Vaimon metsästyskausi julistetaan alkaneeksi 18.12 2005

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Vaimon metsästyskausi julistetaan alkaneeksi 18.12 2005

Viesti Kirjoittaja slam »

Asiaa on jauhettu paljon erilaisissa keskustelumyllytyksissä, mutta vakavoitukaamme asian äärelle ja kaivakaamme vielä viimeiset älylliset nystyrät esille aivoistamme, ja pohtikaamme, kuinka saada vaimoke nykyään vallitsevasta seuran hakujärjestelmästä eli baarikulttuuriyhteisöstä tai netin kanavoittamasta kanavasta senssiseuraa ja nurmelle kierimään?

Jos nousen kärpäseksi kattoon tarkkailemaan baarikulttuurellista menoa ulkopuolisin silmin. Olen ainakin itse suurimman osan ajasta hiljainen nörtti seinän vierustalla tai penkillä istumassa. Mietin istuessani, että mahtaako tuo nainen olla kiinnostunut, kun hän hiuksiaan haroo ja katselee, mutta eipä itse oikein pääse tuolilta nousemaan, vaikka mieli tekisikin mennä. Jos eläisin hieman enemmän kädestä suuhun, saattaisi elämä olla hyvinkin paljon helpompaa.

Liiallisessa päihtymyksen tilassa, uskallan paremmin toteuttaa itseäni iskevänä sharmikkaana miehenä, mutta asiat kaatuu silloin käsiin, koska tapahtuman kokonaisuuden hahmoittaminen laskee lähes minimiinsä. Minulla on kuitenkin suurimman osan ajasta baarissa (ellen sammu), erittäin realistinen näkemys baarikulttuurin toiminnasta ja toiminnan seuraamuksista kodeissa humalatouhujen edetessä, "sille asteelle" eli naisen ollessa antautuvainen.

Baarista täytyy laskea ihmiset omiin katekorioihinsa.

Ryhmä 1, Sisältää tapaukset, joihin ei ole syytä koskea pitkällä tikullakaan, vaikka tekisi mieli tehdä tuttavuutta tai paremminkin ehkä kaukaa katsottuna varatun nartun olemus nousee Jumalaiseksi ilmestykseksi, jota tuleekin vain "lähes hyvillä mielin" tarkkailtua vain kauempaa.

Ryhmä 2, Potenttiaaliset kavereidensa kanssa liikkuvat naiset. Heidän tekemisiään tulee tarkkailtua kauempaa ja joskus myös lähempää. He ovat ryhmä, jota miehet pommittavat illan aikana rehvakkaasti esiintyen ja kysellen heidän toimiaan. Miehet ovat sekalaista sika sakkia, joiden toivoisi pysyvän loitolla paremmista tapauksista.

Ryhmä 2,1 Tähän ensimmäiseen alaryhmään kuuluu baarin kaunein yläpää ja alapää yhdistelmä, joka on "ihmissuhteista vapaan oloisesti" liikkeellä ihmisten seassa. Kauneisiin tyttöihin voidaan liittää ensin aika pieni homogeeninen ryhmä, kunnes illan pimetessä alkaa tämän ryhmän jäsenistö hieman lisääntymään.

Alkuryhmä (kännin lisääntyessä ryhmä sulautuu joukkoon); Epäkelvolliset naiset, joita ei tekisi mieli katsella vaimoina kovin pitkään ainakaan. Tämä on ryhmä, josta julkisesti vaietaan hyvän tahdon nimissä. Katekoria, epäkiinnostavat naiset.

Miesryhmät:

Vihattu ryhmä nro 1; Paremman näköiset ja kokoiset äijät, jotka käyttäytyvät myös fiksusti ja hoitavat naisen kuumaksi touhuillaan. Saisivat painua muualle :lol: Vitutti aivan prkleesti, kun naista taas hoidettiin puolen metrin päässä kuumaks! vittu

Vertaistukiryhmä nro 2; Nörtit, ja muut yhtä hiljaa nyhjäävät kaverukset. Heitä ovat cooli kaveri, joka nojaa pylvääseen ja toivoo saavuttavansa jotakin porukasta olemalla tympeän cool. Lisäksi muutamat satunnaiset nurkissa istujat.

ps. Näin sen näkee, jos yksin on liikkeellä. Jos on kavereita tai naisen kanssa, niin ei tarvitse moisia miettiä... :lol:
Elukka

Re: Vaimon metsästyskausi julistetaan alkaneeksi 18.12 2005

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:Asiaa on jauhettu paljon erilaisissa keskustelumyllytyksissä, mutta vakavoitukaamme asian äärelle ja kaivakaamme vielä viimeiset älylliset nystyrät esille aivoistamme, ja pohtikaamme, kuinka saada vaimoke nykyään vallitsevasta seuran hakujärjestelmästä eli baarikulttuuriyhteisöstä tai netin kanavoittamasta kanavasta senssiseuraa ja nurmelle kierimään?
Subjektiivisen kokemuksen mukaan paras taktiikka on seuloa netin senssi-ilmoista mielenkiintoisen oloiset tapaukset ja laittaa joku sopivan persoonallinen vastaus. (klisee?)
Toimi mulla, muista en tiedä... :roll:
Saattaahan se olla, että allekirjoittaneella vaan kävi sikamainen tuuri ja se "mielenkiintoisen oloinen" sattuikin olemaan myös "se oikea".
slam kirjoitti: Jos nousen kärpäseksi kattoon tarkkailemaan baarikulttuurellista menoa ulkopuolisin silmin. Olen ainakin itse suurimman osan ajasta hiljainen nörtti seinän vierustalla tai penkillä istumassa. Mietin istuessani, että mahtaako tuo nainen olla kiinnostunut, kun hän hiuksiaan haroo ja katselee, mutta eipä itse oikein pääse tuolilta nousemaan, vaikka mieli tekisikin mennä. Jos eläisin hieman enemmän kädestä suuhun, saattaisi elämä olla hyvinkin paljon helpompaa.

Liiallisessa päihtymyksen tilassa, uskallan paremmin toteuttaa itseäni iskevänä sharmikkaana miehenä, mutta asiat kaatuu silloin käsiin, koska tapahtuman kokonaisuuden hahmoittaminen laskee lähes minimiinsä.
Toi kuulostaa suorastaan kiusallisen tutulta. :komp:
Juurikin tuon takia luovuin baarien suhteen (lähes) kokonaan toivosta ja keskityin deittinettiin.
slam kirjoitti: Vihattu ryhmä nro 1; Paremman näköiset ja kokoiset äijät, jotka käyttäytyvät myös fiksusti ja hoitavat naisen kuumaksi touhuillaan. Saisivat painua muualle :lol: Vitutti aivan prkleesti, kun naista taas hoidettiin puolen metrin päässä kuumaks! vittu


Ihan samaa kirosin mielessäni lukemattomia kertoja sinkkuaikoinani.
:evil: :komp:
Bigmama

Re: Vaimon metsästyskausi julistetaan alkaneeksi 18.12 2005

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Henk.koht. kärpästelyn kategoriointini on seuraava..

MIEHET

1. Trendikkäät nuoret tai aikuiset (melkein) miehet, jotka ovat vain itseään ja omaa varmuuttaan täysi. Lipeviä sanaseppoja jotka eivät soita koskaan. Tavoite: saada paljon täysosumia. Puhuvat retostellen maailmanmatkailustaan ja trendikkäistä harrastuksistaan. Muka erilaisia iskulauseita "En voinut olla huomaamatta hymyäsi" "Sä olet hyvässä kunnossa, missä salilla käyt"

2.Umpijurrissa olevat ristisilmäiset normaalit miehet jotka eivät edes näe keskustelukumppaniaan kunnolla, saati muka kykenisivät aktiin. Joutuvat taksilla aina omaan kotiin. Yrittävät jutella kaikkien kanssa jotain yhtä fiksua kuin "Käytsä..jne" . Alkuillasta keskittyvät juroiluun ja tuoppiin, sekä naisista haaveiluun.
Kaipaavat oikeaa suhdetta. Ovat uskollisia ja hieman jos ei nyt rumia, niin tavallisia.

3. Tavalliset hyväkäytöksiset miehet jotka osaavat hallita alkoholinkäytön sekä silmäpelin. Eivät kaada naista samana iltana mutta vievät naisen kahville. Uskollisia loppuelämän, jos hyvin käy.

NAISET

1. Jurrissa olevat naiset jotka antaa pillua baarissa.

2. Jurrissa olevat naiset jotka antavat pillua joka ilta.
2.1 Näiden vaatimattomat, vähemmän kännissä olevat kaverit, jotka poistuvat yksin kotiin. Hyvää vaimoaineista.

3. Sikakauniit naiset joita kukaan ei uskalla lähestyä. Tulevat onnettomiksi ja löytävät jonkun trendipellen joka pilaa ainakin osan heidän elämästään.
3.1 Näiden kaverit joita edellisen takia viedään kokoaika.

4. Kusipäässä olevat ämmät joista ei ole mitään hyötyä.

POIKKEUKSIA ON, tietenkin.

Yhteenveto, baarista ei löydä aviokumppania
slam

Re: Vaimon metsästyskausi julistetaan alkaneeksi 18.12 2005

Viesti Kirjoittaja slam »

Bigmama kirjoitti: Yhteenveto, baarista ei löydä aviokumppania
Ihan hauskat näkemykset :) Minä sijoitun tuohon 2-3 väliin. Eivät kaikki ole epäluotettavia nyhjästelijöitä. Minuun ainakin voi luottaa.

Jep, porukka sanoo, että baarista ei löydy, toiset taas, että netistä ei löydy. Minulla ei ainakaan ole paljon muita vaihtoehtoja, koska kaupan kassatkaan eivät ole myynnissä... :lol:

Täytynee vaan pyöriskellä mestoilla ja toivoa parasta, vaikka vähän huonolta vaikuttaa asiat...
Bigmama

Re: Vaimon metsästyskausi julistetaan alkaneeksi 18.12 2005

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mä yritän juuri kartuttaa tuttavapiiriäni jotta voisin alkaa totetuttamaan itseäni.
Eli naittamaan muita yhteen.. ai miten olis mukavaa..
Hyvä ystäväni löysi kaupan kassalta mykyisen avovaimonsa. Niin helppoa se on. Ehkä..
slam

Re: Vaimon metsästyskausi julistetaan alkaneeksi 18.12 2005

Viesti Kirjoittaja slam »

Bigmama kirjoitti:Mä yritän juuri kartuttaa tuttavapiiriäni jotta voisin alkaa totetuttamaan itseäni.
Eli naittamaan muita yhteen.. ai miten olis mukavaa..
Hyvä ystäväni löysi kaupan kassalta mykyisen avovaimonsa. Niin helppoa se on. Ehkä..
Kait sitä ehkä hieman tarvittis niitä tilanteita, että pääsis juttelemaan. Voisi pokkana yrittää heittää mäkissä närpeelle tyttöselle, kun se sanoo; että tuon pöytään, niin siihen voisi todeta, että tuo kotio samantein XD

Tänään oli mäkissä niin iloinen tytteli, että sai minut jopa hymyilemään, vaikka yleensä istun siellä mäkissä sisäisissä häpeän tuskissani ja tilatessa sama... :cry:
Vastaa Viestiin