Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuis se sit o? Kelpaako se vastakappale?

Vielä kysyt!
57
78%
Pelkkä salaatti tänne!
16
22%
 
Ääniä yhteensä: 73

jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

PicNic kirjoitti: Jouden-za kirjoitti
En tarvii mut naiset tarvii ja sitä vartenha, niin sitä vartenha mutkin on tänne lähetetty kuin armosta..

Olen sitten nii lukenut että naiset on timantteja ja miehen tehtävänä on luoda oikeanlainen jalusta, jotta timantti säihkyy... :hail: (vai tarkoittikohan se ihan tätä :wink: )
Tai että nainen on timantti ja mies vain hinkkaa sitä itseensä tms..
Pikku-Akka

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Olisin tyytyväinen elämääni ilman seksiäkin, mutta en kuitenkaan osaisi elää täysin ilman sitä... Varsinkin parisuhteessani se on hellyyden (monen muun asian kanssa) ja välittämisen merkki.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Brocker kirjoitti:Poikamiehenä ollessa sitä pärjää ilman seksiä yllättävänkin pitkiä aikoja, jopa kuukausia, mutta suhteessa ei viikoakaan, on se vaan kumma :lol:

Yhdyn yllä olevaan.
Kyllä seksi kuuluu parisuheeseen ja se tekee mut iloiseksi ja tyytyväiseksi, mutta kyllä se onnellisuus tulee kyllä kaikista muista ihqu asioista suhteessa.
Truth fears no trial
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Ehdottomasti -ja useammin kuin kerran viikossa! :roll:
Pihtaaminen parisuhteessa = välinpitämättömyyttä.
Voisin motkottaa aiheesta rivitolkulla, mutta kotirauhan säilyttämiseksi en taida viitsiä.

NIH!
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Kittys

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

jouden-za kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:En tarvii mut naiset tarvii ja sitä vartenha, niin sitä vartenha mutkin on tänne lähetetty kuin armosta..armosta että jotta jos vaikka ja niin ja näin naisillaNams olis ees vähän paree olla tääl..
Vähä niinq taivaan lahjana niinq naisille vai? Ugh.
"Yläkerran viitoittamaa tietä"..mikä ihmeen ugh heh.
:off: Apina sanoo ugh ja timaNtit on tytön parhaat ystävät :perse:
HoundDog

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Tarvitsisin, epäilemättä. Eihän tämä sielua mustuttava kaipuu tyytyväisyyteen voi muustakaan johtua. Vai? Toisaalta tyytyväisyyden voi kohdentaa niin moneen muuhunkin asiaan kuin penetraatioon, ynnä muuhun. Kosketukseen, läheisyyteen? Kiehnaaminen kyljittäin takkatulen äärellä kalareissun jäljiltä! Siinä se lahnakin savustuu, samalla. Juu - en. Mitäs minä seksillä. Alumiinivene, nelitahtikone, vapateline, hyrräkela, jäykkä vapa, paljon siimaa, syvääjä, Smedsin vetopelti ja paljon aikaa. Mitäs sitä mies muuta?
hermine

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Viimeeksi oon ollut penetraatiokanssakäymisessä joskus toissavuonna enkä näe sen mitenkään huonontaneen elämäni laatua, oikeastaan päinvastoin. Jos hyvää seksiä saa säännöllisesti sitä on myös ainaiskiimassa ja nyt senkin ajan ja energian on voinut käyttää hyödyllisemmin pitkäkestoisempaa tyydytystä tuottaviin projekteihin eikä nyt ole ainaista raskaudenpelkoakaan, epäilyksiä "toi kuitenkin tahtoo musta pelkkää pillua" tms.

Tosin mun ei ole kauheasti tarvinnut nukkua yksin, saan tuntea itseni melkeen jatkuvasti halutuksi/viehättäväksi muiden ihmisten taholta ja (seksuaalissävytteistäkään) hellyyttä tai intohimon kipinöitä ei puutu. Kai nuo on sata kertaa tärkeämpiä (vaikka suhteessakin) kuin se itse akti ja kuinka usein sitä saa vai saako ollenkaan.
Elukka

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aika ankeaa se olisi olla kokonaan ilman seksiä.

Sinkkuaikoinani jouduin selibaattiakin sietämään, tooooosi pitkään.
Ei toimi mulle. :roll:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Exsat kirjoitti: ...parisuhteessa eläessä tarvitsen sitä tunnetta, että kumppani haluaa minua ja pitää minua (myös) seksuaalisessa mielessä viehättävänä.
Tämä on niin totta. Eikä riitä että pitää, minun pitää se toistuvasti nähdä ja kokea tai seuraa epävarmuutta, masennusta, oikuttelua, mustasukkaisuutta ja vetäytymistä. Hassua miten muiden huomio ei merkitse mitään, oman rakkaan huomio kaikkea.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

En mie nyt seksistä tiedä mut pillu on ihan jees.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

En
Nowaysis

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Pari viikkoa menee miten kuten, sen jälkeen kävelen pitkin seiniä ja tiputtelen astioita. Onneksi äiti-kulta on syksyn mittaan täytellyt varastojani neljän tee/kahviastiaston verran, notta eivät heti lopu kesken.
bedlam

