Liian intiimiä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Haluan käydä yksin kakalla ja oksulla, pissata voin äärimmäisessä hädässä toisen seurassa. En myöskään kykene piereskelemään kuin yksin.
Mutta kalsareiden, partaterien ja hammasharjojen lainailu ei ole muodostunut ongelmaksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun vakavassa parisuhteessani rahatkin olivat yhteiset, eli nettipankkitunnukset ja käyttöoikeudet tileihin puolin ja toisin. Yleensä minä maksoin laskut sillä tavalla molemmilta tileiltä, etä molemmille jäi mukavasti rahaa käyttöön.

Ei minua oikeasti kiinnosta toisen raha-asiat, mutta yhteisessä taloudessa käytännöllisyys vie voiton. Minulle ei taida mikään olla liian intiimiä. Jos toinen haluaa jakaa asioita kanssani, niin siitä vaan ja itse jaan sen verran kuin mukavalta tuntuu kyseisen ihmisen kanssa siinä tilanteessa (vrt. "oksensin" vai "oksennusta tuli nenästakin ja se maistui ihan eilen syödyiltä sipseiltä"). Toisaalta se kertoo minusta aika paljon suhteesta ja luottamuksesta ja turvallisuudesta, että uskaltaa kertoa toiselle, että mulla on nyt hiivatulehdus enkä halua siksi seksiä. Tai, että minä taisin tukkia teidän vessanpytyn...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Meik »

En halua, että vaimo käyttää mun (käytettyä) vessapaperia. Muuten saa rassata millä tykkää (kunhan käyttää niitä "oikein" (eli ei esim pese mun hammasharjalla varpaidenvälejään))
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Enpä nyt äkkiä ajatellen keksi tähän mitään. Noita Meikin ylläolevia itsestäänselvyyksiä lukuunottamatta. Toisen ulostaessa en kyllä mielellään oleile samassa wc-kopissa, mutta syy ei ole toimituksen liiassa intiimiydessä vaan yksinkertaisesti turhan voimakkaassa haisussa.
Edith

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Edith »

En voisi kuvitellakaan jakavani wc-koppitilaa toisen kanssa. Sen sijaan röyhtäillä ja kaivaa nenää mun pitää saada ihan vapaasti.
RolloTomasi

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mä ainakin haluan oman vessan kokonaan, jonne muilla ei ole asiaa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minulla parisuhteissa vieraskoreus ja ujostelu on väistynyt aika nopeasti. En osaa sanoa oikein mitään, joka olisi vain ja ainoastaan minun tavarani, paitsi ehkä se hammasharja, sitä en mielelläni lainaa.

Partakoneet, vessassakäynnit, epilaattorit, vaatteet, eri ruumiintoiminnot... Eipä niissä mitään salailtavaa ole, jokainen tietää, että parta kasvaa ja että jokainen kusee. Voin seurassa vaikka sheivata karvojani, koska on turha esittää, että sellaisia ei olisi ellen jotain asialle tekisi.
Piereskely on todellakin ehdottoman hauskaa, pussyfarteista puhumattakaan :D

Olenpa pyytänyt toista jopa lukemaan sähköpostini jos en itse ole päässyt koneelle. Minulla ei kai parisuhteessa ole mitään yksityistä. Olen antanut luvan jopa lukea päiväkirjaani, myös kaikki edelliset päiväkirjani. Kukaan ei tätä oikeutta tosin ole hyödyntänyt, ja ehkä hyvä niin.

Toisen ei toki ole mikään pakko olla yhtä avoin, ymmärrän hyvin ihmisiä jotka tahtovat vaikka oksentaa omassa rauhassaan, tai eivät tahdo lainata shaveriani partansa ajoon, vaikka oma kone olisikin unohtunut ja sänki rehottaa.

Ihan kaikkea en kuitenkaan kerro, esimerkiksi juuri entisistä panoista tms, mutta nekin tiedot saa jos kysyy.

