tuo baarikulttuurin esitys. Porukka pokaa ja naiset torjuu... Olisi edes jotenkin rennompaa yhdessä oloa ja sellaista kaverillista ja siitä jotkut sitten lähtisi toistensa matkaan, jos alkaa liikaa maittamaan seksuaalinen kanssa käynti, mutta baareissa on sellainen ihme läähätysmeno käynnissä :P
hermine

Re: Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja hermine »

Öh, kaippa möllin kirjoitusten kerta toisensa jälkeen herättämä ihmetyskin on tunne?

Jotenkin outoa, kun tunteista puhutaan usein kuin vain viha ja rakkaus olisivat tunteita. Kun ovathan epävarmuus ja tyhjyyskin. Tai sellainen laimea väsyneisyys kaikkeen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jos naisilla on tunteet

Viesti Kirjoittaja Elppis »

En mä oo huora, ellei niin erikseen päätetä. Piru vie Mölli, ite oot runkkari.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin