Liian intiimiä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Faghag

Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Arvon kanssakärsijät Kityssä!

Uuden vuoden kunniaksi aloitan "vakavan" keskustelun siitä, mikä parisuhteessa on Teidän mielestänne liian intiimiä?

Mitä henkilökohtaisen hygienian hoitoon tarkoitettua laitetta tai asiaa ette haluaisi kumppaninne lainaavan?

Mitä intiimiin elämään kuuluvaa yksityiskohtaa ette halua kumppaninne liikaa selostavan ylläpitääksenne romanttista suhdetta hänen kanssaan?

Itse listaan tähän hammasharjan sekä vartalokarvoituksen poistoon tarkoitetut terät, nämä haluaisin pitää mielelläni vain omassa käytössäni.
hebuli

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Venäläinen persepäristin.
Hammasharja.
Piilarit.
Sydämentahdistin.
Parranajokone (varsinkaan jos aikoo käyttää genitaalialueille).
Alushousut.
Kondomit (varsinkaan käytetyt).

Kovin yksityiskohtaisesti en haluaisi kuulla esim. toisen:
- menkoista
- leikkauksista (hiustenleikkuu menee just ja just)
- turistirakkauksista viime kesän Turkin-matkalla
- napanöyhdästä
- hiivaongelmista
- mato-ongelmista
- nykyisistä ja tulevista poikaystävistä

On noita varmaan muitakin, mutta tuossa nyt tärkeimmät tähän hätään.
Leilah

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Hammasharja on minun, jota voin miehelle lainata äärimmäisessä poikkeustilanteessa. Haluan myös pissata ja kakata ihan yksin. En myöskään halua seurata mieheni em. toimia. En halua, että mieheni koskettelee likaisia alushousujani, pesen ne itse. En keskustele mieheni kanssa yksiyiskohtaisesti existä. Pankkitilini tiedot ovat for my eyes only.
Turbohaltija

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Faghag kirjoitti:
Mitä intiimiin elämään kuuluvaa yksityiskohtaa ette halua kumppaninne liikaa selostavan ylläpitääksenne romanttista suhdetta hänen kanssaan?
En halua kuulla mitään selvityksiä kuukautisista. En minäkään ala selittää naiselle paskallakäymisiäni. Jos kuukautiset estävät lemmenelon hetkeksi, ymmärrän kyllä syyn ilman että sitä tarvitsee erikseen kuuluttaa.

Vielä ällöttävämpää on kuitenkin kuulla yksityiskohtia toisen entisestä seksielämästä. Todella loukkaavaa ja ala-arvoista toimintaa kertoa moisia kumppanilleen. Ei kai kukaan järjellinen ihminen niin teekään, paitsi tietoisessa loukkaamistarkoituksessa.
Exsat

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

En halua puhua:
-hammasasioista
-ulosteasioista
-omista raha- tai työasioista (yhteiset rahajutut sitten erikseen)

Haluan myös käydä vessassa yksin ja mielellään ovi kiinni (lukkopakkomielteestä olen jo päässyt).
hebuli

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Turbohaltija kirjoitti:Vielä ällöttävämpää on kuitenkin kuulla yksityiskohtia toisen entisestä seksielämästä. Todella loukkaavaa ja ala-arvoista toimintaa kertoa moisia kumppanilleen. Ei kai kukaan järjellinen ihminen niin teekään, paitsi tietoisessa loukkaamistarkoituksessa.
???
slam

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Puhtaus on romanttisempaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

En haluaisi, että siippani keräilee lattialta kuivunutta spermaani sisältäviä runkkivessapapereita. Minua aina nolottaa kun ÄITINI tekee niin :D

(Tosin puolisoni antaisi eikä tarttisi runkata.. äh.. eihän kukaan nainen minulle antaisi edes vaimonani :( )
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti: Kovin yksityiskohtaisesti en haluaisi kuulla esim. toisen:
- menkoista
- leikkauksista (hiustenleikkuu menee just ja just)
- turistirakkauksista viime kesän Turkin-matkalla
- napanöyhdästä
- hiivaongelmista
- mato-ongelmista
- nykyisistä ja tulevista poikaystävistä

