Jäynä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Kittys

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:Saako kysyä, kuka sen jäynämeilin siis sai?
Ja kuka sai puhelinnumeron? :mrgreen:

NoRaa koko juttu sanon minä.
Viimeksi muokannut Kittys, 03.01.2006 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tiedän yhden pojan, jonka kännykästä lähti tekstari "Olen syönyt omaa kakkaani, onko ok?" kaikkiin mahdollisiin numeroihin.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Tiedän yhden pojan, jonka kännykästä lähti tekstari "Olen syönyt omaa kakkaani, onko ok?" kaikkiin mahdollisiin numeroihin.
:rofl:

Jotain tämmöstä jäynää tehtiin myös eräälle kusipäälle aikoinaan, en nyt muista mitä siinä tekstarissa luki kuitenkaan...
mustanikki

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Saako kysyä, kuka sen jäynämeilin siis sai?
Ja kuka sai puhelinnumeron? :mrgreen:
ja kuka uskoi, että viestit lähettivät kaverit?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tiedän yhden pojan, jonka kännykästä lähti tekstari "Olen syönyt omaa kakkaani, onko ok?" kaikkiin mahdollisiin numeroihin.
:rofl:

Jotain tämmöstä jäynää tehtiin myös eräälle kusipäälle aikoinaan, en nyt muista mitä siinä tekstarissa luki kuitenkaan...
Joo ja mä sain kerran sellaisen tekstarin yhdeltä viisikymppiseltä työkontaktiltani, jossa se tiedusteli, voisiko se tuikata tattinsa syvälle nieluuni, kun on taas se aika vuodesta. Oli pikkujouluaika ja sen työkaverit olivat lähetelleet tuollaista tekstaria kaikille mahdollisille naisille, joiden numpat tämän sedän puhelimesta löytyivät. Jotenkin vähän noloa, kun olen työasioissani tiettyihin suuntiin aika asiallinen.. Ekaksi mietin, että sen on pitänyt lähettää se jollekin toiselle, mutta on lähettänyt sen mulle vahingossa, joten vastasin iloisesti, että mulle kelpaa vain savolainen herkkutatti, kun olin silloin ihastunut yhteen savolaiseen tyyppiin.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Kittys »

mustanikki kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Saako kysyä, kuka sen jäynämeilin siis sai?
Ja kuka sai puhelinnumeron? :mrgreen:
ja kuka uskoi, että viestit lähettivät kaverit?
Siinäpä pähkinää.. tai poRkkanaa.
slam

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Ja kuka sai puhelinnumeron? :mrgreen:
ja kuka uskoi, että viestit lähettivät kaverit?
Siinäpä pähkinää.. tai poRkkanaa.
Mustanikki saa miettiä sitä asiaa tämän illan. Käyn itse tuolla kuussa. :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti: Käyn itse tuolla kuussa. :lol:

Cu, joka lausutaan "kuu", tarkoittaa persettä portugalin kielellä. Onko suhde jo noin pitkällä? Tänäänkö sulla on trehvit sen naisen kanssa? Kuinka vanha se muuten on? Minkänäköinen? Mitä se tekee? Missä asuu?
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Faghag »

ninnithequeen kirjoitti:Saako kysyä, kuka sen jäynämeilin siis sai?
No en minä ainakaan, harmi :o
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Ann »

nypari kirjoitti:Ann
Mylwin kirjoitti:Anna Ann
Vittuako täällä musta puhutte?

Ei ollut ainakaan mun loodassa yhden yhtää herukkaa. Että niin.. Nypari, "kaveris" on homo!
Rotan aivot valtasivat pääni.
nypari

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja nypari »

Kittys kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
Kittys kirjoitti:
Ja kuka sai puhelinnumeron? :mrgreen:
ja kuka uskoi, että viestit lähettivät kaverit?
Siinäpä pähkinää.. tai poRkkanaa.
Sen verran voin sanoa, että se seikka etten tunne mitään zegsuaalista viestin saanutta kohtaan ja se, että kaverini katselivat tapahtuma-aikaan välillä sättijutteluani(välillä leikillistä herutusta) pahoitellen samalla jääneensä pois jostain kivasta, puoltavat vahvasti sitä, että kyseessä oli todellakin jäynä.