Hmm. Minussa taitaa olla jotain vikana kun en ahdistu mistään "intiimistä" jutusta, vaan voin tehdä kaiken seurassa. Tämä toki edellyttää, että seura on oikeaa. (siis juuri parisuhde) En nyt ihan kenen tahansa kanssa sataprosenttisen rento ole.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Arvasin et naiset on täyttä paskaa kerta puhuvat jokainen paskantamisesta.
Geetzu

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulla on kyllä hammasharjoihin joku erityissuhde. Niiden kuuluu olla juuri tietyin päin uudessa hienossa kaapissaan, kaapin ovi visusti kiinni, jotta kakkahiutaleet pysyvät poissa, vaikken muuten kovin pöpökammoinen olekaan. Miehen harjaa en kyllä lainais ihan jo siitä syystä, että se välillä unohtelee sitä kaapin ulkopuolelle. Ja mul on hätätapauksia varten aina vähintään 1 varaharja itelläni avaamattomassa pakkauksessa. xD Ja reissuun en koskaan lähde vain yhdellä harjalla, ellei ole varmaa mahdollisuutta ostaa kaupasta uutta hädän hetkellä. Öh, miehelle ei tulis mieleenkään lainailla mitään hampaisiin liittyvää multa, olen mielestään sekopää niiden suhteen.

Eipä tule muuta mieleen. Kohteliaisuussyistä en kyllä pasko kuin lapseni edessä, ellei ole joku ihan poikkeustila päällä...
Yönmustaritari

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Keikaus kirjoitti:Ja kyllähän yönmustankin mielestä se, että esitin moottoripyörällä kaasuttamista kun pieraisin, oli ihanan hassua.
Voisitko juma puhua niistä neekereistä jollain muulla nimityksellä kun tuo sekaantuminen allekirjoittaneen tunnukseen alkaa pian olla ilmeinen.

*Toim.huom.
Ei siis niin, että allekirjoittanut pitäisi siitä, että nainen leikkiii motoristia pieraistessa tai autoa ajaessa sylkee tuulilasiin.
Turbohaltija

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mun täytyy sanoa, että seurassa piereskely tai muut mahdolliset luonnonäänet eivät ole mitenkään huvittavia yleensä. Paremminkin tulee mieleen, että tuo toinen ei arvosta minua edes sen vertaa, että malttaisi kaasutella omissa oloissaan. Muita turn-offeja naisissa: rääväsuisuus, kiroilu, dominoivuus, sivistymättömyys.

Olen kyllä kerran rakastunut röyhtäisevään naiseen. Mutta se oli tahatonta hänen osaltaan, ja kuinka vekkulisti hän pistikin käden suun eteen ja hymyili... Sanoi vielä, että "sattuu sitä paremmissakin perheissä." :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Yönmustaritari kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ja kyllähän yönmustankin mielestä se, että esitin moottoripyörällä kaasuttamista kun pieraisin, oli ihanan hassua.
Voisitko juma puhua niistä neekereistä jollain muulla nimityksellä kun tuo sekaantuminen allekirjoittaneen tunnukseen alkaa pian olla ilmeinen.

*Toim.huom.
Ei siis niin, että allekirjoittanut pitäisi siitä, että nainen leikkiii motoristia pieraistessa tai autoa ajaessa sylkee tuulilasiin.
En voi. Olen kutsunut häntä yönmustaksi ranskalaiseksi jo niin pitkään. Kesäkuusta alkaen, muistaakseni. Milloin itse otit tunnuksesi käyttöön?
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Yönmustaritari kirjoitti:Voisitko juma puhua niistä neekereistä jollain muulla nimityksellä kun tuo sekaantuminen allekirjoittaneen tunnukseen alkaa pian olla ilmeinen.
Tuo on kyllä ihan totta ja vaara on ilmeinen. Kun Keikaus ei tunnu suostuvan muuttamaan sanontatapojaan, mitä jos sä puolestasi muuttaisit tunnuksesi vaikka => Neekeriritari? Ei menisi enää sekaisin Keikauksen poikaystävän kanssa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Voisitko juma puhua niistä neekereistä jollain muulla nimityksellä kun tuo sekaantuminen allekirjoittaneen tunnukseen alkaa pian olla ilmeinen.
Tuo on kyllä ihan totta ja vaara on ilmeinen. Kun Keikaus ei tunnu suostuvan muuttamaan sanontatapojaan, mitä jos sä puolestasi muuttaisit tunnuksesi vaikka => Neekeriritari? Ei menisi enää sekaisin Keikauksen poikaystävän kanssa.
Tai Yönmustaritari voisi laittaa kikkelikseen "Ei Keikauksen poikaystävä" tai "Keikausta kaihtava" tms.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Meillä pyörii kaikki 3 yhtä aikaa wc:ssä, joten eritysrauhaa on harvoin. Yritän muutenkin antaa päivittäin siipalleni kattavan selvityksen masturbointi- vatsantoiminta- ja kuukautiskiertotilanteestani, joten intimiteettisuoja taitaa jäädä ainoastaan hammasharjalle.
Ja fantasioiden jakaminen on meidän perheessä vähän heikkoa, mies kun tuppaa loukkaantumaan, jos vihjaisenkaan unelmoivani joskus muista...

:roll:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Feiz kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:
Feiz kirjoitti:-


Kuten aina olisi pitänyt mainita Post scriptumissa että tällaiset poikkeukset erikseen. Jos nyt kuitenkin kyseessä on 2 NORMAALIN suubakteeristotilanteen omaavaa henkilöä ei tällaiselle hysterialle ole tarvetta.
Ja pyh.. Kyse on tiedostuksesta!
Kuinka moni vaihtaa hammasharjansa flunssan jälkeen?
Kuinka moni oikeastaan edes tietää että ientulehdus on suurempi ongelma Suomessa kuin hampaidenreikiintyminen? Kuinka monella tulee verta ikenistä hampaita pestessä tai hammasvälejä tikuttaessa/langoittaessa? Aika monella luulisin...

Suuhygienia on oikeasti lastenkengissä tietoisuudentasolla, tutkimusten mukaan hampaiden peseminen kahdesti päivässä on Suomessa prosentuaalisesti vähäisempää kuin muualla Euroopassa.
Ientulehdus taasen on tutkitusti riski.. koska pitkäaikaisena tulehduksena se aiheuttaa myös selkeitä systeemisiä riskejä (miksi muuten esim sydänsairaiden hampaat hoidetaan yhteiskunnan piikkiin)

Mies joka haisee plakille on turn off (ja sen kertymän haistaa jo päivän aikana), jolla on huonot hampaat on turn off.. mies joka ei hoida suutansa, tai haluaa käyttää hammasharjaani on turn off!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sinänsä mikään ei ole liian intiimiä puhuttavaksi, mutta paskan hajusta/jarrutysjälkisestä pöntöstä en pidä. Putsaan pöntön vaikka sitten vessapaperilla manuaalisesti, jotta allas on puhdas ja odotan samaa muiltakin. Vessan ovikin kannattaa aukaista paskomisen jälkeen, koska niin haju haihtuu, eikä seuraavalle tule oksettavaa yllätystä. Johtuuko haihtuminen sitten siitä, että kaasuu täyttää koko sen tilan, johon se pääsee (pieni vessa, suuri keskittymä paskahiukkaisia; iso asunto, saman verran hiukkasia, mutta väljemmin jakautuneina) vai muusta syystä, joku kemisti kertokoon.
Paras päivä ikinä.
Elukka

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Eipä noin äkkiseltään tule mieleen mitään, mikä olisi jotenkin liian intiimiä keskusteltavaksi. :think:
Hammasharja[1] taitaa kuulua niihin tarvikkeisiin, jota ei tule yhteiskäytettyä, mutta kai sekin on enemmän tottumiskysymys.
[1] Tarkalleen ottaen sähköhammasharjan harjaosa, mutta anyways...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Eipä tässä nyt tule mieleen oikein mitään semmosta..

Oon teflon ulosteille!
Rotan aivot valtasivat pääni.
mustanikki

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kyl mä tänään lainasin sen hammasharjaa. Niin ja eilenkin. Ja toissapäivänä.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Turbohaltija kirjoitti:Mun täytyy sanoa, että seurassa piereskely tai muut mahdolliset luonnonäänet eivät ole mitenkään huvittavia yleensä. Paremminkin tulee mieleen, että tuo toinen ei arvosta minua edes sen vertaa, että malttaisi kaasutella omissa oloissaan. Muita turn-offeja naisissa: rääväsuisuus, kiroilu, dominoivuus, sivistymättömyys.
Eli olemme toistemme vastakohtia :D
Kyllä naisienkin pitää saada kakkareikäkaasuja levittää ilmoille ihan vapaasti siinä missä minäkin. Eikä mua häiritse kiroilu saati rääväsuisuus.. kunhan jutut ei ole ainaista valittelua. Dominoiva.. uuuh!! :P Ja se sivistymättömyys on ehkä enemmän määritelmäkysymys.