On noita varmaan muitakin, mutta tuossa nyt tärkeimmät tähän hätään.
Mistä sä sitten juttelet tyttöjen kanssa??
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Seksistä ja tietokoneista lähinnä.
Kittys

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

- Hammasharja
- Terät
- Puikkohuulirasva

Eikä kukaan tunge sormiaan mun kasvorasvoihin tms. jos ne ovat purkissa eikä tuubissa. Yhyyhy, sitä mikrobimäärää likaisissa sormissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:Seksistä ja tietokoneista lähinnä.
Kulta!
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Miten sä onnistut tekemään tuostakin sanasta kirosanan, sa se?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:Miten sä onnistut tekemään tuostakin sanasta kirosanan, sa se?
Höh! Ei se mikään kirosana, se kuvaa sitä, miten suloisena koen esim. sinut.
Kikkelis kokkelis.
Feiz

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

-vessassakäynnit eli sisältää pissa+kakka+oksu tapahtumat. Niistä en välitä kuulla yksityiskohtia.
Muuten ei nyt tule mieleen että mitäs vielä...
Omasta mielestä on outoa ettei esim hammasharjaa pysty jakamaan mutta kuitenkin seksiä pystyy harrastamaan.
Just pari päivää sitten lainasin hammasharjaa ja samaan syssyyn ajoin partani ladysheiverillä.

Täähän on se vakiovitsi kun tyttö heittää: "Hyyi emmä tosta voi juoda kun se on sun lasi" ja just minsaa aikasemmin se on ollu kalu suussa.
Exsat

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Feiz kirjoitti: Täähän on se vakiovitsi kun tyttö heittää: "Hyyi emmä tosta voi juoda kun se on sun lasi" ja just minsaa aikasemmin se on ollu kalu suussa.
:paijaa: Ei oo häppee olla noppee..
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Feiz kirjoitti:-
Omasta mielestä on outoa ettei esim hammasharjaa pysty jakamaan mutta kuitenkin seksiä pystyy harrastamaan.
Hammasharjan lainaaminen on oikeasti aika jærjetøntæ!
Itse esim tiedæn kokemuksesta ettæ olen saanut perhepiiristæni sellaiset suubakteerit, joita vastaan normaaleilla ihmisillæ ei ole vastustuskykyæ.
Omilla vanhemmillani molemmilla on sen tason parodontiitti ettei edes joka toinen kuukausi hammaslæækærillæ hammaskivenpoistossa ja 2 x pæivæssæ oleva puhdistus langoitteluineen riitæ.

Jos mies on yhtææn huonompi hoitamaan suuhygieniaansa, hæn saa ientulehduksen (suutelusta/hammasharjan lainasta), joka ei sitten helpolla vælttæmættæ læhdekææn pois. Jopa yhden illan laiminlyønti riittææ saamaan sen aikaiseksi.
Useampi mies, eli tæhæn mennessæ puolet partnereistani on saanut varoituksistani huolimatta ientulehduksen, exæni jopa niin pahan ettæ se læhti vasta puolen vuoden jælkeen antibioottikuurin yhteydessæ, mikææn paikallishoito ei riittænyt (sai kuurin keuhkoputkentulehdukseen joka onneksi hoiti tuon ongelman samalla). On myøskin tutkittu ettæ parisuhteessa osapuolien suubakteeristo samankaltaistuu... eli sitæ bakteerien vaihtoa tapahtuu.