Tätä ei ollut tarkoitus aluksi kertoa, koska en kokenut asiassa selittelyn tarvetta. Mutta hah ja pyh, tekevälle sattuu, rapatessa roiskuu. Ainahan voi jäädä peiton alle niin ei tapahdu mitään pahaa - muttei kyllä mitään hyvääkään. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

ps. kuka "numero" väitti, etten ollut muka tumuissa, se oli ainakin tarkoitukseni?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti: Vittuako täällä musta puhutte?
Ainoastaan paskaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Angita

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Angita »

Eräs kaveriporukka oli päättänyt tehdä sulhaselle ja morsiammelle jäynän ja piiloutuivat hääsviitin sängyn alle. Saavuttuaan huoneeseen hääpari tietenkin alkoi harrastamaan seksiä hääyön kunniaksi. Morsian sitten kiihkoissaan pyysi sulhasta työntämään sormen pyllyyn. Hetken kuluttua kuului: "Eiku mun pyllyyn!" Jäynäjoukko rämähti nauramaan ja säntäsi huoneesta ulos vedet silmissä. :D
Kittys

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Angita kirjoitti:Eräs kaveriporukka oli päättänyt tehdä sulhaselle ja morsiammelle jäynän ja piiloutuivat hääsviitin sängyn alle. Saavuttuaan huoneeseen hääpari tietenkin alkoi harrastamaan seksiä hääyön kunniaksi. Morsian sitten kiihkoissaan pyysi sulhasta työntämään sormen pyllyyn. Hetken kuluttua kuului: "Eiku mun pyllyyn!" Jäynäjoukko rämähti nauramaan ja säntäsi huoneesta ulos vedet silmissä. :D
Monessa hotellissa on käytäntönä, että hääsviittiin ei päästetä muita kuin hääpari.. Juuri noiden jäynöjen takia. Pää lähtis ainakin irti jekuttajilta, jos omalle kohalle sattus. Ai nii, ehän mä mee naimisiin :wink:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Meik kirjoitti:Jäynään on aina vastattava jäynällä. Ja jäynä ei ole jäynä, jos se on edeltäjäänsä huonompi.

Evästykseksi voisin listata tähän mulle tehtyjä ja minun tekemiä jäyniä. Lähden liikkeelle niin kaukaa kuin muistan.

No ehkä vaarallisin oli se, kun kaveri teippasi meidän toisen kaverin kengänpohjat sellaisella kiiltävällä perusteipillä. Se olikin aika vaudhikasta menoa, kun tämä ”teipattu” mies lähti kävelemään kerrostalon kivirappusia alas. Ihmettelen, ettei siinä käynyt huonosti. Mutta oli se meno silti nauramisen arvoista. Kädet ja jalat sinkoili eri suuntiin, kun hän yritti pysyä pystyssä ja lopulta törmäsi ”välitasanteen” seinään. Tätä en suosittele.

No perusjuttua oli se, että herätyskello soi aina klo 4 yöllä jossain kaapin pohjalla (kun niitä vielä oli enemmän). No tästä herätyskellosta tuli hänelle niin tavaramerkki, että ei auttanut sekään kauaa, että otti patterit irti – hän toi omat mukanaan. Laiha lohtu yksi sormiparisto yöunista.. Osasinkin aina piilottaa koko talon herätyskellot, kun kaveri tuli käymään. Ei auttanut - hän osti honkkarista halvan herätyskellon vain saadakseen minut hereille klo 4.

Herätyskellosta jäi sellainen mieleen, kun hän näpräsi toisen kaverimme uuden (todella kovaäänisen) herätyskelloradion soittamaan (tietenkin kello 4 yöllä), mutta vielä käänsi radiokanavan pois kohdaltaan. Eli keskellä yötä koko talo singahti pystyyn ihmetellen mistä se hirveä pauhu tulee. Silloin talvella välillä peltikatolta alas tuleva lumi piti meteliä, mutta nyt sen isä luuli, että koko peltikatto tuli alas =D

Niitä harmittomiakin on. Yhden kaverin luona taas oltiin istumassa iltaa ja tietenkin ryyppäämässä. No kun talon ”isäntä” sitten baarikierroksen jälkeen tuli kotiin, heitti vaatteet nurkkaan, kömpi peiton alle ja.. No kujeilija oli tällä kertaa hakenut pikkuveljen legolaatikosta niitä isoja dublo-legoja ja piilotti ne peiton alle jalkopäähän. Mieti sitä tunnetta kun et tiedä mitä ne on. Olet yksin kotona ja laskuhumalassa & väsyneenä työnnät jalat peiton alle ja sieltä iskee varpaisiin jotain kolisevaa ja kovaa. Harmitonta, mutta niin ärsyttävän pirullista.

Sähkökitaran vahvistimessa oli usein hänen jäljiltään volat täysillä. Otti aina mahanpohjasta, kun rämäytti ensimmäiset sävelet ilmoille =)

Nasta tuolilla oli ennemminkin sääntö kuin poikkeus.

Harmittomiin naurattajiin kuului myös laittaa pyykkipojalla muovinen jugurttipurkin palanen pyörän renkaan pinnoihin kiinni. Siten kun pikkupojat joskus leikki moottoripyörää (hirveä räpättävä meteli).

Autostereot oli aina täysillä, vilkut ja pyyhkijät päällä, kun käynnisti auton. Aina. Siinä jotenkin säpsähtää kun istuu rauhassa autoon ja meinaa lähteä liikkeelle, kun joka paikka alkaa vilkuttaa ja heilua. Pukamagrilli (penkinlämmitin) oli kesällä myös täysillä. Se oli kiva huomata puolen tunnin ajon jälkeen, kun pallit jo kiehui. Helteellä hellettä perseessäkään ei välttämättä erota epänormaaliksi.

Äh, mä pääsin vasta alkuun, mutta en jaksa enempää.

Repee, huippu jäynistyksiä..mulla olis kans vaix kuin paljon ja laidasta laitaan, mutta otetaan semmonen aika perussetti mitä tai mihin kohderyhmään hiettelen vain semmosta live psyykka/provo-juttuu.

Elikäs esim eilen kun menin salille, spinningiin ja tulin siihen salin läheisyyteen, niin katson kaikkia jotka nyt yleensä edes uskaltavat katsoa ihmistä/ mua silmiin ja tervehdin. Mutta yleensä tervehdin hyvin asiallisesti jos ei ole "niin " hyvä tuttu, niin vain sanoen että hyvää iltaa. Ja näin tein eilenkin eräälle typsykälle ja semmonen aika tiukan asiallinen ilme päällä. Tytsy sanoo takaisin että iltaa ja heti kohta no moi. Mä sanon no moi moi innostuneesti ja vienosti hymyillen. Tytsy: No mitä kuuluu. Mä: no oikein hyvää kiitos, mitäs sulle. Sitten hän huomaakin että en ole hänen tuttunsa ja hän sanoo että sori, luulin että olit eräs toinen (hiukan häpeillen.)

Jatkan: Ei en se ole hän vaan olen vastaus sinun rukouksiisi (Huomasin että hänellä oli risti kaulassa), ja siinä vaiheessa laitan kaiken ruskeissa silmissäni peliin ja varmasti mitään ei jää epäselväksi hah. Tytsi menee AIKA punasex ja voin jo melkein tuntea kuinka se pillukin on jo guumana.

No sitten otan hiukan pakkia jottei hänellä mene lopullisesti pasmat sekasin ja sanon että no eipä tosiaan eikä tietenkään taas tämmöstä kaljupäätä kukaan muista eikä tunne, ja katson alistuneesti syvälle alas maahan. Ja sitten katson häntä taas sillä silmällä, otan oman ristini esille ja sanon että mitä luulet että oiskohan nämä meidän ristit joku merkki tuolta taivaasta ja ktason sillä silmällä taas..ja taas puna nousee jee ja :D..et semmosta pientä kivaa, mii laiks.
PerttiMakimaa

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nypari kirjoitti:Nyt vituttaa, harmittaa, nolottaa ja mitä kaikkea onkaan vielä tunnistamatta. Tapahtui UV:n päivän vastaisena yönä kello 3. Olin Espoossa, kuten varmaan FP:ssä illalla ollut muistaa *hymyil*, ja armas palstamme oli tunnuksillani auki. Kävin välillä vessassa, välillä tupakalla, jossain vaiheessa puhuin puhelimeen. Nokkelimmat varmasti jo arvaavat mistä on kyse.

Jompi kumpi hyvistä, pitkäaikaisista kavereistani, jotka tuolloin paikalla olivat, on lähettänyt herutusviestin yhdelle palstamme naisista. Niin, tiedätte varmaan oliko mukava selitellä "tekemisiään" - etenkin kun tämä nainen seurustelee.

Nyt mietin, mikä olisi sopiva sanktio, lähteäkkö koston tielle vai pitäytyäkkö rauhallisena ja norata koko juttu?

Mitä ajattelisitte vastaavassa tilanteessa minun roolissani?
Sen kyllä sanon, että tässä on kaikkien aikojen selitys. :)
nypari

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja nypari »

PerttiMakimaa kirjoitti: Sen kyllä sanon, että tässä on kaikkien aikojen selitys. :)
Voi Pertti, missä olit jo päiviä sitten? Mulla oli tunne, että jotain puuttui, mutta U made my day, again!
Herra Manala

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Saako kysyä, kuka sen jäynämeilin siis sai?
Jos saan arvata niin miten olisi Vaola? Sopis silleen jotenkin kuvaan.

Kyllähän tää aika pahasti selittelyltä kuulostaa, koska nypari on itse vongannut uutenavuotena jo ainakin sekä Kaakkia että Patzyä melkoisen tosissaan omin silminnäkijäkommenttien perusteella, ja vielä tunnustanutkin asian. Ja nyt tämä "ylimääräinen" vonkaus onkin sitten vaan "kavereiden jäynää". Ehm. Tottahan toki... Ettei vaan kuitenkin olisi jälleen kerran yksinäisyyden epätoivo ja promillet luoneet mukavan kulminaatiopisteen?

Angita kirjoitti:Eräs kaveriporukka oli päättänyt tehdä sulhaselle ja morsiammelle jäynän...
Tämä urbaanilegenda on kyllä kuultu kymmeneen kertaan viitenä eri versiona, mutta ei kyllä vielä kertaakaan morsiuspariversiona!
Dumari

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herra Manala kirjoitti:
Angita kirjoitti:Eräs kaveriporukka oli päättänyt tehdä sulhaselle ja morsiammelle jäynän...
Tämä urbaanilegenda on kyllä kuultu kymmeneen kertaan viitenä eri versiona, mutta ei kyllä vielä kertaakaan morsiuspariversiona!
Enpä ole minäkään ole hääyön versiota aikaisemmin kuullut. Laivapano on ollut suosituin versio.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Meik »

jouden-za kirjoitti:Elikäs esim eilen kun menin salille
Ah, heti tuli aikaisemmin kertomastani kaverista muistinvirkistyksiä. Käytiin yhdessä salilla. Tämän se teki mulle pari kertaa:

Kello puol seiska. Sali aivan täynnä väkeä. Latasi penkkiin sen verran, että jaksoi just vetää kympin ja pyysi mua varmistamaan. Siinä seiskan-kasin kohdalla se päästi maanjäristykseen verrattavissa olevan pierun ja äkäinen ilme naamalla huusi: "Hyi saatana. Mulla just hyvä sarja menossa. Piti tulla se sitten pilaamaan" ja jatkoi vihaisena viimeiset toistot ja hyppäsi pois hajun keskeltä heilutellen kättään kasvojensa edessä.

Ei siinä auta selittelyt tai naurut.
Angita

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja Angita »

Dumari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Angita kirjoitti:Eräs kaveriporukka oli päättänyt tehdä sulhaselle ja morsiammelle jäynän...
Tämä urbaanilegenda on kyllä kuultu kymmeneen kertaan viitenä eri versiona, mutta ei kyllä vielä kertaakaan morsiuspariversiona!
Enpä ole minäkään ole hääyön versiota aikaisemmin kuullut. Laivapano on ollut suosituin versio.
Mutku tää onkin tosijuttu! :vihelt:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Jäynä

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Meik kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Elikäs esim eilen kun menin salille
Ah, heti tuli

Ok mut ei mulle, mutta jos tulon päällä ollaan nii kerron yhen stoorin armeijan ajoiltani. Elikä olin päävartiossa väijyssä siellä oli joitain kavereita putkassa, niin eräs vartijoista teki näin: Kun siellä oli joku ruokatarjoiluhetki tuloillaan ja sitten kun ruoat lyötiin esille nii tämä yksi vartija oli kait viittuuntunut jollekin putkassa olevalle, niin otti sen lautasen, meni vessaan ja runkkas siihen lautaselle spermat. Me ei tätä tietysti uskottu mutta näytti vielä että kattokaa tossa lepää kunnon mällit..hiukan kyllä sitä sotki siihen velliin mikä lie ollutkin..NAMSNAMUA.

Sitten vielä alapääosaston jäynällä. Olin kahen HYVÄN frendini kanssa aikoinaan ravintolassa nimeltään Pohjantuuli, no Pave lähti käymään veskissä ni eikö Juha sillä aikaa juonut kaverin tuopin tyhjäx ja siinä tiskillä sitten kusi siihen tuoppiin. Itse en nähnyt että olisi kussut mutta kun Pave tuli vessassta ja jossain vaiheessa siemaisi tuopistaan, niin sitten tajusin että mikä oli jäynän nimi ::D
Vastaa Viestiin