On-topic hetkeksi: Ei mulla mitään pakkomiellettä minkään hygieniaartikkelin suhteen ole. Mutta oletan kuitenkin että esim. hammasharjan, partaterien jne. lainailu tapahtuu vaan pakon sanelemana puolin ja toisin. Ei siitä pitäisi mitään fobioita saada kehitettyä. Paskalla toki käyn mielellään yksikseni ja annan kumppaninkin käydä. Lähinnä hajuhaitoista johtuen. Kusella käydessä taas ei ole niin väliä. Avoliitossa ollessani kusella käytiin yleensä ovi auki ihan vapaasti vaan. Olimmehan me toistemme pissavehkeet nähneet ennenkin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Turbohaltija kirjoitti:Mun täytyy sanoa, että seurassa piereskely tai muut mahdolliset luonnonäänet eivät ole mitenkään huvittavia yleensä. Paremminkin tulee mieleen, että tuo toinen ei arvosta minua edes sen vertaa, että malttaisi kaasutella omissa oloissaan. Muita turn-offeja naisissa: rääväsuisuus, kiroilu, dominoivuus, sivistymättömyys.

Olen kyllä kerran rakastunut röyhtäisevään naiseen. Mutta se oli tahatonta hänen osaltaan, ja kuinka vekkulisti hän pistikin käden suun eteen ja hymyili... Sanoi vielä, että "sattuu sitä paremmissakin perheissä." :D
Haa, mä olisin 100% turn off maailmassasi :D (..paitsi en mä ehkä piereskellä kehtais) Mutta en silti malta olla ihmettelemättä että miten voi 'malttaa olla kaasuttelematta'?! Jos vaikka mahaan sattuu aivan perkeleellisesti ja viiltää, ni pakko vaan 'malttaa olla kaasuttelematta' vaikka se saattaisi auttaa, ettei toinen vaan koe että en arvosta häntä :D? En ainakaan itse haluaisi panna rakkaintani sellaiseen kipeään tilanteeseen. Myönnän kyllä että mun röyhtäily varmaan on melko 'miehistä' enkä edes tajua anteeksi pyydellä. No, nykyään mä sentään tiedostan sen itse (joskus). Alku se kai on sekin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

irmelianneli kirjoitti: Haa, mä olisin 100% turn off maailmassasi :D (..paitsi en mä ehkä piereskellä kehtais) Mutta en silti malta olla ihmettelemättä että miten voi 'malttaa olla kaasuttelematta'?! Jos vaikka mahaan sattuu aivan perkeleellisesti ja viiltää, ni pakko vaan 'malttaa olla kaasuttelematta' vaikka se saattaisi auttaa, ettei toinen vaan koe että en arvosta häntä :D? .
Ei kukaan niin löysä ole (paitsi peräsuolinussitut) ettei pierua pidättämään pystyisi. Julkipiereskely on vain alempien eläinten tasoista itsensä tiedostamisen puutetta. Ihminen voi pidätellä alkavaa pierua ja purkaa paineet vasta pytyllä.

Toisaalta: Helsingin Yliopistossa oli seinäkirjoitus: "joka pieremättä kusee, se nussimatta kuolee".
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gattaca kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Haa, mä olisin 100% turn off maailmassasi :D (..paitsi en mä ehkä piereskellä kehtais) Mutta en silti malta olla ihmettelemättä että miten voi 'malttaa' olla kaasuttelematta?! Jos vaikka mahaan sattuu aivan perkeleellisesti ja viiltää, ni pakko vaan 'malttaa' olla kaasuttelematta vaikka se saattaisi auttaa, ettei toinen vaan koe että en arvosta häntä :D? .
Ei kukaan niin löysä ole (paitsi peräsuolinussitut) ettei pierua pidättämään pystyisi. Julkipiereskely on vain alempien eläinten tasoista itsensä tiedostamisen puutetta. Ihminen voi pidätellä alkavaa pierua ja purkaa paineet vasta pytyllä
Kuka väitti, että ei pystyisi? Mutta kyllä minä rakkaani soisin tuskistaan pääsevän, vaikka kätkeytymispaikkaa ei lähistöllä olisikaan, ei siinä mittää.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Liian intiimiä?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Toisen tekemänä ei tule mieleen asioita joita karsaasti katsoisin, noin normaalihygienian ja kohteliaisuuden rajoissa siis. Itse taas kainostelen lähes kaikkea hygieniaan ja kaunistautumiseen liittyvää, en välittäisi toisen näkevän edes meikkausta, saati sitten karvojenpoistoa, wc-käyntejä tai hikoilua ja naamanvääntymistä kuntoillessa. Oikeastaan en välittäisi toisen edes tietävän että mikään edellämainituista sivuaa minua.

Tähän liittyen, vaikka syntymä on ihme ja elämys miehellekin, niin jos päädyn raskaaksi synnytystä ei jumalauta videoida. Ei sivusta eikä varsinkaan edestä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin