Markkina-arvonsa muistaminen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
hebuli

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Camilla kirjoitti:Minkä ihmeen takia sekoitan aina hebulin, niban ja nyparin keskenään?
Olemme kaikki kolme tasan tarkkaan just yhtä ihQuja. Ja noin niinku nimenä nypari on ihan selvästi niban ja hebulin välimuoto. Muistisääntö tulevaa ajatellen:
- nypari on se vakava
- hebuli on se hassu
- niba on se ujo
Jää enää neljä kääpiötä puuttumaan.

Mun täytyy puolestani sanoa että sekoitan vähän väliä irmeliannelin ja marialinan toisiinsa, noin niinku virtuaalipersoonina. Jotenkin niin samantapaiset nimimerkit pikavilkaisulla. Mylwinin ja Vadimin sekoitin myös aikoinaan tasan samasta syystä.
Herra Manala

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

tonyjl kirjoitti:Täysin siitä kiinni että kokeeko sen seksittömyyden omaksi valinnaksi vai siksi ettei yksinkertaisesti saa. Jos haluaa mutta ei saa niin kyllä se miehisyyttä kalvaa. Sanoi kuka tahansa mitä tahansa.
Eli asia pitää tarkistaa vähintään kerran viikossa vonkaamalla pillua ravintolasta? Entäs jos tekee ihan niinkin yksinkertaisen siirron, kuin että ei vain tarkista? Silloinhan se muuttuu omavalintakysymykseksi?

Ihan helppoa oli olla 11 kuukautta ilman pildeä. Ja piti pitempäänkin olla. Sattui vain vahinko. Enemmän se miehisyyteen sattui kuin se itse pidättäytyminen. :-p
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja Camilla »

hebuli kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Minkä ihmeen takia sekoitan aina hebulin, niban ja nyparin keskenään?
Olemme kaikki kolme tasan tarkkaan just yhtä ihQuja. Ja noin niinku nimenä nypari on ihan selvästi niban ja hebulin välimuoto. Muistisääntö tulevaa ajatellen:
- nypari on se vakava
- hebuli on se hassu
- niba on se ujo
Jää enää neljä kääpiötä puuttumaan.
En mä kyllä tolla muistisäännöllä muista yhtään mitään. Eli nypari on se mustatukkainen, niba se kiltinnäköinen ja hebuli tosi söötti ja kalju? Minkälaiset hiukset niballa on?
hebuli

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vihreät.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja Camilla »

hebuli kirjoitti:Vihreät.
:shock:
tonyjl

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Herra Manala kirjoitti: Eli asia pitää tarkistaa vähintään kerran viikossa vonkaamalla pillua ravintolasta? Entäs jos tekee ihan niinkin yksinkertaisen siirron, kuin että ei vain tarkista? Silloinhan se muuttuu omavalintakysymykseksi?

Ihan helppoa oli olla 11 kuukautta ilman pildeä. Ja piti pitempäänkin olla. Sattui vain vahinko. Enemmän se miehisyyteen sattui kuin se itse pidättäytyminen. :-p
En tarkoittanut sitä aivan noin. Mutta varmasti on tapauksia joista tuntuu etteivät saa vaikka sen tarkastaisivat. Ja eihän 11 kuukauden putki mikään mahdoton ole. Itselläni oli yli vuoden putki joka katkesi eilen.. 8)
Dumari

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Suvinen kirjoitti:
tonyjl kirjoitti: Itselläni oli yli vuoden putki joka katkesi eilen.. 8)
Ohoo, grattis! Ehkäpä nyt muutut vähemmän piikikkääksi ja kitkeräksi meitä naisia kohtaan. Pus.
Jos on alle viikko tai kuukausi, niin eix sit saa niiQ vidduilla teille tytskille??
Avatar
Pirjo
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 16.10.2005 16:23
Paikkakunta: HeLLsinki

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja Pirjo »

Kaksi vuotta minullakin meni ja niitä Mr. Vääriä tuli ovista ja ikkunoista. Turhia yhden yönjuttuja jotka söivät omaatuntoa enemmän kuin antoivat mitään, itkuja puhelimen äärellä kun ei se taaskaan soittanut... Omat suojamuurini ja "oletusarvot" olivat siis suhteellisen korkealla, eivätkä ne ole vieläkään laskeneet ns. normaalille tasolle.

Sitten kaiken epätoivon keskelle, silloin kun olin jo kaiken toivoni menettänyt, ilmestyi ihminen. Ihminen joka oli hauska, mukava ja hassu mutta ei minun tyyliseni ... Otin riskin, laskin suojamuurejani sekä "standardejani" ja tässä sitä nyt ollaan. Ehkä rakastumassa, ja jossei ihan sitä vielä niin ainakin onnellisempia kuin vuosiin.... -harkitsen jopa allekirjoitukseni vaihtamista!!!-

En voi suoralta kädeltä neuvoa vain hyväksymään "jonkun" koska sitä en itsekkään tekisi enkä tehnyt. Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, tämä pitää paikkansa: Sen vain sitten tietää...

Tsemiä! (oikeita ihmisiä voi löytyä vääristä paikoistakin..)
coldheart cynic
that's what's become of me
coldheart cynic
that's what you've made of me
PerttiMakimaa

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pirjo kirjoitti:...ilmestyi ihminen. Ihminen joka oli hauska, mukava ja hassu mutta ei minun tyyliseni ... Otin riskin, laskin suojamuurejani sekä "standardejani" ja tässä sitä nyt ollaan. Ehkä rakastumassa, ja jossei ihan sitä vielä niin ainakin onnellisempia kuin vuosiin...
Rakkautta ja hellyttä voi joskus löytyä sieltä mistä ei sitä odottanut löytävänsä.

Siitä kumpusivat omatkin kommenttini näille täydellisen mielikuvan mielessään kumppanistaan muodostaneille.

On suurempi rikos itseään kohtaan jättää mahdollisuudet käyttämättä kuin ottaa riski ja (mahdollisesti) itkeä pettymystään yksinään.
nypari

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja nypari »

PerttiMakimaa kirjoitti:Siitä kumpusivat omatkin kommenttini näille täydellisen mielikuvan mielessään kumppanistaan muodostaneille.

On suurempi rikos itseään kohtaan jättää mahdollisuudet käyttämättä kuin ottaa riski ja (mahdollisesti) itkeä pettymystään yksinään.
Koska et taaskaan eritellyt ketä tarkoitat, niin kohdallani oppisi ja ohjeesi menevät täysin ohi. Jos aiot jatkaa samaa linjaa, niin mielellään erittele ketä tarkoitat.

Sä et todellakaan tunne minua ja väitteesi täydellisen mielikuvan mielessään kumppanistaan muodostaneesta ihmisestä on kohdallani helposti tyrmättävissä. Julkisesti en ala omaa historiaani purkamaan yms., mutta en kyllä millään jaksaisi tämäntyyppisiä enää kirjoitella.

Sinulla on muuten ärsyttävän omahyväinen ja kaikkitietävä asenne tässä ketjussa, kuten eräällä toisellakin. Mistähän tämä johtuu? Useimmiten kuitenkin kirjoitat ihan fiksuja, välillä teet teräviä havointoja ja joskus jopa olen hymähtänyt hauskalle kommentillesi. Tietenkin helpoin perustelu olisi, että kritiikkisi kohdistuu juuri minuun vai siis kohdistuuko?
PerttiMakimaa

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nypari kirjoitti:Sinulla on muuten ärsyttävän omahyväinen ja kaikkitietävä asenne tässä ketjussa, kuten eräällä toisellakin. Mistähän tämä johtuu?
Halusin herätellä keskustelua ja herätellä ihmisiä. Siksi valitsin itselleni poikkeuksellisen ärhäkkään lähestymistavan.

En osoittanut näitä pohdiskelujani erityisesti kenellekään suoraan vaan lähinnä päätin kokeilla kuka älähtää.

Faghagin kommentti ihmisten tutkiskelusta omien tarpeittensa tyydyttäjänä pitäisi jokaisen lukea tästä ketjusta. Ihan kertaukseksi jos ei muuten.

Olen omat pätkäni yksinäisyyttä nähnyt, joten positiivista ravistelua tässä hain.
RolloTomasi

Re: Markkina-arvonsa muistaminen

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tonyjl kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Ihan helppoa oli olla 11 kuukautta ilman pildeä.
Ja eihän 11 kuukauden putki mikään mahdoton ole. Itselläni oli yli vuoden putki joka katkesi eilen.. 8)
Vuosi tai 11 kuukautta ei ole mitään. Kokeilkaa seuraavalla kerralla neljää ja puolta vuotta. Ja laskenta jatkuu...
Vastaa Viestiin