Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuis se sit o? Kelpaako se vastakappale?

Vielä kysyt!
57
78%
Pelkkä salaatti tänne!
16
22%
 
Ääniä yhteensä: 73

Elukka

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Ditto. Tosin viime aikoina olen huomannut että kyse on enemmän siitä että tietää olevansa haluttu ja rakastettu, kuin siitä että saa sitä seksiä. Ensin mainitulla on ollut paljon suurempi vaikutus mielialaani ja itsetuntooni.
Totta tuokin... :think: Tietysti se seksi on osaltaan osoitus siitä että on ainakin haluttu. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Seksi ilman tunnetta on seksiä, siitä nauttii hetken mutta..
Seuraa ehkä kaipaisi paremminkin, ei jaksa kaikkea duunata vain itsensä takia, eli toimeen tullaan jollakin tavoin ilman..
Pyyhin Netikettiin..
Filovirus

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Kyllä tarvitsen. Nimenomaan suhteessa tunnetta siitä että on haluttu/haluaja. Sinkkuna ollessa taas voisi ilman seksiä olla määrittelemättömän ajan.
nypari

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Filovirus kirjoitti: Sinkkuna ollessa taas voisi ilman seksiä olla määrittelemättömän ajan.
Tähän olen törmännyt usein. Itsellä ei suhde vaikuta seksin tarpeeseen, jos poissuljetaan tuore suhde, jossa tietty nussitaan kuin kanit. Mistä tämä etenkin naisten kokemus tai tunne sitten kumpuaa? Mä haluan ymmärtää naisia paremmin tässäkin asiassa. Se helpottaa pillun saamista.
ElanorRaven

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Filovirus kirjoitti:Sinkkuna ollessa taas voisi ilman seksiä olla määrittelemättömän ajan.
Samaa mieltä. Nyt on tullut selibaattia vietettyä jo jokusen kuukauden, enkä minä tähän ole kuolemassa :lol: Suhteessa se on toki eri asia, on tärkeää saada tuntea itsensä halutuksi ja rakastetuksi... Mutta seksin takia en lähde esim. seksisuhteita hakemaan. Täytyy sitä ilmankin toimeen tulla, ja jos ei tule, niin olisi varmaan syytä katsoa korvien väliin. Ja mulle siinä varsin merkittävässä osassa on se tunnepuoli - tuossa viime vuoden lopulla tuli testattua muutamaa yhden illan juttua, eikä ne kyllä tuottaneet juuri minkäännäköistä nautintoa, pinnalle jäi pikemminkin paha mieli.
Lilo

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nypari kirjoitti:
Filovirus kirjoitti: Sinkkuna ollessa taas voisi ilman seksiä olla määrittelemättömän ajan.
Tähän olen törmännyt usein. Itsellä ei suhde vaikuta seksin tarpeeseen, jos poissuljetaan tuore suhde, jossa tietty nussitaan kuin kanit. Mistä tämä etenkin naisten kokemus tai tunne sitten kumpuaa? Mä haluan ymmärtää naisia paremmin tässäkin asiassa. Se helpottaa pillun saamista.
Ei se seksi itsessään ole niin mahdottoman ihmeellistä vaan se ihQ ihminen jonka kanssa ko.toimintaa harjoitetaan. Jos ja kun näköpiirissä ei ole ketään väristyksiä herättävää henkilöä, ei se seksikään ole koko ajan päällimmäisenä mielessä. Suhteessa taas on kiva että on jotain vipinää lakanoidenkin välissä joskus, junous. As simple as that.
Zeb

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nypari kirjoitti:
Filovirus kirjoitti: Sinkkuna ollessa taas voisi ilman seksiä olla määrittelemättömän ajan.
Tähän olen törmännyt usein. Itsellä ei suhde vaikuta seksin tarpeeseen, jos poissuljetaan tuore suhde, jossa tietty nussitaan kuin kanit. Mistä tämä etenkin naisten kokemus tai tunne sitten kumpuaa? Mä haluan ymmärtää naisia paremmin tässäkin asiassa. Se helpottaa pillun saamista.
Jeps. Irtoseksi ei kiinnosta, koska ällöttää ajatuskin seksistä ihmisen kanssa johon en ole ihastunut/rakastunut. Jos olen ihastunut tarpeeksi halutakseni seksiä jonkun ihmisen kanssa, niin sitten olen tarpeeksi ihastunut halutakseni sitten sen seurustelusuhteenkin. Seksihalukkuus on siis kohdesidonnaista ja kohdistuu enintään yhteen ihmiseen tiettynä ajanjaksona, muut eivät vaan kelpaa.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Kittys kirjoitti:Tarvin mä.
Koska kuka tahansa osaa tulkita äänestystuloksia, joudun olettamaan, että joku todella on kiinnostunut mielipiteestäsi.
Viimeksi muokannut Lucky Luciano, 17.03.2006 12:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
RolloTomasi

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En tiedä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Elukka kirjoitti:Omien empiiristen havaintojeni perusteella seksin saatavuuden ja mielialan välillä on vahva positiivinen korrelaatio.
ts. Mitä enemmän saa, sitä vähemmän vituttaa, jurppii tai kyrsii.
Entäs jos vituttaa, jurppii ja kyrsii ennenkun on ehtinyt saamaan, saatika edes kissaa sanomaan? Seksi ei (mielestäni) ole lääke vitutukseen. Toimii ainoastaan ennaltaehkäsevänä juttuna... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Elukka

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustaenkeli kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Omien empiiristen havaintojeni perusteella seksin saatavuuden ja mielialan välillä on vahva positiivinen korrelaatio.
ts. Mitä enemmän saa, sitä vähemmän vituttaa, jurppii tai kyrsii.
Seksi ei (mielestäni) ole lääke vitutukseen. Toimii ainoastaan ennaltaehkäsevänä juttuna... :?
Tätä lähinnä ajoin takaa. Seksin puute taas jo itsessään aiheuttaa V-käyrän nousua.
AarneAnkka

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sanotaan sitten vaikka niin että seksi on hyvä lääke seksin puutteesta johtuvaan vitutukseen, mutta ei muuhun vitutukseen.
nypari

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

AarneAnkka kirjoitti:Sanotaan sitten vaikka niin että seksi on hyvä lääke seksin puutteesta johtuvaan vitutukseen, mutta ei muuhun vitutukseen.
Jos seksi pilkotaan osiin, niin tuo stemmaa siihen pelkistettyyn hc-siivuun. Jos seksi on hyvää, jolloin siihen kuuluu läheisyyttä ja syvempää tunnetta, niin seksin autuaaksi tekevä, mieltä kohottava vaikutus on laajempi.
AarneAnkka

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

... mutta vastatakseni omakohtaisesti ketjun alussa olevaan kysymykseen: riippuu millaisessa ympäristössä ja millaisilla fiiliksillä olen, ja millaisille ärsykkeille altistun.

Jos olen epäseksikkäässä ympäristössä ja vähän masentaa, voi mennä viikkokausia ilman että kiinnostaa pätkääkään eikä puute haittaa. Jos taas joku hottis tsiksi kiehnaa koko ajan ympärillä tai muilla tavoin altistun kiihottavalle materiaalille niin kyllähän panetuskin korreloi sen kanssa. Ja jos silloin kun panettaa ei saa, tyytyväisyys laskee.

Buddhalaisetkin opettavat että haluamisesta mutta saamatta jäämisestä aiheutuvan kärsimyksen voi eliminoida olemalla haluamatta. Nirvana.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

AarneAnkka kirjoitti:Sanotaan sitten vaikka niin että seksi on hyvä lääke seksin puutteesta johtuvaan vitutukseen, mutta ei muuhun vitutukseen.
Muistan lukenneeni jostain, että seksi on tutkimuksissa todettu mitä parhaaksi masennuslääkkeeksi. Edellyttää tietysti sitä, että siitä masennuksesta sen verran pääsee irti, että pystyy em toimintaan.

Sopeudun kyllä jos sillä alueella puutetta on, mutta laadukkaaseen elämään minulla kuuluu runsaasti seksiä ja yleensä läheisyyttä ja ihokosketusta.

Ihmisissä ja haluissaan on varmasti eroja mutta välillä näitä lukiessani tulee mieleen, että onkohan nämä, jotka ei puutetta koe ongelmaksi, milloinkaan oikein kunnollista eroottista rakkaussuhdetta koskaan kokeneetkaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
nypari

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

AarneAnkka kirjoitti: Buddhalaisetkin opettavat että haluamisesta mutta saamatta jäämisestä aiheutuvan kärsimyksen voi eliminoida olemalla haluamatta. Nirvana.
Eikö ne jenkkipastorit vähemmän hienoin seurauksin tuota jo yrittäneet. Sukupuolivietti kun on toiseksi voimakkain viettimme heti eloonjäämisvietin jälkeen.
Patz

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja Patz »

BrianW kirjoitti:Sopeudun kyllä jos sillä alueella puutetta on, mutta laadukkaaseen elämään minulla kuuluu runsaasti seksiä ja yleensä läheisyyttä ja ihokosketusta.
Nyt täytyy kyllä soitella BeachBoyn bändissä komppikitaraa. Eihän seksin puutteeseen kuole, mutta en minä sellaiseen tilaan halua sopeutuakaan.

Johan sen Maslowkin tiesi 50-luvulla tarvehierarkiaa pähkäillessään, että ilman seksiä ei muutkaan hommat toimi. Seksihän kuuluu jo tarvehierarkian alimpaan pykälään eli fysiologisiin perustarpeisiin. Ja nämä fysiologiset perustarpeethan ovat yksilöllisiä ja niiden puute johtaa niiden etsimiseen, eli erilaisia olemme kaikki tässäkin asiassa.

EDIT:ai katos, johan nää "vietit" tulikin tossa edellisessä viestissä... No, kertaus on opintojen äiti.
killkill

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustaenkeli kirjoitti:Seksi ei (mielestäni) ole lääke vitutukseen. Toimii ainoastaan ennaltaehkäsevänä juttuna... :?
Hohoo, nyt joku unohtaa sovintoSeksin autuuden!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

killkill kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Seksi ei (mielestäni) ole lääke vitutukseen. Toimii ainoastaan ennaltaehkäsevänä juttuna... :?
Hohoo, nyt joku unohtaa sovintoSeksin autuuden!
Mut jos vitutus ei ole kumppanista johtuva, nii ei oo mitää sovittavaa jne... :? Vitutus kun ei völttis johda riitaan, joka johtais seksiin... ju nou.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
slam

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja slam »

kait mä tyytyväinen olen, vaikka en ole mittään saanutkaan kuukausiin...
killkill

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustaenkeli kirjoitti:jos vitutus ei ole kumppanista johtuva, nii ei oo mitää sovittavaa jne... :?
Kyllä minä vetelen kilareita kotona, vaikka vitutus johtuisikin jostain ihan muusta :D

Sovintoseksiaiheesta muistui mieleen ehkä intensiivisin kokemus aiheesta: edellisessä elämässä oli exän kanssa taas vaihteeksi major riita päällä. Minä olin jo pakkaamassa kamojani (olin ollut edellisenkin yön ties missä), mutta jotenkin homma päättyi pesäeron sijasta raivokkaaseen kopulaatioon. Homman intensiteettiä lisäsi se, että viikkoja kestänyt helle oli lämmittänyt keskustayksiön noin +30 asteeseen ja juuri päälle nouseva raivokas ukonilma hoiti tehostepuolen kiitettävällä taivaallisella raivolla. Soundtrackiksi olisi sopinut erinomaisesti Zodiac Mindwarp tai Ministry - kumpikaan ei tosin olisi koskaan päässyt stereoille saakka kun olisi joutunut taklatuksi takaisin sänkyyn...
hermine

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja hermine »

BrianW kirjoitti:Ihmisissä ja haluissaan on varmasti eroja mutta välillä näitä lukiessani tulee mieleen, että onkohan nämä, jotka ei puutetta koe ongelmaksi, milloinkaan oikein kunnollista eroottista rakkaussuhdetta koskaan kokeneetkaan.
Ainakin minä olen, useammankin. Erotiikka ja seksi vaan eivät ole ihan täysin sama asia. Jos eroottisia tunteita riittää ne tunteet ja se "vipinä" saattavat riittää aivan hyvin vaikkeivat seksiin johtaisikaan, tai jopa olla sellaisenaan nautittavampiakin. Vähän niinkuin kulinarismin ydin on maistella ja nautiskella ruoasta kaikilla aisteillaan, ei ahtaa vatsaansa täyteen. Seksi ilman erotiikkaa taas on aika turhaa ellei kyse ole puhtaasti vauvantekohommista.
slam

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja slam »

En tartte sitten. bastardos! Huono maailma, kun ei se anna. Ouh, I know män hve to do, what män´s häve to doo, eli kiskaista naisen vaatetukset kinttuihin. 8)
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja shue »

Yksinollessani en erityisemmin tarvitse seksiä. Parisuhteessa tilanne on sitten eri, siinä kyllä turhautuu, jollei tuokin puoli toimi...
zoo
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 16.03.2006 3:21
Paikkakunta: Skatta

Re: Tarvitsetko seksiä ollaksesi tyytyväinen?

Viesti Kirjoittaja zoo »

Ollessani yksin ajattelen seksiä ja stimuloin sitä. Parisuhteessa vonkuan niin kauan kaikin keinoin että saan seksiä, jos en muuten saisi.
Vastaa Viestiin