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Parisuhteessa seksittömyys johtaisi kyllä ennenpitkää tyydyttämättömyyden lisäksi tyytymättömyyteen, mutta sinkkuna en seksiä erityisesti kaipaisi. Ja siitäkin kaipauksesta pääsee pienellä vatkauksella eroon. Sinkkupanetus kun on ennemmin fyysinen pakotus, kun taas suhdepanetus on henkisempää liittyen siihen tiettyyn. Hieman kärjistäen.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

bedlam kirjoitti:Parisuhteessa seksittömyys johtaisi kyllä ennenpitkää tyydyttämättömyyden lisäksi tyytymättömyyteen, mutta sinkkuna en seksiä erityisesti kaipaisi. Ja siitäkin kaipauksesta pääsee pienellä vatkauksella eroon. Sinkkupanetus kun on ennemmin fyysinen pakotus, kun taas suhdepanetus on henkisempää liittyen siihen tiettyyn. Hieman kärjistäen.
:komp:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Melnais kirjoitti:
Exsat kirjoitti: ...parisuhteessa eläessä tarvitsen sitä tunnetta, että kumppani haluaa minua ja pitää minua (myös) seksuaalisessa mielessä viehättävänä.
Tämä on niin totta. Eikä riitä että pitää, minun pitää se toistuvasti nähdä ja kokea tai seuraa epävarmuutta, masennusta, oikuttelua, mustasukkaisuutta ja vetäytymistä. Hassua miten muiden huomio ei merkitse mitään, oman rakkaan huomio kaikkea.
Ai ai nyt taisi lipsahtaa. :twisted:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

mölli kirjoitti: Ai ai nyt taisi lipsahtaa. :twisted:
Mitä? Kyllä se oli tarkoituksellinen virke.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Strange-Bob
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 08.01.2006 20:37

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Strange-Bob »

En voisi olla täysin tyytyväinen ja tasapainoinen parisuhteessa ilman tyydyttävää seksielämää... Nauttien rauhallisista ja aistillisista kosketuksista, koskettamisesta, äärimmäisestä fyysisestä läheisyydestä, katseista, henkisestä läheisyydestä... Ja toisaalta rajuista otteista, alistamisesta, alistumisesta, leikeistä, kiusoittelusta, sitomisesta, suuseksin saamisesta ja antamisesta, vaihtelusta, yllättävyydestä... Kaiken muun unohtamisesta, ainoastaan läheiseen kumppaniin, mielihyvän tuottamiseen ja nautintoon keskittyen...

Sinkkuna taas... seksittömyys on ainoastaan ennemminkin hyvä asia.
Viimeksi muokannut Strange-Bob, 11.01.2006 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

McJanne kirjoitti:Sanotaankos nyt näin että ei seksin puutteeseen kuole, mutta kenguruiltahan sen jo opimme; tyhjällä pussilla pomppaa korkeammalle.
Jälleen ihan mainio sutkautus! :D

Kyllä, tulisin toimeen ilman seksiä (jouska hiljaa!!111). Mutta miksi elää vajaalla liekillä? Ehdoin tahdoin elää tullakseen vain toimeen? Pätee kaikkeen elämässä... Joskus kiusaan päätäni pohtimalla mitä tapahtuisi jos seksi yhtäkkiä vain loppuisi (onnettomuus tms.), rakastavan pinkein miettein päädyn nykyään aina samaan: suhde jatkuisi. Eihän sitä tiedä kuinka kävisi mutta olen melko varma, että jos seksi - siis peneterointi - terveydellisistä syistä loppuisi sen kestäisin. Jos taas loppuisi muista syistä (niin kuin kai yleensä suhteissa), sitä en kestäisi. Kroppa kyllä mutta pää ei.
slam

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja slam »

en, ja mitä mä sellaisella suhteessakaan... jos pysyy kauempana :roll:
tonttu

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kyllä mie seksiä tarvitsen, tosin voisi kai sitä ilmankin jotenkin elää jos ois iiiihan pakko? Tää seksi on kyllä mulle semmonen asia että laatu korvaa määrän.
HellBell

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kun on ollut kauan aikaa ilman parisuhdetta (huono lause, ikään kuin 'parisuhteellisuus' olisi jokin oletusarvo, vaikkei näin ole), sitä näkee nämä seksi-ja läheisyysasiat hieman eri nyansseissa. Tarkoitan tällä sitä, että esimerkiksi jo pelkkä nukahtaminen toisen syliin olisi jo Se juttu..

Jos sitä jotain parisuhdeasiasta kaipaa, se ei ensisijaisesti ole aktien tasolla olevaa kaihoutta omalla kohdallain. Koskettaa ja pitää hyvänä.. siinäpä sitä.. niin.

.. ja nyt menen lopultakin nukkumaan. ZzzzZ.
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

HellBell kirjoitti: Tarkoitan tällä sitä, että esimerkiksi jo pelkkä nukahtaminen toisen syliin olisi jo Se juttu..

Jos sitä jotain parisuhdeasiasta kaipaa, se ei ensisijaisesti ole aktien tasolla olevaa kaihoutta omalla kohdallain. Koskettaa ja pitää hyvänä.. siinäpä sitä.. niin.
Näin minäkin, vaikkei mulla mitään panemista vastaan ole. Mikään itseisarvo se ei kuitenkaan ole.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
nokkaelain

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vaikea sanoa, kun en ole tyytyväinen, enkä ole ollut ainakaan enempää silloin harvoin, kun jotain seksin tapaista on osunut kohdalle.
Elukka

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Omien empiiristen havaintojeni perusteella seksin saatavuuden ja mielialan välillä on vahva positiivinen korrelaatio.
ts. Mitä enemmän saa, sitä vähemmän vituttaa, jurppii tai kyrsii.
AarneAnkka

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ditto. Tosin viime aikoina olen huomannut että kyse on enemmän siitä että tietää olevansa haluttu ja rakastettu, kuin siitä että saa sitä seksiä. Ensin mainitulla on ollut paljon suurempi vaikutus mielialaani ja itsetuntooni.
Vastaa Viestiin