Eli oikeasti.. en halua suudella ketææn tuntematonta, ties mitæ itse saan (flunssa yms pøpøt, herpes yms) ja tiedæn ettæ minulta saa sekæ streptococcus mutanssia (kariesbakteeri joka on ærhækkææ laatua) ettæ ientulehdusta..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mietin ja mietin, mutta paljoa ei mieleen tule. Hammasharja on minun, mutta en minä siihen kuole, jos sitä joutuu lainaamaan. Ruumiintoiminnoista saa puhua ja jotain saatan kommentoida itsekin, pissalla käyn joskus ovi auki. Toisen vessarauhaa en häiritse. Tuntuu, että kaikki menee, kun samanlaisia ihmisiä tässä ollaan kaikki.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

hebuli kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Vielä ällöttävämpää on kuitenkin...
???
Joo, usko pois. Mitään yksityiskohtia en tähän laita. :D
Faghag

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Minä en myöskään koe minkäänlaista vaivaantuneisuutta pissatessani veskin ovi auki tai pestessäni hampaita kun nussu on pisulla, mutta kakkospuolen hädän äänet ja tuoksut ovat sen verran tymäköitä, että ilmoitan vain meneväni lehti kainalossa "toimistoon". Eikä hirveästi huvita toistenkaan kakkahuuruja haistella :laatta:

Itse olen siitä iloinen siitä suhteemme tasosta, että pienen (tai suurenkin) pierun ilmoille päästäminen ei himmennä keskinäistä romanttista lemmen paloa. Olen saanut katua katkerasti uhoillessani nussulle pöräyksilläni, joihin hän on vastannut kuuluvilla, tuolia narauttavilla ammuksilla, jotka eivät ole tuoksuneet mummovainaan ruusupensaalta :shock: Itse omaan sen verran kieroutuneen hjuumorintajun, että pierut ovat minulle ehtymätön ilon ja riemun aihe.

Ja onhan se aika romanttisen ihQua, kun nussu kertoo minun "rupsuttelevan" unissani ja että se on hänen mielestään tavattoman kodikasta :h:

Exsatin ja muiden esiin ottama pankkitilin saldon salaisuus tms. ei muuten tullut mieleenikään, sillä oletan niiden olevan automaattisesti jokaisen oma asia.
Feiz

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Faghag kirjoitti: Itse omaan sen verran kieroutuneen hjuumorintajun, että pierut ovat minulle ehtymätön ilon ja riemun aihe.

.
Jos yksi asia pitää paikkansa AINA minun elämässäni niin se on tämä.
Tosin aina mieluusti haluaisin uudessa suhteessa pitää sen tietyn varoajan ennenkuin suhde menee tälle tasolle:D

Mikään ei naurata makiammin kuin sopimattomassa paikassa joltain ilmaan päässyt "piuuuuuuuuuuuuuu".
Feiz

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

NomenNescio kirjoitti:
Feiz kirjoitti:-
Omasta mielestä on outoa ettei esim hammasharjaa pysty jakamaan mutta kuitenkin seksiä pystyy harrastamaan.
Hammasharjan lainaaminen on oikeasti aika jærjetøntæ!
Itse esim tiedæn kokemuksesta ettæ olen saanut perhepiiristæni sellaiset suubakteerit, joita vastaan normaaleilla ihmisillæ ei ole vastustuskykyæ.
Omilla vanhemmillani molemmilla on sen tason parodontiitti ettei edes joka toinen kuukausi hammaslæækærillæ hammaskivenpoistossa ja 2 x pæivæssæ oleva puhdistus langoitteluineen riitæ.

Jos mies on yhtææn huonompi hoitamaan suuhygieniaansa, hæn saa ientulehduksen (suutelusta/hammasharjan lainasta), joka ei sitten helpolla vælttæmættæ læhdekææn pois. Jopa yhden illan laiminlyønti riittææ saamaan sen aikaiseksi.
Useampi mies, eli tæhæn mennessæ puolet partnereistani on saanut varoituksistani huolimatta ientulehduksen, exæni jopa niin pahan ettæ se læhti vasta puolen vuoden jælkeen antibioottikuurin yhteydessæ, mikææn paikallishoito ei riittænyt (sai kuurin keuhkoputkentulehdukseen joka onneksi hoiti tuon ongelman samalla). On myøskin tutkittu ettæ parisuhteessa osapuolien suubakteeristo samankaltaistuu... eli sitæ bakteerien vaihtoa tapahtuu.

Eli oikeasti.. en halua suudella ketææn tuntematonta, ties mitæ itse saan (flunssa yms pøpøt, herpes yms) ja tiedæn ettæ minulta saa sekæ streptococcus mutanssia (kariesbakteeri joka on ærhækkææ laatua) ettæ ientulehdusta..
Kuten aina olisi pitänyt mainita Post scriptumissa että tällaiset poikkeukset erikseen. Jos nyt kuitenkin kyseessä on 2 NORMAALIN suubakteeristotilanteen omaavaa henkilöä ei tällaiselle hysterialle ole tarvetta.
Faghag

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Feiz kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Itse omaan sen verran kieroutuneen hjuumorintajun, että pierut ovat minulle ehtymätön ilon ja riemun aihe.

.
Jos yksi asia pitää paikkansa AINA minun elämässäni niin se on tämä.
Tosin aina mieluusti haluaisin uudessa suhteessa pitää sen tietyn varoajan ennenkuin suhde menee tälle tasolle:D

Mikään ei naurata makiammin kuin sopimattomassa paikassa joltain ilmaan päässyt "piuuuuuuuuuuuuuu".
:lol: Tai sitten sellainen matala törähdys, joka kuulostaa siltä, että norsu on istahtanut monien istumaryppyjnsä päälle, eli *prööts* ja sitten *suihhhhh*.
Feiz

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Faghag kirjoitti:
Feiz kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Itse omaan sen verran kieroutuneen hjuumorintajun, että pierut ovat minulle ehtymätön ilon ja riemun aihe.

.
Jos yksi asia pitää paikkansa AINA minun elämässäni niin se on tämä.
Tosin aina mieluusti haluaisin uudessa suhteessa pitää sen tietyn varoajan ennenkuin suhde menee tälle tasolle:D

Mikään ei naurata makiammin kuin sopimattomassa paikassa joltain ilmaan päässyt "piuuuuuuuuuuuuuu".
:lol: Tai sitten sellainen matala törähdys, joka kuulostaa siltä, että norsu on istahtanut monien istumaryppyjnsä päälle, eli *prööts* ja sitten *suihhhhh*.
Tämäm tapahtuman jälkeen pitää tietysti kuumottaa kohdetta eritoten jos kyseessä joku hyvä kaveri ja näkee sen ilmeestä että "kuulikohan kukaan?" niin pitää mainita kovalla ääneellä että tottakai kuuli ja kertoa siitä iloisesti muillekkin "Kuulittexte?!?!?!?"

Täys hupi irti. Se on niin harvinaista:P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti: Itse olen siitä iloinen siitä suhteemme tasosta, että pienen (tai suurenkin) pierun ilmoille päästäminen ei himmennä keskinäistä romanttista lemmen paloa. Olen saanut katua katkerasti uhoillessani nussulle pöräyksilläni, joihin hän on vastannut kuuluvilla, tuolia narauttavilla ammuksilla, jotka eivät ole tuoksuneet mummovainaan ruusupensaalta :shock: Itse omaan sen verran kieroutuneen hjuumorintajun, että pierut ovat minulle ehtymätön ilon ja riemun aihe.

Ja onhan se aika romanttisen ihQua, kun nussu kertoo minun "rupsuttelevan" unissani ja että se on hänen mielestään tavattoman kodikasta :h:
Heh, ilmoittaudun mukaan pieruhuumorikerhoon. Niinhän se on, että "joka pierua pidättää, siinä on muutakin vilppiä" vai miten se menikäään tämä ainakin Pohjanmaalla viljelty viisaus.

Jos tykkään miehestä, tykkään sen pieruista. Ja kyllähän yönmustankin mielestä se, että esitin moottoripyörällä kaasuttamista kun pieraisin, oli ihanan hassua.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin